Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul BrașovIstoria transportului public în municipiul Brașov

 

Topic: Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-2021)

127 posts, 59459 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 SPA29

Mie unul imi displace. E de prost gust. Oricum este clar: #808 ajunge la fier vechi.

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 Andrei Andraș

#62 surprins la plecarea din stația „Vulturului”, pe linia 33, spre terminalul Roman.


Volvo B10M R&J #62 - SC RATBV SA by Andrei Andraș, on Flickr

11.09.2017

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 Victor92

Asa cum au semnalat colegii din teritoriu, de ceva timp linia 7 nu a mai avut, in weekend, doar troleibuze.

Duminica, 05 Noiembrie 2017, "minunea" s-a repetat, iar intre Rulmentul si Roman/Valea Cetatii, cele 3 ture au fost deservite de troleibuze, fiecare din "game" diferite. Voi posta in topicele aferente cate o poza.

68 - Linia 7 - Strada Castanilor



 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 Andrei Andraș

Același #68, pe aceeași linie, dar în altă zi și altă locație și anume la „Cramele Decebal”.
În prezent sunt funcționale #62, #65, #66, #68, #69, #70 și #72. #64 și #67 au fost casate, #63 urmează în scurt timp, iar #71 este retras de mai mult timp.





11.09.2017

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 sorinache96

#62 - e defect cu directia
#63 - a ramas doar scheletul metalic din el, asta dupa ce in ultimele 2 saptamani s-a luat tot ce se mai putea refolosi de pe el, s-a luat inclusiv tabla de pe laterale.
#65 - circula zilnic
#66 - dupa cateva luni de inactivitate, incepand cu 1 noiembrie circula zilnic si va circula cel putin pana pe 1 decembrie, dupa aceasta data nemaiavand titular.
#68 - e defect cu retarderul
#69 - circula zilnic
#70 - circula zilnic
#71 - era vorba ca se va casa si el, dar se pare ca sau razgandit, cel putin momentan.
#72 - circula zilnic

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 Andrei Andraș

#69 surprins la terminalul Rulmentul pe obișnuita linie 8.




11.11.2017

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 sorinache96

#63
#63.jpg (313.85 KB; downloaded 4736 times)

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 sorinache96

Un update al situatiei troleibuzelor Volvo:

#62 - inactiv de 6 luni
#63 - e casat din aprilie 2018
#65 - functional, circula zilnic
#66 - inactiv de 6 luni
#68 - are ITP-ul expirat, se lucreaza la el(trebuie pivotate fata si remorca, schimbate capetele de bara, ferodourile batute, reglate franele, etc)
#69 - functional, circula zilnic
#70 - a revenit la traseu dupa aproximativ 1 luna in care a fost revizuit ca sa ia ITP-ul(cam acceasi operatiuni care trebuie facute si la #68)
#71 - are remorca desprinsa de restul troleibuzului, urmeaza sa fie bagat in hala ca sa se mai ia motorul electric, motorul termic, retarderul si chopperul, in rest e deja golit si pregatit pentru casare. Partea amuzanta e ca odata cu descompletarea lui, sa gasit si cauza pentru care se tot accelera singur, mai exact un manunchi de cabluri de la chopper care avea izolatia coapta si cablurile faceau scurt intre ele.
#72 - circula zilnic

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 SPA29

Deci #71 a fost casat din cauza nepriceperii oamenilor din garaj. Fain.

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 sorinache96

Da si nu. Cand a inceput sa se accelereze singur #71, sa incercat remedierea problemei schimband sistematic diverse piese(au schimbat retarderul, motorul electric, chopperul, senzorul de turatie al motorului electric, blocul logic, etc.) care dupa banuiala electricienilor si a electronistului ar fi avut legatura cu controlarea tractiuni motorului electric. Orice au facut mergea 2 curse, dupa care la a 3 cursa incepea sa se accelereze singur si nu putea fi oprit din accelerare decat daca se trecea din modul electric in modul de mers cu motorul termic. Problema e ca daca se actionau franele acestea nu aveau niciun efect(nici cea de picior, nici cea de stationare(H) cand se accelera). Si firele care aveau izolatia coapta le-au descoperit din pura intamplare cand au desfacut podeaua ca sa poata sa ajunga la niste conducte de aer, mai ales ca din ce am inteles erau foarte greu accesibile.

In concluzie a contribuit la casarea lui #71 nepriceperea angajatiilor(cei putin ramasi) dar mai ales lipsa unei scheme electrice.

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 shoppy

Pai acum sa puna mana si cu creionul pe hartie sa identifice schema electrica, ca sa o aiba pe viitor pentru celelalte, ca daca este demonat atunci este totul accesibil.

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 SPA29

Nu au ramas prea multe Volvo-uri. Nici troleibuze nu mai sunt. Si astazi, zi de weekend, umblau MAN-uri scurte pe 8... Situatia troleibuzelor din Brasov e tare complicata. Nu stiu daca exista un viitor pentru ele, mai ales ca vor veni 105 "diesel-uri".

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 Andrei Andraș

#70 la Roman pe linia 7.



07.07.2018

 


Re: RAT Brasov - Troleibuze Volvo B10M/R&J din Biel (2008-20 Andrei Andraș

#66 la Rulmentul pe linia 8.




20.09.2018

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420794 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use