MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 416788 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 118 119 120 121 122 123 124  ... 171
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa andrei11

viewtopic.php?f=348&t=1597&start=182#p286945
Ăștia ( Eco - Civica ) sunt un fel de  Gigicontra...Pe de altă parte și trenurile și metrourile fac parte din același minister. Mai pe șleau spus, un articol jenant ( forumul nu acceptă alte cuvinte mai dure... ). Printre titluri obscure de fundații găsesc dacă caut 10 minute un articol pro CFR și contra Metrorex...
În ce proiect au  văzut ei stație comună metrou / tren cu 3 linii ?
Cu siguranță oamenii pasc iarbă din când în când.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Aceasta idee, "Dragnea a ordonat MT sa nu faca M6 si CB ca sa lovesca in Firea", intr-o lume normala, as spune ca are cateva puncte slabe:
- Firea se poate disculpa extrem de usor de vina pentru intarzierile la M6 si CB, si pe buna dreptate, acestea sunt facute de MT si nu de PMB, mai mult, ar fi foarte usor pentru Firea sa se foloseasca de ocazie pentru a canaliza sentimentele bucurestenilor impotriva MT si a lui Dragnea
- MT a facut autostrada urbana A3 DNCB - Petricani si a semnat contractul pentru Pasajul Mogosoaia, chestii care o ajuta pe Firea(daca admitem ca M6 si CB facute de MT o ajuta pe Firea), deci daca vroia sa loveasca in Firea, atunci le-ar fi blocat si pe acestea

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Andrei, nu totdeauna...
Iti amintesti probabil ca atunci cand fostul ministru Dan Sova a taiat complet fondurile pentru M5 D.T. au fost singurii care au luat partea metroului in mod vehement?
Sau pe atunci erau Gica-Pro???
:bere:

 


Re: Stiri si articole din presa survola

Între timp, pe hotnews.ro a apărut următoarea știre:
Hotnews wrote:
Încă o filă din lunga poveste a trenului către aeroport - CFR a publicat licitația pentru dublarea liniei de cale ferată dintre Mogoșoaia și Balotești

[ ...] pe SEAP s-a publicat anunțul de participare pentru dublarea a 8 km de cale ferată între stațiile Mogoșoaia și Balotești, contractul fiind estimat la 51 milioane lei. Proiectul este parte a viitoarei conexiuni feroviare Gară - Aeroport.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 3 decembrie 2018, ofertele urmând să fie deschise în aceeași zi.
Conform Caietului de sarcini, valoarea estimată totală este 51.060.897,49 lei fără TVA, respectiv : proiectare – 2.660.412,24 lei fără TVA ; execuție – 48.400.485,25 lei fără TVA . Valoarea eventualelor servicii și lucrări suplimentare este de 10.958.347,54 lei fără TVA (nu sunt incluse în valoarea estimată totală)
Lucrările vor fi finanțate de la bugetul de stat, iar durata contractului este de 17 luni.
[...]
Studiul de Fezabilitate are drept scop selectarea variantei de legătură pe calea ferată între staţia Bucureşti Nord şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă, în conformitate cu standardele impuse pentru Coridoarele Europene şi Coridoarele TEN-T, şi va fi elaborat în două etape:

Etapa I - analiza tehnico-economică pentru cele 4 variante posibile de conectare, din care se va selecta varianta finală:
- linie simplă neelectrificată, cu racordare din linia magistrală 700, cap Y Mogoşoaia care subtraversează DN 1 cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o staţie c.f. situată în imediata vecinătate a aerogării AIHCB și Terminalul T1 al AIHCB,
- linie simplă neelectrificată, cu racordare din linia magistrală 700, în zona PO Odăi, care subtraversează DN 1, cu asigurarea gabaritului de electrificare, cu o staţie c.f. situată în imediata vecinătate a aerogării AIHCB și Terminalul T1 al AIHCB,
- linie simplă neelectrificată, cu gabarit de electrificare, cu racordare din staţia Baloteşti la Terminalul Plecări AIHCB.
- varianta de traseu în sistem MONORAIL cu puncte de îmbarcare/debarcare din PO Odăi şi din imediata vecinătate a terminalelor de sosiri - plecări ale AIHCB.

