Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
518 posts, 168683 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii
TibiV
Si eu sper, ca si asa este vai de el...
Probabil o sa le mute gardul cu cativa metri in interior.
Si eu sper, ca si asa este vai de el...
Probabil o sa le mute gardul cu cativa metri in interior.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii
zapacitu
E a nu-stiu-cata tentativa de distrugere a acestui muzeu. Faptul ca ocupa spatiu in zona-zero a birourilor bucurestene deranjaza pe foarte multi din cei "destepti". Abia asteapta sa scape de el...
E a nu-stiu-cata tentativa de distrugere a acestui muzeu. Faptul ca ocupa spatiu in zona-zero a birourilor bucurestene deranjaza pe foarte multi din cei "destepti". Abia asteapta sa scape de el...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii
TibiV
Si cand te gandesti ca acolo au aterizat primele avioane americane dupa 23 august '44 ....
(Parca... Sau la Popesti-Leordeni ? Dar inca nu eram nascut pe vremea aia...)
Si cand te gandesti ca acolo au aterizat primele avioane americane dupa 23 august '44 ....
(Parca... Sau la Popesti-Leordeni ? Dar inca nu eram nascut pe vremea aia...)
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
General_Katana
Eu chiar nu va inteleg pe unii dintre voi, care faceti din tantar armasar cat si pe cei in masura sa faca naibii un plan de bataie transparent ?!
Eu vad foarte simplu trasarea noului drum largit si clar nu putem vorbi de relocarea muzeului sau distrugerea lui ...decat daca intr-adevar, din cauza unei singure cladiri (cea marcata cu rosu in chenar) care sta in drum trebuie sa dispara locatia incat sa confere mai mult spatiu dezvoltatorilor imobiliari care vizeaza terenul.
De ce se face atata tam tam pentru un hangar vechi si o anexa a muzeului ce se poate reloca oriunde in alt loc in tot perimetrul din imagine ?!
Eu chiar nu va inteleg pe unii dintre voi, care faceti din tantar armasar cat si pe cei in masura sa faca naibii un plan de bataie transparent ?!
Eu vad foarte simplu trasarea noului drum largit si clar nu putem vorbi de relocarea muzeului sau distrugerea lui ...decat daca intr-adevar, din cauza unei singure cladiri (cea marcata cu rosu in chenar) care sta in drum trebuie sa dispara locatia incat sa confere mai mult spatiu dezvoltatorilor imobiliari care vizeaza terenul.
De ce se face atata tam tam pentru un hangar vechi si o anexa a muzeului ce se poate reloca oriunde in alt loc in tot perimetrul din imagine ?!
O varianta posibila
11.jpg (587.67 KB; downloaded 4208 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Costin
E veche imaginea. Nu mai e asa liber in sud.
E veche imaginea. Nu mai e asa liber in sud.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Nu conteaza ce s-a construit in sud, oricum in sud este apeductul deci nu o sa poata construi nimeni lipit de drum.
Problema este strada intrarea Chefalului ( https://www.google.com/maps/@44.4764218 ... 312!8i6656 ) care deja este foarte abrupta deci in acel punct largirea nu poate sa fie spre sud ci doar spre nord, adica in muzeu.
Nu conteaza ce s-a construit in sud, oricum in sud este apeductul deci nu o sa poata construi nimeni lipit de drum.
Problema este strada intrarea Chefalului ( https://www.google.com/maps/@44.4764218 ... 312!8i6656 ) care deja este foarte abrupta deci in acel punct largirea nu poate sa fie spre sud ci doar spre nord, adica in muzeu.
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
General_Katana
Chiar si asa, terenul Muzeului Aviatiei Romane nu este atat de afectat si cladirile ei pot fi relocate in spatiul ramas (chenarul galben) avand in vedere ca mai mult sunt aeronave putine si ruginite.
Deci, fie cineva (dintre "marii antreprenori" ai Buc.) vizeaza acel teren ramas pentru viitoarele cladiri de birouri, fie nu li se acorda fonduri pentru relocare si revenim la ce am spus cu interesele de la mijloc.
Oricum ar fi, observ ca atat A3, care la terminatie pare sa fi fost gresit proiectata ca si unghi cat si continuarea ei ( Largirea Sos. Fabricii de Glucoza) nu se vor a fi terminate din considerente politice ce se repeta de-a lungul anilor since '89.
Chiar si asa, terenul Muzeului Aviatiei Romane nu este atat de afectat si cladirile ei pot fi relocate in spatiul ramas (chenarul galben) avand in vedere ca mai mult sunt aeronave putine si ruginite.
Deci, fie cineva (dintre "marii antreprenori" ai Buc.) vizeaza acel teren ramas pentru viitoarele cladiri de birouri, fie nu li se acorda fonduri pentru relocare si revenim la ce am spus cu interesele de la mijloc.
Oricum ar fi, observ ca atat A3, care la terminatie pare sa fi fost gresit proiectata ca si unghi cat si continuarea ei ( Largirea Sos. Fabricii de Glucoza) nu se vor a fi terminate din considerente politice ce se repeta de-a lungul anilor since '89.
Zona de relocare
11.PNG (1.64 MB; downloaded 3875 times)
- georgei23
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
georgei23
Buna seara! Aveti idee cum se va putea merge spre BV cand iesi de pe Intratea Chefalului, ca banuiesc ca stanga direct nu se va putea face? ..
Buna seara! Aveti idee cum se va putea merge spre BV cand iesi de pe Intratea Chefalului, ca banuiesc ca stanga direct nu se va putea face? ..
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Intrebarea ta este neclara...
Te referi la momentul cand largirea strazii Fabrica de Glucoza va fi terminata ?...
Daca da, stai linistit, pana atunci va fi gata intrarea pe A3 din Petricani, si atunci vei face dreapta spre A3 pentru Brasov.
Intrebarea ta este neclara...
Te referi la momentul cand largirea strazii Fabrica de Glucoza va fi terminata ?...
Daca da, stai linistit, pana atunci va fi gata intrarea pe A3 din Petricani, si atunci vei face dreapta spre A3 pentru Brasov.
- georgei23
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
georgei23
Da, ma refeream la momentul cand va fi gata largirea Fabricii de Glucoza.
Nu sunt sigur ca am intels insa raspunsul tau....intrarea pe autostrada probabil ca va fi gata inainte de largirea FB...Dar nu inteleg cum ma va ajuta sa fac stanga spre BV de pe Intrarea Chefalului...ca inteleg din postarile anterioare ca nu va fi giratoriu la intersectia FB/A3 Soseaua Petricani..
LE: Am inteles sursa confuziei... Am folosit prescurtarea BV pentru Barbu Vacarescu nu pentru Brasov. Scuze de exprimarea neclara.
Da, ma refeream la momentul cand va fi gata largirea Fabricii de Glucoza.
Nu sunt sigur ca am intels insa raspunsul tau....intrarea pe autostrada probabil ca va fi gata inainte de largirea FB...Dar nu inteleg cum ma va ajuta sa fac stanga spre BV de pe Intrarea Chefalului...ca inteleg din postarile anterioare ca nu va fi giratoriu la intersectia FB/A3 Soseaua Petricani..
LE: Am inteles sursa confuziei... Am folosit prescurtarea BV pentru Barbu Vacarescu nu pentru Brasov. Scuze de exprimarea neclara.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Din experienta, dupa largire, virajul la stanga va fi interzis pe toata lungimea Fabrica de Glucoza.
Din experienta, dupa largire, virajul la stanga va fi interzis pe toata lungimea Fabrica de Glucoza.
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Intrarea A3 in București chiar pare că avansează spre finalizarea lucrărilor. Aici oare ce se întâmplă? Stie cineva?
Intrarea A3 in București chiar pare că avansează spre finalizarea lucrărilor. Aici oare ce se întâmplă? Stie cineva?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Avem topic dedicat pentru A3.
Ultimele poze sunt aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&t=402&p=274448#p274448
Avem topic dedicat pentru A3.
Ultimele poze sunt aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=323&t=402&p=274448#p274448
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
FdG se distruge mai ales ca au tras niste santuri de la Petricani pana la George Constantinescu care, desi le-au asfaltat, la volumul de trafic, s-au transformat in gropi. Aici se impune urgent o asfaltare si contruire trotuar pe partea cu campul, insa o tot amana de ani de zile pe motiv ca trebuie largita (in timp ce ei asfalteaza suprafete imense de bulevarde, strazi, stradute si trotuare care oricum erau dinainte bune sau foarte bune).
FdG se distruge mai ales ca au tras niste santuri de la Petricani pana la George Constantinescu care, desi le-au asfaltat, la volumul de trafic, s-au transformat in gropi. Aici se impune urgent o asfaltare si contruire trotuar pe partea cu campul, insa o tot amana de ani de zile pe motiv ca trebuie largita (in timp ce ei asfalteaza suprafete imense de bulevarde, strazi, stradute si trotuare care oricum erau dinainte bune sau foarte bune).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)
•
Choose destination