MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 416758 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131  ... 171
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

Da, stiam despre acest proiect de pe la inceputul anului cand au cerut informatii privind posibilitatea construirii unui acces direct la statia de metrou existenta.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor TibiV

Si?
Exista aceasta posibilitate?....

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor shoppy

Astia baieti destepti.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor survola

Revenind la M6, era culmea ca această magistrală finanțată parțial de japonezi să nu ajungă până la stația Tokyo.
Mai departe, înțeleg de ce UE nu vrea să plătescă și extinderea până la stația Washington  :oops:

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

Depinde ce anume doresc si cat sunt dispusi sa investeasca, de putut se poate, singurul impediment mai serios ar fi canalul colector din mijlocul strazii.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Oricum dacă se va începe cu Tokyo - 1 Mai ( inclusiv stația Tokyo ) celălalt tronson ( Aeroport - Tokyo ) nu va putea să aibă PLS - ul decât în două locuri, respectiv Aeroportul Otopeni sau Washington.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

De ce nu tot Tokyo?

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Am presupus că M 6 se va da în folosință în două etape,
1) 1 Mai - Tokyo
2) Otopeni - Tokyo
În cazul acesta, cu Tokyo în folosință, nu prea ai cum să faci al doilea PLS tot la Tokyo.
Dacă există o singură etapă deci toată magistrala 1 Mai - Otopeni se va da în folosință odată, evident că Tokyo poate fi PLS și pentru Tokyo - 1 Mai și pentru Tokyo - Otopeni.
Întrebarea e limpede, 1 Mai - Otopeni se va inaugura toată magistrala odată sau în două tronsoane distincte ?
Probabil că răspunsul încă nu poate fi făcut public...
Tokyo.jpg (179.72 KB; downloaded 2196 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor sab

Care este motivul pentru care avem acel acces cu pasaj de cca 100 m ?

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor shoppy

Strada de sus este Jandarmeriei?

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Nu. Stația e aproximativ pe breateaua de la sensgiratoriul de  sub primul pod de după aeroportul Băneasa, pe partea stângă cum te duci spre aeroportul Otopeni.
11-13-2018 12-40-17 AM.jpg (125.4 KB; downloaded 2002 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor sab

1689 wrote:
Tabelul ala e un exemplu tipic de frec news. Compara mere cu tigai si sisteme complet incompatibile si - pe deasupra - e si plin de inexactitati si referinte discutabile.

Doar un exemplu: London Heathrow (nu mai spun ca Heathrow inseamna T1 pina la T5 si de la unul la altul maninci linistit o piine)
In primul rind nu stiu cine considera "centrul" Londrei la Waterloo - dar lasam asta deoparte.
Cel mai scurt timp pe sine e calculat 58 de minute. Heathrow Express-ul merge pe sine si face 15 min la Paddington.
De acolo la Waterloo cu metroul faci vreo 20 de minute. Total ? 35 - hai 40.

Scoala ajutatoare de presa - vorba lui Exarhu.

Acestea sunt amanunte. Ideea de baza este ca noi vrem sa facem ceea ce majoritatea marilor orase europene nu au, din diverse motive, probabil in principal pentru ca nu se justifica o asemenea cheltuiala. Dar noua nu ne pasa....

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor shoppy

Nu au pentru ca majoritatea si-au construit legatura acum multi ani cand nu se punea problema sa se construiasca un metrou atat de lung pentru ca nu exista tehonologia.
In aceeasi situatie cu Bucurestiul este Sofia, care lipseste din lista, si care si-a facut metrou, chiar daca aveau deja CF langa aeroport.
Berlin Shonefeld lipseste, si are metrou.
Paris are RER iar Viena are S BAHN, ambele traverseaza orasul prin subteran, deja ne jucam de-a cuvintele.
Deci fara sa ma chinui am dublat numarul de metrouri.

Adica noi cerem bani doar pana la Tokyo si UE face o rusine de studiu ca sa justifice ca nu dau bani pentru un proiect pe care nu l-am cerut?, un fel de ce bine ca nu ne cereti ca nici nu va dadeam?
Peste 3 ani cand o sa cerem bani pentru extinderea M6 spre periferie o sa se trezeasca ca se potriveste cu strategia incurajata peste tot de prelungire a metrourilor spre periferie, pe care sa vrei si nu ai unde sa-l duci in alta parte decat la aeroport.
V-am spus eu ca ne-o luam peste bot ca ne-am dat cu japonezii.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor 1689

Ramin la opinia ca proiectul asta a fost scos din joben ca o solutie de urgenta + jocuri de interese.
Sofia si-a facut (si isi face in continuare) metrou in oras finantat cu fonduri UE.
In Bucuresti exercitiul M5.1 a fost un dezastru si - in loc sa fi invatat din el si sa mergem mai departe cu M5.2-3 sau M4.x - am ales calea simpla (si trebuie sa recunoastem, deocamdata cu o prioritate mult mai mica) M6.
Si ne revoltam ca UE nu e de acord sa arunce banii pe proiect. Da, poate acum 15 ani ar fi trecut de filtrele (care intre timp au inceput sa fie mai atente la "smechereli") aprobarilor, dar in contextul actual politic si economic din UE nu se mai dau bani asa de usor pe "lasa, ca o sa fie util".

 


Go to page:  1  ... 125 126 127 128 129 130 131  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use