MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 408962 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 171
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand alex230ro

baneasa piata piesei libere - plecare la ora 18.30 ajuns la ora 19.00
pentru cineva care lucreaza in Baneasa si sta in 1 mai/drumul taberei nu cred ca ar deranja metroul.
pe de alta parte te rog sa imi spui cam ce trafic ar trebui sa genereze linia asta pt a fi rentabila,aoi compara eventual cu alte magistrale :lol: .
PS:nu vad ce ti se pare asa amuzant in a lasa masina in Otopeni si a merge mai departe.chiar azi vorbeam cu un amic care imi povestea ca de la Izvorani la 1 mai(chibrit) face o ora si 15 minute daca pleaca dupa ora 8 dimineata de acasa.
dar pe de alta parte clar banii s-ar putea investi in alte proiecte ,totusi asta nu inseamna ca pe ruta Buc-Otp nu trebuie "nimic" .\
Pt ca asta avem acum,nimic.PS:scriu mai greu si nu stau sa fac analiza de text.\PPS:din ce tin minte in Paris,respectiv Viena am schimbat si 4 metrouri, dar na la noi ideal ar fi sa fie statia in sufragerie.
ppsss sau edit din nou,mai scrisesem pe aici  cred ca ar merge ceva gen metrou pana la baneasa si apoi iesit la suprafata pt restul traseului.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

Goldmund wrote:
aceste S Bahn-uri sunt de fapt mai scumpe decat un metrou. Priviti inaltimea statei, cum arata trenul respectiv, etc.
Nu cred...Ai uitat sa spui ca acest sBahn merge pe cea mai mare parte din traseu la suprafata . Si nu are cum sa se compare un km de cale ferata la suprafata cu un km de metrou subteran.
alex230ro wrote:
cred ca ar merge ceva gen metrou pana la baneasa si apoi iesit la suprafata pt restul traseului.

Din pacate, nu acesta este proiectul despre care vorbim si care se doreste a fi pus in practica. Vorbim de un metrou in intregime subteran, cu costurile de rigoare.
alex230ro wrote:
din ce tin minte in Paris,respectiv Viena am schimbat si 4 metrouri, .

Nu stiu unde ai schimbat tu atatea metrouri la Viena, ca au 5 linii mari si late si majoritatea fac schimb direct (o singura exceptie linia U6 nu se intalneste direct cu U1 si cu U2 ). In rest U2 are cate doua statii de schimb, atat  cu U1 , cat si cu U4. La fel U4 cu U6, 2 statii de schimb

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

Noi ne dam seama ca nu toate metrourile ar trebui sa ajunga la Otopeni, pentru ca ar circula goale.
In schimb nu am vazut nicio propunere/idee oficiala in acest sens. Asta ma face sa cred ca exista o singura varianta, ca toate metrourile sa "intoarca" la aeroport.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

O propunere realista :
43 a.jpg (49.99 KB; downloaded 2565 times)

alex230ro nu inteleg la ce te-ai referit ca ai facut o jumatate de ora de la Baneasa la PPL.
Masina se poate lasa la Popoviciu in parcare si nu la Otopeni. Pana la Popoviciu se circula superOK, iar ziua parcarile sunt la liber ( cum e si cea de la Cora Pantelimon de exemplu ).
Am mai spus odata, s-a incercat cu parcarea asta in Militari si a fost fiasco total, nimeni nu si-a  lasa masina in parcare.
Si apropo de lasat masina in parcare la Otopeni, unde in Otopeni, stii cat e ora de parcare acolo ? Nu mai sunt spatii libere in Otopeni pentru parcari moca, totul e ocupat.
Precizari pentru M 4 in varianta mea :
Poate sa circule si la 10 minute, nu incurca pe absolut nimeni, intre 1 Mai si Straulesti nu o sa vezi metrouri pline in veci vecilor.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand alex230ro

cu un microbuz de la munca.e buna si ideea ta,pana la urma s-ar putea face cred si decat metrou doar pana la Baneasa ,la Popoviciu ,apoi vazu daca are succes.parcarea la militari cred ca nu a avut succes pt ca:
-romanul e nascut in masina
-nu prea am vazut promovarea solutiei Parc&Ride. :)
-bine ar mai fi si modul in care e vazut transportul in comun .

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

Pai si atunci de ce crezi ca cei care si-au facut vila in nordul Bucurestiului si-ar lasa imediat masinile si s-ar inghesui in metrou  :?: Ca acolo nu vorbim despre blocuri pentru cei mai "nevoiasi", ci de vile si viloaie.Acesta este specificul zonei de nord.

