MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 408939 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 171
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Poate un singur raspuns mai astept, nu inteleg de ce te deranjeaza un tren Bucuresti - aeroprt ?
Pentru ca :
- Infrastructura o ai, trebuie doar reabilitata, pentru a se putea circula cu un 80 km / h decent.
- Singurul lucru care nu exista la ora actuala, o statie ( subterana ) in aproprierea aeroportului si circa 2,5 km de linie nou construita, inclusiv expropierile de rigoare.( pentru cei 2,5 km ). Cei circa 2,5 km de cale ferata nu cred ca pot sa coste cat linia de metrou de circa 7,4 km. In cei 2,5 km am inclus inclusiv gara subterana.
Astept contraargumentul tau.
De mentionat ca metroul ( M 6 ) te duce tot fix in gara, fara posibilitatea sa te intersectezi cu alte linii de metrou pana in gara.
Asadar, ce te incurca un tren in loc de metrou care te duce fix in acelasi loc ? Adica in gara.
___________
E vorba de vreo 2,2 km, am pus eu 2,5 sa fie acoperitor.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand ADY881

Goldmund wrote:
Am mers si azi cu un S Bahn(enorm de lung), iar in vagon nu erau decat vreo 10 calatori - e vorba de calitatea serviciilor, de o deservire corecta a calatorilor

Defineste-mi te rog ce inseamna in viziunea ta un transport public care ofera servicii calitative.



Goldmund wrote:
Am repetat de nenumarate ori de ce Bucurestiul nu are inca S Bahn(tren suburban) si nu o sa aiba prea curand(si eu as fi pledat pentru S Bahn si nu pentru un metrou pana la OTP! - daca realitatile ar fi fost cu totul altele), asadar nu ramane ca mijloc de transport in comun modern decat metroul

Inteleg ca trenul, autobuzul si tramvaiul nu sunt moderne?

Goldmund wrote:
(la standardul UE si nu cu automotorul de la tara, pe o sina de Africa...)

Aici ai emis 2 clisee, care nu au nimic cu realitatea:
1) automotor mic nu inseamna o caruta  care circula pe sine, el este o rama la fel de buna ca si ramele cu 2 etaje din RER-ul din Paris, deosebirea fiind  doar in dimensiuni, in rest acel automotor poate sa circule cu aceeasi viteze ca si ramele alea lungi din Paris, au si ele scaune comfortabile, AC, toaleta si alte "bunuri" ce sunt prezente in ramele idolatrizate de tine. Si acele automotoare au aparut nu din cauza ca cineva a fost prost sau ca cineva nu a avut bani, ele au aparut in urma unei necesitati de transport  a oamenilor pe CF fara de a avea un flux mare de calatori. Tot acel flux, care in Paris este foarte mare, a facut sa apara RER-ul care a fost facut sa compenseze reteaua de metrou, care fiind contruita la inceputul secolului 20, in anii 70 deja era depasita (din motivul ca latimea vagoanelor este de 2,4m (ca latimea tramvaielor noastre :lol: )) respectiv pot transporta mai putini pasageri in compartie cu metroul de la noi (ce are 3,2m daca nu ma gresesc).  Adica acel automotor este ca un Fiat 500 pe langa o limuzina Lincoln Town Car de 10m, fiecare sunt creeate pentru un scop anume, respectiv un automotor "de tara" astazi este cel mai bun pentru cererea de transport din aeroport, in rest sunt doar impresii gresite.

2) Tot pe "sina de Africa" circula si TGV-ul, si Siemens Velaro,... aici iarasi este un stereotip, capatat probabil dupa calatoriile in "personalele" pisate CFR, per total am observat ca ai niste viziuni americaniste (autocentriste), propuneai sa se desfiinteze CF de centura, esti un fan al metroului(presupun ca datorita faptului ca oamenii sunt transportati prin subteran, iar suprafata poate ramanea exclusiv pentru masini......
Insa poti sa consideri ce vrei referitor la transportul pe sine de pe suprafata, oricum el ramane cel mai eficient, atat in zonele urbane, cat si intreurban.
PS Cel mai amuzant ca in metrou ar putea sa fie aceleasi "sine de Afirca", desfintam atunci reteaua de metrou?

Adica pe viitor daca vrei sa dai un contraargument, da unul bazat pe ceva real, nu unul bazat pe stereotipii si impresii personale "automotorul de la tara" :lol: .

andrei11 wrote:
Poate un singur raspuns mai astept, nu inteleg de ce te deranjeaza un tren Bucuresti - aeroprt ?

Pai ti-a raspuns omul in postul anterior, nu este modern :lol: .

andrei11 wrote:
- Infrastructura o ai, trebuie doar reabilitata, pentru a se putea circula cu un 80 km / h decent.

In primul rand aia nu este infrastructura, ci este "sina de Africa" :lol:
In al doilea rand, de ce 80km/h? Linia este aproproape rectilinie, deci acolo poti merge si cu 160km/h, daca modernizezi linia.
Sau tu ai luat automat in consideratie faptul ca indata dupa ce se va finisa reabilitarea, cineva din  CFR va da un telefon la niste specialisti de furat echipamente CFR din Faurei sau Fundulea, ce vor veni cu viteza luminii si vor imprumuta de la CFR echipamentele de siguranta  :lol:  .


andrei11 wrote:
- Singurul lucru care nu exista la ora actuala, o statie ( subterana ) in aproprierea aeroportului si circa 2,5 km de linie nou construita, inclusiv expropierile de rigoare.( pentru cei 2,5 km ).

O parte va fi necesar de expropriat, iar alta parte este teritoriul aeroportului, deci nu vor fi necesare exproprieri.


andrei11 wrote:
Cei circa 2,5 km de cale ferata nu cred ca pot sa coste cat linia de metrou de circa 7,4 km. In cei 2,5 km am inclus inclusiv gara subterana.

Portiunea aia nu are cum sa coste mult, din motivul ca nu este necesar sa o faci in tunel, linia poate intra in subteran, exact in apropiere de terminal, deci lucrari subterane pot fi facute la minim.

andrei11 wrote:
De mentionat ca metroul ( M 6 ) te duce tot fix in gara, fara posibilitatea sa te intersectezi cu alte linii de metrou pana in gara.
Asadar, ce te incurca un tren in loc de metrou care te duce fix in acelasi loc ? Adica in gara.

Zug ist nicht modern, und er auf afrikanischem Schienen läuft. :lol: .

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand Goldmund

andrei11,
bineinteles andrei ca vin cu raspunsul la intrebarea ta. Parerea mea este ca doar printr-o linie pe directia DN1 se impusca doi iepuri dintr-un foc...Daca ar putea construi un S Bahn pe aceasta directie prin care s-ar uni  centrul capitalei de nordul Bucurestiului cu zona Baneasa si oras Otopeni de OTP, daaaa, de ce nu? Ar fi fantastic si nu cred ca cineva ar fi venit pe ideea cu M6. Actualul traseu CF are un curs f. straniu, care ocoleste nordul capitalei, Otopeni si restul, practic linia aceea merge prin semipustiu si nu va uni nimic, decat OTP de Gara de Nord! O linie CF pe directia pe unde urmeaza sa treaca M6 ar fi colosala, dar nu cred ca ar fi posibil. Inchipueste-ti ca vii pentru prima oara pe OTP, iei automotorul respectiv si treci pe traseul actual de CF...Ar fi o prima impresie unica in UE!
Ar mai fi o varianta:
un S Bahn incepand de sub Gara de Nord(eventual inca o statie spre centrul orasului Bucuresti - ar fi superb!), cu gari moderne de S Bahn la Basarab, Pod Grant, Atelierele CFR(cu o conexiune pentru Sos. Giulesti), Gara Mogosoaia/ Chitila(toate peroanele inalte, pentru trenuri de S Bahn normale) si OTP - normal cu trenuri adevarate de S Bahn. Nimeni nu ar fi impotriva, cred. Dar 'proiectul automotorul', pe actuala linie, fara statii subterane si la sol de S Bahn, cu o singura statie langa OTP...

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Servire / deservire, epoca capitalista vs cea comunista
Statia Tokyo/ M 6 anul de gratie 2014
Adevarata poveste a actiunii de servire / deservire isi are originea in epoca Comunismului Primordial de la noi din tara ( 1947).
Dar  mai inainte, ca sa intelegeti, sa va spun alte doua intamplari adevarate.
Prin 1920 - sau ma rog in jurul anilor aceeia, inUniunea Sovietica s-au dat 2 directive - evident printre multe altele, si anume :
1) Toti violonistii erau obligati sa cante la vioara in felul urmator : Sa tina arcusul fix si sa "plimbe'' vioara pe arcus, pe motiv ca daca se canta normal la vioara este un mod de a canta burghez.
2) Sa se scoata toate caile ferate din ţară pentru ca, evident, sinele erau burgheze.
Primul punct a fost aplicat pentru o foarte mica perioad de timp, al doilea punct nu s-a pus in aplicare niciodata.
( Va urma, Servire / deservire, epoca capitalista vs cea comunista, Statia Tokio/ M 6 anul de gratie 2014 )

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

Servire / deservire, epoca capitalista vs cea comunista
Statia Tokyo/ M 6 anul de gratie 2014

Conceptul de deservire a fost introdus de fapt si de drept de comunisti odata cu Intrarea / stationarea trupelor de ocupatie Sovietica in Romania. Am rasfoit si eu Google si am vazut unele explicatii de acolo, care mai de care mai caraghioase. Nu stiu care din voi ati apucatCooperativa Deservirea. ( a existat pana in 1989 ).
Sa revin,Societatea Socialista fiind o societate noua, a muncitorilor, taranilor si intelectualilor ( totdeauna in aceasta formulare ), desigur, se adaugaucelalalte categorii de oameni ai muncii, gen pictori, scriitori, muzicieni, etc trebuiau sa foloseasca termeni noi pentru muncile vechi. Daca nu stiti,inflatia era denumitareasezarea preturilor si exemplele le pot continua, dar nu e cazul.
Asadarlucratorul comercial ( vanzatorul ) de la Alimentara de cartier nu mai putea sa serveasca ceilalti oameni ai muncii lucratori in fabrici si uzine, pentru ca - nu e asa ? - in societatea socialista nu mai exista clasa exploatatoare si clasa exploatata. Asa incat vanzatorul a fost inlocuit cu lucratorul comercial si actiunea pe care o desfasura de a servi a fost inlocuita de actiunea de deservire.
Orice ati spune, cuvantul acesta de deservire numai la actiunea de a ajuta pe cineva nu duce cu gandul.
Eu raman la ferma convingere ca a deservi pe cineva inseamna a-i face un deserviciu.
DESERVÍCIU ~in. Faptă care dezavantajează pe cineva. [Sil. -vi-ciu] /des- + serviciu
Sursa: NODEX (2002) |Adăugată de siveco | Semnalează o greșeală | Permalink


(Va continua, Servire / deservire, epoca capitalista vs cea comunista Statia Tokyo/ M 6 anul de gratie 2014)

 


Re: Stiri Goldmund

Si acum o stire calda pentru toti care mai credeau ca M6 e inutila, ca OTP are un autobuz(!) si taxiuri destule..., etc.:
"..............
Potrivit raportului de evaluare a celor 19 dosare de candidatură, întocmit de UEFA, România are de rezolvat în următorii şase ani probleme de infrastructură pentru a organiza în condiţii optime meciuri de la Euro-2020. Astfel, raportul pentru România scoate în evidenţă slaba legătură dintre Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi oraşul Bucureşti..............."
http://www.gazeta-de-vest.ro/romania-pe...-4-jocuri/

 


