Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport rutierAutobuze, autocare, microbuzeMercedes-Benz

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Hybrid - Vizita Romania - Vara 2018

43 posts, 16588 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Mercedes-Benz Citaro Hybrid - Vizita Romania - Vara 2018 Victor92

"Fiecare autobuz costa bani/are un pret. Noul Citaro hybrid salveaza bani."
"Mult mai eficient. Consum redus"

Cam acestea ar fi slogan-urile cu care Mercedes-Benz va aborda si prezinta modelul Citaro Hybrid prin Romania. In urmatoarele saptamani, autobuzul va face un tur prin tara, prin principalele orase, urmand a fi prezentat si testat locuitorilor in punctele in care va poposi.

Pentru inceput, va invit sa descoperim cateva informatii despre acest autobuz.

Prin noul hibrid Citaro, Mercedes-Benz stabileste un nou capitol pentru autobuze și autobuze interurbane. Acesta a fost special conceput pentru a satisface nevoile transportului public în zonele metropolitane și, în mod ideal, întruchipează mobilitatea modernă printr-un consum redus.
Motorul economic diesel sau cu gaz este susținut de forța suplimentară a unui modul hibrid compact, foarte eficient. Motorul electric de 14 kW generează energie atunci când se deplasează și frânează. În acest fel, este suportat motorul diesel sau pe gaz la pornire.
În funcție de aplicație, acest lucru reduce consumul de combustibil cu până la 8,5%.

Reparații și întreținere/mentenanta

Un autobuz câștigă numai bani când este pe drum. Serviciile de întreținere neplanificate măresc timpul de întrerupere și generează costuri ridicate pentru organizarea flotei. Din acest motiv, autobuzele și autocarele Mercedes-Benz sunt proiectate pentru a face reparațiile și întreținerea la fel de rare și cât de scurte posibil. Toate componentele au o durată de viață deosebit de lungă și sunt ușor accesibile. De exemplu, toate cablurile electrice au fost mutate de la substructură la linia mediană a tavanului.

Rețeaua de service OMNIplus cu servicii personalizate și 24h SERVICE sunt disponibile în timpul întregii durate de viață a vehiculului.

Valoare reziduala

Un autobuz de primă clasă este o investiție de viitor, deoarece valoarea reziduală a autobuzului este aproape la fel de importantă ca și investiția inițială. La cerere, BusStore garanteaza valoarea reziduală și va cumpăra vehiculul la sfârșitul unei durate de viață definite. În plus, cu multe vehicule, se va avea dispoziție o garanție de 12 luni pe întreg teritoriul UE pentru trenul electric complet, precum și oferte individuale de leasing și finanțare prin intermediul partenerului Mercedes-Benz Financial Services.

Investiție

Investiția într-un autobuz nou este o decizie care trebuie planificată cu cea mai mare atenție. Chiar și pachetul de servicii este coordonat în funcție de scopul dorit: cu OMNIplus ExpertHandling Training, cu contractele de servicii OMNIplus, cu managementul vehiculelor FleetBoard și cu Mercedes-Benz Financial Services. Cu acest serviciu complet, se va oferi baza pentru cea mai bună disponibilitate posibilă și operațională a noului hibrid Citaro solicitat.

Consum

La 15%, consumul de energie reprezintă un factor de cost important pentru hibridul Citaro. Mediul, precum și bilanțurile,vor mulțumi pentru fiecare economie făcută. Prin interacțiunea perfectă dintre tehnologia vehiculului, analiza inteligentă a stilului de conducere și instruirea specializată a șoferilor, puteți influența selectiv ambii factori.

Noul hibrid Citaro este face parte din prima etapă a unei noi căi pe care Mercedes-Benz o desfășoară în segmentul hibrid: tehnologia hibridă este disponibilă ca echipament special pentru o gamă excepțional de largă de autobuze urbane cu motoare diesel și gaz. În loc de autobuze independente, numeroase modele Citaro cu seria de motoare 936 beneficiază de modulul hibrid pentru viitor.

Asadar, modelul Citaro Hybrid poate fi regasit sub urmatoarele 5 forme:

1) Citaro Hybrid K - Recomandat pentru interiorul/centrul orașelor înguste.
Lungime: 10,6 metri - 2 usi.

