MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 408948 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 116 117 118 119 120 121 122  ... 171
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Nu vor fi fortate sa faca nimic. Cand vor sa bage un tren pe M6, iau unul de pe M4 si il duc pe M6, apoi acel tren lipsa de pe M4 e inlocuit cu unul din depou. E perfect functional asa. Nici nu aveau unde sa faca efectiv acel depou, iar M4 si M6 chiar aveau nevoie de unul, fiind singurele magistrale care trebuie sa depinda de parcarile de pe M1, dand peste cap mereu circulatia pe M1... Situatia nu se compara deloc cu ce vom avea pe M5.

Ma rog, acum nici nu ne trebuie un depou pe M5, din simplul fapt ca oricum nu avem trenuri, si nici daca am avea, tot nu ar fi nevoie de el. Sunt 6 locuri de parcare, cel putin, doar pe liniile de rebrusare din cele 3 capete. Apoi mai punem si liniile de garare de pe parcurs plus parcarea de la VI si aia e. Probabil putem gara lejer 24 de trenuri pe M5. Daca luam si faptul ca parcarile de la Eroilor 1 sunt in imediata proximitate a macazului, iti dai seama ca nu e o mare tragedie ca nu avem acum un depou.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Dimineata toate metrourile, fie ca sunt M4 sau M6 vor trebui sa faca aceasta manevra. Pentru ca toate sunt in acel mega-super-depou....
La Eroilor se pare ca ramane doar linia 5 ca parcare. Asta daca nu ramane rezervata M1+M3.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Da, se pare ca in locul liniei 4 vor face un peron cu scari pentru transferul "pe deasupra" catre M5. Asa isi gasesc utilitatea acele "sparturi" din perete facute acum multi ani, nu stim foarte clar de ce.

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Am spus-o , nu stiu de ce nu s-au gandit de la inceput la acest lucru, cand era clar ca schimbul de calatori pe la Municipal va bloca acel vestibul. Acum pare din ce in ce mai clar ca patiseria va ramane pe loc si schimbul M5-M1/3 se va face doar prin acest pasaj lung.
Singura problema este ca urci ca sa ai de unde sa cobori, dar deja ne-am obisnuit cu acest lucru la corespondentele noastre. Ce mai conteaza inca una pe acelasi model....

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:shock:
Voi sunteți profesioniști sau ce sunteți ? Bieți amatori anonimi pierduți prin anonimatul general al generației Political Correctness / Limbajul de lemn Socialist ?
a) Off topic :
M 4 / 6 este una și aceeași magistrală care va funcționa la 4 - 5 capete, cam așa :
8-19-2018 8-06-53 PM.jpg (69.6 KB; downloaded 1996 times)

O să arate ca  un adevărat balaur.
Depoul lui M 4 / 6 e acolo unde e - a explicat guru foarte clar și limpede - pentru că :
1) Depoul trebuia să fie în NORD pentru că  de aici se va începe să se construiască M 4 ( 6 ).
2) Aici au găsit terenul cel mai ieftin unde s-a putut construi.
Nu vor fi fortate sa faca nimic. Cand vor sa bage un tren pe M6, iau unul de pe M4 si il duc pe M6, apoi acel tren lipsa de pe M4 e inlocuit cu unul din depou.

# mcosmin îmi pare rău dar n-ai înțeles absolut deloc  cum va funcționa M 4 ( 6 ). Îți mai repet odată, ca un BALAUR cu vreo 5 capete.
________________________
b) On topic
Proiectanții de la Metroul SA râdem ( unii dintre ) noi de ei dar sunt profesioniști.
Au prevăzut 17 ( șaptesprezece ) locuri de parcare pentru Racordul Dr. Taberei - Eroilor + un strung pentru bandaje + linii pentru întreținerea curentă astfel încât racordul să funcționeze independent, metrourile de aici migrând în alte depouri numai pentru reparații mai serioase.
Cele 17 linii de gare sunt :
1) Valea Ialomiței 7 linii ( 5 + cele 2 ale stației )
2) Râul Doamnei 3 linii ( cele 2 ale stației + linia III. )
3) Romancierilor 1 linie ( linia III )
4) Parc 1 linie ( linia III )
5) Favorit  1 linie ( linia III )
6) Eroilor 4 linii ( cele 2 linii din stație + 2 linii  din stație până la PSS - ul de la Operă.
_______
Total : 17 linii de parcare.
Nici nu e nevoie de mai mult de 17 metrouri pentru relația Dr Taberei - Eroilor. De fapt în exploatarea curentă vor fi vreo 14 maxim. Mai multe s-ar călca în picioare, pardon, în roți.
_______________
c) ( Din nou ) off topic
Da, linia 4 de la Eroilor ( M 1 ) va dispare, am spus-o eu cu ceva timp în urmă. Era evident după groapa care se săpa acolo.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

M5 are nevoie de 13 trenuri.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Patiseria rămâne, mai era o librărie în dreapta patiseriei ( cum stai cu fața la patiserie ). Librăria a fost închisă, pe acolo va fi o corespondență între cele două Eroilor. Plus pasajul acela luuung.
# punmeister atunci e perfect, 12 metrouri în parcurs + 2 rezerve + 3 care vor fi în depoul de la Ialomiței cu diverse necazuri ușoare sau Revizii Tehnice conform caietului de întreținere.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Daca va exista si o corespondenta "scurta", atunci ne puteam lua adio de la normalitate in acel vestibul. Cine va prefera sa parcurga un traseu lung, sa urce un nivel , pentru ca apoi sa coboare vreo 2-3 ?
Totusi, cred ca o eventuala corespondenta ar fi trebuit sa vina dupa turnicheti, pe la patiserie. Probabil ca pe la librarie va fi doar un acces catre statia M5, nu o corespondenta. Adica intri pe la pod si te duci in statia M5 .

Deja una din liniile de rezerva de la Eroilor1 dispare, probabil nici a doua nu va fi folosita pentru M5.... :)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

:?: Stai că nu m-ai înțeles, când am spus 4 la Eroilor m-am referit strict la Eroilor / M 5,  adică două metrouri în stație, la peron și două metrouri în spatele lor, spre PSS Operă. Nu PSS Elefterie.
Linia 5 de la Eroilor ( M 1/3 )  este considerată și linie de revizie curentă, are canal de vizitare pe sub metrou, ca la Service-urile auto astea, semilegale, care nu au elevator și unde te bagi pe sub mașină ca să faci schimbul de ulei.
______________
Tanti de la patiserie unde iau două pateuri + laptele bătut ( sau ce o fi ) mi-a spus că ei rămân, au desființat numai librăria. Bine, ea intuiește cam ce va fi acolo, n-am intrat în amănunte, ea e fericită că nu se închide patiseria,  eu am dedus, desființarea librăriei nu poate fi pusă decât pe seama corespondenței.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Corect, a fost greseala mea, pot fi folosite si liniile pana la PSS Opera.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Andrei, nu stiu ce ai inteles tu din ce am scris eu, dar nu am sustinut niciodata ca acei proiectanti nu fac bine. Din contra, am spus ca fac foarte bine, cu ce au la dispozitie.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Se mai aude ceva concret, sau numai  vorbe ?

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor mindmasster

"Durata de execuţie a lucrărilor este estimată la 48 de luni. Proiectul este inclus în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă Bucureşti - Ilfov şi are un cost estimat la 1,3 milrde de euro."

Cat??? 48 de luni, adica 48/12 = 4 ani . Parca asa a fost si pe M5, nu? In 4 ani o aici o sa fie statia ta de metrou sau ceva de genu.

Avem proiectul pe forum, sunt tare curios unde o sa fie terminalul de la OTP.

 


Go to page:  1  ... 116 117 118 119 120 121 122  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use