Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

673 posts, 171102 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Copacii or sa fie pe FdG numai ca acolo au uitat de metrul ala.  :popa:

Legat de maximum 4m, cred ca ar trebui reformulat astfel: dintre dimensiunile minime ale trotuarelor in functie de categoria drumului, maximul valorii minime este pentru arterele de cat 1 si acolo se prevede 4m.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

@ByOnu:
(MT) ORDIN nr. 49 din 27 ianuarie 1998
ANEXA 1
"3.24. Pentru circulaţia pietonilor în localităţile urbane se vor amenaja trotuare, cu o latime cuprinsă între 1,00 m şi 4,00 m, în funcţie de intensitatea circulaţiei pietonale şi de locul unde sunt amplasate, conform anexei nr. 5. Dacă este cazul, se pot amenaja piste pentru biciclisti, în conformitate cu prevederile normelor în vigoare, avându-se în vedere studiile efectuate de administraţiile locale şi planurile de urbanism local."
Anexa 5
        PROFILURI CARACTERISTICE DE STRĂZI
                   
    Capacităţi de circulaţie (pietoni/oră)
    Lăţimea trotuarului  (m)    Trotuar lângă locuinţe    Trotuar lângă magazine    Alee în zona de parc
    1,00                                            800                                   700                                600
    1,50                                           1.600                                   1.400                               1.200
    2,25                                           2.400                                   2.100                               1.800
    3,00                                          3.200                                   2.800                               2.400
    4,00                                          4.000                                  3.500                               3.000

Numai citez, ci te las sa lecturezi...

informatii sunt destule, doar trebuie sa cauti....
Dar nu, e mai usor sa dai la oase....
Ce nu se mentioneaza, este ca acel 1 metru ar trebui sa fie in dreptul scuarului pentru copaci.... Se profita de lacuna asta pentru a nu mai expropia o fasie  lata de 1 m si lungaaaa....

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Serban

^^ Cetatean tipic de Bucuresti. Entuziasmat la fiecare metru de teren pe care poate sa si urce cazanu, indiferent ca e trotuar, trecere de pietoni sau spatiu verde. I se pare ca pietonii folosesc prea mult din spatiul urban (ca oricum ei nu platesc taxe cat plateste el la loganu din 2005) si, daca are bunavointa, le lasa 50 de cm spatiu de trecere pe trotuar, ca "ce, n-au loc?!".

Aplaudac la orice metru de asfalt aruncat pe spatiul verde sau la orice trotuar taiat, ca na, i-a facut primarul parcare. Intre doua drumuri cu masina, se plange de cat de mult trafic e si ce poluat e orasul.

:applause:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

Acum poate gresesc, dar in normativul acela spune minim 1 pana la 4 metri in functie de categorie, fara a mentiona si maximul,...de altfel logic...
Deci  a se citi nu maxim 4, ci minim 4...

 



Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului aztec

Logic spun si eu...dar cautand vad ca nu e si legal.
Plus din 1975 pana in 1998 latimea a scazut de la 5 la 4 m.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Lățimea liberă a trotuarului  se stabilește funcție de numărul de oameni / unitatea de timp  care circulă pe el. Și se referă la lățimea minimă.  Poți să-l faci și mai lat  dacă se poate. Vezi trotuarele din fața lui Bucur Obor de exemplu.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

Serban wrote:
^^ Cetatean tipic de Bucuresti. Entuziasmat la fiecare metru de teren pe care poate sa si urce cazanu, indiferent ca e trotuar, trecere de pietoni sau spatiu verde. I se pare ca pietonii folosesc prea mult din spatiul urban (ca oricum ei nu platesc taxe cat plateste el la loganu din 2005) si, daca are bunavointa, le lasa 50 de cm spatiu de trecere pe trotuar, ca "ce, n-au loc?!".

Aplaudac la orice metru de asfalt aruncat pe spatiul verde sau la orice trotuar taiat, ca na, i-a facut primarul parcare. Intre doua drumuri cu masina, se plange de cat de mult trafic e si ce poluat e orasul.

:applause:

Daca va referiti la mine, cred ca ar fi bine sa editati /stergeti postarea pana nu ajunge la vreun moderator...
Eu am facut referire la ce scrie in reglementari si nu am spus ce presupuneti dvs...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Din partea moderatorului :
Nu s-a referit la dvs, s-a referit așa, în general, la << Cetățeanul bucureștean >> oarecare, nu la cineva anume.

:bere:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

Semnele astea " ^^ " asa le-am inteles....
End Offtopic.. :)

Dar sa revenim la tematica cu o informatie "pescuita" de grupul Waze.
Mare atentie cei care au tendinta de a executa manevra la stanga, peste linia dubla continua din dreptul strazii Mosoaia, venind dinspre Aparatori. Virajul este interzis!!
Uneori sta politia pe Mosoaia...
Acolo, niste "binevoitori" au dat cu bidineaaua / trafaletul, cu vopsea neagra, ca asa au vrut muschii (interesele) lor, sa fie cu linie dubla intrerupta....
Vopseaua neagra a cam inceput sa se stearga... ramanind linia dubla continua....

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului MikeT

Tot cam asa s-a procedat si pe Luica, in dreptul intrarii la Imprimeria Nationala, aproape de intersectia cu Brancoveanu: au dat cu vopsea neagra peste linia dubla continua, sa fie intrerupta, ca sa poata intra si iesi personalul de la Imprimerie. Deh, pentru unii se face asa ceva, pentru toti cei care vor sa intre pe stradutele de dupa Pogoanele pana la Sos. Giurgiului nu se poate.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

aztec wrote:
Acum poate gresesc, dar in normativul acela spune minim 1 pana la 4 metri in functie de categorie, fara a mentiona si maximul,...de altfel logic...
Deci  a se citi nu maxim 4, ci minim 4...


La asta ma gandeam si eu, dar vad ca nu a mai raspuns, a lasat-o in pom. :no: Este imposibil sa iti impuna vreo lege o latime maxima a trotuarului, ci doar minimul. Acel 4m este minimum! :roll:

Danutzu, nu se face asa, ai lansat o informatie gresita, nu din rea vointa, ci pur si simplu din interpretarea eronata a unui normativ - se intampla, dar asuma-ti asta. Ah, ca tie iti place configuratia actuala, este foarte bine, traim intr-o tara libera, forumul nu cenzureaza opiniile, dupa cum vezi, dar nu incerca sa-ti sustii punctul de vedere pseudo-interpretand normative legale.

Eu imi pastrez punctul de vedere, rezultatul este unul impotriva tendintelor europene de mobilitate:
1. trotuarul este pozitionat la buza carosabilului, supunandu-i pe pietoni la un pericol mai ridicat, fiind primii care au de suferit in cazul unui accident, dar si la un grad de poluare mai ridicat (fonic, noxe, etc).
2. lipsesc copacii pe marginea trotuarului. In schimb masinile stau la umbra pomilor din gradinile blocurilor. Fara copaci, va fi un chin sa circuli pe acolo.
3. bariera aia ar trebui sa fie, de fapt, niste bolarzi retractabili, ci nu 2-3m de obstacol orizontal, astfel incat pietonii sa poata folosi linistiti aleea parcarii (ceea ce se va intampla oricum, omul este o fiinta inteligenta si se adapteaza usor, nu va sta nimeni ingradit in porcaria aia de trotuar fara copaci la marginea carosabilului).

danutzu_2910 wrote:
Numai citez...

*nu mai

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

@ ByOnu, dacă ai chef de băcălăreală pe forum...să fi sănătos, eu nu am...
Am altele mai importante de făcut.
Da, am scris greșit maxim. Sper să fi mulțumit, dar asta nu schimbă cu nimic datele problemei, trotuarul este făcut  conform normativelor, chiar dacă nu-ți convine...
Fă scandal la primărie... nu aici pe forum.

Info 1   pentru tine, nu parchez în zonă, așa că numă interesează parcarea aceea, și nici configurația aia
Info 2   pentru tine, uneori mai scriu și pe telefon...așa că pot exista și greșeli de "dactilografie".

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului cris_m

Hai nu mutati acum pe forum cartea de gramatica, importanta este informatia si ca ea sa fie inteleasa corect de catre receptori, lucru care zic eu ca s-a intamplat cu succes. Daca vreti sa vorbiti/scrieti 100% corect dpdv gramatical, mai ceva ca academicienii, aveti topicul "Sa scriem corect romaneste"! Dar va rog, nu faceti vanarea greselilor un obiectiv principal!

 


Go to page:  1  ... 43 44 45 46 47 48 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419376 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use