Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

518 posts, 167304 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 37
 
 

📖 Pagination options
Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) TibiV

T # O

Adica intersectia in "T" (cu colturi la 90 de grade) difera de cea cu cerc in mijloc (adica giratoriu).... ;)

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) andrei11

Voi m-ati innebunit complet. Acolo drumul care va duce spre A 3 ( ca A 3 porneste / se opreste la centură ) este in continuarea Fabricii, cumva cum era sos Mihai Bravu inainte de modernizare la Piata Muncii.  Sau cum e actualmente Pache cu Iancului.  ;) . Daca spune unul o prostie noi nu trebuie s-o perpetuam.  :evil:
8-7-2017 3-17-36 PM.jpg (85.75 KB; downloaded 3393 times)

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) zapacitu

Si supralargirea de la FdG e in pom, cu pomul in aer :)

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) andrei11

Intrebati-o pe doamna ( dominşoara ) Verginica. Prietenii ( ei ) stiu de ce.  :bere:

 


Re: Discutii Robert24

Am atasat topicului aici caietul de sarcini de la inceputului lui 2014, cu studii de fezabilitate si trafic intocmite in 2009!!!
Fireste, dupa 8 ani, situatia reala este complet diferita!

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) Goldmund

andrei11 wrote:
Pasaje supraterane si la Popasului, Petricani  la Barbu si la Floreasca. Evident Barbu si Floreasca cu sens unic, se subantelege.

Sau subterane...
Asa ar fi normal.

andrei11 wrote:
Autostrada sa se termine in centura si de acolo sa fie o sosea normala ca si viteza ( 80 km / h ) pana la Petricani. Dispersia se va face atat pe centura cat si pe celalalte strazi mai sus amintite.
Sa ne reamintim ca si A 2 incepe de la centura, pana la centura este o sosea cu regim normal de circulatie.


Da, dar pe A2  dupa centura pana in orasul propriu-zis nu avem atata camp(aproape 3 km!)
Dispersia s-o face si pe DNCB, daca ar fi o intersectie normala intre autostrada si o ocolire de metropola din acest secol...Parerea mea ca intersectia intre A3 si DNCB aproape ca e  :?  imposibila(stiu, din cauza CF care are o importanta nationala ), ramane intrarea efectiva in oras suportabila(din ce vad din proiect va fi tot o porcarie mareata, dar macar s-o faca)

 


Re: Discutii survola

horex wrote:
Minunat :(
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-21985812-veste-proasta-pentru-bucuresteni-lucrarile-largire-strazii-fabrica-glucoza-nu-vor-incepe-nici-acest.htm

Am trecut azi prin zonă,  erau topografii pe teren, vorba vine, pe partea cu trotuarul. Inclusiv cu GPS-ul
Pe de alta parte, cred că strada asta a rămas punctul cel mai rușinos din București. Arată groaznic,fără trotuare, fără parcări, in schimb trafic infernal. Si blocuri uriase deja pe ambele părți, deja construite sau in construcție. De abia asteaptă ăstia asfaltul sa le vină la poartă :-)

 


Re: Largire Sos. Fabrica de Glucoza (2014 - ...) Goldmund

andrei11 wrote:
Sunt absolut convins ca ceva au avut in cap. Desi pot sa dau  contraexemple, intersectia centurii cu Stefanesti / Tunari, poate si cu DN 2. Stanga acolo e absolut criminala cum au gandit-o. Acolo trebuiau niste sensuri giratorii    gigantice ca si diametru, ca cel din Piata Alba Iulia, sa le taie elanul tovarasilor de drum.


Ideea asta "geniala" cu sensurile giratorii intre doua sosele a fost mai intai si mai intai la francezi...Prin anii '80 le-am vazut pt. prima oara prin sudul Frantei si mi s-au parut o nebunie, o sicana, cu toate ca erau puse doar la intersectia a doua sosele putin circulate, locale - f. important de stiut. Dupa care le-am vazut si in Germania, au aparut ca ciupercile dupa ploaie.
Acum, atat francezii cat si germanii, daca au trafic mai mare pe acele sosele de legatura, atunci apar semafoarele! - si nu sensuri giratorii Dar atat germanii cat si francezii(principalii "vinovati") nicidecum nu construiesc sensuri giratorii pe sosele principale - ar fi oricum iresponsabil altfel...
In cazul nostru, pt. ca orasul creste acolo vertiginos, eu as pleda doar pentru un tunel pe directia  A3(autostrada de oras?!?!) str. Fabrica de .., altfel va fi un haos total, cum am scris, iresponsabil.
:bere:

 


Re: Discutii drbm

Tunel, foarte bine. Dar continuat cu un inel, realizat corespunzător. Ceea ce presupune continuarea traiectului cu noi pasaje.
Pe semiinelul estic traiectul e destul de limpede, cândva se va conecta la Doamna Ghica - Grigorescu.
Partea vestică rămâne un mister, singura variantă rezonabilă pare subtraversarea parcurilor Bordei și Herăstrău, cu ieșire în Poligrafiei, pentru a putea exista o continuare spre partea de vest a orașului (zona Lacul Morii), conform unor planuri urbanistice prezentate deja de către colegi, pe forum.
Rezolvarea doar a subtraversării șoselei Petricani este un nonsens, se va aglomera cumplit rețeaua stradală mult prea depășită deja din zona Barbu Văcărescu - Floreasca.
Cu alte cuvinte, opinez că trebuie rezolvată întâi capacitatea de preluare a traficului dincolo de strada Fabrica de Glucoză. Altfel crește riscul incidenței diabetului :-D.

 


Re: Discutii subway guru

Goldmund ai perfecta dreptate, giratoriile sunt o solutie doar acolo unde practic nu e trafic, altfel duc la blocaje infernale si mai bine fara ori semaforizare inteligenta adaptativa...

 


Re: Discutii shoppy

Nu intelegeti unde este problema, semaforul consuma curent si trebuie abonament la "renel", se mai si strica, trebuiesc schimbate periodic becurile, poate fi vandalizat, trebuie sa ai permanent contract de mentenanta, daca vrei adaptiv deja trebuie dispecerat cu personal si canal de comunicatie cu, controlerul local, giratoriul pe de alta parte, nu se strica, nu se consuma, nu nimic.

 


Re: Discutii realistul

Am înțeles că deja au construit blocuri acolo și șoseaua ar ieși oricum îngustă.

 


Re: Discutii TibiV

URANUS wrote:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.p ... art=2772

Primăria Capitalei cere MApN două terenuri pentru lărgirea Şoselei Fabrica de Glucoză

Primăria Municipiului Bucureşti (PMB) solicită Guvernului României trecerea a două terenuri din administrarea Ministerului Apărării în cea a Muncipalităţii, pentru lărgirea Şoselei Fabrica de Glucoză, potrivit unui proiect de pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului General a Municipiiului Bucureşti.

Se solicită Guvernului României emiterea unei hotărâri pentru transmiterea în domeniul public al Municipiului Bucureşti şi administrarea Consiliului General al Municipiului Bucureşti, în vederea realizării obiectivului de investiţii << Lărgire Şoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca şi Şoseaua Petricani>>, precum şi declararea din bunuri de interes national în bunuri de interes local a două suprafeţe, de 184 mp şi 127 mp aflate în administrarea Ministerului Apărării Naţionale", se arată în proiectul de hotărâre al CGMB, aflat pe ordinea de zi de săptămâna viitoare.

Primarul General al Capitalei, Gabriela Firea, a semnat în luna iunie a acestui an un contract privind proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a Şoselei Fabrica de Glucoză, executantul acestui obiectiv de investiţii fiind Asocierea Straco Grup SRL - SC Tracon SRL (lider de asociere) - SC Primacons Group SRL.

„Conform contractului, lucrările presupun lărgirea Şoselei Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca şi Şoseaua Petricani, de la o bandă pe sens la câte două benzi pe fiecare sens şi reconfigurarea intersecţiei cu str. Barbu Văcărescu, pentru îmbunătăţirea condiţiilor de circulaţie la intrarea în Bucureşti de pe autostrada A3", precizează reprezentanţii PMB.

Durata de execuţie este de 18 luni de la data emiterii ordinului de începere a lucrărilor. Valoarea contractului este de 48.228.719.48 lei.

În prezent, Şoseaua Fabrica de Glucoză este una dintre cele mai aglomerate artere din Bucureşti, unde ambuteiajele se formează, la ore de vârf, pe aproape toată lungimea drumului.

Deci vor sa "muste" din terenul Muzeului Aviatiei...

 


Re: Discutii Cristi N

In prezent, muzeul ocupă hangarele de pe latura de sud ale fostului aerodrom militar Pipera.

Fix zona care ar fi expropiata pentru largirea strazii, sper ca asta sa nu insemne disparitia muzeului.  :popa:

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 37
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use