Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

673 posts, 174057 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 49
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

zapacitu wrote:
Stiu ca nu vor fi unii de acord cu aceasta idee.


Pai nu vor fi unii de acord pentru ca este ... profund gresit ceea ce sustii. :bere:

1. Capacitatea. Daca un vehicul rutier urban de transport (fie el diesel, hybrid sau electric) pentru pasageri nu va depasi 18m in Bucuresti*, tramvaiele sunt teoretic limitate doar de lungimea peroanelor: tramvaiele CAF din Badapesta au 56m. Deci in cazul tramvaielor, cu 1 singur vatman transporti acelasi numar de calatori pe care l-ai transporta cu 3 de 18m sau cu 5 de 12m. Unde mai pui ca nu faci mentenanta pentru 3 sau 5 vehicule, ci doar pentru unul, pentru aceeasi capacitate de transport.

2. Viteza. Tramvaiele pot prinde viteze mai mari si sunt mai sigure. Daca in cazul volanului intervine factorul uman, in cazul sinelor vorbim despre o previzibilitate mai mare. Daca introducem si pedala "om mort", avem o siguranta cu atat mai mare.

3. Autonomia. Daca un tramvai poate circula teoretic non-stop, autobuzele electrice au si vor avea nevoie de reincarcare.

4. Automatizarea. Intr-un viitor utopic, automatizarea integrala a sistemului de tramvaie este infinit mai palpabila decat in cazul autobuzelor.

*Desigur, exista Citaro de 21m, sau autobuze bi-articulate de 25m, dar sunt redundante pentru ceea ce discutam.

Transportul pe sine este viitorul. Iar faptul ca te costa sinele este irelevant. Totul costa la inceput. Iar pe langa asta, infrastructura de tramvai este eligibila pentru cofinantare nerambursabila. ;)

Hai sa aruncam un ochi la retelele 100% noi inaugurate in ultimul deceniu din UE si SUA:
Sursa: en.wikipedia.org/wiki/List_of_tram_and_light_rail_transit_systems
Lista tramvaie EU 2008-2018.jpg (294.47 KB; downloaded 2314 times)
Sursa: en.wikipedia.org/wiki/List_of_tram_and_light_rail_transit_systems
Lista tramvaie USA 2008-2018.jpg (188.44 KB; downloaded 2313 times)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului zapacitu

Cred ca e un subiect foarte bun de dezbatut pe indelete. Nu spun ca nu e util in unele conditii, ma gandesc doar la aplicabilitate la noi, cu bune si rele, plus perspectivele de viitor in care vad sinele ca o piedica in calea dinamismului. Vom vedea.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Credeti, nu credeti, miercuri, joi si vineri lucrau de la Brancoveanu spre Luica la trotuare si alte maruntisuri...
Mai mult, vineri, 21 decembrie, la ora 11, asfaltau noua banda 1 creata pe ”insula centrala” de la Brancoveanu cu Tn.Magurele / Luica.
Nu am poze ”la zi”, dar este vorba despre aceasta insula:


 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului survola

Au atacat și insula? Asta e o veste bună.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Halal asfaltare pe tot T.Magurele. Diferente de nivel, incomplet, gropi etc. O rusine. La primavara ar trebui reasfaltat tot.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului MikeT

survola wrote:
Au atacat și insula? Asta e o veste bună.

Pana la urma nu mai fac giratoriu acolo?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului danutzu_2910

Se pare ca si-au bagat picioarele in proiectul initial....
Si la Aparatori trebuia sa fie giratoriu...
Nu stiu daca s-a scris, la intrarea pe Turnu Magurele, la Aparatori, au finalizat ajustarea coltul, unde era gura de aerisire a radet-ului...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Ce au facut cu aerisirile?
Banuiesc ca vorbesti despre coltul asta:







(Pozele sunt din 11 decembrie)

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului misterr

Am încercat și eu să-mi dau seama, pare că pe una au înlocuit-o cu un capac de canal și pe una au astupat-o.

 



Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului subway guru

Sa vezi ce distractie maxima cand va crapa țevălăul !
:lol:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Acele aerisiri nu au nici o legatura cu secolul 21, singura lor idee este ca daca iese abur pe ele e clar ca e o teava sparta, adica unii au senzori de presiune, debit si temperatura cu transmitere instantanee direct in dispecerat si detecteaza instantaneu problema si locatia ei, noi il trimitem pe jean-ciocan de-a lungul magistralei sa ne spuna daca iese abur pe undeva, ca altfel stam si pompam ca prostii lichidul tehnologic in canalizare.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Puss in Boots

Apropo de zona respectiva, tot ingusta mi se pare intrarea pe Magurele, incap doua masini dar nu comfortabil.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Andrei98

Exact in zona cea mai problematica nu au rezolvat mare lucru, cum pe acolo trec destul de des vehicule mari, cam tot pe o banda se va intra.

 


Go to page:  1  ... 28 29 30 31 32 33 34  ... 49
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420785 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use