Re: Stiri andrei11

In 6 ani este imposibil de construit metroul intre 1 Mai si Otopeni.
Nici nu ne-am apucat de el, ba da, gresesc, ne-am apucat de depou, nici nu mai stiu de cand, de vreo 3 ani ? Si mai dureaza pe putin vreo 3 darea in folosinta a depoului.
Eventual se va reabilita calea ferata si se va construi un terminal subteran in aproprierea actualului terminal din aeroport.
Da metrou,NU. Fizic nu ai cum, acum pe bune, fara a face misto.
Si cum ai vrea sa se procedeze, sa primim bani fara numar, fara numar ca sa "mergem" cu 2 magistrale in paralel ? Sau propui sistarea santierului Eroilor - Dr. Taberei ?
Si iar revin, ce facem cu magistrala M 6, caram oamenii din aeroport fix in gara ? Putem sa-i caram si cu trenul, nu obligatoriu cu metroul.
________________
Amintesc ca celebrul M 6 este "indepedent", nu poti face otransbordare in reteaua existenta decat, evident, ati ghicit,la gara.
Da, continui sa cred - si suntem mai multi - ca M 6 pana la  Otopeni este complet inutila, asta in conditiile in care, cu investitii infinit mai mici, putem sa avem o linie ferata decenta pana la Otopeni.
Nici Otopeniul nu poate primi un flux asa de mare de avioane, sa ne amintim ca acum cativa ani la finala nu stiu carei cupe pe Stadionul National pur si simplu o pista de decolare / aterizare a fost transformata in parcare pentru avioane. Si atunci am organizat un meci si nu am avut metrou, lucru care nu a impiedicat UEFA sa ne lase sa organizam meciul respectiv.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri sab

Goldmund wrote:
Si acum o stire calda pentru toti care mai credeau ca M6 e inutila, ca OTP are un autobuz(!) si taxiuri destule..., etc.:

Imi pare rau, dar nu cheltuiesti peste 1 mld de euro doar ca sa "dai bine" la 4 meciuri...Investesti 1 mld de euro pentru orasul Bucuresti, iar el nu are momentan nevoie de o legatura cu aeroportul printr-o linie de metrou. Pur si simplu cheltuiala nu se justifica.
Oricum, asa cum spune si andrei11, sansele sa fie gata (la nivel de finisaje si cu trenurile gata sa transporte calatori) sunt nule, chiar daca ne apucam maine. Si daca sa spunem ca, printr-un miracol, M6 ar fi gata la timp, cum ajung "microbistii" la Arena Nationala ? Ca M6 se opreste la gara, iar M5 dincolo de Eroilor este de domeniul SF. Nici macar M5 racord 2 (Iancului- Pantelimon) nu pare sa inceapa prea curand, deci nu sunt sanse nici cu 3 metrouri si 2 transbordari (presupunand ca am utiliza M1 intre GdN si Iancului), ceea ce oricum nu ne-ar face cinste.
Sincer, nu stiu de ce ne-au acordat aceasta sansa...Ca infrastructura este la pamant, daca 25 ani am cam dormit.

 


Re: Stiri Goldmund

Atenienii au primit pentru olimpiada de vara din 2000 nu doar o magistrala simpla de metrou pana la aeroport, dar au construit in timp record si un nou AEROPORT! Bun, imi aduc aminte de discutiile aprinse ale atenienilor(vizionate desigur  la tv din Germania, atunci cand s-a aflat ca Atena va fi gazda jocurilor olimpice) ca nu vor fi in stare, ca e prea mult, ca f.f. greu de realizat in scurt timp, insa miracol, au reusit pana la urma...Acum, sab, imi pare rau sa o scriu, dar ai facut o eroare in economie :
tocmai daca ai si o magistrala de metrou pana la OTP mai primesti candva astfel de manifestari europene, internationale, alte manifestari culturale, etc., nu daca nu o ai. De castigat castiga orasul, in timp! Nu incep polemica eterna cu "daca se renteaza sau nu", pentru ca nici macar o linie de tramvai nu o face nimeni privat, pentru ca nu s-ar renta, e clar pentru toti(sau metroul din Drumul Taberei va fi rentabil? - suntem seriosi, sau nu?) E vorba daca ajutam prin ceva transportul in comun in regiuni in dezvoltare, daca dezvoltam economia pe orizontala, industria de constructii, daca micsoram traficul rutier, poluarea, samd. Sunt lucruri esentiale...Altele sunt criteriile in transportul in comun decat eficienta economica a metroului!)

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri 133 313

N-o sa construiasca metrou pentru clienti aleatori nici macar mumia lui Ceausescu. Dau in scris si cu parafa. Nu mai pistonati ca nu sapa nimeni pana la Otopeni ca sa ne trezim ca a erupt Eyjafjallajokull si s-au anulat x-spe curse. Cine vrea soarta Braziliei este liber sa o cerceteze in persoana. Brazilia nu are granita inchisa. Sunt urgente mult mai mari decat distractia unora. Rahova este padure virgina dpdv al transportului public. Berceniul pierde incurand orice urma de tramvai. Ferentari, Giulesti... no coment. Nici pe Colentina n-ar strica metrou. Dar cel mai important, Eroilor- Iancului si Obor-Unirii. De la Metalurgiei la Dristor trebuia metrou, nu o suta de catralioane de poduri si pasaje. O singura sansa pentru M6. Sa ne vina urss-ul la granita iar si Otopeniul sa devina o mare escala.

 


Re: Stiri Goldmund

andrei11 wrote:
In 6 ani este imposibil de construit metroul intre 1 Mai si Otopeni.
Nici nu ne-am apucat de el, ba da, gresesc, ne-am apucat de depou, nici nu mai stiu de cand, de vreo 3 ani ? Si mai dureaza pe putin vreo 3 darea in folosinta a depoului.
Eventual se va reabilita calea ferata si se va construi un terminal subteran in aproprierea actualului terminal din aeroport.
Da metrou,NU. Fizic nu ai cum, acum pe bune, fara a face misto.
Si cum ai vrea sa se procedeze, sa primim bani fara numar, fara numar ca sa "mergem" cu 2 magistrale in paralel ? Sau propui sistarea santierului Eroilor - Dr. Taberei ?
Si iar revin, ce facem cu magistrala M 6, caram oamenii din aeroport fix in gara ? Putem sa-i caram si cu trenul, nu obligatoriu cu metroul.
________________
Amintesc ca celebrul M 6 este "indepedent", nu poti face otransbordare in reteaua existenta decat, evident, ati ghicit,la gara.
Da, continui sa cred - si suntem mai multi - ca M 6 pana la  Otopeni este complet inutila, asta in conditiile in care, cu investitii infinit mai mici, putem sa avem o linie ferata decenta pana la Otopeni.
Nici Otopeniul nu poate primi un flux asa de mare de avioane, sa ne amintim ca acum cativa ani la finala nu stiu carei cupe pe Stadionul National pur si simplu o pista de decolare / aterizare a fost transformata in parcare pentru avioane. Si atunci am organizat un meci si nu am avut metrou, lucru care nu a impiedicat UEFA sa ne lase sa organizam meciul respectiv.


andrei11,
nu trebuie sa accentuezi cand nu faci "misto", pentru ca se intelege din context...
M5 intre Eroilor si Pantelimon este un vis frumos, nu trebuie abandonat, e deja abandonat.(se gasesc aproape zilnic noi impedimente impotriva acestui proiect atat de necesar!)
Eroilor-Drumul Taberei merge inainte si nu mai are cum sa fie oprit, decat daca, Doamne fereste, vine razboiul. Ce semnificatie in acest sens sa aiba un alt proiect?!
Tu chiar crezi ca vin expertii UEFA si altii si vor spune un DA la automotorul si rutei actuale pe CFR? Iti dau un exemplu:
cand ma duc pe stadionul din Stuttgart(meciurile se joaca rar cu stadionul plin, adica in jur de 55 mii) ne asteapta zeci de metrouri usoare(au linii separate, ca un depou, doar pentru stadion, linia U11!), autobuze care vin mai des si...S-Bahn( statia Bad Cannstatt sau Neckarpark, doua statii, cu trenuri lungi - doar pentru spectatorii de pe stadion! -, adica trei trenuri! aici sunt doua trenuri: http://de.wikipedia.org/wiki/S-Bahn_Stu..._BR423.jpg)
Faptul ca tu zici ca OTP nu poate primi mai multe avioane, ma frapeaza putin, tinand cont de ce spun expertii aia care comenteaza pozitiv capacitatea aeroportului...
Acum, cat dureaza realizarea unui depou(care la rosu e aproape gata) o spun tot expertii: un an daca exista fondurile si...vointa politica. Am vazut pe M4 ce inseamna ca cineva sa doreasca terminarea(sau nu) a celor cateva statii de metrou....Sper ca tu intelegi oportunitatea momentului si ca M6, M4 si Bucurestiul au doar de castigat de pe urma acestor meciuri, de pe urma cofinantarilor UE de pe M5, etc.. Iar cu rentabilitatea transportului in comun am scris ceva mai sus ce am avut de spus.
Ramane ce este cel mai important si de aceea pu textul inca o data:
"Potrivit raportului de evaluare a celor 19 dosare de candidatură, întocmit de UEFA, România are de rezolvat în următorii şase ani probleme de infrastructură pentru a organiza în condiţii optime meciuri de la Euro-2020. Astfel, raportul pentru România scoate în evidenţă slaba legătură dintre Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi oraşul Bucureşti..............."
http://www.gazeta-de-vest.ro/romania-pe...-4-jocuri/

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Stiri 133 313

Vise. Mai bine va apucati de pistonat la FRF sa va faca stadion pe langa aeroport daca tot a devenit blatuiala altora obiectiv de interes national iar rezolvarea calvarului de zi cu zi al riveranilor obiectiv secundar.
P.S. Eu nu cred ca a dat UEFA prin multe locuri de combinatia trenuri Siemens + metrouri Bombardier + autobuze Mercedes.

 


Re: Discutii generale: M6 Bucureşti – Aeroportul Henri Coand andrei11

O aberatie, marca Gandul, nu stiu de unde a fost preluata stirea
http://www.gandul.info/financiar/cu-ce-...0-13309530

Pe lângă schimbările care ar putea să apăra în cazul transportului pe liniile de autobuz, până în 2018 vom avea o nouă linie de metrou, Magistrala 6, care va lega Gara de Nord de aeroportul Otopeni,
Asta e culmea  aberatiei - evident daca stirea este adevarata.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Stiri ADY881

Goldmund wrote:
Tu chiar crezi ca vin expertii UEFA si altii si vor spune un DA la automotorul si rutei actuale pe CFR?

1. deja au spus da, deoarece Bucurestiul este inclus deja.
2.Pai care este problema cu automotorul Sageata Albastra?
-are WC
-are AC
-stie sa circule cu 120km/h
-e produs la nemti....
Care  de fapt este diferenta intre acest automotor exploatat de Regionalbahn....



Sursa:http://en.wikipedia.org/wiki/Regionalbahn

...fata de asta?



Sursa:http://www.railnet.ro/viewtopic.php?f=141&t=1112&start=20
O fi oare aceeasi masina? Si de fapt ai tu stereotipii referitor la CFR?

Goldmund wrote:
Iti dau un exemplu:
cand ma duc pe stadionul din Stuttgart(meciurile se joaca rar cu stadionul plin, adica in jur de 55 mii) ne asteapta zeci de metrouri usoare(au linii separate, ca un depou, doar pentru stadion, linia U11!), autobuze care vin mai des si...S-Bahn

Pai vezi ca se poate!
De ce atunci tu impingi Bucurestiul spre tampenia exorbitant de scumpa pe nume M6?
Crezi ca Bucurestiul e pe alta planeta, unde nu se poate dezvolta transportul de suprafata?

Goldmund wrote:
Astfel, raportul pentru România scoate în evidenţă slaba legătură dintre Aeroportul Internaţional Henri Coandă şi oraşul Bucureşti..............."

1.Scoate, legatura slaba, NU lipsa unei linii de metrou, aici trebuie sa facem diferenta.
Adica este acceptabila orice legatura care poatea rula in afara retelei de drumuri existenta=> aici se califica:
- BRT(780 si 783 puse pe o cale separata de trafic);
- LRT(daca linia de tramvai ar fi fost prelungita pe DN1 (si separata de trafic) );
- tren express.

2. In Bucuresti au mai fost organizate meciuri cu strainezi, si primaria a facut simplu:
- a luat un numar de autobuze din parcul RATB, si au organizat niste curse express pentru microbisti;
- in asemenea simplu mod au eliminat orice posibilitate de ciocniri intre microbisti.
Exact la fel se poate de facut si atunci, insa presupun ca aparentele sunt mai importante=> deci sa facem M6! si sa mai taiem din pensii.

Goldmund wrote:
Atenienii au primit pentru olimpiada de vara din 2000 nu doar o magistrala simpla de metrou pana la aeroport,

M-am consultat un pic cu prietenul meu (internetul) si am aflat ca:
1. linia M3 a aparut initial ca o  ramura a liniei M1, ulterior au hotarat totusi sa o extinda si sa o denumeasca M3.
2. primele sapaturi la linia M3 au inceput in 1992, respectiv primul tronson de la statia Syntagma pana la statia Ethniki Amyna (format din 7 statii cu o lungime de aprox 6km) a fost dat in exploatare in anul 2000 (desi initial planificau sa il termine in 1997)=> viteza de constructie de 1,3km/an;
3. linia M3 consta din 2 portiuni:
- partea subterana, a fost construita exclusiv in oras (are o lungime de ~ 13km)
- partea supraterana, a fost construita in suburbii (are o lungime de ~21km), aici grecii au facut destept, au facut o autostrada noua(A6, care joaca rolul si de centura) intre sensurile careia au plasat o cale ferata cu statii sub nodurile rutiere. Pe acea cale ferata grecii ruleaza atat trenuri urbane, cat si rame de metrou! => deci grecii nu au fost tampiti sa sape 33km prin subteran :lol: .
4. linia M3(in partea ei subterana) are o distanta medie intre statii care variaza intre 700 si 1000m (iar noi suntem jmecheri facem la 500m chiar si sub campuri).
5. Linia M3 in partea ei suburbana(adica care se afla pe pamant), desi are o lungime de 21 de km, are doar 4 statii.
6. Distantele intre acele 4 statii sunt:
Doukissis Plakentias (ultima statie subterana de pe linie) - Pallini (prima statie supraterana, deci comuna cu trenul urban) = 3,6km
Pallini  - Paiania–Kantza = 2,1km
Paiania–Kantza - Koropi = 8,4km
Koropi - Airport = 5,6km
7. Contrar celor spuse de colegul nostru mai sus, statia Airport a fost finisata in anul 2004 si nu in 2000(celelalte 3 au fost facute mai tarziu in 2006).
Este greu de imaginat ce magistrala ar fi primit daca ar fi venit "profesionistii" de la noi :lol:

Goldmund wrote:
Acum, sab, imi pare rau sa o scriu, dar ai facut o eroare in economie :
tocmai daca ai si o magistrala de metrou pana la OTP mai primesti candva astfel de manifestari europene, internationale, alte manifestari culturale, etc., nu daca nu o ai.

Ok cheltuim noi 1-2 miliarde pe jucaria asta(M6), ce se va intampla cu turistii aia incantati de linia de metrou cand vor ajunge in oras si vor fi nevoiti sa se foloseasca si de RATB?
Si de acei bani se pot face multe chestii chiar utile in oras moderinizand RATB-ul, nu crezi ca asa ar fi mai inteligent de investit banii?

Goldmund wrote:
De castigat castiga orasul, in timp!

Ar castiga niste facturi pe care nici macar partial nu ar putea sa le achite din incasarile de la bilete, deci vom castiga inca o chestie falimenatara pe care va trebui sa o intretinem noi.


Goldmund wrote:
Nu incep polemica eterna cu "daca se renteaza sau nu", pentru ca nici macar o linie de tramvai nu o face nimeni privat, pentru ca nu s-ar renta,

Atunci cand implici privatii in TP => bataie de joc de calatori (deoarece privatul vrea profit cu orice pret).

Goldmund wrote:
e clar pentru toti(sau metroul din Drumul Taberei va fi rentabil? - suntem seriosi, sau nu?)

Sa stii ca in acest caz cu timpul sigur se va rascumpara(desi eu as face in loc de M5, o linie de LRT), in DT avem 300.000 de cetateni, iar in OTP 10.000.

Goldmund wrote:
E vorba daca ajutam prin ceva transportul in comun in regiuni in dezvoltare, daca dezvoltam economia pe orizontala, industria de constructii, daca micsoram traficul rutier, poluarea, samd.

1. "dezvoltam economia...." - atunci cand statul dezvolta economia se numeste comunism, din punctul meu de vedere statul Roman are sarcina importanta sa nu incurce dezvoltarea economica, iar de dezvoltare trebuie sa se ocupe privatii si comapniile straineze.
2. "industria de constructii"  - sau mai simplu dezvoltam clientela politica?
3. "micsoram traficul rutier" - cine din tovarasii care locuiesc in zona respectiva ar schimba masinile de lux pe metrou? Si chiar daca aducem la absurd si presupunem CA COlumbeanu va hotari sa vada ce e aia metrou, cum ajunge el de la vila la statia Aeroport?

Goldmund wrote:
Sunt lucruri esentiale...Altele sunt criteriile in transportul in comun decat eficienta economica a metroului!)

- Pai si tovarasii frantuji nu sunt deacord cu teorema ta:
"[b]Porte Molitor[/b] is a station constructed in 1923 on a linking of lines 9 and 10 and was originally intended to service the stadiums Parc des Princes and Roland Garros on the nights of matches. Logistics of this service became too complex, however, and the project was abandoned; access to the station was never constructed. The tracks today serve as a garage for trains."
"A special tunnel, the voie des Fêtes, links the Place des Fêtes to the Porte des Lilas with an intermediary station called Haxo, constructed in 1921. This tunnel was intended to connect lines 3 and 7 (now 3bis and 7bis). Actually the tunnel was never used as it was decided to run a shuttle service between the stations of each of these lines. This shuttle proved unpopular with passengers and service stopped in 1939. Haxo has never been used for passenger transport, and there is no street level access."
"At the beginning of World War II, the French government put into action a plan that called for reduced service on the Métro network; specifically, it closed all but 85 stations."
Datorita faptului ca reteaua a fost gandita ca un tramvai subteran (cu statii dese) => acele statii nu atreageau nr. de pasageri necesari ca sa isi motiveze functionarea.
- Ce ne spun tovarasii din Norvegia?
"Elisenberg Station is an unfinished railway station within the Oslo Tunnel on the Drammen Line in Oslo, Norway. The ghost station was partially built during the construction of the tunnel between 1971 and 1980, but has never been put into use. The estimates showed that the station would capture few new riders and instead simply give a shorter walk for a small minority of those who used Nationaltheatret Station and Skøyen Station."
Nici astia, ba, nu stiu ingineria mioritica  :lol: , si problema era doar in constructia unui put cu niste ascensoare, dar daca stiu sa isi numere kronele si nu le arunca in vant asta e.
O imagine cu proiectul statiei:



Sursa:http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=80193268&postcount=256
- Dar tovarasii coreeni(de sud), oare nu vad nici ei marele posibilitati de a construi o statie de metrou in camp?
"Magok Station was an indefinitely closed underground railway station on Seoul Subway Line 5. The reason it was closed was due to a severely limited number of passengers using the station, even at peak time. A survey taken when the station was open proved that fewer than 50 passengers used the station on a given day. "
- In Suedia, fac oare statii sub paduri?
"Kymlinge is Stockholm's "ghost station." It was built along with the rest of line 11 to Akalla in the early 1970s, when there were serious plans to develop the area around the station with either a mix of housing and offices, or with a very large number of offices, mostly federal agency offices. These plans never came to fruition because the municipality of Sundbyberg, where Kymlinge station is located, wanted to keep the area as green space."
- Londra
"Aldwych tube station, closed due to low passenger numbers and cost of replacing lifts
"Blake Hall tube station, Closed due to low passenger numbers "
"Brompton Road tube station, Closed due to low passenger numbers "
"City Road tube station, Closed due to low passenger numbers "
"Down Street tube station, Closed due to low passenger numbers "
"South Kentish Town tube station, Closed ..... and never reopened due to low passenger numbers"
"York Road tube station, Closed due to low passenger numbers "
Posibil ca sunt doar niste concidente, si din nestire au inchis ei statiile, ei nu stiu ce stiu "specialistii" nostri.
- New York
"City Hall, Closed due to low ridership "
"Court Street,  Closed due to low ridership "
"South Ferry,  Closed due to low ridership "
"Dean Street,  Closed due to low ridership "
........

 


Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use