Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Lucrări pentru lărgirea Șos. Fabrica de Glucoză și construirea legăturii cu A3 în intersecția cu Șos. Petricani (2014 - ...)

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde zapacitu » Mie, 26 Iun 2019, 16:17

Tocmai! Formularea corecta, cred eu, ar fi "conacul acela ar fi fost o cladire ce merita a fi salvata, insa e in paragina".

...si ca el sunt multe.

Nu are nimeni interesul sa promoveze imobile care nu pot aduce lunat profituri cu 5 cifre. Oricine ar fi proprietar il va lasa "sa pice" sub pretextul "nu am bani, dar e al meu" si la final va construi blocuri de locuinte/birouri/hotel.

...iar valoarea patrimoniala va fi pierduta, pentru ca nimeni nu-l va trage la raspundere ca a lasat un conac boieresc sa cada.
zapacitu
Membru Silver
 
Mesaje: 1524
Membru din: Lun, 27 Oct 2014, 11:43

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Mie, 26 Iun 2019, 23:45

Asta este legea, Ministerul Culturii a inventariat ca monumente jdemii de cladiri care sunt totalmente nepractice pentru ziua de azi si pentru care proprietarii nu primesc absolut nici un ajutor pentru ca nu sunt bani si la care nu au voie sa faca absolut nici o modificare pentru ca sunt monumente, dar au voie sa le lase sa se prabuseasca, practic in loc sa se salveze cateva se garanteaza ca se distrug toate.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8777
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde ByOnu » Joi, 27 Iun 2019, 07:52

Ca parte a acestui proiect va fi modernizata si linia de tramvai de pe Petricani, in intersectie, pe o portiune de aproximativ 40m. Cele doua peroane vor fi, de asemenea, reconstruite si vor avea 50,5m(?) lungime si 2m latime. Ieri a fost votat proiectul.
Fişiere ataşate
15_20190626.pdf
(291.46 KiB) Descărcat de 30 ori
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4666
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Costin » Joi, 27 Iun 2019, 18:44

Risipa. Mai bine nu faceau nimic acum si demarau un proiect coerent cap-coada pentru strada asta, mutat tramvaiul pe mijloc, eventual cu pasaj suprateran peste CF (cu tot cu tramvai pentru zecile de cladiri de birouri din zona Pipera din orasul Voluntari, deservite in prezent cu dube), eventual cu continuare spre sud cu tramvai pe pasajul care nu prevede tramvai etc.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8246
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde abc_XC » Joi, 27 Iun 2019, 18:51

Excelent, acum au motiv sa suspende tramvaiul pentru minim 1 an sau chiar pe termen nedeterminat (cum s-a intamplat pe Bd. Aerogarii).
abc_XC
Membru Silver
 
Mesaje: 658
Membru din: Vin, 24 Iun 2016, 18:49

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde ByOnu » Joi, 27 Iun 2019, 21:18

Costin, de acord cu tot ce ai zis. Dar care ar fi neaparat avantajul mutarii tramvaiului pe centru in acest caz concret? Linia pe pozitia actuala nu se intersecteaza cu strazi (una, doua stradute, plus desigur, Glucoza). In cazul lui 41 inteleg ca tocmai acesta ar fi una dintre critici, faptul ca linia este pozitionata central fata de axul drumului. :think:

In rest, absolut de acord. Risipa.

Am urmarit sedinta cu ajutorul Live-ului USR. PNL si USR au ridicat problema costurilor foarte mari pentru doar 40m. Argumentul PSD? 16 si 36 fac parte din proiectul pentru achizitia de tramvaie noi, iar infrastructura trebuie adaptata. Exista inregistrare, daca nu va vine sa credeti. Minciuna la rang de arta. Dpmdv, STB, prin Sectia Linii putea face o modernizare cu CF ingropata si acoperita cu dale (ex. capatul din Gloriei). Peroane noi STB stie sa faca. Si gata. Ieftin si suficient.
Dacă merge cu sârmă, e păcat să pui șurub!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4666
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Costin » Joi, 27 Iun 2019, 21:27

ByOnu scrie: care ar fi neaparat avantajul mutarii tramvaiului pe centru in acest caz concret

Asa cum e acum, e foarte bine ca nu deranjeaza pe nimeni. Insa daca vei sa o prelungesti in oricare directie (spre nord pe un pasaj ipotetic sau spre sud pe Doamna Ghica apoi pe pasajul buclucas care are tramvai dar de fapt nu are), creezi niste conflicte de trafic absolut inutile in capete, in conditiile in care poti avea continuitate. De exemplu, la Lacul Tei ca reper sudic, ca mai departe e clar pe mijloc, sau la viitorul pasaj peste CF ca dupa CF urmeaza o strada ingusta cu un giratoriu in capat.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 8246
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Oslo

Anterior

Înapoi la Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori