Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviareJurnal de iarnă feroviară

 

Topic: Iarna 2013 / 2014

58 posts, 23112 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2013 / 2014 Utilizator anonim

De asemenea pentru ca 10742 a intarziat, IC 531 a plecat cu EA 928 din Bucuresti, EA 928 care nu ma intrebati cum a ajuns la trenul asta...  :roll:  Pentru cei care nu stiu, locomotiva care vine cu IR 1742/10742 pleaca cu IC 531.

DSC_4336.JPG (225.5 KB; downloaded 5567 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2013 / 2014 Utilizator anonim

IR 1642 ajuns la ora 12:35 in Bucuresti Nord, intarziat ceva, trebuia sa ajunga la 06:13. EA 387 a fost avariata in zona pantografelor si a frecat ceva copaci pe una din parti, pacat ca era proaspat reparata  :roll:

DSC_4343.JPG (189.61 KB; downloaded 5644 times)


DSC_4345.JPG (131.69 KB; downloaded 5642 times)


DSC_4351.JPG (161.61 KB; downloaded 5645 times)


DSC_4353.JPG (105.35 KB; downloaded 5647 times)

 


Re: Iarna 2013 / 2014 Andi782

Care va fi turnusul locomotivelor pe 1745/1746?
@Andrei, ce compunere avea IC-ul de Arad?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2013 / 2014 Utilizator anonim

La IC 531 nu m-am uitat la compunere, eram destul de grabit desi as mai fi stat sa astept si restul trenurilor ramase dar aveam o ora gol intre ele.
Nu stiu inca turnusul pentru IR 1745/6 dar ca o banuiala cred ca 1746 o sa vina cu ce pleaca IC 531 cu o zi inainte.

 


Re: Iarna 2013 / 2014 MariusCFRBucuresti

Utilizator anonim wrote:
De asemenea pentru ca 10742 a intarziat, IC 531 a plecat cu EA 928 din Bucuresti

Si 695 era in Depoul BC azi. :lol: Nu mai inteleg nimic. :roll:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2013 / 2014 Utilizator anonim

Aia e masina lui 1821/2.

 


Re: Iarna 2013 / 2014 iliutu

Am o nedumerire: mecanicii care depasesc cu mult numarul de ore de lucru, din astfel de cauze, ce fac ? Duc trenul pana in prima gara ? Sau pe tot parcursul pana la schimb ?

 


Re: Iarna 2013 / 2014 Andi782

Un caz de ieri: s-a inceput serviciul la ora 18.00 si s-a terminat dimineata la ora 4, deci..

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iarna 2013 / 2014 Utilizator anonim

In mod normal nu se intampla asta, de exemplu saptamana trecuta doua marfare au stat in Predeal si au asteptat sa vina de la Brasov mecanicii de schimb, desi ambele trenuri mergeau spre Brasov si nu mai faceau mai mult de o ora de mers.

 


Re: Iarna 2013 / 2014 Gabi23

Dar nu ar trebui să fie mulţumiţi că dacă stau mai mult primesc ore suplimentare, adică bani în plus? Prin iunie vorbeam cu un mecanic care astepta cu electrica + 2 vagoane, IR383 din Bulgaria, care era destul de întârziat şi zicea că lui îi convine că stă în aşteptare garat că primeşte ore suplimentare. Vorba aia: timpu' trece, leafa merge!

 


Re: Iarna 2013 / 2014 andrei11

Andi782 wrote:
Un caz de ieri: s-a inceput serviciul la ora 18.00 si s-a terminat dimineata la ora 4, deci..

Parca are voie sa stea "la comenzi' 9 ore, sau cu unele exceptii 10.
Asadar de la ora 18,00 la ora 4,00 nu s-a depasit nimic.
In caz ca se depaseste programul se aduc mecanici la schimb in gara unde se afla trenul cand se implinesc cele 9 / 10 ore. Pe vremea lui nea Nicu cu ARO.
Vorbesc din interiorul sistemului, nu din auzite. ( Pe timpul lui Ceausescu ).
ARO.jpg (12.95 KB; downloaded 5528 times)

 


Re: Iarna 2013 / 2014 Andi782

Eu stiam de 7 sau 8 ore.

 


Re: Iarna 2013 / 2014 MariusCFRBucuresti

:roll:
intarzieri(1).PNG (692.34 KB; downloaded 5335 times)

 


Re: Iarna 2013 / 2014 Gabi23

După 11 ore...

CFR Călători - 25.01.2014.jpg (207.95 KB; downloaded 5266 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Jurnal de iarnă feroviară  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use