 


Re: Stiri, noutati, perspective despre M6 General_Katana

andrei11 wrote:
Eu spun sa terminati cu fanteziile. Sa vedem cum se termina aventura racordului lui M 5, ca incepe sa fie veselă treaba. Si ma apuca asa un râs, din acela, sanatos cand ma gandesc la statia Eroilor ( M 5 ). Stiu eu de ce.


Eu vad altfel in viitor.
M5 de fapt este doar portiunea Eroilor - Drumul Taberei, iar de la Eroilor pana in Pantelimon tine de fantezia fiecaruia ca sa nu mai spun de intercalarea M5 cu M7 in intersectia Bd Carol I-Calea Mosilor .. daca va exista vreodata M7 ...  :mrgreen:
De SF-uri pe care multi iau bani frumosi si apoi realizeaza ca nu-s fezabile dar banii s-au dus, mie mi s-a luat.

Sper sa nu ma insel in privinta viitorului glorios al acestui proiect (M5).  :lol:

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand General_Katana

Eu nu inteleg de ce s-a ales o alta "plecare" (e.g 1 mai), poate mai costisitoare, cand ar fi fost mai simplu de la Aurel Vlaicu ! Legatura N-S era dintr-o bucata fara transbordari ca la BAsarb sau Pta Victoriei. In acest caz ruta spre Statia Pipera era trecuta pe alternativ/secundara iar Aero Otopeni avea legatura directa cu Aero Baneasa si apoi Centru; timpii morti consumati pe schimbarea magistralei ar fi nuli.

 


Re: Stiri, noutati, perspective despre M6 George

Eu cred ca se vor face si M5 si M6...M5 in vreo 10 ani, complet, iar M 6 probabil va fi o discutie serioasa doar cand iesim din criza si traficul se va agrava din nou destul de sever. Pacat ca nu putem gandi prospectiv.

In momentul de fata si eu as inclina spre o solutie de tipul celei avansate prin 2008 de Ludovic Orban, respectiv cale ferata dubla electrificata pana la Otopeni, deocamdata. Intr-un orizont de 15 ani va fi si metrou, obligatoriu, si este bine asa. Pacat ca traseul e atat de prost ales dupa Piata Scanteii / Presei Libere, numai costurile ceva mai reduse pot justifica aceasta varianta fata de optiunea Mihalache.

 


Re: Stiri, noutati, perspective despre M6 Slasher1985

Pana si francezii vor construi metrou catre aeroport, in proiectul lor pentru magistralele 15-18 denumit Grand Paris Express. Linia 17 ce va fi desemnata pentru aeroportul Charles de Gaulle va merge mai mult prin camp, practic cum merge si RER-ul. Avand in vedere ca RER-ul merge destul de gol, te face sa te intrebi de ce ar vrea francezii sa dubleze trenul regional cu o linie de metrou. Bine, Parisul este o aglomeratie urbana foarte populata in afara orasului propriu-zis, dar si distanta dintre aeroportul Charles de Gaulle si centrul orasului este dubla fata de Otopeni-centru. In plus, magistrala lor te va duce pana la limita orasului, de acolo va fi nevoie sa schimbi oricum catre centru. Deja-vu?

 


Re: Stiri, noutati, perspective despre M6 andrei11

Un mic amanunt, neesential dealtfel.
Am impresia eu sau parizienii au deja retea de metrou in oras ? Sau urmeaza s-o construiasca de acum in colo ?
Revenind pe reveria* de Dambovita, hai intai sa construim metrou unde e nevoie acum de el, nu mai reiau magistralele ca se cunosc, si cand le-am facut, sa ne intindem si spre aeroport. Ce spui ?
______________________________________
REVERÍE ~i f. Stare plăcută de vis; visare. [G.-D. reveriei] /<fr. réverie

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Goldmund wrote:
7- imi pare rau, dar nu-i deloc adevarat. Densitatea in zona va ajunge la maxim poate in urmatorii 10-20 ani. Intre DNCB, Straulesti, DN1 si Lacul Grivita de ex. exista un plan complex de sistematizare si dezvoltare cu mii de unitati locuit. Pana acum, mai nimic, dar zona este atractiva . Oricum, in zona se construiesc in continuare case, blocuri

Problema e pusa fals.
Ca sa ai metrou acolo, trebuie sa se construiasca intr-un registru ca in Dr. Taberei de exemplu. Nu mai e foamea de locuinte din anii '960 si nici posibilitatile financiare nu mai sunt ca acum 50 de ani.
Pe de alta parte acolo mai degraba se dezvolta metroul M 4 decat M 6 care ar avea numai 2 statii in zona, si asta aproximativ, la mare distanta.
Pentru aceasta de acum trebuie prevazut un bulevard central lat de aproximativ 35 metri pe sub care ar trebui sa circule metroul.
Goldmund, observi acel bulevard ca si intentie ? Iti spun eu, cum arata strazile noi construite deabia vor putea sa intre 2 masini din sensuri opuse. Si evident, fara trotuar, ca in Pipera la ora actuala.
Si ai blufat, nu exista nici un plan complex cu mii de locuinte.
Ca sa faci metrou acolo iti trebuie bulevard prin mijlocul cartierului, nu e nici o intentie in acest sens.
A, asa, un plan frumos, de intentie, desenat ca intre prieteni, da, dar nimic concret.
Pentru ca nu exista intentia bulevardului median ( cel desenat de mine cu rosu ) pe sub care sa circule metroul.
Comentariul acesta este vizavi de M 6 si nu de dezvoltarea cartierului in sine. Ma indoiesc ca in planul de intentie exista blocuri de 10 etaje unele langa altele, mai degraba case inviduale sau cel mult blocusoare de P + 2 sau P + 3 etaje. Nimic spectaculos.
Si acum comentariile la poze :
a) Am suprapus cartierul Dr. Taberei peste campul de la Odai ca sa va dati seama de cate blocuri trebuie construite acolo ca sa ai un cartier ce sa necesite metrou.
5-18-2014 5-35-35 PM.jpg (173.87 KB; downloaded 2385 times)

b) Bulevardul central de latime minim 35 metri pentru a putea prelungi M 4 in viitorul cartier. Nici o urma de acest bulevard.
5-18-2014 5-51-31 PM.jpg (141.92 KB; downloaded 2384 times)

c) Asa ar trebui sa arate schema metroului in viziunea mea daca s-ar construi Cartierul "Odai". Acolo vedeti si prelungirea lui M 6 la Otopeni, dar deocamdata nu este necesar acest lucru. Sa se construiasca intai celalalte magistrale in interiorul orasului, si dupa aceea si aeroportul.
43 b.jpg (47.54 KB; downloaded 2385 times)

Goldmund, daca te referi la schita ce urmeaza, sa stii :
1) Planul respectiv este o fantezie crunta a d-lui Chiliman, noile asambluri de locuinte nu respecta acest plan. Si nu inteleg cum drumul express va face legatura cu A 3 ? Intre timp traseul lui A 3 s-a cam modificat, iar Bucurtestiul nu este in stare sa aduca A 3 in oras.
2) Este o contradictie flagranta intre soseaua centrala a noului cartier si planul de prelungire a lui M 4, se bat cap in cap.
Vise placute, stimati tovarasi si pretini.
101 b.jpg (117.89 KB; downloaded 2378 times)
101 a.jpg (89.01 KB; downloaded 2378 times)

Nu va munciti sa cautati PUZ - ul, va dau eu adresa :
http://www.b365.ro/cartier-nou-de-10-00...81505.html

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

General_Katana wrote:
Eu nu inteleg de ce s-a ales o alta "plecare" (e.g 1 mai), poate mai costisitoare, cand ar fi fost mai simplu de la Aurel Vlaicu ! .

Din cel putin 2 motive :
1. s-a dorit o legatura directa gara-aeroport (asa este si prin alte tari)
2. nu era bine sa "se strice" circulatia de pe M2, singura magistrala care functioneaza bine la ora actuala. Gandeste-te ce ar fi fost sa se opreasca circulatia pe M2, alternativ pe cate un fir, cca 1 an de zile.
Derivatia de o statie este o aberatie, care numai in Romania se poate face (a se vedea M5).
In plus apareau inevitabilele probleme legate de frecventa, M2 necestita o frecventa mare si la o ora actuala (mult mai mare decat va necesita M6 pe tronsonul "orasensc" pana la Complexul Comercial Baneasa), in timp ce aeroportul are nevoie de maxim 1 metrou la 20 min.
Ar mai fi si faptul ca in varianta Aurel Vlaicu se rata un punct esential al orasului, PPL, pentru care chiar si M6 actuala face o "serpuire" contra naturii..

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

M 6 fara PPL exclus.
Si apoi mai e o problema cu actualele statii Victoriei care nu ar prea mai face fata.
Derivatiile dupa parerea mea sunt OK, se practica la greu si la altii cu istorie centenara in ale metroului.
Dupa ce vor fi inlocuite absolut toate IVE - le de pe M 3 nu vor mai fi probleme de circulatie pe tronsonul comun.
Dupa ce se vor fi implinit toate planurile metroului, M 6 asa cum o cunoastem la ora actuala ( Otopeni - Gara Progresu ) va avea intersectii directe cu : M 1, M 2, M 5, M 7, , M inelara. Sper sa nu-mi fi scapat vreo combinatie.
Nota :
Se poate spune ca M 6 va avea intersectie si cu M 4, dar e cumva impropriu, pentru ca este vorba numai de cateva statii, Jiului - Straulesti.

 


Go to page:  1  ... 63 64 65 66 67 68 69  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use