Troleibuze Solaris Trollino 18S

Totul despre transportul public în comun din municipiul Brașov

Troleibuze Solaris Trollino 18S

Mesajde Andrei17 » Joi, 05 Dec 2019, 18:09

Prietenii spioni polonezi au surprins luna trecută, în premieră, o caroserie verzuie de Solaris destinată nouă, Brașovului.
Aceasta face parte din contractul semnat în toamna aceasta privind livrarea a 26 de unitați Solaris Trollino 18S.
Se pare că s-a optat pentru aceeași schemă de vopsire ca pe Menarini, cum am intuit, și anume verde complet. După dezlipirea abțibildurilor, și autobuzele Menarini vor fi verde complet. Trebuie să ne așteptăm și la niște SOR verzi.

Foto: omni-bus.eu
20191108_14212828029_--_kopia.jpg
20191108_14212828029_--_kopia.jpg (155.25 KiB) Vizualizat de 826 ori
Ultima oară modificat de Andrei17 pe Joi, 05 Dec 2019, 18:18, modificat de 2 ori în total.
! SUSȚIN ÎNFIINȚAREA ȘI / SAU DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI ELECTRIC CU TROLEIBUZE !
Avatar utilizator
Andrei17
Membru Silver
 
Mesaje: 1149
Membru din: Lun, 22 Iun 2015, 17:55

Re: Troleibuze Solaris Trollino 18

Mesajde punmeister » Joi, 05 Dec 2019, 18:12

Skoda le vor echipa cu electronica BlueDrive.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4342
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Troleibuze Solaris Trollino 18S

Mesajde Andrei17 » Joi, 05 Dec 2019, 18:16

Deci vor fi „T18S”, am modificat și titlul. :D
! SUSȚIN ÎNFIINȚAREA ȘI / SAU DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI ELECTRIC CU TROLEIBUZE !
Avatar utilizator
Andrei17
Membru Silver
 
Mesaje: 1149
Membru din: Lun, 22 Iun 2015, 17:55

Re: Troleibuze Solaris Trollino 18S

Mesajde micutzu » Joi, 05 Dec 2019, 19:10

In sfarsit,o veste buna si pentru troleibuzul brasovean.Dar care e diferenta intre 18 si 18S?
Avatar utilizator
micutzu
Membru Bronze
 
Mesaje: 302
Membru din: Vin, 16 Mar 2018, 13:45

Re: Troleibuze Solaris Trollino 18S

Mesajde bercenicity » Joi, 05 Dec 2019, 19:50

E vorba de cine furnizeaza partea de tractiune:

18M - MEDCOM ANT 250-600 (IGBT), asynchronous 250 kW 6-pole motor
18Š - Škoda BlueDrive (IGBT), asynchronous 250 kW 6-pole motor
18 Kiepe - Kiepe IMC 500 (IGBT) two axles powered, two asynchronous 160 kW 4-pole motor

https://pl.wikipedia.org/wiki/Solaris_T ... %C4%99dowa
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1548
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Troleibuze Solaris Trollino 18S

Mesajde Andrei17 » Sâm, 11 Ian 2020, 16:36

În ultimul timp, au apărut mai multe fotografii cu troleibuzele pentru orașul nostru:
Paweł Dąbrowski.jpg
Foto: Paweł Dąbrowski
Paweł Dąbrowski.jpg (261.68 KiB) Vizualizat de 504 ori

Miasto Stołeczne Warszawa.png
Foto: captură de ecran dintr-un video prezentat pe pagina Miasto Stołeczne Warszawa
Miasto Stołeczne Warszawa.png (605.43 KiB) Vizualizat de 504 ori


Cea mai recentă postare ne arată al patrulea troleibuz fabricat, iar în a doua fotografie vedem un detaliu de pe foaia din parbriz și o dată de 26.02.2020, probabil data plecării spre Cehia pentru montarea echipamentelor electrice Skoda.
Jarosław Osowski.jpg
Foto: Jarosław Osowski
Jarosław Osowski.jpg (419.58 KiB) Vizualizat de 504 ori

Untitled.png
Untitled.png (165.02 KiB) Vizualizat de 504 ori
! SUSȚIN ÎNFIINȚAREA ȘI / SAU DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI ELECTRIC CU TROLEIBUZE !
Avatar utilizator
Andrei17
Membru Silver
 
Mesaje: 1149
Membru din: Lun, 22 Iun 2015, 17:55

Troleibuze Solaris Trollino 18S

Mesajde Andrei17 » Lun, 13 Ian 2020, 16:36

Iată că avem și câteva poze din partea primăriei, inclusiv schița din punct de vedere al aspectului troleibuzelor. Îmi place sigla Brașovului pusă pe remorcă care se continuă frumos în captatorul troleibuzului. E simpatic. Pozele nu sunt cele mai uau, dar sunt.
Ce nu îmi prea plac sunt părțile negre de pe bot, din spate și de sub geamul șoferului. Dar mereu e loc de mai bine, că doar vor mai veni alte 25.

Schița:
WhatsApp-Image-2020-01-13-at-14.38.24-768x339.jpeg
WhatsApp-Image-2020-01-13-at-14.38.24-768x339.jpeg (37.68 KiB) Vizualizat de 346 ori


Untitled-1.jpg
Untitled-1.jpg (146.16 KiB) Vizualizat de 346 ori

WhatsApp-Image-2020-01-13-at-14.33.00-768x576.jpeg
WhatsApp-Image-2020-01-13-at-14.33.00-768x576.jpeg (101.38 KiB) Vizualizat de 346 ori

Câteva informații mai importante preluate din articol:

În urma ultimelor discuțiilor cu partenerii noștri de la Solaris, aceștia au confirmat că până la finalul lunii februarie vor finaliza construcția caroseriilor pentru toate cele 26 de troleibuze, iar Škoda, care furnizează ansamblul electric pentru aceste troleibuze, va începe producerea acestor sisteme, astfel că primele troleibuze vor ajunge la Brașov cel târziu la sfârșitul lunii aprilie sau la începutul lunii mai, iar până în luna iulie toate cele 26 vor fi la Brașov. Aceste troleibuze vor asigura legătura centrului orașului cu 4 dintre cartierele Brașovului, Astra – zona Saturn, Valea Cetății, Triaj și Tractorul.
Troleibuzele sunt dotate cu acumulator, care oferă o autonomie de minimum 5 kilometri în lipsa contactului cu linia de electricitate, lucru ce le va permite vehiculelor să folosească energia din baterii în zonele în care nu există rețeaua electrică necesară. Autobuzele oferă accesibilitate persoanelor cu handicap locomotor, prin înclinare laterală (spre dreapta) cu o diferență de nivel de 7 centimetri. Articulația este controlată electronic, iar sistemul de propulsie este furnizat de Škoda, motorul având minimum 240 kW (aproximativ 320 cai putere). Viteza maximă a fiecărui troleibuz poate fi de 75 km/h, dar fiecare vehicul va avea un limitator de viteză ajustabil (ASL) astfel încât să nu depășească viteza de 55 km/h.
Cele 26 de troleibuze vor deservi liniile 1, 2, 6 și 31 din municipiu. Alegerea acestor trasee are la bază necesitatea extinderii transportului electric pe rute care nu sunt 100% electrificate, urmărind să se realizeze:
- diminuarea poluării în zona centrală a orașului (până în Livada Poștei), unde se înregistrează cele mai mari volume de trafic, iar transportul public este asigurat în prezent exclusiv cu autobuze diesel;
- activarea unui tronson de rețea aeriană neutilizat în prezent (Str. Zizinului) și creșterea gradului de utilizare a altor tronsoane slab deservite de troleibuze (Str. Hărmanului, Bd. Muncii);
- diminuarea costului ridicat de operare al transportului cu troleibuze (12,49 lei/km).


Sursă -> https://www.brasovcity.ro/index.php?ck= ... BWFZpWWT1w
! SUSȚIN ÎNFIINȚAREA ȘI / SAU DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI ELECTRIC CU TROLEIBUZE !
Avatar utilizator
Andrei17
Membru Silver
 
Mesaje: 1149
Membru din: Lun, 22 Iun 2015, 17:55


Înapoi la Transportul în comun din municipiul Brașov (SC RATBV SA)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori