Stiri si articole din presa

Lucrări pentru lărgirea Șos. Fabrica de Glucoză și construirea legăturii cu A3 în intersecția cu Șos. Petricani (2014 - ...)

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde misterr » Vin, 03 Aug 2018, 20:27

Stai, că acum a apărut și defluidizarea!
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3632
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde TibiV » Vin, 03 Aug 2018, 23:47

misterr scrie:Stai, că acum a apărut și defluidizarea!

Probabil defluidizarea este sinonima cu marmelidizarea (invartosaraea) unui lichid...
Faptul ca unele institutii sunt conduse de agramati nu are nici o legatura cu faptul ca exista defluire...
AFLUÍRE (după fr.) s. f. (MILIT.) Acțiune de deplasare a trupelor către un punct (raion, aliniament) dinainte stabilit. Se execută în scopul creării unor grupări de forțe cu diferite destinații sau apropierii trupelor de raionul principal al acțiunilor de luptă, ori al

DEFLUÍRE, defluiri, s. f. Răspândire în direcții divergente a unor trupe grupate într-un spațiu restrâns sau a unor mase de oameni. – V. deflui.

shoppy scrie:Ori este sens giratoriu ori este semaforizata, o intersectie rotunda cu semafoare nu este sens giratoriu.

Nu va fi nici un giratoriu.
Postarea lui Costin din septembrie 2016 cu intersectia A3 - Petricani:
Costin scrie:Intersectia cu Soseaua Petricani in "T":
Imagine


Si, ca sa vorbim aceeasi limba, uite si "maretul" giratoriu Gherghitei. O mizerie...
(Observatie: de la giratoriu Ploiestiul este la 70 km distanta. Mai bine o iei pe DN1... ;) )
Imagine

Care va sa zica daca stai pe Ghergitei undeva langa CF M800, trebuie sa intri pe A3 ca sa ajungi in Colentina.... :D
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9353
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde misterr » Sâm, 04 Aug 2018, 07:34

TibiV scrie:Probabil defluidizarea este sinonima cu marmelidizarea (invartosaraea) unui lichid...
Mai sînt destule în limba de lemn: condiționalități etc.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3632
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde andrei11 » Sâm, 04 Aug 2018, 23:29

Discuțiile despre A 3 le găsiți la A 3
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17228
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde t530 » Mie, 29 Aug 2018, 13:01

https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... a-zile.htm

Despre lărgirea străzii Fabrica de Glucoză

”Tot pentru rezolvarea problemei traficului in zona de Nord a Capitalei, Primăria Municipiului București a început lucrările de execuție destinate supra-lărgirii de la două la patru benzi a Șoselei Fabrica de Glucoză. Proiectul a stagnat multă vreme, însă am reușit deblocarea lui anul trecut, când a avut loc semnarea contractului, după o perioadă de soluționare a situațiilor legate de exproprieri și de contestații.Costul total actualizat al obiectivului de investiții este cca 12,3 milioane euro. Termenul de execuție este de 15 luni ( adică finalul anului 2019), însă este discutată cu executantul posibilitatea reducerii acestui termen la 12 luni. Prima etapa constă în desființarea imobilelor aflate pe culoarul de expropriere, după care se va trece la executarea propriu-zisă a lucrărilor, după cum urmează: lărgirea la 4 benzi a 1,8 km de strada, câte 2 benzi pe sens de câte 3,5m, realizarea trotuarelor cu o lățime de 4,5m, reconfigurarea intersecțiilor pe care șoseaua Fabrica de Glucoză le traversează și racordarea la viitoarea intersecție cu sens giratoriu a autostrăzii A3 București-Ploiești-Brașov, realizarea unei canalizări pluviale precum și prin repoziționarea gurilor de scurgere existente, reamenajarea spațiilor verzi, modernizarea iluminatului stradal. amenajarea de parcări și semaforizare pe anumite segmente. Au existat modificări substanțiale ale proiectului inițial, generate de faptul că în tot acest timp s-a construit foarte mult în zonă și s-au schimbat anumite normative în domeniu : rețele de apa, canal, iluminat, liste cantități. Au fost adăugate noi componente: pista de bicicliști, linii electrice, cabluri, posturi de transformare identificate în plus fata de momentul licitatiei pentru instalatiile electrice. Se vor executa 12 refugii pentru stațiile de autobuz la care infrastructura si suprastructura conțin aceleași încadrări ca refugiile de tramvai, ele fiind prevăzute ulterior, în urma solicitărilor RATB”, a declarat Gabriela Firea.
Avatar utilizator
t530
Membru Silver
 
Mesaje: 1449
Membru din: Lun, 16 Feb 2015, 10:48

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde punmeister » Vin, 26 Oct 2018, 20:18

Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici pentru obiectivul de investiții „Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Șoseaua Petricani”:
Fişiere ataşate
09_20181030.pdf
(586.41 KiB) Descărcat de 80 ori
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4164
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde TibiV » Vin, 02 Noi 2018, 11:30

Proiectul de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză, mai scump cu 26 de milioane față de suma estimată
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22787040-proiectul-rgire-str-zii-fabrica-glucoz-mai-scump-26-milioane-suma-estimat-2010.htm

Costurile de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză au crescut de la 147 milioane lei cât s-a estimat inițial, în 2010, la 173 milioane lei, potrivit unei hotărâri aprobate marți de Consiliul General al Municipiului București. Asta deși strada va fi mai îngustă decât s-a prevăzut inițial. În expunerea de motive se artă că prețul a crescut din cauza exproprierilor și a unor lucrări în plus la rețelele edilitare. Lucrările de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză au început în această vară. Până acum s-au făcut demolările și defrișările necesare extinderii, au anunțat reprezentanții Primăriei Capitalei.

Potrivit Hotărârii CGMB 58/2010, prin care s-au aprobat primii indicatori tehnico-economici, valoarea proiectului era de 146,9 milioane lei fără TVA, din care construcții plus montaj circa 30 milioane lei. Lungimea străzii era de 1,8 km, iar lățimea 24m din care carosabil 14 m (două benzi pe sens) și trotuar de 4,5 m.

Potrivit noilor indicatori tehnico-economici aprobați marți de Consiliul General, valoarea totală a lucrării este de 173 milioane lei fără TVA, din care construcții plus montaj - 57 milioane lei. Proiectul prevede o parte carosabilă de 14 m (două benzi pe sens), trotuare de 2m și o pistă de biciclete de 1,5 m. Doar exproprierile au costat circa 100 milioane lei.

”Pentru realizarea obiectivului de investiții în formă aprobată de Hotărârea de Consiliu nr.58/26.02.2010, țînându-se cont de reducerea culoarului de expropriere, a fost necesară reconsiderarea proiectării față de prevederile din Studiul de Fezabilitate atât pentru sectorul de drum cât și pentru mutări/protejari rețele de utilități. Proiectul a fost împărțit în două tronsoane (Tonsonul 1 între Șoseaua Petricani - Barbu Văcărescu și Tronsonul II între Barbu Văcărescu - Calea Floreasca)”, se arată în expunerea de motive a proiectului.

Față de proiectul din 2010, modificările sunt următoarele, potrivit documentului:

- nu se mai realizează breteaua unidirecțională dintre Calea Floreasca și Sos. Fabrică de Glucoză , în lungime de aproximativ 140m;
- nu se mai realizează parcarea și benzile locale de acces prevăzute pe partea dreapta, de la km 0+600 - km 1+640;
- Prin exproprierile realizate nu s-a prevăzut spațiu pentru racordarea trotuarului proiectat la terenul natural care coboară pe partea dreapta a Șoselei Fabrică de Glucoză, fapt ce a dus la necesitatea unor lucrări de consolidări și sprijinire a trotuarului (structura/ziduri de sprijin cu fundare directă, înălțimea elevației fiind cuprinsă între 0.50m-3.60m), dar și lucrări noi de împrejmuire pentru protecția pietonilor.

- În urmă dezvoltării zonei ulterior momentului licitației, sunt necesare dezafectari de ziduri din beton ornamentale pentru delimitarea zonei verzi și refacerea zidurilor în limita de exproprieri;

- Întrucât culoarul de exproprieri afectează și terenul UM 01965 București - Muzeul Național al Aviației Române, sunt necesare lucrări de mutare a gardului din elemente prefabricate din beton precum și a gardului metalic pe limita celor 2 loturi de teren care sunt transferate din patrimoniul Statului Român prin administrator MApN în patrimoniul Municipiului București. Pe lungimea gardului din elemente prefabricate se execută element de protecție din beton armat între trotuarul nou (refăcut) și fundația gardului.

- Desființarea refugiului de tramvai de pe str. Barbu Văcărescu, pe sensul de ieșire din București și reamplasarea lui după intersecția cu Sos Fabrică de Glucoză, a condus la lărgirea părții carosabile și realizarea casetelor de sistem rutier pe Str. Barbu Văcărescu. În schimb se execută 12 refugii pentru stațiile de autobuz la care infrastructură și suprastructură conțîn aceleași tipuri de lucrări că și refugiile de tramvai. Refugiile de autobuz nu au făcut obiectul Studiului de Fezabilitate ele fiind prevăzute în urmă solicitărilor făcute în cadrul Comisiei Tehnice de Circulație de către reprezentanții RATB.

- S-au redus trotuarele de la lățimea variabilă de 4.50-5.00m, la lățimea de 2.00m, în care intră și stâlpii de iluminat public și din 6 în 6 m sunt prevăzute alveole cu dimensiunile 1.00x1.50m pentru plantare copaci. Partea carosabilă va avea 14.00m din care 2 benzi a 3.50m și 2 benzi a 3.00m cu separator median tip New Jersey de lățime 1.00m și pistă de bicicliști cu lățimea de 1.50 m amplasată la marginea părții carosabile;


- Pentru evacuarea apelor pluviale s-a propus realizarea unei rețele de canalizare pluvială de o parte și de altă a carosabilului, dimensionată să preia apele pluviale de pe nouă trama stradală și să descarce în emisarii aflați în zona (lacul Floreasca și lacul Plumbuita).

- Deoarece vechea canalizare existența cu Dn500mm are un traseu sinuos pe str. Fabrică de Glucoză (când pe partea stângă, când în ax, când pe partea dreaptă a actualei trame stradale), dar și datorită adâncimii și vechimii reţelei de beton s-a impus necesitatea devierii acesteia şi amplasarea ei în axul viitoarei șosele (în zona separatorului de fluxuri).

- Modificările esențiale ale rețelelor de telecomunicații față de Studiu de Fezailitate 2009, sunt determinate de apariția proiectului NETCITY, prin care se introduc în subteran toate rețelele aeriene de telecomunicații ale operatorilor principali, de pe piață de telecomunicații din București: VODAFONE, ORANGE, RDS-RCS, UPC etc.

- Noul sistem de iluminat va constă dintr-un număr de 134 aparate de iluminat stradale tip LED 43 W și 122 corpuri de iluminat pietonale LED 30W, amplasate pe stâlpi metalici octogonali zincați cu H=8+2 m. Puterea instalată totală, pentru noul sistem de iluminat, este de 19,5 KW.


Primăria Capitalei a început pe data de 3 august lucrările de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză de la două la patru benzi. Termenul de execuție este 15 luni, însă reprezentanții municipalității promit că se va face în 12.
Primăria Capitalei a decis să lărgească strada Fabrica de Glucoză încă din 2010, această lucrare fiind necesară pentru preluarea traficului de pe autostrada A3 București - Ploiești, atunci când ea va intra în Capitală. Tot în 2010, Consiliul General al Municipiului București (CGMB) a aprobat culoarul de exproprieri și despăgubirile - 163 milioane lei. Lucrarea nu a început, în 2014 s-a modificat legislația iar hotărârea prin care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici și exproprierile trebuia reaprobată.

Primăria a redus suma necesară exproprierilor de la 163 milioane lei la 60 milioane lei, însă proiectul a fost reaprobat abia în primăvară anului 2015 din cauza scandalului dintre partidele politice din CGMB și conducerea primăriei, consilierii fiind nemulțumiți de costul mare al exproprierilor.

După ce s-a rezolvat și această problemă, licitația a fost contestată și blocată. Contractul de proiectare și execuție a fost semnat abia pe 23.06.2017 între Primăria Municipiului București și Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L.-S.C. TRACON S.R.L.-S.C. PRIMACONS GROUP S.R.L. La semnarea contractului, Primăria Capitalei anunța că termenul de finalizare a lucrărilor este de 18 luni începând cu data ordinului de începere, din care 5 luni proiectarea. Potrivit Sistemului Electronic de Achiziții Publice, valoarea contractului este de 48.228.719,48 lei fără TVA.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9353
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde punmeister » Vin, 16 Noi 2018, 19:15

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii nr. 341/30.08.2017 privind declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică ”Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Strada Barbu Văcărescu - Tronson II”, în vederea continuării lucrărilor de interes public local:
Fişiere ataşate
08_20181122.pdf
(3.38 MiB) Descărcat de 62 ori
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4164
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde andrei11 » Vin, 16 Noi 2018, 21:22

Hopa, de remarcat că nu mai e Supralărgire !!!!
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17228
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde Cristi N » Vin, 08 Feb 2019, 10:51

***I N F O R M A R E***

Asocierea SC TRACON SRL - SC PRIMACONS GROUP SRL execută lucrări la obiectivul de utilitate publică “Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Șoseaua Petricani.”

Pentru realizarea lucrărilor se impune instituirea organizării circulației în sens unic pe Șoseaua Fabrica de Glucoză dinspre Str. Barbu Văcărescu către Calea Floreasca, dispunerea restricțiilor va fi realizată începând cu data de 11.02.2019, orele 12:00.

Brigada Rutieră solicită conducătorilor de autovehicule să circule cu prudenţă, să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum şi semnalele poliţiştilor rutieri.

Pietonii au obligaţia să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate şi semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare şi să nu staţioneze pe partea carosabilă.


Sursa este postul lui Paul Dorneanu pe grupul Waze Romania: link
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 727
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde shoppy » Vin, 08 Feb 2019, 13:52

Chiar a aprobat cineva restrictia incepand de la ora 12 ziua?

In zona se lucreaza de zor la canalizare, au ajuns pana la Constantinescu dar progresele se observa greu din teren.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8952
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde Tavi » Vin, 08 Feb 2019, 15:15

Pana "nu ies din pamant" mare lucru nu se va vedea.
Ar trebui sa termine mai rapid pe bucata de 250 metri dintre Calea Floreasca si Barbu Vacarescu.
Tavi
Membru Silver
 
Mesaje: 716
Membru din: Lun, 31 Mai 2010, 21:07

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde shoppy » Vin, 08 Feb 2019, 15:56

La ce versant e acolo, cred ca asteapta foreza sa sape coloane.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8952
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde shoppy » Lun, 11 Feb 2019, 12:28

S-a aplicat, intre Vacarescu si Floreasca, FdG este sens unic, spre Floreasca.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8952
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori