Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviareJurnal de iarnă feroviară

 

Topic: Iarna feroviara 2011-2012

91 posts, 27611 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
Re: Iarna feroviara 2011-2012 Robert24

Eu chiar cunosc 2 persoane care au venit aseara de la Constanta la Bucuresti cu acel avion, fiind blocate acolo de vreo 3 zile. Au fost chiar incantati ca in sfarsit Tarom s-a gandit la asta. Ca pretul nu a fost deloc unul normal asta e alta treaba, dar potrivit lor, asta nu a mai contat atata vreme cat au putut ajunge la familii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Iarna feroviara 2011-2012 Utilizator anonim

Azi atatea trenuri anulate incat la ora 10 erau deja afisate trenurile care plecau dupa pranz.

DSC09347.JPG (261.37 KB; downloaded 3866 times)

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 andrei11

Ca sa inteleg bine, daca trenul de Bicaz circula inseamna ca nu sunt probleme pe sectiunea Buzau - Adjud.

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 DanCld

Problema majora cu zapada in Romania este in "banda" de la intersectia fronturilor mediteraneene (calde si umede) cu fronturile atmosferice ruse (reci si relativ uscate). Asa-zisa linie de coliziune ar fi aproximativ pe linia Mizil - Urziceni - Lehliu - Ciulnita - Calarasi iar "banda" la care ma refer e o zona de 10-20km de o parte si de alta a acestei linii imaginare (uneori mai mult, alteori mai putin).

De aici si problemele majore in aproape fiecare iarna pe A2 (aproape de Bucuresti) si pe E85 (intre Urziceni si Buzau). Ca nu avem parazapezi e o discutie complet paralela...

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 George

Ieri a fost o defectiune (? bineinteles informatii zero, noroc ca erau trei angajati CFR in tren) pe la Chitila, IR 1637 a plecat cu 1 h 15 min intarziere, a mai stat vreo 25 min in Chitila. A ajuns la Brasov cu ca. 100 minute intarziere. Dupa Ploiesti a mers insa foarte bine.

Azi IR 1646 a venit la timp de la Targu-Mures, a mers foarte bine pana la Ploiesti. Dupa Ploiesti a oprit in camp de vreo 3 ori. 15 min intarziere.

Nu-mi dau seama ce se intampla pe Bucuresti - Ploiesti...sunt macazuri fara instalatii de incalzire, ori e linia terminata? Sau...asta e iarna feroviara?

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 Onofrei Sergiu-Gabriel

Doresc sa raspund si nu vreau sa fiu judecat gresit, dar tin neaparat sa scot in evidenta INCOMPETENTA ce troneaza in Ministerul Transporturilor si in conducerea  ( atentie: conducerea!) si manageriatul  CFR.

