MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

546 posts, 134598 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38 39
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului argos

@Goldmund, trenul suburban pana in in aeroport e o solutie muult mai ieftina si (teoretic) se face mai rapid.
S-a discutat si rasdiscutat, nu s-a ajuns la o concluzie. Cel putin, eu si multi alii nu am fost convinsi.

Goldmund wrote:
-pt. 14 milioane de "idioti"< care zboara cu avionul(vor fi mai multi, ca si lucratori pe aeroport si la hoteluri)

Trenul suburban e suficient. Asta daca va fi rapid, curat si eficient (fara opriri multe si lungi). Si, foarte imporant, putini din cei care zboara folosesc si vor folosi transport in comun (majoritatea nici nu se gandesc la asta, toti au in minte 'taxiul/uber/prieteni' cand pleaca sau sosesc.
Cu milioanele de 'fraieri' de prin Rahova, Colentina, Berceni ce facem?

Goldmund wrote:
-pt. zeci si sute de mii care locuiesc in afara capitalei la nord de Bucuresti

N-as crede. Uiti ca tu esti in DE, unde exista alte reguli, alta civilizatie.
Cati oameni crezi tu ca isi vor lasa masinile sa foloeasca metroul? Prea putini. Ah, daca pui vignieta, restrictie pentru ce e sub EURO 4, numere pare/impare etc, poate mai ai sanse. Dar romanul e comod si snob.
Avem exemplul Terminalului Straulesti: parcarea e goala. Ideea e ca nu tot ce e in plan se potriveste cu realitatea.. oamenii sunt comozi.

Goldmund wrote:
-pt dezvoltarea altor zone de birouri si locuinte in afara acestui oras sufocat deja!


Birouri s-au dezvoltat deja in zone precum Grozavesti, Semanatoarea, chiar si Militarei etc
In privinta locuintelor, Nordul e oricum foarte scump si deja agolomerat (Otopeni, Corbeanca, Balotesti, Tunari, etc), nu cred ca metroul va aduce o explozie imobiliara. Oamenii din zonele astea au deja una sau mai multe masini la dispozitie.

Goldmund wrote:
-pentru eventualitatea ca Romania primeste inca un campionat european de fotbal/handbal, gimnastica...

Pt cateva meciuri/evenimente se pot pune restrictii de trafic, se dau zile libere nationale, se rezerva o banda pt autobuze articulate. Cateva zile putem suporta. E o greseala sa construiesti infrasturctura pt chestii sporadice.

Goldmund wrote:
-pt. descongestionarea traficului deja sufocant de pe DN1.

Iarasi sunt sceptic, am explicat mai sus (fara restrictii si mentalitate schimbata, nu rezolvi nimic).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului George

Acum, dacă se face M 6 complet, să fie primit, deşi eu când m-am uitat la ce bani trebuie băgaţi în autostrăzi precum Piteşti - Sibiu etc. am devenit foarte sceptic faţă de M 6 la nord de Tokyo, cred că ce nu finanţează UE e mort.

După câteva zile la Roma, pot spune că legătura feroviară cu acel Leonardo Express  (un automotor electric destul de lung) între Fiumicino şi capitală, distanţă de vreo 30 şi ceva de km în vreo 22 de minute, mi se pare foarte ok.
Iar dacă acolo e ok, nu văd de ce n-ar fi şi la noi. Realist vorbind asta va fi varianta pentru cel puţin un deceniu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

STOP cu discuțiile pro sau contra metrou / Cf. Nu vom ajunge la nicio concluzie. Mulțumesc.
Aici discutăm ( dacă avem CE )  pe baza lucrărilor și a proiectului, nu comparația M / Cf.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Poate cineva sa explice care este logica dupa care s-a impartit M6 1Mai-OTP(OTP fiind de fapt "motivatia", finantarea UE plus imprumutul Japoniei pt. acest traseu!)pana la statia Tokyo, dupa care nu va mai veni nimic cel putin "n" ani?
De lipsa "banilor europeni" nu poate fi vorba, din moment ce Romania nu a cheltuit nici macar 28% din banii prevazuti pt. Romania in actualul exercitiu financiar..Daca asa e regula, ca orice santier sa-l imparta in mai multe loturi, atunci de ce nu incep ambele loturi odata? Va mai amintiti de circul si porcaria de la Gilau cu lipsa unui pod peste Somesul Mic care a blocat ani de zile o autostrada terminata?(sau intrarea in Bucuresti a A3...)


Si poate romanii nu gadesc si fac precum germanii, dar unele dezvoltari sunt previzibile, peste tot in UE(de ex. un musafir care a venit de f. curand sa ne viziteze si care se lamenta ca drumurile intre localitatea in care locuieste - 20-25km de centrul Bucuresti - si capitala, i-au obosit intr-atata copiii in ambuteiajele uriase, incat parintii s-au gandit ca ar fi mai bine - pt. copii!! - sa-si inchirieze un ap.in Bucuresti, langa cele doua scoli unde invata copiii lor! - transportul in comun? - intreb eu retoric-naiv. Radea, mi-a spus ca nu exista acolo ce exista "la voi" Daca ar fi metrou(sau un tram modern), pe loc copiii ar alege sa vina cu el pana in oras...Normal!  :idea:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Nu mă pricep prea bine, dar pentru a accede bani europeni îți trebuie niște proiecte agreate de UE, ori eu am înțeles că UE nu agreează metroul mai încolo de Băneasa. Lucru de altfel evident ( pentru unii dintre noi, inclusiv pentru mine ).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului George

S-a scris amplu pe forumul API, care s-au şi judecat cu MT ca să obţină corespondenţa cu Comisia Europeană.
CE a apreciat că traficul nu justifică metrou subteran prin Otopeni şi că fie se face suprateran, eventual pe altă rută (via estul aeroportului, parcă), fie românaşii să şi-l plătească singuri, nefiind eligibili în termen de analiză cost - beneficii.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Suprateran este imposibil. Se vede de la distanță, nu trebuie zeci de mii de analize de făcut. În discuție sunt  vreo 3,5 km, nu mai mult.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

George wrote:
S-a scris amplu pe forumul API, care s-au şi judecat cu MT ca să obţină corespondenţa cu Comisia Europeană.
CE a apreciat că traficul nu justifică metrou subteran prin Otopeni şi că fie se face suprateran, eventual pe altă rută (via estul aeroportului, parcă), fie românaşii să şi-l plătească singuri, nefiind eligibili în termen de analiză cost - beneficii.

Cu MFE, nu MT.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Goldmund wrote:
Poate cineva sa explice care este logica dupa care s-a impartit M6 1Mai-OTP(OTP fiind de fapt "motivatia", finantarea UE plus imprumutul Japoniei pt. acest traseu!)pana la statia Tokyo, dupa care nu va mai veni nimic cel putin "n" ani?

Este simplu. Aia din UE se uita pe ce "arunca" banii. Si se pare ca le cam da mult cu virgula dincolo de limita orasului. Adica nu se prea justifica metrou subteran.
Probabil ca acesta este motivul pentru care multe orase europene nu au metrou pana la aeroport, chiar si cu trafic mai mare ca al nostru.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

...nu au metrou subteran până la aeroport.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului bercenicity

@sguru

1. Mai e valabil vechiul proiect al statiei de la Aeroport Otopeni avand in vedere ca se suprapune cu statia CF suspendata? (Poate pilele statiei CF ar fi pe langa petretii mulati si nu am aliniat bine schitele. Dar cum faci peretii mulati cu statia CF deasupra? Un Kelly nu incape)
metro-cf-aeroport.gif (137.36 KB; downloaded 2436 times)


2. Se lasa amorse/spatii in vederea prelungirii magistralei la un eventual Terminal 2?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Vezi avizul Mrex referitor la <suspandata>.
:lol:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Parcă Metroul și  CF - ul nu aparțin de același minister. Dar acest lucru NU este esențial. Superioritatea Orânduirii Capitaliste. Numai Socialiștii - evident aflați într-o stare avansată de putrefacție - au aplicat noțiunea de  proiecte  corelate / comune.  Sunt mari șanse să se aleagă praf și pulberea de cele două proiecte. Când vor fi gata,  Aeroportul Otopeni parcă văd că  se mută mai la Sud, spre Alexandria / Giurgiu.  :headbash:  Oricum cine acum se naște prin maternitățile UE are șanse ca la vârsta pensionării să vadă gata linia CF și M 4/6. ( toată linia M 4/6,  ca să fie clar, aia pe sub Giurgiului. )

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Nici macar nu e vorba de capitalism versus socialism. Alea sunt doar niste sisteme economice, nu este locul aici sa dezvolt. Se coordoneaza foarte bine autoritatile si sub capitalism, chiar si cand nu sunt sub aceeasi umbrela (acelasi minister), doar ca nu prin Romania... Aici e vorba strict de prostie, daca proiectele nu sunt corelate. Dar adevarul este ca la acest moment NU STIM daca sunt corelate sau nu, eu zic sa mai avem rabdare...

 


Go to page:  1  ... 32 33 34 35 36 37 38 39
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420540 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use