2) Citaro Hybrid (Oraș și interurban)
Lungime: 12,1 metri - 2 usi

3) Citaro Hybrid NGT - clima sporita, destinat oraselor
Lungime: 12,1 metri (2 usi) sau 18,1 metri (3 usi)

4) Citaro Hybrid LE (Oras si interuban)
Lungime: 12,1 metri (2 usi) sau 13,2 (2 usi)

5) CItaro Hybrid G
Lungime: 18,1 metri - 3 usi

Utilizarea inteligentă a energiei cinetice

Funcția de bază a noului hibrid Citaro este foarte simplă: motorul electric în formă de disc și foarte robust este integrat între motorul cu combustie internă și transmisia automată. Funcționează, printre altele, ca generator atunci când încetinește autobuzul și transformă energia de coborâre în electricitate - când frânează și scoate gazul. Energia electrică generată este stocată ca energie electrică. Fără tehnologia hibridă, această energie ar fi pierdută în faza de recuperare - noul hibrid Citaro îl folosește și îl salvează: de îndată ce autobuzul pornește de la o poziție staționară, motorul electric asistă motorul diesel sau gazul cu cuplul său - numita faza de creștere solicitată. În acest fel, motorul cu combustie internă poate aplica temporar mai puțină energie în timpul pornirii, economisind astfel combustibil. În plus, motorul electric susține funcționarea la ralanti. Acest lucru îmbunătățește eficiența motorului cu combustie internă și contribuie la reducerea semnificativă a consumului de combustibil și, prin urmare, la reducerea emisiilor.

Motorul electric nu serveste la cresterea performantei maxime. Performanța și cuplul noului hibrid Citaro rămân astfel neschimbate în comparație cu un motor cu combustie pură de același design. Viteza motorului cu combustie internă nu este redusă în timpul fazei de amplificare. Doar puterea de vârf este redusă imperceptibil și completată de motorul electric.

Dupa aceasta scurta descriere a acestui autobuz, va pot spune ca maine, 23 Iulie 2018, va fi prezent pe strazile orasului Pitesti, urmand ca in urmatoarele saptamani ca efectueze mai multe opriri in orasele din Romania.

Daca ar fi sa facem o comparatie intre acest model si Citaro Euro 4 din Bucuresti (spre exemplu), va pot mentiona cateva modificari care s-au efectuat (strict la nivel de aspect):
- aspectul aerotermei a fost modificat pentru a a veni cu un nou design si a crea spatiu;
- in preajma usii 1, acea "gura" de aer conditionat a fost imbunatatita;
- ideea de a "scoate" usa 3 e una buna, pentru ca s-a ajuns astfel la 39 de locuri pe scaune, in comparatie cu 28 cate are la Euro 4;
- bord-ul a "suferit" o transformare de design, precum si exteriorul autobuzului;
- modelul Hybrid ce va fi prezentat in poze are si un frigider pentru sofer in care incape o sticla de apa de 2L;
- autobuzul Hybrid din capturi are si cuier pentru haine;
- buton de STOP in spatele soferului;
- geamurile sunt prevazute a fi inchise de tot cu ajutorul "patrarului" astfel incat clima din interior sa fie simtita mult mai bine.

Mai multe detalii tehnice de pe acest autobuz puteti gasi pe site-ul Mercedes-Benz Romania, unde va puteti configura autobuzul dorit. De asemenea, se pot gasi informatiile si de la celelalte modele precizate mai sus: https://www.mercedes-benz.ro/content/ro ... .0001.html

Totodata, inainte de a incepe galerie foto, va invit sa revedeti pozele cu modelul Mercedes-Benz Citaro 2 Euro 6 care a fost in teste in vara anului 2015 prin Bucuresti si alte orase din Romania: viewtopic.php?f=20&t=3579&start=14#p182089

Modelul prezentat va fi cel cu 2 usi.

Sursa informatii: "Mercedes-Benz. The new Citaro hybrid."

Incepem galeria foto cu imagini din exterior.







































 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid Victor92

Continuare ...







































 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid Victor92

Ultimele poze din exterior.































 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid Victor92

De la exterior mergem catre interiorul autobuzului care are:
- 39 de locuri pe scaune;
- 62 de locuri in picioare;
- 1 loc destinat persoanelor cu dizabilitati.







































 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid Victor92

Continuarea imaginilor din interior.







































 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid Victor92

Ultimele imagini din interior.







































 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid Victor92

Bordul autobuzului.























