MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

535 posts, 132338 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 39
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:lol:
Guru ce are de spus în legătură cu podul ?  Metroul SA va fi parte din proiectare,  vor fi trei tunele pe acolo ( pe sub / prin preajma podului ).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Ce sa zica? Sunt 4 entitati acolo: Metrorex, CFR, PMB si Apa Nova. Daca tehnica a avansat considerabil in cei aproape 30 de ani de la Lovilutie, la fel a avansat si birocratia si lipsa de coordonare dintre "factorii responsabili".

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Adrian Rosca wrote:
Oricum viziune zero, au facut un buzunar de plecare spre Otopeni, dar pentru venire nimic...

Aici te-ai păcălit, a explicat guru.
Dacă făceau << buzunarul >> ( amorsa ) acum ar fi implicat un șantier.
Cînd vor veni  cu cârtița de pe M 6 vor mai deschide un șantier,
Așadar pe varianta ta ar fi închis Griviței de două ori.
_____________
În varianta reală vor închide Griviței o singură dată.
Câștigătoare varianta lui guru.  :D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Ce inseamna acum? Eu vorbesc de perioada anilor 2000, cand s-a lucrat intre 1 Mai si Podul Constanta. Daca ar fi facut amorsa atunci, in momentul de fata vorbeam doar de un PSS.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, o sa inchida Grivita si pe partea cealalta o sa inchida Expozitiei, deci absolut tot traficul spre CB, DN7, DN1A si DN1 o sa fie la Arcul de Triunf(da, nu ne mai blocheaza Parcului, dar aia este deja blocata).
Si apropo de prostia CV-ului interstatiei 1 Mai - Grivita pus la macazele de la 1 Mai, o sa fie repetata fix pe interstatia urmatoare, 1 Mai - Pajura, la macazele din Pajura.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

In anii 2000 când s-a lucrat între 1 Mai și Podul  Constanței Griviței nu s-a închis ! Repet, dacă ar fi făcut atunci amorsa ar fi închis Griviței odată atunci și la PSS încă odată.
shoppy, vezi că stația propusă Expoziției e în spatele Pavilionului Central, in curtea Complexului. N-are nici în clin nici în mânecă cu bulevardul Expoziției  :!:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, depinde pe ce harta te uiti, intre Montreal si PPL, la unii e Expozotiei la altii Marasti.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

A, da, am înțeles eu aiurea. Și după parerea mea Mărăști  / Expoziției se va închide total.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

In anii 2000 s-a lucrat in doua etape: prima de la 1 Mai la PLS Bucegi, iar a doua de la PLS Bucegi la Podul Constanta. Amorsa de care vorbesc s-ar fi putut face in prima etapa, fara sa fie nevoie de inchidere totala de trafic.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Fals, prima etapă invers, de la PLS Bucegi la 1 Mai.
În prima poză  PSS-ul  din stația 1 Mai, un scut scos direct, altul prin translatare. Se vede diferența de culoare de la gresie. În a doua poză accesul ( care nu mai este folosit ) când au fost extrase cele 2 scuturi și echipamentele respective prin PSS.
Pozele sunt realizate de userul sab.
ty.jpg (306.09 KB; downloaded 2583 times)
tz.jpg (112.25 KB; downloaded 2583 times)

Adrian Rosca wrote:
Amorsa de care vorbesc s-ar fi putut face in prima etapa, fara sa fie nevoie de inchidere totala de trafic.
S-ar fi închis :
tty.jpg (132.95 KB; downloaded 2579 times)

Numai amorsa are vreo 140 m lungime ! ( fără PSS )

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Fals ce? Am zis PLS Bucegi, nu PSS Bucegi. Stiu foarte bine cum s-au scos scuturile, nu trebuie sa-mi arati poze cu pardoseli, le-am vazut pe viu. Iar amorsa se putea face daca in loc de tunel s-ar fi facut galerie. Solutii s-ar fi gasit, fara sa se inchida traficul. Problema e ca le-a venit ideea racordului la M6 pe parcurs.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Când s-au făcut tunelele PLS Bucegi - 1 Mai NU a fost închis bulevardul.
La acea oră nu era sigur traseul lui M 6, deci nu avea rost să facă și cealaltă amorsă.
Dacă traseul lui M 6 ar fi fost altul ?
Amorsa actuală care există nu a încurcat pe nimeni când a fost realizată. Așa cum e amorsa de la Eroii Revoluției spre Giurgiului.
Fotografiile le-am postat și pentru alți cititori, nu aveam de unde să știu că ai asistat la extragerea scuturilor la 1 Mai.
Din câte știu nu a făcut nimeni nicio fotografie cu acel moment.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Dar cand s-a facut galeria PLS Bucegi-Pod Constanta s-a inchis doar jumatate de bulevard, fara sa se inchida traficul. De ce atunci s-a putut, iar acum se pare ca nu? Simplu, la noi conceptul de futureproofing e SF.

Iar de scoaterea scuturilor am pomenit acum 7-8 ani pe Tramclub, parca erai si tu in discutii pe acolo. Daca e un alt user cu acelasi nume, imi cer scuze anticipat, vorba lui Pop  :mrgreen:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:lol:
Eu eram. Am uitat, o să caut când o să am timp.

 


Go to page:  1  ... 25 26 27 28 29 30 31  ... 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419394 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use