Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul BrașovIstoria transportului public în municipiul Brașov

 

Topic: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2010-2020)

132 posts, 52190 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) Andrei Andraș

Bătrânul #308 la datorie, astăzi, pe linia 33, la schimbul I.


Renault ER.100 #308 - SC RATBV SA by Andrei Andraș, on Flickr

26.07.2017

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) sorinache96

#307 - e descompletat
#308 - circula zilnic la schimbul 1, in general doar pe linia 33 in timpul saptamani iar in Weekend circula pe linia 7; deabia a fost reparat marti dupa ce a stat 2 saptamani pe dreapta din cauza unui arc rupt pe diferential
#310 - circula zilnic la schimbul 1, in general doar pe linia 3 in timpul saptamani, iar in weekend circula pe linia 7
#311 - e functional, a fost transformat in GRESOR, dar nu sunt bani de vaselina asa ca sta in garaj nemiscat

Se pare din mai multe surse ca unul dintre motivele pentru care Renaulturile in 2 usi au circulat atat de putin prin Brasov ar fi ca acestea aveau franare recuperativa, iar statiile de redresare dadeau afara in momentul in care un troleibuz de acest tip frana. Astfel ca sa rezolvat aceasta problema in modul tipic romanesc: S-a anulat frana electrica(automat si frana recuperativa) iar troleibuzele au ramas doar cu frana mecanica. Din ce am inteles de la mai multi soferi si mecanici acestea aveau multe probleme la plecarea de pe loc, mai ales la deal deoarece de multe ori in loc sa plece in fata se cupla inversorul pe marsarier si plecau singure inapoi.

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) SPA29

Pe scurt: niste jeguri pe care s-au aruncat o gramada de bani si care nu aveau ce cauta la Brasov.

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) shoppy

Niste cretini cei din conducere, cum sa iti dea afara punctul de injectie din cauza franei recuperative(asta e un fel de pa langa centrala pe carbuni ne-am cumparat si eoliene, da sareau sigurantele, asa ca am oprit eolienele ca e mai bine doar pe carbuni).
Nu poti sa iei un vehicul coonceput cu frana recuperativa, sa ii dezactivezi frana recuperativa, si sa pretinzi sa functioneze foarte bine in continuare.
Pana la urma vehiculele circula si se misca foarte bine in trafic, o performanta fata de Bucuresti.

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) Victor92

Troleibuzul 311 (gresor) a iesit pe strazile Brasovului in aceasta dimineata, avand bete noi-noute.  :D  

Poate baietii de sub Tampa ne ajuta cu niste poze  ;)

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) Andrei Andraș

#310 surprins la capătul de linie Valea Cetății, pe linia 33, așteptând ora de plecare.




26.05.2017

 



Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) sorinache96

#307 - e descompletat, din ce am aflat ar urma sa fie casat anul asta
#308 - circula zilnic
#310 - circula zilnic
#311 - a fost transformat in gresor

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) sorinache96

#307 - e donor
#308 - circula zilnic
#310 - a fost defect cu compresorul( a trebuit mutat compresorul de pe acoperis in partea de jos a masini, cea ce a implicat efectuarea mai multor modificari la instalatia de aer a troleibuzului), acuma are ITP-ul expirat iar titularul e in concediu. Probabil ca in ultima saptamana din concediu titularul se va ocupa de ele sa il duca la ITP)
#311 - GRESOR

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) Andrei Andraș

#310 în Răcădău efectuând retragerea de pe linia 3.
#310 este singurul Renault care circulă, #308 este defect, iar șoferul este în concediu medical. De menționat este faptul că și șoferul lui #310 a intrat în concediu până pe 1 septembrie, deci cei dornici de o călătorie cu acest tip de troleibuz ar trebui să mai amâne călătoria.
IMG_8046 - Copy.JPG (210.14 KB; downloaded 3832 times)

18.07.2018

 


Re: Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL (2011-201X ) sorinache96

#307 este in curs de casare
#308 - este posibil sa fie defect, dar nu sunt sigur
#310 - circula zilnic
#311 - Gresare
#307 (2).jpg (178.26 KB; downloaded 3707 times)

 


Re: SC RATBV SA Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL Andrei Andraș

După 3 ani de stat ca „donor” pentru #308 și #310, #307 se retrage din peisajul brașovean.
47377762_342941632956046_1303201096033894400_n.jpg (304.26 KB; downloaded 3564 times)

 


SC RATBV SA - Troleibuze Renault ER.100 ex-STAS și ex-TCL Andrei Andraș

308 la datorie pe linia 7.




22.12.2018

 


Re: SC RATBV SA Troleibuze Renault ER 100 ex-STAS si ex-TCL Puss in Boots

Sper sa nu il taie cand ii va veni sorocul.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420743 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use