Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviareExpoziții, simpozioane și proiecte feroviare

 

Topic: Infratrans 2019 (4-5 iunie)

13 posts, 4976 views
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

INFRATRANS® se desfasoara sub inaltul patronaj al Ministerului Transporturilor si Infrastructurii in perioada 4 – 5 iunie, in statia CFR Bucuresti Nord, si este organizat de AIFR si Club Feroviar cu sprijinul: CFR SA, CFR Calatori, CFR Marfa, AFER, CENAFER, AIF, Metrorex, STB SA si AGIR.

INFRATRANS® este un eveniment business-to-business structurat in jurul expoziției dedicate transportului feroviar, administratorilor de cale ferată, furnizorilor de echipamente şi componente, operatorilor de transport feroviar public.

CFR Marfă și Promat au prezentat locomotiva ED modernizată cu numărul 069, înca minim 3 locomotive vor fi modernizate până la finalul lui 2019. Prin modernizare, toate echipamentele locomotivei au fost înlocuite, fiind instalate echipamente noi, de la Promat Craiova, cu reglaj continuu cu tiristoare pe tensiune joasă și convertizoare statice pentru serviciile auxiliare. Pentru partea de conducere a fost instalat un bord nou, cu controler tip manșă și sistem de viteză impusă. În ambele posturi de conducere au fost instalate sisteme de monitorizare și diagnoză cu display și avertizare sonoră.

ed069 (1).JPG (189.88 KB; downloaded 4453 times)


ed069 (2).JPG (154.76 KB; downloaded 4445 times)


ed069 (4).JPG (173.26 KB; downloaded 4445 times)


ed069 (6).JPG (156.21 KB; downloaded 4454 times)


ed069 (7).JPG (195.87 KB; downloaded 4447 times)


ed069 (9).JPG (131.3 KB; downloaded 4444 times)


ed069 (12).JPG (151.05 KB; downloaded 4448 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

Grup Feroviar Român, parte a Grampet Group, a prezentat Locomotiva Diesel-Hidraulică, remotorizată cu un motor Cummins QST 30, de 1217 CP, 30,5 litri, 1800 rpm și un sistem de injecție controlat electronic. Pe lângă motorizare, locomotiva a fost modernizată cu instalație electrică de ventilație, comandată automat cu trepte de turație, grup de răcire din aluminiu, cuplaj elastic MD-TH, compresor elicoidal, controlere de comandă și aer condiționat în cabina de conducere. Conform GFR, motorul Cummins QST 30 este certificat etapa III A privind emisiile și particulele poluante, iar locomotiva a trecut cu bine de Auditul Calității Instalării, realizat chiar de Cummins, iar proiectul de modernizare a fost omologat de AFER.

gfr3051 (1).JPG (162.63 KB; downloaded 4441 times)


gfr3051 (2).JPG (180.44 KB; downloaded 4441 times)


gfr3051 (3).JPG (162.83 KB; downloaded 4438 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

CFR Marfă și Reva Simeria au prezentat vagoane pentru transportul de marfă. Astfel, Reva Simeria a prezentat vagonul cisternă, seria Zacs, 85 mc, pentru transportul de produse petroliere, pentru trafic internațional. Vagonul are o viteză maximă de circulație de 100/120 km/h, încărcat/gol, o sarcină pe osie de 20 tone și adaptat standardelor TSI-G1 și TEN-RIV.

Zacs (1).JPG (150.53 KB; downloaded 4436 times)


Zacs (2).JPG (169.98 KB; downloaded 4437 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

Dar, ineditul a venit din partea CFR Marfă, care a prezentat vagonul special cu 20 de osii, pentru transportul componentelor speciale, cum ar fi transformatoarele sau utilajele de mare tonaj. Mărfurile pot fi așezate pe platformă, sprijinite pe lonjeroane, fiind echipate cu mecanisme care permit deplasarea platformei și a lonjeroanelor pe orizontală și verticală, pentru depășirea zonelor cu gabarit limitat.

CFR Marfă deține vagoane Uaai pe 6, 8, 10 și 20 de osii, modelul prezentat de 20 de osii fiind produs în anul 1967. În total există 32 de vagoane de acest tip în parcul CFR Marfă.

20osiiinfra (1).JPG (190.92 KB; downloaded 4437 times)


20osiiinfra (2).JPG (177.6 KB; downloaded 4437 times)


20osiiinfra (3).JPG (197.15 KB; downloaded 4437 times)


20osiiinfra (4).JPG (138.45 KB; downloaded 4438 times)


20osiiinfra (5).JPG (194.12 KB; downloaded 4437 times)


20osiiinfra (6).JPG (181.82 KB; downloaded 4436 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

Electroputere VFU Pașcani, parte a Grampet Group, a prezentat vagoanele etajate modernizate de clasa I și II, destinate în special trenurilor regionale, cu viteza maximă de circulație de 120 km/h, aer condiționat și un salon total modernizat. Mai departe, galeria foto și prezentarea celor două vagoane:

36-16 051 – Revizia București Basarab

36-16 (1).JPG (198.19 KB; downloaded 4423 times)


36-16 (2).JPG (164.6 KB; downloaded 4421 times)


36-16 (4).JPG (145.67 KB; downloaded 4425 times)


36-16 (5).JPG (186.74 KB; downloaded 4423 times)


36-16 (6).JPG (169.53 KB; downloaded 4423 times)


36-16 (7).JPG (181.8 KB; downloaded 4423 times)


36-16 (8).JPG (176.26 KB; downloaded 4425 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

84-16 017 – Revizia București Basarab – vagon echipat cu spațiu pentru biciclete

84-16 (1).JPG (194.7 KB; downloaded 4422 times)


84-16 (2).JPG (189.7 KB; downloaded 4423 times)


84-16 (4).JPG (194.74 KB; downloaded 4424 times)


84-16 (5).JPG (171.58 KB; downloaded 4420 times)


84-16 (7).JPG (181.31 KB; downloaded 4422 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

Astra Vagoane Arad a prezentat vagonul AVA 200 tip 10-91, un modern salon de clasa I. Vagonul poate atinge viteza maximă de 200 km/h și are o capacitate de 52 călători pe scaune, fiind dotat și cu mini-bar în zona centrală. Greutatea este de 46 tone iar boghiurile sunt model Y32R cu roți monobloc.

10-91 (2).JPG (185.69 KB; downloaded 4413 times)


10-91 (3).JPG (198.36 KB; downloaded 4411 times)


10-91 (4).JPG (179.81 KB; downloaded 4413 times)


10-91 (5).JPG (199.08 KB; downloaded 4415 times)


În cadrul expoziției compania a adus și două vagoane operate de Astra Trans Carpatic, salonul de clasă și vagonul de dormit, compania circulând cu acestea pe ruta București – Arad.

astra (1).JPG (193.56 KB; downloaded 4414 times)


astra (2).JPG (165.84 KB; downloaded 4413 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

Atelierele CFR Grivița au prezentat două modele de vagoane din seria 19-76 și 21-76, cele mai noi vagoane modernizate intrate în parcul CFR Călători. Echipate cu boghiuri GP 200 și viteza maximă de 160 km/h, vagoanele sunt exploatate în prezent în general pe ruta de viteză București – Constanța. Vagoanele au o greutate de 43 de tone, 54 de locuri pentru varianta de clasa I și 84 pentru varianta de clasa II.

19-76 951

951 (1).JPG (167.66 KB; downloaded 4388 times)


951 (5).JPG (166.88 KB; downloaded 4395 times)


951 (6).JPG (177.1 KB; downloaded 4391 times)


951 (7).JPG (178.55 KB; downloaded 4392 times)


951 (2).JPG (197.23 KB; downloaded 4391 times)


951 (3).JPG (153.21 KB; downloaded 4396 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

21-76 957

957 (8).JPG (162.93 KB; downloaded 4393 times)


957 (9).JPG (151.73 KB; downloaded 4385 times)


957 (12).JPG (178.13 KB; downloaded 4394 times)


957 (2).JPG (160.24 KB; downloaded 4387 times)


957 (4).JPG (166.65 KB; downloaded 4387 times)


957 (6).JPG (183.65 KB; downloaded 4385 times)


957 (7).JPG (181.7 KB; downloaded 4390 times)

 


Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) aztec

Multumesc pt fotoreportaj.
O rugaminte.
Daca aflati de astfel de evenimente, la care se poate participa- vizualiza, sa se anunte si public pe forum inainte, nu doar dupa, pt putea vedea si exponatele...
Am prins doar unul acum cativa ani, cand a foat si locomotive cu abur ...

 


Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) ByOnu

O expozitie demna de anul 2009. :applause:

Cheers pentru fotoreportaj, aceeasi calitate cu care ne-ai obisnuit, Andrei! :bere:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

:bere: Din pacate inafara de vagoanele modernizate recent la Grivita, cam totul este „reciclat” in timp, incepand cu Malaxa, vagonul platforma, EDul, etajatele...

Si aduc o completare legata de vagonul Uaai, venita de la domnul inginer Viorel Lucaci - Ideea construirii acestor vagoane (mai precis principiul, arhitectura şi utilitatea lor) își are originile în considerentele militare ale secolului trecut. Este vorba despre piesele de artilerie de mare calibru montate pe șasiuri feroviare, dezvoltate în special de către germani şi francezi în contextul începutului celui de-al Doilea Război Mondial, primele idei fiind puse în practică încă din Primul Război Mondial. Erau practic tunuri navale de mare putere (utilizate la cuirasate şi/sau crucișătoare grele) sau super-mortiere adaptate pe vagoane special construite, foarte solide şi complexe. Puteau arunca proiectile de calibru 150 ÷ 200 până la 800 de mm. Au fost construite chiar şi locomotive (cu abur sau LDE) special destinate remorcării acestor sisteme de artilerie. O astfel de locomotivă (V188 în dublă unitate) a stat la baza celebrului model diesel electric de 4.400 cai putere (241 DE 001+002) deținut de CFR.

tun.jpg (143.2 KB; downloaded 4177 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Infratrans 2019 (4-5 iunie) Utilizator anonim

Cum la prezentarea tehnica a utilajului de sudat linia nu am reusit sa ajung, am asteptat pozele de la cei de la Contrail, cu utilajul in actiune. CFR SA și Contrail au prezentat sistemul de sudare CR80, ce este proiectat pentru sudarea cu bliț a șinelor prin procese intermitente continuu. Această configurație este utilizată ca mașină FBW mobilă, include mașina de transport containerizat CR80 montat pe un vehicul feroviar pe șine, care este mutat dintr-o poziție de sudare în alta. Sistemul de sudare CR80 este în conformitate cu EN 14587-2.

sudura (1).JPG (163.48 KB; downloaded 4090 times)


sudura (4).JPG (198.41 KB; downloaded 4090 times)


sudura (5).JPG (184.94 KB; downloaded 4089 times)


sudura (6).JPG (166.48 KB; downloaded 4091 times)


sudura (7).JPG (172.56 KB; downloaded 4090 times)


Si utilajul in actiune...

sudura (2).jpg (284.85 KB; downloaded 4088 times)


sudura (3).jpg (332.56 KB; downloaded 4090 times)

 


Home page  • 
Parent forum: Expoziții, simpozioane și proiecte feroviare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use