Etapa a II-a - dezvoltarea variantei selectate în Faza I prin elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru lucrări de electrificare, centralizare electronică și racordare la Terminalul T2 Nou, zona Cargo și conexiunea cu Metroul.

 


Re: Stiri si articole din presa Adrian Rosca

Exista AC? Nu-i problema daca expira, se poate prelungi pe inca un an.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Guru, știi ( știm amândoi ) că există ( cel puțin) o problemă :
Metrou sau tren, metrou și tren, deocamdată pentru amândouă variantele suntem numai în plan teoretic, teorie pură sau hârțăgolie ( nu știu dacă există cuvântul ). De hârțoage este nevoie, dar ele durează de prea mult timp...deja am intrat în  domeniul toxicului...

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor shoppy

Cel putin nu mai exista persoane cu mintea pe aratura care sa sustina ca nu se face metroul ca fac ei tren sau ca vin ei si fac altceva pe amplasamentul metroului.

 


Re: Stiri si articole din presa drbm

Nu am reușit să găsesc nicăieri cele relatate aici, pe site-ul Eco Civica nu apare nimic în acest sens.

Ce anume putem "sherui"? O informație neconfirmată?

 



Re: Stiri si articole din presa survola

A dispărut știrea pe care am pus-o ieri din HotNews? Ce a făcut de ați sters-o? :)

 



  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor sab

andrei11 wrote:
Metrou sau tren, metrou și tren, ...

Metrou si tren. Si ambele, foarte interesant, te duc la gara....Canibalizare.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor shoppy

Ca in toate orasele civilizate, trenul si metroul duc la aeroport si la gara, bine ca nu au experti de-ai nostrii.

 


Re: Stiri si articole din presa orex

Economic vorbind metroul pana la Otopeni e prea scump pentru o capitala ca Bucuresti, pe langa faptul ca are un termen de finalizare neprevizionat. Insistenta de a se construi si cale ferata si metrou, pana la Otopeni, e exagerata.
Sa luam un exemplu concret.
Barcelona vs Bucuresti.
Nr. pasagerilor inregistrati, in anul 2017, pe El Prat a fost de cca. 47 milioane (https://www.barcelona-airport.com/), in timp ce pe Henry Coanda, cu toate ca a crescut semnificativ, a fost de doar cca. 13 milioane (https://www.agerpres.ro/economic-intern ... 017--32906).
Cum se descurca cei din Barcelona cu transferul la si de la aeroport? Pentru cei care nu stiu tren (pana la punctul terminus Estatio de Franca, gen Gara de Nord), AEROBUS sau taxi. Si se vede ca functioneaza acest sistem de transport.
Daca e sa fim si mai categorici ca sistemul de transport existent, pana la aeroport, functioneaza si fara metrou, luati exemplu Charles de Gaulle, care in 2017 a inregistrat un trafic de peste 69 milioane de pasageri si nu "s-a asfixiat" ca are doar tren pentru defluirea pasagerilor spre si dinspre Paris (https://www.parisaeroport.fr/docs/defau ... 76f2ebbd_2).
in acest context, investitia MT, in paralel, si-n metrou si-n tren, pentru deservirea H. Coanda e o irosire a resurselor financiare semnificativa, pe care nu stiu cum ne-am putea-o permite, avand in vedere ca acestea ar putea fi alocate altor destinatii, cu referire la edificarea si extinderea infrastructurii de transport, pentru asigurarea unei concrete mobilitati urbane in Bucuresti, care si asa a inceput sa se sufoce, si la propriu si la figurat, de numarul autoturismelor aflate zilnic in trafic!

 


Go to page:  1  ... 118 119 120 121 122 123 124  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420672 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use