MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 417210 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 171
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

DN - urile in interiorul localitatilor se numesc strazi si au cu totul alt statut decat DN - urile din punct de vedere al circulatiei si al administratiei.
Voi reveni pentru ca partial ai dreptate, partial nu.
Numerotarea cladirilor de pe o strada este total conventionala si-ti voi demonstra acest lucru. Unele strazi nu se mai pot lungi, eventual daca vine o alta administratie si schimba denumirile strazilor.
Strazile in acest comentariu si in urmatorul se impart si ele in mai multe categorii, plecand de la fundaturi / alei intre blocuri - tracand prin Cai si Sosele si terminand cu Bulevardele, desi si aici am contraexemple cu duiumul, aceasta clasificare fiind total subiectiva.
Evident voi cauta alt topic, nu voi ramane pe M 6.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand alex230ro

Mie tot nu imi e clar ce afirmi tu ,ca M6 nu trebuie deloc sa se construiasca sau ca M6 nu trebuie acum sa se construiasca.de aici cred ca mai putem dezvolta discutia.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Goldmund

andrei11,
din respect fata de un membru al forumului care este aproape la fel de vechi ca mine(sic!) voi raspunde la fiecare punct(nedumerire) prezentat(a) de tine.
1-Depoul Straulesti, sti foarte bine, ar fi mult supradimensionat doar pentru M4...asadar, este atat de mare pentru ca el deserveste candva si M6. Bineinteles ca D.S. poate exista si fara M6 cum exista aeroporturi destule in lume fara ca un avion sa decoleze/aterizeze...
2- este clar o greseala simplu de inteles din context; era vorba de M6 -scuze!
3- Adica? Daca nu putem/avem nevoie de un RER intre Gara de Nord-OTP, ce ramane? Deja avem un tren care circula intre Gara Otopeni si Gara de Nord...la modul cum inteleg unii politicieni sa ne scoata din Europa...
4- am explicat in detaliu care este pericolul iminent ca cineva sa faca un fel de...RER, cu trenurile pe care le avem. Majoritatea calatorilor de pe OTP, majoritatea salariatilor firmelor, majoritatea populatiei din imprejurimile de nord ale Bucurestiului nu vor vrea sa ajunga la Gara de Nord si in nici un caz cu un 'personal'. E logic. Metroul ar avea multe statii pana la Gara de Nord, spre hotelurile din jurul Presei Libere, la WTC,  la 'Expozitii", legaturilor cu M care ajunge chiar in centrul capitalei, etc..
5.....
Va dati seama unde vom ajunge cu acele carpeli?!
6- ...fara alte posibilitati(v. raspunsul de la punctul 4), doar de alergat pe acele peroane vechi pana la urmatorul ...metrou.
7- imi pare rau, dar nu-i deloc adevarat. Densitatea in zona va ajunge la maxim poate in urmatorii 10-20 ani. Intre DNCB, Straulesti, DN1 si Lacul Grivita de ex. exista un plan complex de sistematizare si dezvoltare cu mii de unitati locuit. Pana acum, mai nimic, dar zona este atractiva . Oricum, in zona se construiesc in continuare case, blocuri
https://www.google.de/maps/@44.525885,2...0FqmAA!2e0
8-importanta strategica, economica, etc. a M6 nu are de-a face cu numarul de locuitori dintr-un alt cartier al capitalei. Si da, ai dreptate, e nevoie imperioasa de metrou, peste tot in Bucuresti, eu inca din anii '70 am trasat pe harta magistrala Voluntari-Colentina-Drumul Taberei(!), pentru ca socoteam foarte necesara o astfel de magistrala M, dar prioritatile sunt altele acum, din pacate pentru acei oameni(sunt un fan al MB inca din primavara anului 1975 si m-am jucat cu tot felul de tronsoane pe hartile Bucurestiului de cand ma stiu)
10-....
11- desigur ca nu exista ambuteiaje pe DN1, ele se regasesc in Bucuresti, incepand de la Baneasa... dar acele zeci de mii autoturisme vin de undeva.
Bani sa fie!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

Goldmund wrote:
Deja avem un tren care circula intre Gara Otopeni si Gara de Nord..

Tocmai aici este problema, ca nu avem acest tren. Avem (sau mai bine zis aveam ,ca am inteles ca nu mai circula) un tren pana in camp, pe o linie vai mama ei, iar acolo se facea transbordare in autobuz. Tocmai de aici proveneau problemele aceste navete de tren. Daca te-ar fi dus la aeroport, alta era situatia, desi nici asa nuas fi vazut multi multi oameni luand trenul, pentru ca nu te duce nicaieri (adica la GdN). Putini locuiesc la Gara/ merg mai departe cu trenul.

Goldmund wrote:
Majoritatea calatorilor de pe OTP, majoritatea salariatilor firmelor, majoritatea populatiei din imprejurimile de nord ale Bucurestiului nu vor vrea sa ajunga la Gara de Nord [/quote:854qf225]
Aici mare adevar ai grait...
Goldmund wrote:
Metroul ar avea multe statii pana la Gara de Nord, spre hotelurile din jurul Presei Libere, la WTC,  la 'Expozitii", legaturilor cu M care ajunge chiar in centrul capitalei, etc..[/i:854qf225]

Mda, isi vor dori cu intesitate maxima sa mearga cu 3 metrouri pentru a ajunge la un hotel mai rasarit de prin  centru. Este foarte pasionant sa faci transbordare de la un metrou la altul. Ti-o spun cu sinceritate, am trait pe pielea mea imbecilitatea numita M3 Eroilor-Industriilor, cand aveam nevoie de 3 metrouri  ca sa ajung la Romana. Si care a fost rezultatul ? Am renuntat si am mers pe la suprafata...
Iar cand M6 va depasi etapa Gnd2, sigur ca toti  turistii de la aeroport si cei care lucreaza in N se vor duce tocmai la Eroii Revolutiei sa schimbe cu M2 sau vor schimba o data la Basarab si  a doua ora Eroilor pentru M3. :twisted:

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Slasher1985

Care e problema cu transbordarea cu 3 metrouri pentru un hotel? Am facut-o cu mare placere in Paris si in Viena, de ce nu ar face-o si altii in Bucuresti? Asta sub nicio forma nu este justificare sa zici ca turistii ar prefera neaparat jnapanii cu taxiuri in fata metroului. Nu as recomanda nici celui mai groaznic dusman al meu sa ia taxiul in Bucuresti, mai ales pe cei care pornesc de la gara sau aeroport.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Asa, de chestie, care e timpul de succedare a trenurilor acolo ?

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Robert24

La Viena sunt doua variante:
- una super-marketata si mai rapida, dar foarte scumpa: CAT - City Airport Train -11 euro -  la 30 de minute
- una foarte putin marketata - S-Bahn-ul, care face vreo 10 minute in plus, mult mai ieftina - 4,20 euro - la 30 de minute.

Si toata lumea e multumita!

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Slasher1985

Amandoua de mai sus sunt la 15 minute.

Si varianta din Paris este la 10 minute. RER-ul acela circula destul de gol. Eram noi si inca vreo 3 pasageri in tot trenul. Statii in camp cam la 800 de metri, dar exista doua variante, una Express si una care opreste peste tot. Cea care opreste peste tot era ceva mai plina dupa ce pleca de la aeroport. La Viena la fel, CAT-ul express mai mult gol, S-Bahn-ul care opreste de mai multe ori pana in oras ceva mai plin dupa aeroport.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

Slasher1985 wrote:
Care e problema cu transbordarea cu 3 metrouri pentru un hotel? Am facut-o cu mare placere in Paris si in Viena, de ce nu ar face-o si altii in Bucuresti? Asta sub nicio forma nu este justificare sa zici ca turistii ar prefera neaparat jnapanii cu taxiuri in fata metroului.

1.La Viena vorbim de un tren, nu de metrou, adica exact ce nu vrem noi sa facem. ;) . La Viena metroul este metrou, trenul este tren, nu se amesteca lucrurile. Metroul nu ajunge la aeroport, adica nu au aruncat cu banii pe fereastra, prefera o linie de tren  modernizata si electrificata care merge si prin "pustiu". Si la Viena vin turisti, nu ca la noi.
2. La Viena trenul  (indiferent ca este CAT sau s-Bahn) te lasa in gara centrala, unde ai legatura cu 2 linii importante de metrou (U3 si U4). La noi vei avea legatura doar cu o linie, SUPRAAGLOMERATA, ca nu cred ca merge nimeni la Strandul Straulesti, sa conteze M4.

P.S. Ambele trenuri la Viena au frecventa 30 min, asa cum a spus Robert24, doar ca sunt intercalate, asa ca ai o legatura aeroport-gara la fiecare 15 min. Dar daca nu vrei sa cobori la gara, atunci astepti s-Bahn-ul 30 min. Si ce trafic are Viena, ce trafic avem noi...
.
In plus la Viena exista si niste autobuze, pe diverse trasee (vreo 3 rute), care te lasa inclusiv in centru.
Situatia de la Paris nu o cunosc, asa ca nu ma pot pronunta.

Chestia cu taxiul este o problema falsa, daca am avea si noi factori competenti, am putea avea taxiuri normale la aeroport, nu firme care castiga licitatii dubioase si au tarif triplu. Iar cu restul , care agata clienti, ar trebui politia sa-si faca treaba, Eu nu am avut niciodata problema cu taxiul, doar ca am comandat din timp. Inteleg ca si la noi s-a schimbat cate ceva de curand la acest capitol al taxiurilor.
Si n-a spus nimeni ca prefera taxiul in fata altui mijloc de transport, cu toate ca la Viena si taxiurile au clientii lor, la vreo 30 euro cursa pana in centru.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand iliutu

Privitor la taxiurile de pe OTP, intr-adevar lucrurile s-au schimbat. Dar a trebuit sa moara cineva pentru asta ...

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand alex230ro

sab wrote:
Goldmund wrote:
Deja avem un tren care circula intre Gara Otopeni si Gara de Nord..

Tocmai aici este problema, ca nu avem acest tren. Avem (sau mai bine zis aveam ,ca am inteles ca nu mai circula) un tren pana in camp, pe o linie vai mama ei, iar acolo se facea transbordare in autobuz. Tocmai de aici proveneau problemele aceste navete de tren. Daca te-ar fi dus la aeroport, alta era situatia, desi nici asa nuas fi vazut multi multi oameni luand trenul, pentru ca nu te duce nicaieri (adica la GdN). Putini locuiesc la Gara/ merg mai departe cu trenul.

Goldmund wrote:
Majoritatea calatorilor de pe OTP, majoritatea salariatilor firmelor, majoritatea populatiei din imprejurimile de nord ale Bucurestiului nu vor vrea sa ajunga la Gara de Nord [/quote:14wjtjqn]
Aici mare adevar ai grait...
Goldmund wrote:
Metroul ar avea multe statii pana la Gara de Nord, spre hotelurile din jurul Presei Libere, la WTC,  la 'Expozitii", legaturilor cu M care ajunge chiar in centrul capitalei, etc..[/i:14wjtjqn]

Mda, isi vor dori cu intesitate maxima sa mearga cu 3 metrouri pentru a ajunge la un hotel mai rasarit de prin  centru. Este foarte pasionant sa faci transbordare de la un metrou la altul. Ti-o spun cu sinceritate, am trait pe pielea mea imbecilitatea numita M3 Eroilor-Industriilor, cand aveam nevoie de 3 metrouri  ca sa ajung la Romana. Si care a fost rezultatul ? Am renuntat si am mers pe la suprafata...
Iar cand M6 va depasi etapa Gnd2, sigur ca toti  turistii de la aeroport si cei care lucreaza in N se vor duce tocmai la Eroii Revolutiei sa schimbe cu M2 sau vor schimba o data la Basarab si  a doua ora Eroilor pentru M3. :twisted:[/quote:14wjtjqn]
personal cred ca se va face M6 si atunci o sa vezi ca gresesti destul de mult in zona baneasa WTC,Miorita sunt ceva cladiri de birouri care ar beneficia de metrou.de mall-ul lui Popoviciu nu mai zic,mai departe inspre Otopeni mai sunt cateva sedii de firme.cel mai mare avantaj ar fi cred pt cei care fac naveta Ploiesti-Bucuresti.aia cu transbordarea de 3 metrouri mi-a placut din ce tin eu minte sunt destul de multi care se afla in situatia asta si in momentul de fata,si din ce am vazut metrorex nu duce lipsa de calatori.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

In Bucurestiul construit, adica până  la Popoviciu sustin si eu ca trebuie facut metrou.
Mai incolo pentru cine ?
Mai sunt "ceva" firme cu 20 angajati, hai sa spunem 80 ( optzeci ) de firme, inmultit cu 20 fac 1600 angajati, asadar in 2 metrouri îi "bagi'' pe toti. Pentru 1600 de oameni nu faci metrou, sorry.
Ăia care fac naveta Ploiesti - Bucuresti pot sa-si lase masina in parcarile imense ale lui Popoviciu si de aici sa ia metroul.
S-a facut experimetul ăsta la intrarea în Militari, a fost un fiasco total, nu-si lasa nimeni masina in parcarea de acolo ca sa ia metroul.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Goldmund

As dori sa ilustrez putin cele spuse de cei care au avut amabilitatea sa raspunda la ultima mea postare:
cum arata S-Bahn S7, care face legatura intre VIE si centrul orasului Wien
Eu am scris de mai multe ori ca aceste S Bahn-uri sunt de fapt mai scumpe decat un metrou. Priviti inaltimea statei, cum arata trenul respectiv, etc.
http://www.viennaslide.com/p/7700-traff...870187.jpg
Dragi colegi, chiar daca cineva ar impune un tren pe CF pana la OTP, va garantez ca ar trebui construita alta sina dublaCF(sper sa fie niste norme UE in aceasta privinta), gari subterane(cel putin una la OTP) care vor arata oarecum ca cea de mai sus, ar fi nevoie si de terenuri scumpe pana la foarte scumpe de expropriat...plus un tunel incepand din dreptul DN1 si un pod in curba peste CF Bucuresti-Ploiesti pentru racordul cu a doua sina CF, etc.. Daca s-ar face asa, pentru trenurile de mai sus sau asa
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:...te_CAT.jpg
de ce nu? Sa se faca!(priviti doar peroanele care sunt foarte inalte!) Dar cu automotoare ca vai de ele(care in Germania circula pe linii secundare - care nu sunt electrificate - si pentru un trafic intre localitati gen sate!), cu peroane vechi, pe o sina CF veche si simpla(nesigura pentru un trafic mai mare!)cu o gara (de aeroport international)de mantuiala, cu asa ceva nu pot fi de acord niciodata...

In legatura cu schimbatul metroului de la un aeroport pana undeva in centrul unei metropole:
de curand am fost pentru o saptamana la Madrid.  Am avut un hotel chiar in 'centrul vechi' al orasului si de la MAD pana acolo am mers cu trei linii de metrou...Normalitate.
(eu am vrut sa testez efectiv mijloacele lor de transport in comun. Chapeau!)

PS
Aeroportul din Wien are si CAT(tren) si o  legatura facuta de o line  S-Bahn(trenul suburban), S7

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand sab

alex230ro wrote:
in zona baneasa WTC,Miorita sunt ceva cladiri de birouri care ar beneficia de metrou.

Ceva cladiri...nu inseamna trafic suficient pentru o linie de metrou, ca doar angajatii respectivi, chiar daca ar fi suficienti, nu se plimba cu metroul in orele de program.
alex230ro wrote:
cel mai mare avantaj ar fi cred pt cei care fac naveta Ploiesti-Bucuresti.
Asta este tare rau de tot . Adica vor lasa masina la Otopeni si se vor plimba cu cateva metrouri ca sa ajunga la destinatie :?:  :lol:
alex230ro wrote:
aia cu transbordarea de 3 metrouri mi-a placut din ce tin eu minte sunt destul de multi care se afla in situatia asta si in momentul de fata,si din ce am vazut metrorex nu duce lipsa de calatori.

Eu nu stiu sa existe alti calatori in aceasta situatie decat cei de pe M4 si doar cei care au treaba pe alte magistrale decat M1. Si, din cate stiu eu, M4 nu are asa multi calatori, ca de aia erau trenuri de 4 vagoane acolo.
Din pacate, problema aceasta nu se va rezolva la M4 prea curand, ci abia cand va ajunge la Eroii Revolutiei . Asta doar pentru cei care au treaba pe M2, insa numai in zona de sud, cei care au treaba spre Pipera vor prefera sa schimbe la Victoriei si vor ramane dezavantajati. Iar cei care au treaba pe M3 in Militari sau NG-AS se vor plimba totdeauna cu 3 metrouri. Dar nu ne grabim sa ducem M4 spre sud, ci spre nord...Ca acolo este nevoie de ea...

In rest, se mai pune un semn de punctuatie, se mai incepe o propozitie cu litera mare, chestii din astea "de amanunt". Plus "quote in quote", care vad ca este un rafinament din ce in ce mai raspandit.. :twisted:

Revenind la M6, vad ca tot nu raspunde nimeni la intrebarea esentiala. Cum se va circula pe tronsonul de dincolo de zona comerciala Baneasa, unde este marea problema cu aceasta linie ? Toate metrourile ajung la Otopeni si, deci, vor fi mai mult goale ? Sau unele metrouri vor avea capat de linie pe parcurs ?

 


Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420794 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use