Nesimtitii de la putere....tot nesimtiti raman.Guvernantii vor ramane indiferenti la durerile populatiei /cetatenilor intr-un mod IREMEDIABIL in Romania secolului XXI...!!  Si in ce priveste deszapezirea,...e simplu pentru un incompetent : ,,...vine turbofreza deszapezeste si apoi o pune la loc... si nu face fata plugu' ". Asa gandeste un cretin cu mintea limitata, propulsat in functii pe criterii de prostie si grobianism. Ma intreb cum Doamne-Iarta-ma, in tarile unde este mai tot timpul IARNA CRANCENA, merg trenurile fara probleme si liniile sunt mereu curate si in perfecta stare de functionare??? Cum Dumnezeului,, in Siberia, Canada, America de Nord in general si alte tari cu zapezi mai tot timpul anului, au mentinute in deplina functionare trenurile? ...Cum dracului nu putem iesi din rahatul asta de carapace a incompetentei , nepasarii, a nesimtirii si a complacerii: ,,ce sa-i facem domnule ...asta e...." Bai, cand ne desteptam si noi??? Cand Dumnezeu o sa gandim si noi occidental si o sa luam exemplele bune de acolo nu sa facem ce ne dicteaza el?!! Cum sa stea un tren atatea ore in viscol si sa nu poata NICIO freza sa razbata si mai mult decat atat, NICIUN GUVERNANT sa nu plece atentia asupra acelor oameni RANCEZIND  in IDIFERENTA??? Bai deci ce tara de rahat avem???? Ce greutate are -doamne iarta-ma- o ,locomotiva???? E din lemn de pluta, din plastic, din polistiren sau este o troaca de roaba cu care se joaca copii in nisip la mare,  ce-o arunca orice adiere de vant sau fulg de zapada????? La dracului, ca este ditamai mastodontul de sute de tone frate. Bai, o freza cat Dumnezeului are ca greutate ca -la dracu- mai stim si noi putina fizica....este cumva si aia tot din lemn de pluta sau polistiren???? Intrau dracului in fuioarele alea de zapada si le spargeau.N-ai pluguri ca esti incompetent si arunci banii in buzunarele proprii... La naiba! Atunci, in loc de plug pui dracului o ,,locomotiva rece" impinsa de una sau doua din spate si tot descongestionezi linia cat sa urnesti acel tren.... Cuplezi dracului 2 sau 3 locomotive electrice, prima din fata RECE, dar cu pantografele pe fir curatandu-l de chiciura si gheata, iar cele din spate sa impinga si astfel avem si firul de contact functionabil....Da-o dracului de treaba ca nu este zapada  si viscol vesnic ca-n Siberia sau Vladivostok cu banchize de zapada de 10 metri, cat sa nu poti creea o bresa. Si daca mentii in ritm alert acele locomotive deplasandu-se inainte-pe-un fir, si altele inapoi pe celalalt fir, mobilizand tot parcul CFR, indiferent ca se cheltuie mult...macar se cheltuie cu folos MACAR ODATA, ca doar nu suntem pelicani sa nu stim cum se poate mobiliza o institutie sau companie... La naiba, bagai tractiune mixta la capul trenului ( electrica cu diesel-electrica) si diesel-electrica la coada acelui tren blocat si tot ar fi ajuns in timp util la Bucuresti....Cum dracului sa stea acel tren in Braila 17 ore si apoi sa ramana blocat atatea zeci de ore in Faurei?? Bai dar chiar asa de jalnici am ajuns??? In asa hal au distrus basistii astia in frunte cu sarsaila de basescu, CFR-ul??? La naiba, deci nu pot sa cred ca asta este CFR-ul,....deci nu pot sa-mi inchipui asa ceva...Este de domeniul fantasticului absolut pe plan...planetar!Am facut armata la Tulcea, intr-o zona -wuhaaaa!!!- cea mai expusa viscolului-iarna (si caniculei-vara) si am participat la deszapezirea trenurilor, si cunosc destul de bine cum se poate mentine un culoar in zapada... Am prins pe Tulcea ---Medgidia troiene chiar de aproape 10m inaltime, dar circulatia cu frecventa mare a locomotivelor dinspre Tulcea si Medgidia, facand cruse in diferitele statii de pe traseu ( e linie simpla neelectrificata), plus plugurile de rigoare, s-a mentinut linia functionabila...era in iarna lui 1997.  In cazul nostru pe Galati ---Bucuresti...Macar daca 3 locomotive pe un fir si alte trei pe celalalt fir -deci 6 bucati, ar ,,defila" pe un tronson de linie -de exemplu Galati---Faurei---Buzau- intr-un interval orar cand DE DREPT nu circula niciun tren conform Mersul-Trenurilor, si aveai liniile functionale, macar ,MACAR la jumatate dar nu sa anulezi si sa paralizezi practic toata zona Baraganului si practic tot CFR-ul... Bai deci cretinismele astea ca...ESTE GER SI NU FAC FATA UTILAJELE...bla-bla.  Astea-s gogosi bune de dat puilor de curca, nu noua, oamenilor!! Nu fac fata INCOPETENTA DIN MT SI CFR. Asta inseamna incompetenta CFR care are niste directori si granguri care papa, papa papa la bani de nu mai pot duce. Asta e rezultatul concedierilor in masa de la CFR. Ati dat oameni afara, oameni care de bine de rau, curatau un macaz, o incrucisare, un sector BLA sau BLC ori  faceau alte servcii, se gasea de lucru la oamenii astia...Ori niste cretini de directori si directorasi in frunte cu minstrul de resort  ati restructurat pana ati ramas o gloata si-o HAZNA plina dedejectii, pardon,...DIRECTORI , SEFI si SEFULETI care mai de care mai burtosi, transformatoare de mancare in rahat, care put de incompetenta mai ceva ca un caine mort in sant vara!!! Bine ca se scumpesc din luna in luna preturile la tren ...dar servicii???Ce servicii imi ofera CFR si Transporturile??? SI??? SIIII??? Cu ce ma incalzeste cand mor de frig in tren in Romania rahatului astuia de secol XXI ????? Ce beneficii am eu ca simplu calator???? Ca vine o paparuda proasta de-i curge scuipat din gura de prost ce este,  sa-mi zica mie ca...,,NU FACE FATA FREZAAA,....Este un viscoool, de nu pot face fata utilajele...". Bai aici e INCOMPETENTA, repet: I-N-C-O-M-P-E-T-E-N-T-A!!! Stiti cate freze are depoul Galati???? UNA....REPET: 1=UNA. Atat!!! Restul de pluguri ...alea rudimentare ce zac cu scuturile in pamant si de neurnit din loc ca ,,magarii cu frana pusa", SUNT EXPIRATE. Nu au dreptul sa circule sunt practic descompletate!! Unde sunt banii de pe scumpirile NESIMTITE?? Ce  i-a oprit  pe CRETINII   Ministerul Transporturilor si capii  CFR ca in toti acesti ani de incompetenta sa achizitioneze  macar SH, la mana a doua de prin fie ce tara occidentala daca nu ii duce capul la ceva nou, cateva utilaje performante de deszapezire, freze, locomotive-de-manevra-grea, orice, la dracu????In atatia ani si ani si ani,...ca la naiba -am 36 ani- iarna de iarna  aud VESNIC aceeasi placa:,, NU FACEM FATA NINSORII, AM FOST LUATI PE NEPREGATITE!!!" Bai dar pana cand asemenea mitocanie grobiana de hominida proasta care pentru a scapa de migrena isi taie capul de proasta ce este???? Sunt din zona, si cunosc destul de bine situatia ani si ani la rand...Bai dar sa vad si eu ca se misca ceva, ca se face ceva.....NIMIC!!! Si mai vin unii si se vaita...CA ASTA E DOMNULE, CE SA-I FACI...? Vai de capul nostru ce tara am ajuns. RADE CURCA DE NOI DANDU-SE CU CAPUL DE LEMNE cand vede cat de prosti  CAT DE PROSTI sunt la Transporturi si CFR. In cazul CFR ma refer la CONDUCERE, directori de regionale, grangurii ,,de sus",  etc. nu salariatul de rand, muncitorii, simplii functionari care  nefiind factori de conducere NU AU NICIO VINA saracii...numai ei stiu in ce conditiide lucru isi desfasoara activitatea...!!
Sa ma bata Dumnezeu daca gresesc dar...nu cred!!!!

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 shoppy

Faci totusi niste greseli, din nefericire si fara suparare se vede ca nu te pricepi nici la domeniu nici la ce fac altii.

Daca ai o troiana de zapada si tai un sant cu turbofreza, in mijlocul viscolului acel sant se comporta ca o zona de presiune scazuta si afecteaza curgerea curentilor de aer, curenti care antreneaza zapada si iti umple santul imediat la loc, ca sa te convingi poti face si tu foarte usor un experiment la tine in curte / in fata blocului.

In troiana nu se poate impinge asa ca berbecul, adica daca nu poti sa treci e evident ca nu imping destule locomotive si sunt aia incompetenti ca nu mai adauga 2 locomotive ca sa rezolve, daca impingi ca berbecul atunci fie deraiezi (cum a patit 302 spre Constanta) fie rupi plugul (avem poze cu locomotive cu plugul rupt).

Nu se poate sa mergi cu nustiucate locomotive electrice cu pantografele ridicate ca scurt-circuitezi zonele neutre, in caz de tractiune multipa la zonele neutre locomotivele ajutatoare coboara pantograful si trenul merge din inertie, pe chiciura si linie inzapezita nu poti nici sa cobori pantograful nici sa mergi din inertie. Oricum, asta cu chiciura e o non-problema, nu au fost anulate trenuri din cauza chiciurei pe linia de contact si chiar daca ar fii problema asta atunci se rezolva foarte usor cu tractiune diesel.

Daca te-ai documenta ai vedea ca si in tarile cu apa calda au existat trenuri de calatori care au stat cu orele in camp (am avut eu colegi care au patit-o in Belgia ca s-au lacomit la 20euro la parcarea aeroportului), marfare abandonate si ingropate cu totul in zapada, trenuri anulate, pluguri deraiate sau cu cilindrii hidraulici indoiti la 90 de grade si chiar tronsoane de cf care iarna sunt inchise si nu se dezapezesc decat primavara cand nu se mai anunta ninsori semnificative.

Restul nu am mai avut rabdare sa citesc, deja se stransesera prea multe prostii si prea mult scris cu picioarele. Daca tot vrei sa raspunzi autoritatilor atunci printeaza pleasca aia pe o foaie si depune-o la MT ca intr-o luna iti raspunde (poate ne zici si noua ce ti-au raspuns).

Daca tot vrei sa raspunzi pertinent autoritatilor mai bine intreaba de ce toate plugurile si frezele au inspectiile expirate, cum circula acele trenuri de lucru cu inspectii expirate si de acum 15 ani, cum se pote expedia trenuri de calatori (chiar si cu 140km/h) asa in orb pe linie inzapezita, de ce nu se informeaza calatorii de anularea trenului, de ce nu se asigura macar un veceu curat (ce sa mai zicem de masa sau cazare) calatorilor blocati in gari, de ce se permite personalului de tren sa opreasca incalzitul ca sa fure motorina, si multe altele.

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 Onofrei Sergiu-Gabriel

Imi cer scuze daca a deranjat postarea de mai sus...Nu am atacat nicio persoana de pe forum ci atat: am scos in evidenta slaba pregatire a unor incompetenti care reprezinta factorul de decizie incepand de la ultimul directoras de regionala si terminand cu ministrul de resort. Daca asta este o greseala care sa ma plaseze in tagma ,, nepriceputenilor"....atunci imi cer scuze si voi sterge mesajul, daca acesta intr-adevar a deranjat!

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 shoppy

Daca acuzi non-probleme, dai ca sigure solutii nefezabile si dovedesti necunoastere, atunci te plasezi singur in randul nestiutorilor, si partea proasta cu nestiutorii e ca de gura lor nu se rezolva nimic, sau li se dau pe tava non-solutii cel putin lafel de paguboase (cum ar fi guvernul asta nou, centralele de apartament, motoarele diesel, instrainarea zacamintelor, etc) pe care ei le inghit asa ca porumbeii si apoi pleaca fericiti acasa ca au imbunatatit sau au pacalit sistemul in loc sa-si dea seama ca mai rau au fost pacaliti.
Drept dovada, daca s-ar face ca tine si astia iti schimba acum toti aia de care zici tu de la director de regionala pana la ministru de resort(ultimul tocmai a cazut, primii urmeaza imediat), tu te bucuri ca s-au dat afara incompetentii si s-a rezolvat problema. Insa nu te-ar mai incalzi cu nimic daca ai cunoaste situatia si anume toti directorii aia oricum se schimba ca sosetele odata la cel mult 6 luni si oricum oricat de destepti sau incompetenti ar fi ei un lucru il stiu sigur: nu pot schimba nimic, ei sunt acolo doar ca sa semneze ce zic adevaratii conducatori si sa fie dati afara pe post de incompetenti de ochii nestiutorilor.

Ce incerc sa spun e ca daca tot ne plangem macar sa o facem documentat, nu primu lingau de care dam acolo ori sa ne pacaleasca ca s-a rezolvat, ori sa ne gaseasca imediat o chichita si sa demonstreze ca habar n-avem, ori sa cheme paza sa dea golanii afara, ca atunci e 1-0 gratis pentru ei.

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 Onofrei Sergiu-Gabriel

Ai dreptate shoppy. Inca odata imi cer scuze daca am parut penibil,...dar a fost doar o opinie...
Insa un semn de intrebare care troneaza este: ,,Pana cand????"
Cat priveste noul-guvern...da!!! Este un guvern nascut cu forcepsul iar o mascarada din partea pdl si a opozitiei,  mai mare ca asta,  nu s-a mai vazut...Sunt perfect de acord cu tine.

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 DanCld

Sa postam aici o imagine sterpelita de la Realitatea:



Nu e cu trenuri dar e in zona aia cu trenuri uitate prin gari si "coloane oficiale care merg cu freza in fata pe drumuri inchise". Serios, ar trebui sa vindem freza aia minune prin Rusia, SUA sau Canada  :lol:

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 Onofrei Sergiu-Gabriel

Sincer Dancld,....faza cu freza prin nameti care escorteaza parlamentari...chiar este o comicarie si o penibilitate demna de ,,povesti la gura sobei"!!! Nu o cred nici eu! Cand ai aeroporturi functionabile unde in 2 ore maxim esti la Bucuresti, trebuie ca doar un dobitoc sa se incumete sa plece cu masina prin IADUL iernii care troneaza acum in Romania. Sincer, si eu as vinde freza aia in Vladivostok...:)))

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 didi

Pe M 500 si circula bine(cel putin de ieri) .Zapada nu a avut 4 metri cum spuneau la Tv ci cam 1 m 1,5 metri maxim pe sina.Am vazut si in apropiere de Ramnicu Sarat garnitura lui 1651 blocata si abandonata in nameti( calatorii find evacuati).Am inteles ca sta de cateva zile acolo.Am intalnit pe drum si 2 freze( intre Ramnicu si Adjud).Trenurile de marfa nu circula iar cele de calatori sunt deviate(cele pentru Iasi) pri Pascani.M 600 este inca inchisa

 


Re: Iarna feroviara 2011-2012 redeme

M600 nu e închisă, de altfel nu a fost deloc, s-a circulat în toate zilele (doar luni au fost ceva trenuri anulate, micile probleme rezolvându-se marți 7.02 prin intervenția plugului UYZP 64-004), în schimb 704 Tecuci - Mărășești este (sau cel puțin a fost) problema.

De marți încoace, toate trenurile IR ce circulau pe M600 au fost fie anulate majoritatea, fie deviate prin Pașcani (cazul IR-urilor de București). Asta în timp ce trenurile Regio Iași - Tecuci circulau fără probleme...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Jurnal de iarnă feroviară  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 421016 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use