 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid Victor92

La final, va prezint cateva culori pentru tapiteria scaunelor, respectiv un sistem inteligent care te anunta daca usi sunt inchise cu ajutorul cheii sau nu: daca e pe verde, inseamna ca usile pot fi deschis cu ajutorul butonului de deasupra farului dreapta fata (la modelul Citaro Euro 3 si Euro 4, butonul pentru deschiderea cabinei soferului se afla in preajma rezervorului) ... daca e pe rosu ...usile sunt inchise  :)











 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid - Vizita Romania - Vara 2018 WT_fan06

Victor92 wrote:
Daca ar fi sa facem o comparatie intre acest model si Citaro Euro 4 din Bucuresti (spre exemplu), va pot mentiona cateva modificari care s-au efectuat (strict la nivel de aspect):
- ideea de a "scoate" usa 3 e una buna, pentru ca s-a ajuns astfel la 39 de locuri pe scaune, in comparatie cu 28 cate are la Euro 4;
- autobuzul Hybrid din capturi are si cuier pentru haine;
- geamurile sunt prevazute a fi inchise de tot cu ajutorul "patrarului" astfel incat clima din interior sa fie simtita mult mai bine.

Acestea sunt doar alegerea operatorului. Puteau fi și E4-urile dotate cu geamuri din acestea, dacă cineva gândea cu adevărat. Ușa 3 se pretează la liniile urbane aglomerate, iar cele cu doar 2 uși, la liniile periferice, mai lungi, fără încărcări mari, ca mai multă lume să stea pe scaun.
Există un calendar cu vizitele acestui autobuz prin orașe?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid - Vizita Romania - Vara 2018 punmeister

(...) iar cele cu doar 2 uși, la liniile periferice, mai lungi, fără încărcări mari, ca mai multă lume să stea pe scaun.

Sau pentru liniile unde circula multi blatisti.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid - Vizita Romania - Vara 2018 Victor92

Am precizat mai sus ca am facut o comparatie intre acest model adus in Romania si configuratia pentru Euro 4 de la Bucuresti.

De alte orase nu stiu. Maine e la Pitesti.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid - Vizita Romania - Vara 2018 Victor92

Autobuzul a ajuns la Pitesti si se afla in aceste momente in fata Primariei din Municipiu. In urmatoarele ore, il veti gasi pe strazile din oras.

Sursa pozei: De la un prieten.

37632230_1885901904786902_5089454615611572224_n.jpg (64.96 KB; downloaded 6161 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid - Vizita Romania - Vara 2018 Victor92

O stire de pe un site local - prima oprire de astazi din cadrul turului Romaniei a autobuzului Mercedes-Benz Citaro Hybrid - Pitesti - 23 Iulie 2018.

O nouă testare cu un autobuz hibrid de la Mercedes-Benz

Noul autobuz hibrid produs de firma Mercedes-Benz, divizia premium a Grupului Daimler AG a ajuns astăzi la Pitești pentru a putea fi tesat. Primarul Cornel Constantin Ionică, reprezentnți ai firmei prodcătoare dar și ai mass-media au făcut turul Piteștiului în autovehiculul pus la dispoziție de producători.

Este vorba despre noul model Citaro de la Mercedes-Benz bazat pe o tehnologie hibrid, cu motorul electric integrat între motorul cu ardere internă diesel şi cutia de viteze automată. Autovehiclul are o lungime de 12m, dispune de o capacitate de 106 locuri, dintre care 34 de locuri pe scaune şi este adaptat nevoilor persoanelor cu dizabilităţi. Reamintim că Primăria Municipiului Piteşti doreşte achiziţionarea a 40 de autobuze din fonduri europene nerambursabile în acest sens mai multe tipuri de autobuze tip hibrid au fost deja testate.

Sursa informatii si poze: http://www.bitpress.ro/administratie/pi ... nz-1249606

1.jpg (461.66 KB; downloaded 6071 times)


2.jpg (78.78 KB; downloaded 6028 times)


3.jpg (44.81 KB; downloaded 6031 times)

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Hybrid - Vizita Romania - Vara 2018 Mihaitza07

Este oricum un model de prezentare si dupa cate se vede este FULL OPTION, cu faruri LED atat de ZI cat si pe faza scurta din cate imi dau seama. Si ce stopuri frumoase are, mari vizibile, nu ca Otokar Kent, pe bucatele ca sunt mai ieftine.. De bord nu mai vorbesc in comparatie cu Otokar..
Oricum nu cred sa mai fie loc in Romania de vre-o marca de prestigiu europeana in materie de autobuze, tinand cont de cel mai scazut pret al criteriului de atribuire si de faptul ca turcaletii si-au diversificat gamele si pot concura in orice alternativa de combustibil..

 


 
Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Mercedes-Benz  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419383 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use