Topic: Transbus Codreanu
14 posts, 7549 views- Chev Celios
-
Posted:
-
Transbus Codreanu
Chev Celios
Autobuze ale firmei Transbus Codreanu pozate in august 2009 in centrul Zarnestiului.
BV 63 KOD
BV 19 COD
BV 83 KOD
BV 63 KDD
Autobuze ale firmei Transbus Codreanu pozate in august 2009 in centrul Zarnestiului.
BV 63 KOD
BV 19 COD
BV 83 KOD
BV 63 KDD
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Transbus Codreanu
Robert24
In fata garii Brasov
In fata garii Brasov
codreanu bv 26 wyn.jpg (315.91 KB; downloaded 6349 times)
codreanu bv 48 win.jpg (327.17 KB; downloaded 6372 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transbus Codreanu
Andrei Andraș
Unicul Citaro, de până acum, al lui Codreanu este prezent zilnic pe ruta Brașov - Arini. Din păcate, a fost cârpit în stilul consacrat a companiei.
11.01.2019
Unicul Citaro, de până acum, al lui Codreanu este prezent zilnic pe ruta Brașov - Arini. Din păcate, a fost cârpit în stilul consacrat a companiei.
IMG_9098 - Copy.JPG (199.86 KB; downloaded 5422 times)
11.01.2019
- punmeister
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Transbus Codreanu
cris_m
Acum ca acum, e naspa ca intra frigul, dar la vara sa vezi ce AC beton va avea autobuzul, ce n-a vazut Mannheim-ul
Acum ca acum, e naspa ca intra frigul, dar la vara sa vezi ce AC beton va avea autobuzul, ce n-a vazut Mannheim-ul
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Transbus Codreanu
Andrei98
Pana si la plexiglas s-au zgarcit, l-au pus pe cel mai prost posibil. Vazusem si un MAN NL 263 cu plexiglas la luneta si un geam lateral incredibil de jegos.
Pana si la plexiglas s-au zgarcit, l-au pus pe cel mai prost posibil. Vazusem si un MAN NL 263 cu plexiglas la luneta si un geam lateral incredibil de jegos.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Transbus Codreanu
Andrei Andraș
MAN-ul a primit între timp o lunetă nouă.
Nu intră deloc frigul, chiar a fost călduros până la Arini și înapoi.
MAN-ul a primit între timp o lunetă nouă.
Nu intră deloc frigul, chiar a fost călduros până la Arini și înapoi.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Transbus Codreanu
ByOnu
Cum de a pus aceasta firma monopol pe Jud. Brasov? Cine-i acest Codreanu?
Am mers acum cativa ani cu ei pe ruta Bv. - Bran. Jale. Atat am de zis.
Cum de a pus aceasta firma monopol pe Jud. Brasov? Cine-i acest Codreanu?
Am mers acum cativa ani cu ei pe ruta Bv. - Bran. Jale. Atat am de zis.
- SPA29
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Transbus Codreanu
Gabi23
3 autocare ale acestei firme:
Temsa Safari BV 05 KRD
Renault Ares BV 53 VYN
Iveco Irizar BV 54 WYN
3 autocare ale acestei firme:
Temsa Safari BV 05 KRD
BV 05 KRD - 18.05.2019.JPG (298.91 KB; downloaded 4887 times)
Renault Ares BV 53 VYN
BV 53 VYN - 18.05.2019.JPG (377.23 KB; downloaded 4871 times)
Iveco Irizar BV 54 WYN
BV 54 WYN - 18.05.2019.JPG (377.55 KB; downloaded 4864 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Transbus Codreanu
ByOnu
Avand in vedere ca au (aproape) monopol pe ruta Brasov-Bran (si nu numai), si chiar au mers cadentat, nu ar trebui sa se puna problema integrarii in ADI?
De asemenea, din experienta anilor trecuti si chinul pe care il reprezinta transbordarea tren-autobuz in Brasov, cred ca este oportuna mutarea autogarii 2 la gara. Spatiu este suficient. Este normal ca pentru un pol turistic atat de important sa ai un nod principal de schimb, nu sa te tarai cu bagajele prin oras si sa faci naveta cu RATBv.
Chiar mi se pare groaznic sa nu ai o transbordare facila spre zona Branului in Brasov.
Avand in vedere ca au (aproape) monopol pe ruta Brasov-Bran (si nu numai), si chiar au mers cadentat, nu ar trebui sa se puna problema integrarii in ADI?
De asemenea, din experienta anilor trecuti si chinul pe care il reprezinta transbordarea tren-autobuz in Brasov, cred ca este oportuna mutarea autogarii 2 la gara. Spatiu este suficient. Este normal ca pentru un pol turistic atat de important sa ai un nod principal de schimb, nu sa te tarai cu bagajele prin oras si sa faci naveta cu RATBv.
Chiar mi se pare groaznic sa nu ai o transbordare facila spre zona Branului in Brasov.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transbus Codreanu
PTMZ
Codreanu in ADI e complicat, mai ales din perspectiva regulilor. Ei au transport judetean, deci se supun altor reglementari decat celor pentru metropolitan (Ministerul Transporturilor la judetean, respectiv al Dezvoltarii la metropolitan), si sunt tot prin concesiune, dar de la alta institutie (CJ in loc de ADI/primarie). In plus, integrarea va fi doar partiala, daca iei in calcul ca Transbus opereaza interjudetean si mai are o baza operationala la Onesti.
Codreanu in ADI e complicat, mai ales din perspectiva regulilor. Ei au transport judetean, deci se supun altor reglementari decat celor pentru metropolitan (Ministerul Transporturilor la judetean, respectiv al Dezvoltarii la metropolitan), si sunt tot prin concesiune, dar de la alta institutie (CJ in loc de ADI/primarie). In plus, integrarea va fi doar partiala, daca iei in calcul ca Transbus opereaza interjudetean si mai are o baza operationala la Onesti.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Transbus Codreanu
Andrei Andraș
Întâi de toate Branul nu face parte din Zona Metropolitană Brașov, dar să spunem că acest aspect nu ar fi un inconvenient; nici Vama Buzăului nu este în ZMB, dar tot avem linie RATBV acolo.
În AMDDTPBV ar trebui să intre Primăria Bran (dar și Primăria Moieciu pentru că ruta este Brașov - Moieciu de Jos), dar nu se dorește și nu poți impune asta cu forța. Intrarea în asociație presupune ca Branul să dispună de fonduri pe care să le plătească AMDDTPBV lunar și nu prea cred că au acești bani. Iar dacă ar avea câtuși de puțini bani, asta ar însemna un traseu neatractiv cu insuficiente curse. Pe când acum nimeni nu cotizează cu nimic, Codreanu prestează serviciul la o frecvență decentă și toată lumea are de câștigat (teoretic).
Pe cealaltă parte, Codreanu nu ar avea niciun interes să fie operator de transport în cadrul AMDDTPBV: acum încasează direct de la călători câte 15 lei per bilet (parcă atât era), neavând de așteptat după decontările asociației. E o societate privată care nu primește subvenții de la primării, intrarea în AMDDTPBV ar însemna ca între plăți, timp de o lună, să facă muncă de caritate.
Un tabel din septembrie cu situația cotizațiilor primăriilor către AMDDTPBV:
Nicăieri unde a intrat RATBV nu sunt frecvențe mai bune decât pe vremea privaților, dar lumea a trebuit să se obișnuiască. Acest sacrificiu a venit și din dorința multora de „a se lepăda” de serviciile oferite de Codreanu ori de dubițarii ce erau pe Ghimbav și Codlea.
Legat de Autogara 2, aceasta a fost propusă spre vânzare primăriei din cauza faptului că aproape toate rutele lui spre vestul județului (care erau operate de aici) le-a primit RATBV. Doar Moieciu mai pleacă de aici, iar autobuzele de Făgăraș au stație. Autogara 3 a devenit piață agroalimentară și nici Autogara 1 nu e într-o situație prea strălucită. Într-adevăr, dacă Autogara 2 va fi vândută, traseul de Moieciu va fi adus la Gara mare.
În ceea ce privește compania, SC Transbus SA există doar în Brașov. În restul locurilor unde „există” Codreanu, sunt SRL-uri cumpărate de el, dar care sunt în continuare companii de sină stătătoare: Linka Tranzit (jud. Covasna), Transmoldova (jud. Bacău), Transtin (jud. Iași) și Transport Mixt (jud. Botoșani).
Întâi de toate Branul nu face parte din Zona Metropolitană Brașov, dar să spunem că acest aspect nu ar fi un inconvenient; nici Vama Buzăului nu este în ZMB, dar tot avem linie RATBV acolo.
În AMDDTPBV ar trebui să intre Primăria Bran (dar și Primăria Moieciu pentru că ruta este Brașov - Moieciu de Jos), dar nu se dorește și nu poți impune asta cu forța. Intrarea în asociație presupune ca Branul să dispună de fonduri pe care să le plătească AMDDTPBV lunar și nu prea cred că au acești bani. Iar dacă ar avea câtuși de puțini bani, asta ar însemna un traseu neatractiv cu insuficiente curse. Pe când acum nimeni nu cotizează cu nimic, Codreanu prestează serviciul la o frecvență decentă și toată lumea are de câștigat (teoretic).
Pe cealaltă parte, Codreanu nu ar avea niciun interes să fie operator de transport în cadrul AMDDTPBV: acum încasează direct de la călători câte 15 lei per bilet (parcă atât era), neavând de așteptat după decontările asociației. E o societate privată care nu primește subvenții de la primării, intrarea în AMDDTPBV ar însemna ca între plăți, timp de o lună, să facă muncă de caritate.
Un tabel din septembrie cu situația cotizațiilor primăriilor către AMDDTPBV:
0.jpg (135.05 KB; downloaded 682 times)
Legat de Autogara 2, aceasta a fost propusă spre vânzare primăriei din cauza faptului că aproape toate rutele lui spre vestul județului (care erau operate de aici) le-a primit RATBV. Doar Moieciu mai pleacă de aici, iar autobuzele de Făgăraș au stație. Autogara 3 a devenit piață agroalimentară și nici Autogara 1 nu e într-o situație prea strălucită. Într-adevăr, dacă Autogara 2 va fi vândută, traseul de Moieciu va fi adus la Gara mare.
În ceea ce privește compania, SC Transbus SA există doar în Brașov. În restul locurilor unde „există” Codreanu, sunt SRL-uri cumpărate de el, dar care sunt în continuare companii de sină stătătoare: Linka Tranzit (jud. Covasna), Transmoldova (jud. Bacău), Transtin (jud. Iași) și Transport Mixt (jud. Botoșani).