CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Știri, evenimente, noutăți, discutii și documentații feroviare

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde puidemorosan » Dum, 16 Iun 2019, 16:45

Iar CAF de ce nu s-ar baga?
Platforma Civity are atat versiune EMU cat si DMU (vezi exemplul Northern Arriva UK).
Zi faina.
Avatar utilizator
puidemorosan
Membru Bronze
 
Mesaje: 519
Membru din: Vin, 25 Oct 2013, 15:14
Localitate: Popesti Leordeni

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde Razvan021 » Dum, 16 Iun 2019, 17:01

CAF se poate baga cu Civity.Nu am facut chiar o lista completa, am dat si noi niste exemple :D
Razvan021
 
Mesaje: 85
Membru din: Mie, 13 Feb 2019, 09:19

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde punmeister » Dum, 16 Iun 2019, 21:30

puidemorosan scrie:Iar CAF de ce nu s-ar baga?
Platforma Civity are atat versiune EMU cat si DMU (vezi exemplul Northern Arriva UK).
Zi faina.

Corect, am uitat ca si voi aveti DMU :) Nu stiu de ce credeam initial ca doar Alstom mai face DMU :lol:
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde bercenicity » Dum, 16 Iun 2019, 21:57

Ceva pentru UK nu se potriveste pe continent. Nu zic ca nu ar putea face, dar Civity DMU pt continent ar fi deferite fata de Civity DMU UK. Si Civity EMU pt continent nu are loc pt motoare diesel. Sau ar avea diesel power packs pe acoperis si transmisie electrica?

punmeister scrie:Deci aici pot lua contractul Alstom cu LINT si Stadler cu WINK, nu cred ca se baga PESA sau CRRC aici.


Stadler WINK are doar 135 de locuri (fata rabatabile) in varianta single-class si o singura toaleta. CFR vrea clasa I si II, minim 150 scaune (fara rabatabile) si doua toalete. De la Stadler s-ar potrivi Flirt cu 3 vagoane si power-pack.
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1483
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde punmeister » Lun, 17 Iun 2019, 10:32

Hmmm, daca vor doua toalete (din care una sa respecte standardul TSI PRM) nu cred ca vor fi suficiente 3 vagoane, ci mai degraba patru vagoane plus Powerpack in cazul Stadler FLIRT 3.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde bercenicity » Lun, 17 Iun 2019, 14:32

De fapt nici nu vor Stadler FLIRT
Capture.GIF
Capture.GIF (7.04 KiB) Vizualizat de 284 ori
Ultima oară modificat de bercenicity pe Lun, 17 Iun 2019, 14:48, modificat de 3 ori în total.
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1483
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde punmeister » Lun, 17 Iun 2019, 14:39

Deci in cazul asta ar ramane doar Alstom si CAF, desi nu m-ar mira ca Stadler sa le ceara sa schimbe aceasta cerinta ca sa accepte si FLIRT 3 cu Powerpack.
Fişiere ataşate
Screenshot_20190617-154836_Drive.jpg
Screenshot_20190617-154836_Drive.jpg (225.99 KiB) Vizualizat de 274 ori
Ultima oară modificat de punmeister pe Lun, 17 Iun 2019, 14:48, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde bercenicity » Lun, 17 Iun 2019, 14:48

Doar daca vrea sa participe Stadler...

Coradia LINT 54 e prea mic. Poate s-ar incadra daca ar elimina cate o pereche de usi duble pe vagon.
Nu am vazut sa faca versiunea de 58m.
Si chiar si pentru varianta de 54 au varianta cu trei motoare, deci doar in doua motoare pt 58m ar putea fi submotorizate.

Singurul care s-ar incadra ar fi PESA Atribo. Varianta petru Italia are 150 de locuri in doua clase, doua toalete si cate un motor diesel in fiecare vagon de capat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pesa_Atribo
https://www.vagonweb.cz/fotogalerie/I/F ... hp?lang=de
Ultima oară modificat de bercenicity pe Lun, 17 Iun 2019, 15:04, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1483
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde punmeister » Lun, 17 Iun 2019, 14:53

DB are de 58m, clasa 620.



Ca motorizare varianta de 58m are 4 motoare de 390kW, deci nici nu se pune problema de submotorizare.
https://infoportal.mobil.nrw/technik/sp ... nt-81.html

Asa este, BR620 este de 81 metri, nu 58, merci @bercenicity.
Ultima oară modificat de punmeister pe Lun, 17 Iun 2019, 15:31, modificat de 4 ori în total.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde bercenicity » Lun, 17 Iun 2019, 14:55

Alea sunt doua LINT 81 cuplate (de cate 81m fiecare). Fiecare vagon are cate unul sau doua motoare.

Si mie mi se pare restrictiva cerinta ca sa aibe motoarele diesel in vagoanele de capat, unul pe vagon.
Ultima oară modificat de bercenicity pe Lun, 17 Iun 2019, 15:06, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1483
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde punmeister » Lun, 17 Iun 2019, 15:04

Tocmai, in conditiile in care nu exista vreo diferenta de capacitate intre FLIRT 3 cu Powerpack Diesel si FLIRT 3 Electric sau Bi-Modal. Eu unul sper ca o sa se schimbe aceasta cerinta ca sa participe si Stadler, solutia lor fiind cea mai buna pentru CFR.



Singurul neajuns este faptul ca la 4 vagoane are doua boghiuri Jacobs in plus fata de varianta EMU.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde Razvan021 » Lun, 17 Iun 2019, 15:19

Multumim de info Bercenicity&Punmeister.Inteleg ca PESA are un model care se incadreaza, Atribo.Exista cumva informatii si despre noul LINK 3 (DB clasa 633), ma refer la cum sunt situate motoarele, ca banuiesc ca au 2 toalete, ca sa stim daca au si varianta asta?
Razvan021
 
Mesaje: 85
Membru din: Mie, 13 Feb 2019, 09:19

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde Marian Andrei » Lun, 17 Iun 2019, 16:15

De Newag ce ziceti? Lasa, mai bine fara CAF dupa teapa de la metrou.

https://www.newag.pl/nasza-oferta/spali ... trakcyjne/
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 17987
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: CFR Călători - Achiziția a 50 de rame diesel

Mesajde punmeister » Lun, 17 Iun 2019, 16:19

Teapa de la metrou a fost facuta si cu mana mascariciului de atunci :ugeek:
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 3920
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori