Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierAutobuze, autocare, microbuzeMercedes-Benz

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018

106 posts, 34515 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 Dragos31

Pai, sa incepem cu inceputul:

1)scaunele: mi se par mult mai comode decat cele din plastic;
2)barile de sustinere: sunt la fel :lol: ;
3)podeaua: este mult mai intacta fata de cea de pe Mercedesurile din prezent (daca ma apucam sa enumar vehicule nu mai terminam de scris acest mesaj);
4)bordul/volanul/frana de mana/etc.: aici pot spune decat ca soferul de azi de la schimbul 2 era foarte fericit ca autobuzul nu este limitat la o anumita viteza;

Separat, in partea din fata, lipsa cabinei soferului creeaza zenzatia de spatiu, lucru care poate fi zis si la doua Mercedesuri euro 3 (4190 si 4191) :lol: ...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 punmeister

Daca licitatia pentru 100 de autobuze GNC o sa fie ceva pe bune si o sa castige MB, interiorul o sa fie la fel ca la acutalele Citaro euro 4, doar ca cu bare de inox si validatoare Kapsch fata de ce avem acum.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 1689

Colivia pentru sofer e o alta specialitate locala. Orice aducem, ii tragem un chiosc in jur - sa nu deranjam personalul cu pretentiile clientilor. La LF, conceptie proprie, e din start cu zona privata. Sa aiba omul unde sa se desfasoare cu covorase, autocolante, stegulete - tot tacimul, ca doar e programul a doua casa.
Cel mai bine ar fi ca urmatoarele autobuze sa fie comandate cu doua usi. A doua si a treia. Si cabina Domnului Sofer sa inceapa de undeva de la pasajul rotii din fata, sa aiba loc si de un frigider, dulap de necesitati, raft pentru papuci si ce s-o mai ivi. Mai bine sa prisoseasca decit sa lipseasca.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 andrei11

Ești în urmă cu cititul colega,  :D  e chestie de securitatea personală, avem exemple mondiale în domeniu.
Stai să găsesc o poză cu taxiurile newyorkeze, până atunci delecează-te cu niște tramvaie.
https://hiveminer.com/Tags/calcutta%2Ctrolley
10-7-2018 8-46-26 PM.jpg (212.99 KB; downloaded 3648 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 WT_fan06

Crezi că șoferii din Anglia, Germania, Franța și din alte țări care nu au cabina complet separată de salon nu sunt în siguranță?
E o chestiune de prostie pură din partea autorităților locale, nu de siguranță...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 andrei11

Asta am spus și eu...N-a fost destul de limpede ?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 George

În orice caz trebuie să renunțăm la porcăria cu scaunele netapisate, invenție bucureșteană idioată. Trebuie luate așa cum le recomandă producătorul. L-am văzut ieri în Militari pe dl. Citaro :D și arăta foarte bine.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 WT_fan06

andrei11 wrote:
e chestie de securitatea personală, avem exemple mondiale în domeniu.
andrei11 wrote:
Asta am spus și eu...N-a fost destul de limpede ?
Scuze atunci. Din ce ai scris am înțeles fix invers...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 1689

George wrote:
În orice caz trebuie să renunțăm la porcăria cu scaunele netapisate, invenție bucureșteană idioată. Trebuie luate așa cum le recomandă producătorul.[...]


Cred ca pasul unu ar fi sa reusim sa le deratizam regulat pe alea de plastic pe care le avem...
Cit despre producator, intotdeauna o sa recomande varianta mai scumpa :D

Pot sa intreb, totusi, ce beneficiu (presupunind ca s-ar comanda cu tapiserie) credeti ca ar aduce ?

Eu unul, am stat si pe unele, si pe altele (si pe scaunele de melaminat din EP V3A - proiectate, cred, cu scopul de a cistiga premiul pentru cele mai incomode scaune din lume - si pe bancutele cu scindurele de pe V09-uri si pe buretii obositi din Roman-urile 112 si pe scoicile din Tatra T4 - cele mai ergonomice si astazi ! - si pe buretele rigid acoperit cu vinilin din Ikarus-urile x60 - "deliciul" soarecelui urban de ITB si lista poate continua) si pot spune ca cel mai comod scaun e ala in care trebuie sa stai cit mai putin. Autobuzul urban nu e autoturism, autocar sau avion sa (trebuiasca sa) petreci ore intregi stind pe scaun.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 George

E mai comod la fund :))) nu sunt fierbinți vara și reci iarna. Realmente mai comode și mai estetice. În rest experiențe ancestrale în transportul comun din România avem cu toții.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 andrei11

1) Lasă că stați pe plastice la fotbal 2 ore și nu se mai întâmplă nimic.
2) Actualele plastice din Mercedesuri și tramvaie ( troleibuze ) suntsuperok
3) Tapițatele ar fi o megapacoste, vezi experimentul total ratat de la troleele Irisbus Citelis. De-a dreptul scârboase. Nu stau acolo nici să mă pici cu ceară ( vorba vine ).

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 1689

George wrote:
E mai comod la fund :))) nu sunt fierbinți vara și reci iarna. Realmente mai comode și mai estetice. [...]


Daca imi permiteti sa demontez miturile:
1. un scaun dintr-un vehicul trebuie sa aiba in primul rind rolul de a sustine zona lombara, sa protejeze ultimele vertebre coccigiene si sa asigure o ventilatie corespunzatoare. Si - in cazul nefericit al unui accident - sa previna forfecarea vertebrelor cervicale. Socurile afecteaza in primul rind in coloana vertebrala, Fesele au cum sa le absoarba, discurile nu.
2. daca ne-am preocupa de AC in loc de tapiserie si n-am accepta ca autobuzele sa ruleze fara caldura/climatizare pornita in salon, nici scaunele n-ar fi fierbinti/reci. Fara climatizare, sint la fel de reci/fierbinti si cu si fara tapiserie. E doar o diferenta de percepere.
3. estetica este influentata covirsitor de igiena.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro NGT - Prezentare - Septembrie 2018 Dragos31

Revin cu pozele promise... :D

EXTERIOR

 



Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Mercedes-Benz  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421761 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use