Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Cale ferata de mare viteza Cluj - Budapesta

3 posts, 2242 views
  • dm
  • Posted:
  •  

Cale ferata de mare viteza Cluj - Budapesta dm

A aparut lictatia pentru proiectarea caii ferate de mare viteza intre Cluj - Budapesta: https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTIC ... ML&tabId=1

Conform descrierii trebuie proiectat o linie de mare viteza de cca 250-300 km capabila de viteze de circulate intre 250–350 kmh.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Cale ferata de mare viteza Cluj - Budapesta Utilizator anonim

E vorba de studiul de fezabilitate in prima faza.

Am tradus cum am putut din HU aici.

https://mobilitate.eu/sf-viteza-cluj-budapesta/

Jurnalul de licitații al comisiei europene a publicat anunul de licitație pentru „Legătură feroviară de mare viteză de legătura între Budapesta și Cluj Napoca (conform ordinului Ministerului Dezvoltării Naționale (ca predecesor legal al Ministerului Inovației și Tehnologiei) cu numărul de ordine VIF / 16446/2018-NFM și numărul de ordine modificat ITM VIF / 86859/2019-ITM În conformitate cu Rezoluția 1151/2018, pentru care este necesar un studiu detaliat de fezabilitate (RMT), inclusiv o analiză cost-beneficiu (CBA) pentru construcția liniei feroviare de mare viteză Budapesta-Cluj-Napoca. (III. 26.) Rezoluția Guvernului.”

RMT trebuie elaborat în conformitate cu metodologia normelor de subvenționare ale UE; cum ar fi analiza instituțională, analiza impactului asupra mediului, analiza sensibilității, analiza riscurilor. Analiza de mediu necesară pentru RMT ar trebui să determine procedura și documentația de licențare de mediu necesară. Conținutul tehnic al versiunilor NSV include cel puțin următoarele:
– lungime de 250-300 km; – căi ferate proiectate pentru o viteză de aproximativ 250 km / h, 300 km / h sau 350 km / h cu o capacitate de cel puțin 500 000 pasageri pe an,
– conectarea la cel puțin două orașe cu o populație urbană medie-mare, intersecție intermodală;
– traversări de artefacte speciale, în special râuri mari, pârâuri , intersecții de drumuri cu trafic intens, artefacte urbane, poduri, tuneluri.
– Vehicule speciale neconvenționale de înaltă performanță, cu o capacitate mai mare. Autoritatea contractantă se referă la un vehicul special neconvențional, capabil de trafic internațional și capabil de o viteză mai mare decât cea a rețelei interne actuale,
– Soluții de transport inteligente (ITS)
Pentru secțiunea internă, este necesară elaborarea versiunii selectate la nivelul de proiectare a studiului de geometrie a liniei (nivel de proiectare schiță adecvat pentru desemnarea corectă a OE), pentru o linie de cale ferată de aproape 250-300 km, folosind parțial liniile feroviare existente. Nu va fi pregătit niciun plan de licențiere și / sau de dezvoltare ca parte a sarcinii de proiectare.

Sarcina continuă a Antreprenorului este de a menține întâlniri periodice și de a relaționa cu reprezentanții, organele competente, organizațiile, autoritățile țărilor din zona de planificare (UNGARIA, ROMÂNIA), precum și persoanele de contact necesare pentru executarea contractului.

Achiziția se referă la pregătirea unui studiu detaliat de fezabilitate, care nu poate fi defalcat într-un studiu detaliat de fezabilitate.
Durata contractului va fi de 540 zile de la semnare iar ofertele vor fi deschise la data de 26.02.2020.

 


  • dm
  • Posted:
  •  

Re: Cale ferata de mare viteza Cluj - Budapesta dm

Eu mă așteptam să fie publicat pe toate limbile din UE. Traducerea ta este foarte buna. Da, așa este, e vorba despre studiul de fezabilitate, nu am văzut primul rând din anunț.

 


Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420532 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use