Stiri, noutati, perspective

Proiectarea și execuția noii centuri a Bucureștiului

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde abc_XC » Sâm, 09 Mar 2019, 19:47

A fost semnat contractul pentru lotul 2: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-semnat-contractul-pentru-construc%C8%9Bia-lotului-2
A fost semnat contractul pentru construcția lotului 2 al Autostrăzii de Centură București Sud !
Contractul pentru proiectarea și execuția lotului 2 (Km 69+000 - Km 85+300 ) aferent Centurii Sud a Municipiului Bucuresti la standard de autostradă, a fost semnat astăzi (09 martie 2019) în prezența ministrului transporturilor, Răzvan Cuc, de reprezentanții CNAIR și cei ai Companiei turce Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS.

Proiectul în valoare de 750.849.942,12 LEI fara TVA, (echivalentul a 158 milioane Euro fără TVA), are alocată o perioadă de proiectare de 12 luni și o perioadă de execuție a lucrărilor de 30 de luni.
Potrivit contractului semnat astăzi, perioada de garantie a lucrarilor pentru acest lot în lungime de aproximativ 16 km, construit la profil de autostradă, este de 60 de luni.
Proiectul a fost scos la licitație în data 08.07.2017, iar câștigătorul, Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS, a fost desemnat inițial în data de 08.05.2018, după evaluarea celor 8 oferte depuse.
Imediat după prezentarea ofertantului câștigător au fost depuse 5 contestații, care au fost însă respinse de instanță, ceea ce a demonstrat corectitudinea evaluării ofertelor de către CNAIR SA și a permis declanșarea procedurilor pentru semnarea contractului.

Informații suplimentare:

Acest sector face parte din centura Bucuresti Sud la standard de autostradă, proiect ce va asigura conexiunea cu rețeaua TEN-T, respectiv coridorul IV Pan European, între autostrăzile București – Pitești (A1) și București – Constanța (A2).
Traseul lotului 2 al autostrăzii începe din apropierea liniei CF 902 București-Giurgiu (km 70+600), continuă între localitățile Sinești și Jilava unde intersectează DJ 401A (km 72+100), traversează râul Sabar (km 73+500), după care intersectează DN5 (km 74+900), unde a fost prevazut un nod rutier.
Dupa intersecția cu DN5, traseul autostrăzii continuă pe direcția nord - est, ocolind pădurea Jilava, traversează CF București- Port 1 Decembrie și trece la nord de Darăști, unde intersectează DC101 (km 78+350).
În continuare, traseul autostrăzii se desfășoară aproape paralel cu râul Sabar, pe cca. 2 km, trece la sud de Măgurele și Bragadiru, unde intersectează printr-un nod rutier DN6 (km 84+650).
Pe acest lot vor fi construite 2 noduri rutiere, 15 pasaje și 2 poduri, iar elementele geometrice în plan ale traseului au fost proiectate pentru o viteză de 140 km/h.

Noduri Rutiere
DN 5 Bucureşti – Giurgiu, la Km 74+900.
DN 6 Bucureşti – Alexandria, la km 84+100.

Poduri
Pod pe autostradă peste canal (Km 72+446.78), zona Fabrica de Cărămidă, va avea o lungime totală de 40,70.
Pod pe autostrada peste râul Sabar (Km 73+518), va avea o lungime totală de 85,20 m.

Pasaje
Pasaj pe autostrada peste CF Bucureşti - Giurgiu (Km 70+500), va avea o lungime totală de 163,50 m.
Pasaj pe DJ 401A peste autostradă Km (72+073.63), va fi construit în zona Jilava-Sinesti și va avea o lungime totală de 78,25 m.
Pasaj pe DE peste autostradă, peste canal (Km 73+446.91), va avea o lungime totală de 78,25 m.
Pasaj pe bretea peste DN 5 (Km 0+401.85), pe relația București-Giurgiu și va avea o lungime totala de 60,20 m.
Pasaj pe autostrada peste DN 5 Km (74+876.35), pe relația București-Giurgiu.
Traversarea DN 5 pe partea stangă, sensul spre autostrada A2 Bucureşti - Constanța se va face prin intermediul unui pasaj superior cu lungimea totală de 280.00 m.
Traversarea DN5 pe partea dreaptă, sensul spre autostrada A1 Bucureşti - Piteşti se va face prin intermediul unui pasaj superior cu lungimea totală de 247 m.
Pasaj pe autostrada peste CF Bucureşti - Port 1 Decembrie (Km 76+861.43), va avea o lungime totală de 163,50 m.
Pasaj pe DC 101 peste autostrada (Km 78+340.16) în zona localităților Alunișu-Darăști Ilfov, va avea o lungime totală de 78,25 m.
Pasaj pe DE peste autostrada Km (79+240.66), care va avea o lungime totală de 78,25 m.
Pasaj pe DC 19 peste autostrada Km (80+275.36), pe relația Măgurele-Dumitrana, va avea o lungime totală de 78,25 m.
Pasaj pe DC 20 peste autostrada Km (83+002.50), relația Varteju-Cornetu, va avea lungimea totală de 78,25 m.
Pasaj pe bretea peste DN 6 Km (0+508.45), pe relația București-AIexandria are lungimea totală de 80,30 m.
Pasaj pe bretea peste autostradă ( Km 84+096.49), va avea lungimea totală de 78,25 m.
Pasaj pe autostrada peste DN 6 (Km 84+535.27), pe realția București-Alexandria, va avea o lungime totală de 202,30 m.
abc_XC
Membru Silver
 
Mesaje: 616
Membru din: Vin, 24 Iun 2016, 18:49

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde misterr » Sâm, 09 Mar 2019, 21:31

Turcii construiesc autostrada de Centură a Capitalei. Promit calitate înaltă și la termen

Click pe imagine pentru video:

Imagine

Primul lot din autostrada de Centură a Capitalei a fost contractat sâmbătă, oficial, de către o companie turcească.

