Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Discuţii generale, planuri, ştiri şi noutăţi despre lucrările şi proiectul M6

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Joi, 21 Mar 2019, 09:19

Taman a spus guru că la Tokyo nu poate fi PLS ! Habar n-am de ce, iau afirmația lui drept bună că se pricepe mai bine.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16254
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde zapacitu » Joi, 21 Mar 2019, 10:36

Poate facem in poarta la Baneasa, sa blocam tot traficul ani de zile :popa:
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1523
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde subway guru » Joi, 21 Mar 2019, 12:59

andrei11 scrie:Taman a spus guru că la Tokyo nu poate fi PLS ! Habar n-am de ce, iau afirmația lui drept bună că se pricepe mai bine.

Cred ca ai inteles gresit...
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10945
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde zapacitu » Joi, 21 Mar 2019, 14:36

Capetele sunt 1Mai si Otopeni... :)
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1523
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Joi, 21 Mar 2019, 16:30

:idea:
Oricum acest aspect mă preocupă mai puțin...
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16254
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Costin » Joi, 21 Mar 2019, 17:27

zapacitu scrie:Capetele sunt 1Mai si Otopeni... :)

Nu inteleg, daca vrei sa zici ca numai acolo poate fi PLS, fix M5 te contrazice, care are PLS la mijloc :)
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8100
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Joi, 21 Mar 2019, 17:38

Guru a spus că la capete NU poate fi PLS.
Oricum discuția se purta pentru PLS - ul tronsonului M 6.1 --> 1 Mai - Tokyo.
__________________
Așa, în general vorbind, un PLS poate fi în orice stație a traseului. Oricum PLS - ul având dimensiunea unei stații este ilogic să-l faci în altă parte decât într-o viitoare stație.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16254
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde subway guru » Joi, 21 Mar 2019, 23:36

La Tokyo ai si statie si rebrusment...
La Expozitiei ai statie si rebrusment+substatie de 110kV.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10945
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Vin, 22 Mar 2019, 08:50

Rebrusmentul NU mă încurcă ca și PLS...adică e o "groapă" aproape dublă ca și lungime față de o stație normală...Și din câte observ stația Tokyo are 3 linii ( bine, una e "înfundată" - nu știu care e denumirea oficială ) deci e chiar mai lată.
Și PLS - ul de la Străulești - respectiv de la Laminorului au beneficiat de "gropi" mai lungi pentru că ambele stații au rebrusmente.
Ok, o să spui că acela era Scut, nu TBM, dar știi că în fapt este cam același lucru, ambele sapă, elinimă pământul și montează bolțari, dar și stația Crângași are rebrusment, mă gândesc la scuturile care au pornit de acolo spre << Semănătoarea >> :D
______________
Nu confund Scutul cu TBM - ul ca și performanțe, randament, fiabilitate, etc.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16254
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde zapacitu » Vin, 22 Mar 2019, 10:41

subway guru scrie:La Tokyo ai si statie si rebrusment...
La Expozitiei ai statie si rebrusment+substatie de 110kV.

Adica ai si liniile de inalta de care ai avea nevoie ulterior pentru metrou, la fel cum e la Academie?
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1523
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Vin, 22 Mar 2019, 10:46

Guru sau introduce voit niște petarde sau nu e cazul încă să ne agităm de locul unde va fi PLS - ul, dar a spus cu subiect și predicat că la Expoziției NU va fi !
andrei11 scrie:Deci așa rămâne ? PLS - ul pentru M 6.1 va fi la Expoziției ?

subway guru scrie:N-as crede...
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 16254
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde zapacitu » Vin, 22 Mar 2019, 14:15

Eh, una e sa stii din culise si sa nu poti da pe goarna si alta e sa ne dam noi cu presupunerea :)

Oricum, toata zona va fi santier timp de 10 ani, asta e clar. Ma intreb ce vor face pe relatia Aerogarii - DN1. Probabil vor redirectiona pe langa autobaza nord, altfel nu vad cum.
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1523
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde subway guru » Vin, 22 Mar 2019, 17:01

Iar plecati pe fenta...era o simpla parere personala tinand cont de cum gandesc antreprenorii pentru astfel de decizii...si unul din elemente e <conectivitatea> fata de reteaua de drumuri principale care sa permita evacuarea cat mai rapida a pamantului excavat dar si aprovizionarea cu boltari...nu in ultimul rand conteaza posibilitatea aprovizionarii cu energie electrica a <monstrului rontaitor>!
Pe scurt, spatiu, drumuri, curent.....niciunul din cele doua posibile amplasamente discutate pentru PLS nu corespunde chiar 100% asa ca orice surpriza e posibila.
8-)
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10945
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Goldmund » Sâm, 13 Apr 2019, 18:29

Cineva se intreba de ce sa mai "dam bani" pe portiunea Tokyo-Otopeni...

In ultimii 50 de ani am mers destul cu trenul ca sa ma conving ca acolo e chiar jale, unii spuneau mai ieri ca "ne-au plecat specialistii din cf", etc.. Sumele care ar trebui investite doar in infrastructura cf din Romania se situeaza la cateva zeci miliarde euro doar pt. modernizare si repararea cf si a podurilor/viaducte. Iar de vagoane, locomotive si trenuri suburbane noi, moderne, sau noi trasee de cf pt. linii rapide nici nu mai e vorba. Si da, la Metrorex stam bine, se construieste - da, ieftin dar - la standarde vest-europene -nota bene! Singura posibilitate de a ajunge normal si rapid la OTP este si va ramane metroul, (sau trenul suburban-pt. trenul suburban nu mai ma repet ca e in zadar- la cfr e chiar jale). De ce au impartit un proiect in doua parti? Ca si la autostrazi, avem segmente de 15km de autostrada care daca nu sunt gata, alte zeci km nu pot fi folositi, ani de zile! O carpeala!
De ce o linie de metrou pana la OTP?!
-pt. 14 milioane de "idioti"< care zboara cu avionul(vor fi mai multi, ca si lucratori pe aeroport si la hoteluri)
-pt. zeci si sute de mii care locuiesc in afara capitalei la nord de Bucuresti
-pt dezvoltarea altor zone de birouri si locuinte in afara acestui oras sufocat deja!
-pentru eventualitatea ca Romania primeste inca un campionat european de fotbal/handbal, gimnastica...
-pt. descongestionarea traficului deja sufocant de pe DN1.
...fleacuri...
Avatar utilizator
Goldmund
Membru Silver
 
Mesaje: 2225
Membru din: Sâm, 05 Iun 2010, 21:04

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Magistrala 6 de metrou Bucureşti - Discuţii, planuri, ştiri


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori