Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Accidente și incidente în România

951 posts, 331261 views
 
Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente și incidente în România BGP2597

Ce am vrut să zic este că CFR Călători nu a schițat niciun gest de comunicare cu privire la acest eveniment, deși le-au fost afectate în mod direct 2 trenuri. Comunicatele puse de Tibi mai sus sunt date de purtătorul de cuvânt al CFR Infrastructură.
Pe pagina CFR Călători singurele lucruri de care aflăm sunt târguri de turism sau alte încercări mai mult eșuate de PR, nimic despre vreun accident, despre trenuri care stau cu orele în câmp cu locomotiva defectă sau alte lucruri despre care călătorii merită cel puțin să știe când sunt ținuți cu orele să aștepte prin trenuri și prin gări.

 


Re: Accidente și incidente în România BodoMinea

Locomotiva unui tren de călători a deraiat sâmbătă dimineata de trei osii .Totul s-a întâmplat la Racoș, în jurul orei 07.45.Trenul circula din Braşov spre Mediaş.
„Nu au fost probleme cu călatorii, au fost preluaţi de trenurile în grafic, iar comisia de cercetare urmează să stabilească ce anume a determinat această situaţie. Un fir este închis deocamdată, iar circulaţia se desfăşoară pe firul paralel“, a declarat Oana Branzan purtător de cuvânt CNCFR SA
„CFR Călători informează că în această dimineaţă, din cauza unor perturbări apărute în circulaţia trenului Regio 3501, Braşov – Mediaş, în staţia Racoş, pasagerii vor fi preluaţi până la destinaţia finală de trenul Interregio 1745 Braşov – Mediaş – Baia Mare“.

Anunță pagina "Feroviarul Român" pe Facebook - https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 2522891445
FB_IMG_1551536113567.jpg (47.06 KB; downloaded 4660 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente și incidente în România Utilizator anonim

Inca doua deraieri înafara de cea prezentata mai sus, tot in cursul zilei de azi, după cum urmeaza:

- IR 74 cu 477-689 la tractiune in zona Savarsin, locomotiva a deraiat pe o abatere cu primul boghiu.
- EA 106 la manevre in zona dintre Pasaj Grant si Gara de Nord, pe linia de acces către gara, cu ambele boghiuri, in jurul orei 17.

:popa:  :popa:  :popa:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente și incidente în România Utilizator anonim

La ora asta a sosit in Gara de Nord trenul de lucru cu care se va lucra pentru repunerea lui EA 106 pe sine in zona Pasaj Grant.

LRM_EXPORT_499997203113436_20190302_202134298.jpeg (1.03 MB; downloaded 4618 times)


LRM_EXPORT_500068515902539_20190302_202245610.jpeg (1.04 MB; downloaded 4622 times)


LRM_EXPORT_500122961026269_20190302_202340056.jpeg (1020.64 KB; downloaded 4664 times)


LRM_EXPORT_500159805067974_20190302_202416900.jpeg (1.02 MB; downloaded 4619 times)

 


Re: Accidente și incidente în România misterr

‘Ce ma, nu puteai sa franezi?’. Mecanic de locomotiva agresat de martorii accidentului de tren de langa Timisoara. Video





TIMIS. Cativa localnici din Dudestii Noi, care au fost martori la fata locului la accidentul de tren de vineri, au sarit la gatul mecanicului de locomotiva, dupa ce garnitura pe care o conducea a lovit o masina, iar o fata de 14 ani a fost ranita.

Dovada stau imaginile postate pe retelele de socializare de un martor care se afla in zona si a filmat momentele de dupa impact.

In imagini se vad oamenii care ii reproseaza mecanicului faptul ca nu ar fi franat la trecerea la nivel cu calea ferata.

„Ce ma, nu puteai sa franezi?„, i-a spus unul dintre oamenii prezenti la locul accidentului. Raspunsul mecanicului a venit imediat:”Am sunat, am franat, degeaba! Ce să franez”





Reprosurile oamenilor au continuat la adresa mecanicului.
„N-ai sunat nimica si n-ai franat nimica, ma!„, strigă un barbat la mecanic.
„Da, domne, dar sunati foarte încet„, i-a spus un altul.

„Vorbiti ba cu aia să schimbati trenurile astea, dati-le foc ba„, a strigat un alt barbat.

Va reamintim, vineri, in jurul 13.30, la Dudestii Noi, un tren care circula din directia Sannicolau Mare a lovit in plin un autoturism, la o trecere la nivel cu calea ferata semnalizata cu crucea Sfantului Andrei, respectiv indicator Stop. Nu are bariera si nici semnale acustice ori luminoase, iar soferul nu s-a asigurat.

Barbatul de 49 de ani care se afla la volan a scapat nevatamat, insa o tanara de 14 ani a fost ranita si a ajuns la spital.

Soferul va fi cercetat pentru vatamare corporala din culpa.

VIDEO:

https://www.facebook.com/nicu.voicu.7315/videos/555715398272105/

 


Re: Accidente și incidente în România shoppy

Ce sa faca si maimutele cu tigaia aruncata de altii la gunoi.

 



Re: Accidente și incidente în România andrei11

E adevărată știrea ?
CfR.jpg (171.04 KB; downloaded 4267 times)

 


Re: Accidente și incidente în România cris_m

Foarte probabil sa fie, ca doar stim bine cum sunt acum liniile :popa:

 


Re: Accidente și incidente în România shoppy

Seamana cu Brasov.

