Discutii pana la inceperea lucrarilor

Discuţii generale, planuri, ştiri şi noutăţi despre lucrările şi proiectul M6

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde satanistu » Lun, 29 Sep 2014, 22:41

De curiozitate. De ce nu se inchid topicurile cu Magistrala 6 si 7, care sunt S.F.? Daca apare o stire sau ceva sa o puna un administrator, iar cand se dau drumu la lucrarile efective, sa se dea drumu si la topicuri.
satanistu
Membru Bronze
 
Mesaje: 157
Membru din: Dum, 10 Noi 2013, 02:07

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde Robert24 » Lun, 29 Sep 2014, 22:42

Avem rugamintea sa nu mai incurajati trollii!

@Ady881 - cred ca acesta e al 99-lea avertisment sa nu mai bati campii si sa scrii romane pseudo-erotice!
Crede-ma ca nu va mai exista al 100-lea!
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 1.12.2019: 19.606 mile (31.553 km) în aer / 9.028 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8448
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde Robert24 » Lun, 29 Sep 2014, 22:44

@satanistu - chiar daca sunt foarte S.F. asta nu inseamna ca nu putem discuta despre ele.
Insa fireste, fara a se bate campii excesiv.
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 1.12.2019: 19.606 mile (31.553 km) în aer / 9.028 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8448
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde andrei11 » Mar, 30 Sep 2014, 21:52

Un punct de vedere, nu stiu cat de fundamentat sau cat de corect :
Este vorba de Campionatul European de Fotbal - 2020
<<Suporterii trebuie să aibă acces şI la o linie de tren care să lege capitala de terminalele aeroportului.>>
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...de+de+euro
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17391
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde andrei11 » Dum, 23 Noi 2014, 18:46

Ora 18,30.
O captura de aici :
http://www.flightradar24.com/KAL906/4c62fa1
cu avioanele ce aterizeaza pe cele 2 aeroporturi din Istambul. Si mai vin si altele, dar sunt in afara capturii. :!:
Am vrut sa realizez o captura si de pe unicul aeroport bucurestean, dar mi-a fost pur si simplu rusine si n-am mai facut-o.
Asta apropo de traficul sufocant din Otopeni si de necesitatea construirii fix a lui M 6 ca fiind unica solutie pentru aeroport.
Fişiere ataşate
11-23-2014 6-35-34 PM.png
11-23-2014 6-35-34 PM.png (538.6 KiB) Vizualizat de 1503 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17391
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde Slasher1985 » Lun, 24 Noi 2014, 10:24

Pe acelasi site, poti vedea lista decolarilor si aterizarilor pe grupe de ore.

Ai aici pentru Otopeni:
Istoric Otopeni

Si aici pentru Istanbul Ataturk:
Istoric Ataturk

Practic, Ataturk are 107 sosiri si 120 plecari in intervalul la care ma uit eu acum, 24 noiembrie, intre 9 si 12. Otopeni are 22 plecari si 37 de sosiri. Activitatea este de 4-5 ori mai restransa. In 3 ore ai 59 de zboruri, sosind practic la 5 minute distanta. Nu e "aglomerat" in niciun caz, dar este cat de cat circulat. Nu zic daca la nivelul anului 2014 e musai sa faci metrou, dar diferenta fata de aeroporturile astea cu adevarat aglomerate imi arata ca aceste metrouri nu vor circula neaparat goale daca se va face M6.
Avatar utilizator
Slasher1985
Membru Silver
 
Mesaje: 317
Membru din: Mar, 15 Noi 2011, 14:45

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde Robert24 » Lun, 24 Noi 2014, 10:46

Comparatia intre OTP si IST nu isi are locul. Deloc....

Aeroportul Henri Coanda Otopeni are un trafic modest in comparatie cu Istanbul Atatürk
IST in 2013 de exemplu a avut 51,3 milioane pasageri, fata de 45,1 milioane pasageri in 2012 (crestere de 13,8%).
OTP in 2013 a avut 7,65 milioane pasageri, fata de 7,1 milioane pasageri in 2012 (crestere 7,4%)

Deci, in 2013, IST a avut de 6,7 ori mai multi pasageri decat OTP....

Daca vrei comparatii reale cu OTP, vezi aeroporturile: Budapesta (BUD) - 8,5 mil pax, Venetia (VCE) - 8,4 mil pax, Kiev (KBP) - 7,9 mil pax etc...
41: A, AL, AND, B, BG, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EST, F, FIN, FL, GB, GR, H, HR, I, IL, IRL, LT, LV, MC, MD, N, NL, P, PA, PL, RO, S, SLO, SK, SRB, TR, UAE, USA, V
----------
2018: 40.006 mile (64.384 km) în aer / 9.455 km pe calea ferată - 1.12.2019: 19.606 mile (31.553 km) în aer / 9.028 km pe calea ferată
Avatar utilizator
Robert24
Site Admin
 
Mesaje: 8448
Membru din: Lun, 07 Feb 2011, 12:01
Localitate: Barcelona

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde florin » Lun, 24 Noi 2014, 13:43

Comparația nu are sens din altă cauză, aeroportul din Istanbul este hub-ul Turkish Airlines. Adică foarte multă lume schimbă avioane acolo și nu folosesc deloc transportul de la/spre aeroport. Turkish a avut anul trecut 48 milioane de pasageri, și majoritatea trec prin Istanbul, doar o mică parte rămân acolo.
florin
Membru Silver
 
Mesaje: 604
Membru din: Dum, 14 Mar 2010, 11:42

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde shoppy » Lun, 24 Noi 2014, 14:19

Da eu vad ca autoritatile au lasat-o complet maorta cu M6, mai devreme ajungem la Pantelimon cu M5 decat la Otopeni cu M6, deci de ce ne mai chinuim...
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9004
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde George » Lun, 24 Noi 2014, 15:03

Ne chinuim asa periodic sa ne inversunam pe un proiect care nu e deloc de actualitate... :!:
George
Membru Gold
 
Mesaje: 2155
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde satanistu » Lun, 24 Noi 2014, 20:27

Iarasi ati inviat un subiect care e o aberatie si nu prea se stie nimic de el. De ce nu se inchide toata sectiunea M6, pana la inceperea lucrarilor?
satanistu
Membru Bronze
 
Mesaje: 157
Membru din: Dum, 10 Noi 2013, 02:07

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde Goldmund » Mar, 25 Noi 2014, 22:01

florin scrie:Comparația nu are sens din altă cauză, aeroportul din Istanbul este hub-ul Turkish Airlines. Adică foarte multă lume schimbă avioane acolo și nu folosesc deloc transportul de la/spre aeroport. Turkish a avut anul trecut 48 milioane de pasageri, și majoritatea trec prin Istanbul, doar o mică parte rămân acolo.


Corect ce spui, dar mai avem un motiv sa nu ne "ghidam" dupa Istanbul, Turcia:
atat Istanbul ca si Turcia nu sunt repere de urmat pentru nici o tara/nici o metropola la vest de Romania, pentru nici una!
Daca "amaratele "astea de orase din Vest(ul UE) au majoritatea cate un aeroport si un tren suburban/S-Bahn/metrou, pe cine intereseaza la vest de Timisoara cum gandesc cei la sud-est de Bucuresti, respectiv cei din Turcia, Siria(prietenii ceusistilor , acum un razboi civil oribil)sau chinezii "eroici" din RPChina??
Va rog sa ma credeti, in Stuttgart nu-si face nimeni ganduri cum gandesc sau dorm turcii, sau cum calatoresc turcii(poate doar turcii sa-si faca ganduri), noi suntem in UE, parte din Uniunea Europeana , iar criteriile noastre sunt clare, noi in Schengen vrem(altii nu vor ajunge in UE niciodata)
M 6 pana la Otopeni(cu fonduri europene!) se va face candva, asta e clar, cand ? -, nu e clar, cum nu e clar nici daca vrem, sau putem sau meritam in Schengen, asta e.
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 2293
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde andrei11 » Mar, 25 Noi 2014, 22:26

Goldmund, era vorba strict de traficul de calatori, de numarul de avioane si nu de altceva.
In ceea ce priveste M 6 cu sau fara fonduri europene, intâi sa se faca metrou in Bucuresti - inclusiv până in curte la Popoviciu si mai apoi sa ne gandim sa legam un amarat de aeroport gen Otopeni cu trafic rahitic de Bucuresti prin metrou.
Asta - trebuie sa repet - in conditiile in care se poate moderniza / dubla o linie CFR - deja existenta - fara costuri majore.
Si - repet a suta oara, M 6 va leaga aeroportul de gara si nu de centru, fix ce face la ora actuala si linia CFR.
PS : N-am inteles de ce sa nu ne ghidam dupa aeroporturile din Istambul, Turcia nu face parte din UE, e o tara subdezvoltata, inapoiata - tu ai spus, nu eu, cum se face atunci ca cele 2 aeroporturi din Istambul - de fapt ei au 4 aeroporturi - nici nu se compara cu Otopeniul nostru ?
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17391
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand

Mesajde mcosmin » Mie, 26 Noi 2014, 10:38

andrei11 scrie:Goldmund, era vorba strict de traficul de calatori, de numarul de avioane si nu de altceva.
In ceea ce priveste M 6 cu sau fara fonduri europene, intâi sa se faca metrou in Bucuresti - inclusiv până in curte la Popoviciu si mai apoi sa ne gandim sa legam un amarat de aeroport gen Otopeni cu trafic rahitic de Bucuresti prin metrou.
Asta - trebuie sa repet - in conditiile in care se poate moderniza / dubla o linie CFR - deja existenta - fara costuri majore.
Si - repet a suta oara, M 6 va leaga aeroportul de gara si nu de centru, fix ce face la ora actuala si linia CFR.
PS : N-am inteles de ce sa nu ne ghidam dupa aeroporturile din Istambul, Turcia nu face parte din UE, e o tara subdezvoltata, inapoiata - tu ai spus, nu eu, cum se face atunci ca cele 2 aeroporturi din Istambul - de fapt ei au 4 aeroporturi - nici nu se compara cu Otopeniul nostru ?


Probabil se mizeaza pe prelungirea lui M4 spre sud, care implica si prelungirea lui M6 spre sud...
mcosmin
Membru Silver
 
Mesaje: 2490
Membru din: Dum, 12 Oct 2014, 13:12

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Magistrala 6 de metrou Bucureşti - Discuţii, planuri, ştiri


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori