Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Accidente și incidente în România

951 posts, 331274 views
 
Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente și incidente în România andrei11

Colega, nu te contrazic, dar postarea ta e un banc bun.
Deci  :lol:

 


Re: Accidente și incidente în România aztec

Nu mai este obiceiul ca si controlorul sa agite steguletul cand se da cu spatele....sau doar la stat?

 


Re: Accidente și incidente în România Puss in Boots

Intrebarea e pertinenta si ultima oara cand am vazut un tren de genul asta iesind din gara era nasul care flutura din stegulet. Nu stiu in schimb daca e exceptia sau regula.

 


Re: Accidente și incidente în România andrei11

Toți sunt cu  stegulețul / lanterna.

 


Re: Accidente și incidente în România shoppy

Pai de aceea am spus ca nu l-a ajutat seful de tren, sau probabil seful de tren fluiera, urla, pana la urma poate chiar a tras semnalul de alarma.
Da, interesant, bine, BM si CAF nu sunt un exemplu bun pentru ca se considera un singur EMU, poate IVA, si la garniturile de 2x sau 3x Desiro lafel, probabil ca de vina este inmatricularea, la EMU/DMU este o regula iar la locomotiva este alta.

 


Re: Accidente și incidente în România andrei11

Cum am mai spus, trebuia să se uite la <<metrajul >> care este scris pe stâlpi, nu înțeleg de ce sunt ignorate  de către mecanici indicațiile de pe stâlpi.
Nu înțeleg de ce nu vorbesc prin stație ( că au ) chiar și prin telefonul mobil. Să nu-mi spuneți că mai există oameni fără telefon mobil la orașe. Stația e de o mie de ori mai vizibilă decât stegulețul. Apropo, când mai spală și ei stegulețele astea, că sunt murdare rău de tot.  :mrgreen:

 


Re: Accidente și incidente în România subway guru

Multumesc de lamuriri ca ultima data cand m-am urcat in tren a fost in Finlanda pe o linie <normala> pe care se circula cu 180km/h si trenul avea si un mic compartiment pentru fumatori, o camaruta de <gazare> cam ca alea din aeroporturi!  8-)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Accidente și incidente în România Mircea G

andrei11 wrote:
....... Stația e de o mie de ori mai vizibilă decât stegulețul....

Conteaza regulamentul . In caz de evenimente , conteaza regulamentul .

 


Re: Accidente și incidente în România andrei11

Asta o știm cu toții, dar regulamentul se poate schimba...

 


Re: Accidente și incidente în România ByOnu

Regulamentul, procedurile si tehnologia din teren trebuiesc clar schimbate. Avem aceleasi proceduri ca pe vremea locomotivelor cu abur.

Acum vreo 4 ani cred, cand inca exista Beograd - Bucuresti, am facut greseala inestimabila si impardonabila de a lua acest tren din Timisoara, desi auzisem ca are intarzieri regulat. Dar eram deja obisnuit cu intarzierile trenului Tm - Buc de o ora, o ora si jumate cel mult. Mi-am zis, cat de rau poate fi? Nu stiu cum, dar fara intemperii sau ceva, a avut intarziere 4 ore in final. Efectiv de la Rosiori (de cand m-am trezit) pana la Bucuresti, in fiecare statie fugea seful de gara sau impiegatul pana la locomotiva si semna niste hartii. In Videle trenul a oprit la vreo 500m de peroanele garii si efectiv vedeam o doamna impiegat, presupun, care fugea pe linii si prin buruieri cu hartiile, abia apoi a putut intra trenul la peron - in Videle! Execrabile proceduri!

Care mai este rostul procedurilor acestea cand avem suruburi care ies din traveste la suflarea vantului? Voi va dati seama ca cineva semneaza si raspunde pentru ele? Obligat de imprejurari? Au fost si reportaje cum ca nu pot dormi noaptea de frica unui accident, caz in care ar raspunde cu libertatea. Sau la STB cand ii obliga pe soferi / vatmani sa iasa pe traseu cu erori in bord sau alte defecte, ba chiar fara ITP, in caz contrar fiindu-le ciupit un 20% din salariu. Despre ce proceduri vorbim aici?!


BTW, voi va dati seama ca trenul RT cu siguranta nu mergea cu viteza, si totul a intrat in tampoane ca in branza. Alea-s de decor acolo. La ceva mai serios ajungi cu locomotiva in holul ministerului.







 


Re: Accidente și incidente în România shoppy

...Si primul care nu a vazut trenul pe anul acesta este la RC: https://stirileprotv.ro/stiri/actualita ... sorii.html

 


Re: Accidente și incidente în România subway guru

Trecerile la nivel sunt o problema grava dar pare ca nimanui nu-i pasa...cati morti mai trebuie sa contabilizam pana se decid cei <iresponsabili> ca macar sa se aplece asupra problemei in vederea solutionarii???

 


Re: Accidente și incidente în România alliens

Cu unele exceptii, sunt o problema grava din cauza soferilor care nu  cunosc/nu respecta regulie de circulatie

 


Re: Accidente și incidente în România subway guru

Sunt o problema pentru ca au eliminat barierele

 


Go to page:  1  ... 36 37 38 39 40 41 42  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use