 


Re: Accidente și incidente în România misterr

O locomotivă a sărit de pe şine în Braşov, a cincea deraiere în martie

Click pe imagine pentru video:





A cincea deraiere în numai două săptămâni arată încă o dată dezastrul de pe căile ferate. O locomotivă CFR a sărit vineri seară de pe şine în Braşov. În timp ce sute de pasageri sunt zilnic în pericol, autorităţile se laudă cu micile realizări. Compania a modernizat anul trecut numai 3% din vagoane. 24, dintr-un total de peste 800. Este o mare minune, o spun chiar şefii din CFR, mai ales că în 2017 nici măcar o garnitură n-a fost modernizată. Între timp, şinele de cale ferată cedează în fiecare zi.

O locomotivă sărită de pe şine aproape un metru, în Braşov. Din fericire, nu avea vagoane ataşate, şi niciun călător n-a fost pus în pericol.

E însă a cincea deraiere de la începutul lunii şi încă o dovadă că suntem la un pas de catastrofă. 65% din liniile ferate sunt nesigure, iar 800 de vagoane au nevoie să fie înlocuite. Doar 24 au fost modernizate anul trecut. Adică 3%. E totuşi un record, la care şi şefii din CFR se uită ca la o minune.

Un singur vagon modernizat a costat, în medie, în jur de 200.000 de euro. Vagoanele sunt acum curate, dotate cu camere de supraveghere, aer condiţionat, toalete decente, dar călătorii au găsit şi câteva probleme.

În 2017 nu a fost modernizat niciun vagon, iar în 2015, de pildă, doar unul. CFR nu a mai primit bani de investiţii de la stat din 2011.

Din 1991 CFR a cumpărat vagoane. Sunt 30 de ani în care vagoanele au circulat. Mai sunt 10 sau 15 pe rutele de navetisti din Bucureşti. Dar oficialii de la CFR ne dau asigurări că din toamnă aceste vagoane vor fi istorie.

Aproape 500 de vagoane ale CFR Călători vor intra anul acesta la reparaţii, cel puţin pe hârtie.

În ultimii 7 ani, CFR Călători a avut 7 directori. Trenurile deraiază aproape săptămânal: de la cele de călători până la cele de marfă. Iar CFR Infrastructură nu are nici măcar director. În ţară, trenurile circulă şi cu restricţii de viteză de 15 km pe oră, adică pot fi intrecute. de o căruţă.

 


Re: Accidente și incidente în România misterr

6 cabluri de dirijare a traficului feroviar au fost tăiate, pentru a fi furate. Anunțul CFR





CFR anunță că circulaţia feroviară pe ruta Pitești – București se desfăşoară la această oră în condiţii speciale, de tip cale liberă, sub atenta supraveghere a personalului feroviar care dirijează traficul pe bază de comandă telefonică.

Măsura a fost impusă după ce persoane necunoscute au tăiat 6 cabluri de alimentare a instalației de dirijare a traficului pe relația Titu - Ghergani, probabil în vederea sustragerii și valorificării la centrele de fier vechi.

Până la înlocuirea cablurilor și remedierea deranjamentelor tehnice produse la instalațiile de dirijare a traficului, trenurile din/în direcțiile Pitești și Târgoviște spre/dinspre București, vor acumula întârzieri în graficul de circulație de 20-25 de minute pe zona afectată, întârzieri care modifică implicit și ora de sosire la destinație.

Echipele de intervenţii se află pe teren pentru înlocuirea cablurilor și remedierea defecţiunilor survenite la instalaţiile de dirijare a traficului, în urma savârşirii acestor acţiuni infracţionale.

”Reamintim faptul că achiţionarea materialelor feroase şi neferoase utilizate în activitatea feroviară este interzisă şi constituie contravenţie sancţionată cu amendă de la 20.000 lei la 40.000 lei, potrivit OUG 31/2011, iar cei care vor săvârşi această contravenţie vor achita, pe lângă amenda contravenţională şi un tarif cu titlu de tarif de despăgubire, în cuantum egal cu valoarea elementelor feroviare în cauză şi a manoperei aferente.” - se arată într-un comunicat al companiei feroviare.

 


Re: Accidente și incidente în România Gabi23

Mașină spulberată de tren, în Olt.

Pompierii Detașamentului Slatina acționează în comuna Găneasa, sat Grădiștea, la un accident feroviar.
În accident a fost un autoturism, în care se afla șoferul, în vârstă de 76 de ani și trenul Regio 2074, care circula pe ruta Lotru-Piatra Olt. În tren se aflau cinci călători.
La sosirea echipajului SMURD și echipajului cu medic de la Serviciul de Ambulanță, șoferul a fost găsit decedat.

Sursa: https://www.facebook.com/stiridintara/v ... 119998417/

 


Re: Accidente și incidente în România TibiV

Info trafic ferovia statia CF Timișoara Nord

In jurul orei 14.10, in St CF Timisoara N, la linia 3 R,  se produce un incendiu la trenul privat AMX 540 care apartine operatorului Regio Calatori.

Trenul pleca in cursa la ora 14.12 pe relatia Timisoara Nord - Lovrin.

Pentru stingerea incendiului au imtervenit pompierii militari.

Menționez că circulația altor trenuri nu este afectată.

Purtător de cuvânt CFR SA
Oana Brânzan

 


Go to page:  1  ... 38 39 40 41 42 43 44  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use