Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 408853 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Guru, sorry, dar ne-am cam fript cu M 5, cu Dimetronicul lui M 4, indivizii ăștia îl tot montează de un an de zile. Bruxellul poa' să aprobe toate actele care vreți voi să le aprobe, astea sunt vorbe, nu neapărat fără sens, pe noi ne interesează data când vom vedea împrejmuirile de șantier. Altceva e abureală. Ok, și ceața e necesară câteodată, dar în cazul acesta nu e productivă.
Guru, sorry, dar ne-am cam fript cu M 5, cu Dimetronicul lui M 4, indivizii ăștia îl tot montează de un an de zile. Bruxellul poa' să aprobe toate actele care vreți voi să le aprobe, astea sunt vorbe, nu neapărat fără sens, pe noi ne interesează data când vom vedea împrejmuirile de șantier. Altceva e abureală. Ok, și ceața e necesară câteodată, dar în cazul acesta nu e productivă.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Adrian Rosca
Mai mult decat atat, toate intrebarile si observatiile CE sunt tinute la secret de catre oficialii statului. Sa speram ca vor fi obligati de instanta sa le divulge catre API si implicit publicului.
Mai mult decat atat, toate intrebarile si observatiile CE sunt tinute la secret de catre oficialii statului. Sa speram ca vor fi obligati de instanta sa le divulge catre API si implicit publicului.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
# andrei11, tu te-ai apuca sa pui un gard daca nu ai avea toti banii necesari ca sa si faci lucrarea?
Sau esti sado-masochist si nu-ti doresti decat noi motive de chitibusareala si frustrari ???
# Adrian Rosca, alta aberatie...nimeni nu da pe goarna mersul unor tratative decat la final...
# andrei11, tu te-ai apuca sa pui un gard daca nu ai avea toti banii necesari ca sa si faci lucrarea?
Sau esti sado-masochist si nu-ti doresti decat noi motive de chitibusareala si frustrari ???
# Adrian Rosca, alta aberatie...nimeni nu da pe goarna mersul unor tratative decat la final...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Adrian Rosca
Atunci nu esti "liable" ca ai dat "pe goarna" o informatie posibil "confidentiala"? Sincer, nu am de ce sa "tin pumnii" atata timp cat nu stiu despre ce e vorba in propozitie.
Atunci nu esti "liable" ca ai dat "pe goarna" o informatie posibil "confidentiala"? Sincer, nu am de ce sa "tin pumnii" atata timp cat nu stiu despre ce e vorba in propozitie.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Guru, am precizat că etapele de dinainte de șantier sunt necesare dar ele durează foarte mult. Evident că totul depinde de bani, se obțin toate hârtiile dar bani nu sunt. Rezultatul - se mai așteaptă pe un termen nedefinit.
Când se găsesc oarece bani ne dăm seama că hârtiile sunt expirate, altă alergătură pentru alte hârtii, între timp banii respectivi sunt cheltuiți pentru alte treburi, ne trezim că avem din nou hârtiile dar nu avem bani. Și ciclul se reia.
viewtopic.php?f=348&t=2229&p=83325#p83324
15 Decembrie 2011. Semnarea contractului de servicii de consultanță.
Mai e puțin și se face 15 Decembrie 2018.
Asta înseamnă 7 ani.
Guru, chiar îmi pare rău, dar eu m-am săturat. Ar fi bine să nu ne mai agităm până nu vedem gardurile care delimitează stațiile.
________________
Să revenim la M 5. Și aici treaba e grosă, atenție la această dată :
MOMENTELE CHEIE IN EVOLUTIA PROIECTULUI ( M 5 )
3 noiembrie 2008 - Ministerul Transporturilor lanseaza licitatia pentru proiectarea şi execuţia tronsonului de metrou Drumul Taberei-Universitate de pe Magistrala 5, valoarea contractului fiind de 320 milioane euro.
Mai e puțin și se fac 10 ani iar M 5 e departe de a fi funcțional. De fapt racordul M 5, să fie clar, nu magistrala. Magistrala am împărțit-o în 3 tronsoane, dacă ne trebuie 12 ani pentru fiecare tronson în 35 - 36 ani o să avem și noi metrou în Pantelimon.
_________________
M 4.
Chiar m-am plictisit de când se montează Dimetronicul.
______________________
Apropo de Dimetronic și M 6. Așadar după n ani ( n > 15 ) când se va da drumul cu călători la M 6 Otopeni - Gara de Nord, ce facem cu Dimetronicul ? Îl demontăm și-l ducem la fer vechi ? Parcă nu-l văd montat și pe M 6.
Bani aruncați de pomană pe Dimetronicul ăsta.
_________________________
Pentru varza de sisteme de siguranță ale metroului bucureștean eventualele discuții le continuați aici.
Guru, am precizat că etapele de dinainte de șantier sunt necesare dar ele durează foarte mult. Evident că totul depinde de bani, se obțin toate hârtiile dar bani nu sunt. Rezultatul - se mai așteaptă pe un termen nedefinit.
Când se găsesc oarece bani ne dăm seama că hârtiile sunt expirate, altă alergătură pentru alte hârtii, între timp banii respectivi sunt cheltuiți pentru alte treburi, ne trezim că avem din nou hârtiile dar nu avem bani. Și ciclul se reia.
viewtopic.php?f=348&t=2229&p=83325#p83324
15 Decembrie 2011. Semnarea contractului de servicii de consultanță.
Mai e puțin și se face 15 Decembrie 2018.
Asta înseamnă 7 ani.
Guru, chiar îmi pare rău, dar eu m-am săturat. Ar fi bine să nu ne mai agităm până nu vedem gardurile care delimitează stațiile.
________________
Să revenim la M 5. Și aici treaba e grosă, atenție la această dată :
MOMENTELE CHEIE IN EVOLUTIA PROIECTULUI ( M 5 )
3 noiembrie 2008 - Ministerul Transporturilor lanseaza licitatia pentru proiectarea şi execuţia tronsonului de metrou Drumul Taberei-Universitate de pe Magistrala 5, valoarea contractului fiind de 320 milioane euro.
Mai e puțin și se fac 10 ani iar M 5 e departe de a fi funcțional. De fapt racordul M 5, să fie clar, nu magistrala. Magistrala am împărțit-o în 3 tronsoane, dacă ne trebuie 12 ani pentru fiecare tronson în 35 - 36 ani o să avem și noi metrou în Pantelimon.
_________________
M 4.
Chiar m-am plictisit de când se montează Dimetronicul.
______________________
Apropo de Dimetronic și M 6. Așadar după n ani ( n > 15 ) când se va da drumul cu călători la M 6 Otopeni - Gara de Nord, ce facem cu Dimetronicul ? Îl demontăm și-l ducem la fer vechi ? Parcă nu-l văd montat și pe M 6.
Bani aruncați de pomană pe Dimetronicul ăsta.
_________________________
Pentru varza de sisteme de siguranță ale metroului bucureștean eventualele discuții le continuați aici.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Din practica cand nu ai toti banii intai sapi ditai groapa in mijlocul drumului, apoi pui gard si asa esti sigur ca tu iei lucrarea, iar peste vreo 2 ani se satura lumea de groapa, face scandal, si in final vin si banii.
Guru ma scuzi dar asta este practica observata in capitala republicii bananiere, multa bafta la evaluarea raspunsurilor.
Din practica cand nu ai toti banii intai sapi ditai groapa in mijlocul drumului, apoi pui gard si asa esti sigur ca tu iei lucrarea, iar peste vreo 2 ani se satura lumea de groapa, face scandal, si in final vin si banii.
Guru ma scuzi dar asta este practica observata in capitala republicii bananiere, multa bafta la evaluarea raspunsurilor.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Ai uitat ceva...dupa ce sapi gropanul trebuie musai sa pui o pancarta vizibila cu urmatorul text:
<Acesta este monumentul prostiei>!
Ai uitat ceva...dupa ce sapi gropanul trebuie musai sa pui o pancarta vizibila cu urmatorul text:
<Acesta este monumentul prostiei>!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Sisteme de Semnalizare, Comanda si Bloc de linie la metr
Florinds
Eu in harti am vazut invers... Capatul lui M6 la 1 Mai si capatul lui M4 la Gara Progresu. Dar nu mai conteaza daca se ridica standardul lui M4 la M6.
andrei11 wrote:
M 4 & M 6 sunt una și aceeași magistrală, a recunoscut chiar guru în persoană.
Oricum metroul de Otopeni celălalt cap o să-l aibă la Gara Progresu. Nu la GdN.
Eu in harti am vazut invers... Capatul lui M6 la 1 Mai si capatul lui M4 la Gara Progresu. Dar nu mai conteaza daca se ridica standardul lui M4 la M6.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Florinds, te ții de bancuri.
Tot se insistă aici că M 6 va lega aeroportul de gară, NU de 1 Mai.
Și repet, NU există două magistrale, N 4 & M 6 este una și aceeași magistrală.
Florinds, te ții de bancuri.
Tot se insistă aici că M 6 va lega aeroportul de gară, NU de 1 Mai.
Și repet, NU există două magistrale, N 4 & M 6 este una și aceeași magistrală.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Aveti dreptate ...amandoi.
M6, ca obiectiv de investitii, va fi 1Mai-Otopeni. Nu are cum sa fie GdN2-Otopeni, pentru ca tronsonul GdN2-1Mai este deja construit.
M6, ca linie cu calatori, va fi Gd2-Otopeni in prima etapa. Sau cum o vrea Metrorex, pentru ca eu de multa vreme intreb cum va fi operata linia asta (daca cineva si-a pus aceasta simpla intrebare inainte de a lua decizia irosirii unui miliard de euro). Si nu s-a "bagat" nimeni la un raspuns...
Aveti dreptate ...amandoi.
M6, ca obiectiv de investitii, va fi 1Mai-Otopeni. Nu are cum sa fie GdN2-Otopeni, pentru ca tronsonul GdN2-1Mai este deja construit.
M6, ca linie cu calatori, va fi Gd2-Otopeni in prima etapa. Sau cum o vrea Metrorex, pentru ca eu de multa vreme intreb cum va fi operata linia asta (daca cineva si-a pus aceasta simpla intrebare inainte de a lua decizia irosirii unui miliard de euro). Si nu s-a "bagat" nimeni la un raspuns...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
mcosmin
Linia poate fi operata si-si, depinde de fluxul de calatori.
Pot sa fie trenuri care chiar fac naveta 1Mai-Otopeni, altele care fac GdN - Otopeni. Asta e un tip de operare a liniilor e foarte des intalnit prin occident, si la noi nu e suficient de apreciat (se poate introduce o astfel de mini-magistrala cum ar fi Crangasi - D2).
Linia poate fi operata si-si, depinde de fluxul de calatori.
Pot sa fie trenuri care chiar fac naveta 1Mai-Otopeni, altele care fac GdN - Otopeni. Asta e un tip de operare a liniilor e foarte des intalnit prin occident, si la noi nu e suficient de apreciat (se poate introduce o astfel de mini-magistrala cum ar fi Crangasi - D2).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Chiar ai fost serios când ai scris rândurile de mai sus ?
Chiar ai fost serios când ai scris rândurile de mai sus ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
mcosmin
E vorba de o flexibilitate a retelei. E evident ca se va circula Otopeni-Gara de Nord pentru inceput.
E vorba de o flexibilitate a retelei. E evident ca se va circula Otopeni-Gara de Nord pentru inceput.
📖 Pagination options