Este vorba despre o porţiune de 16 kilometri, a cărei construcţie este programată să înceapă peste un an. Cum hârtia suportă orice, şeful Companiei de Autostrăzi a făcut un calcul în mijlocul conferinţei de presă de la minister şi a anunţat că în 4 ani ar trebui să avem o nouă Centură. Deocamdată, nici modernizarea actualei nu este terminată.

După semnarea contractului pentru Lotul 2 al Autostrăzii A 0, dintre Jilava şi DN 6, ministrul Transporturilor, aflat la al doilea mandat în doi ani, a vrut să le transmită un avertisment celor de la compania câştigătoare. Dar cum nu era parte în contract, i-a avertizat în numele Companiei de Autostrăzi.

Răzvan Cuc: “Să nu deprindeţi metehnele vechi ale unor firme care nici nu ajung să semneze un contract şi deja creează premisele unor claim-uri, pentru că aici toleranța Companiei, domnul Neaga m-a informat, va fi zero.”

Compania turcă este la prima lucrare de asemenea anvergură din România.

Ayhan Yavrucu, CEO al companiei câştigătoare: “Experienţa noastră internaţională în sectorul construcţiilor ne va permite să terminăm acest proiect prestigios la termen şi la o calitate foarte înaltă.”

Noua autostradă A 0 este diferită de centura actuală, fiind un al doilea inel în jurul Bucureştiului. Planurile pentru ea datează de peste 12 ani. Lotul 2 semnat sâmbătă este în sud, are 16 kilometri şi de-a lungul său vor fi 13 pasaje şi două poduri, potrivit documentaţiei. Această bucată finanţată din fonduri europene costă 9,7 milioane de euro pe kilometru şi ar trebui să fie gata în 3 ani şi jumătate.

Cu pixul pe hârtie, directorul Companiei de Drumuri a făcut o adunare chiar sub ochii ministrului, aparent uimit de ce se întâmplă.
Ultima oară modificat de misterr pe Sâm, 09 Mar 2019, 21:40, modificat 1 dată în total.
misterr
Membru Silver
 
Mesaje: 3275
Membru din: Vin, 29 Apr 2011, 17:06

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde andrei11 » Sâm, 09 Mar 2019, 21:34

:lol:
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 15617
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Dum, 14 Apr 2019, 20:56

Just for the record...

http://www.mt.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/2404-14042019

Duminică, 14 aprilie 2019, la Palatul Victoria, în prezența doamnei Viorica Dăncilă, Prim-Ministrul României, și a Ministrului Transporturilor, domnul Răzvan Cuc a avut loc ceremonia de semnare a trei contracte pentru realizarea de proiecte de investiții în infrastructura de transport.

Primul contract încheiat de către Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A - CNAIR cu Compania Porr Construct SRL vizează realizarea Secțiunii 1 Sibiu - Boița (km 0+000 - km 13+170) din Autostrada Pitești – Sibiu. Valoarea contractului este de 612.647.863,38 LEI fără TVA, echivalentul a 129 milioane Euro fără TVA, având un cost/ km de 10 milioane Euro fără TVA.
Lungimea totală a Secțiunii 1 Sibiu - Boița este de 13,17 km.
Durata de realizare a acestui contract este de 48 luni, din care 12 luni pentru activitatea de proiectare si 36 luni pentru execuția lucrărilor. Garanția lucrărilor este de 10 ani (120 luni).

Al doilea contract semnat de către CNAIR și Asocierea AKTOR S.A. – GRECIA - EURO CONSTRUCT TRADING 98 S.R.L. ROMÂNIA se referă la proiectarea și execuția Lotului 3 al Autostrăzii Centură Sud a Municipiului București.
Valoarea contractului este de 853.422.022,52 lei, fără TVA (echivalentul a 180 milioane euro). Lotul 3 al autostrăzii de Centură București Sud va avea o lungime de aproximativ 18 km și este format din două sectoare de 15,46 km, respectiv 2,5 km.
Durata de realizare a contractului este de 42 luni, din care 12 luni pentru proiectare și 30 luni (2,5 ani) pentru execuția lucrărilor.
Autostrada de Centură București Sud va asigura conexiunea dintre autostrada A1 (București – Pitești) și A2 (București – Constanța), pe coridorul IV Pan European.

Al treilea contract a fost cel semnat de către Metrorex și ALSTOM TRANSPORT S.A. are în vedere furnizarea “Sistemului de siguranță și automatizare a traficului, inclusiv echipamentul de siguranță îmbarcat pe tren și sistemul de informare dinamică (inclusiv sonorizare) pentru Magistrala 5. Secțiunea Râul Doamnei – Eroilor (PS Opera) inclusiv, Stația și Depoul Valea Ialomiței
Contractul în valoare de 112.923.292,72 lei, fără TVA va avea o perioadă de execuție de 9 luni.
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8753
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Stiri, noutati, perspective

Mesajde TibiV » Dum, 14 Apr 2019, 21:37

punmeister scrie:Cel mai gretos lucru de acolo este Aktor - Euroconstruct la A0 Sud 3 :evil:

Vomitiv...
Mai eficient decat doua degete bagate adanc pe gat... :x
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 8753
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Anterior

Înapoi la A0 (Noua centură a Bucureștiului)


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori