Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Accidente și incidente în România

951 posts, 336651 views
 
Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 68
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente și incidente în România Utilizator anonim

R5008 + un marfar al DB cu LEMA 013.

79541588_639074653299317_329023331284025344_o.jpg (156.77 KB; downloaded 4291 times)

 


Re: Accidente și incidente în România BodoMinea

11 răniți după ce două trenuri s-au ciocnit, între Ploiești și Brazi. O victimă a fost preluată de elicopterul SMURD
Un accident feroviar s-a produs, miercuri, în zona gării Ploiești Triaj. Două trenuri s-au ciocnit frontal, iar 11 persoane au fost rănite. Potrivit primelor informații, trenul personal care circula pe ruta Ploiești Sud – București era în mișcare, iar trenul marfar, de la un operator privat, era oprit.

ACTUALIZARE, ora 17:00: Potrivit noilor informații, bilanțul răniților a crescut. 11 persoane au fost rănite, dintre care una a suferit politraumatisme și a fost preluată de elicopterul SMURD.

La fața locului au fost mobilizate două descarcerări, două autospeciale de stingere, patru ambulanțe SMURD, o autospecială de terapie intensivă și una de transport personal și victime multiple, precizează ISU Prahova.

Șeful DSU, Raed Arafat, a declarat, într-o intervenție telefonică la Digi24, că la fața locului intervin "mai multe echipaje, inclusiv elicopterul SMURD. Potrivit informațiilor preliminare este vorba de 5 răniți ușor. E posibil să mai fie încă o persoană, deci să fie șase. Zona a fost mai greu accesibilă pentru echipa de intervenție. La acest moment știm că sunt 5 sau 6 persoane care sunt rănite. Dacă e necesar vor fi duși la spitalul din Ploiești."

În urma incidentului, CFR informează că circulația trenurilor este inchisă pe raza stației Ploiești Triaj. „Din primele informații primite de la fața locului, în urma impactului 5 persoane au fost rănite, este vorba despre 3 călători din trenul Regio 5008 și mecanicii celor două trenuri. Din punct de vedere al asigurării continuității traficului feroviar pe relația București - Ploiești Triaj, CFR SA a luat măsura ca toate trenurile înscrise în circulație pe relația București - Ploiești Triaj să circule deviat pe ruta ocolitoare Brazi - Ploiești Vest – Ploiești Sud.

Menționăm faptul că o comisie de specialitate va ancheta acest accident și va stabili cauzele exacte care au condus la producerea accidentului”, se arată în comunicatul de presă al Companiei Feroviare Române.










Foarte urât...

 


Re: Accidente și incidente în România shoppy

Intr-adevar, dupa cum sunt indoite pantografele locomotivei de la Calatori, este clar ca ea se deplasa inainte in momentul impactului.

 


Re: Accidente și incidente în România messe

Intreb si eu, asa ca un novice: oare mecanicul trenului Regio nu a observat garnitura trenului de marfa, mai ales ca nu era ceata, viscol sau alte intemperii si mai ales ca acel tren de marfa stationa? Chiar nu si-a dat seama ca sunt pe aceeasi linie? Ce viteza putea avea ca sa nu poata opri in siguranta?  Si-n plus cei de la miscare sau cei care sunt indrituiti in semnalizarea feroviara, cum de nu au "pus" semaforul rosu? Si inca o intrebare: acel Regio avea oprire in Ploiesti Triaj? De obicei personalele, actualele regio, opreau in Ploiesti Triaj.

 


Re: Accidente și incidente în România misterr

Accident feroviar grav. Aproape 50 de oameni au fost răniți după ce 2 trenuri s-au ciocnit în Ploiești

Click pe imagine pentru video:





Două trenuri s-au ciocnit miercuri după-amiază, între Ploiești și Brazi, iar în urma impactului puternic, un vagon a deraiat și aproape 50 de persoane au fost rănite. 11 oameni au ajuns la spital.

Bilanțul victimelor a ajuns la 11 răniți, dintre care una are politraumatisme și a fost preluată de elicopterul SMURD.

Din primele informații, se pare că, în Gara Triaj din Ploiești, un tren marfar ar fi depășit semnalul de oprire și a intrat în coliziune cu un tren personal care circulă pe ruta Ploiești Sud - București.





În urma impactului, primul vagon al trenului personal ar fi deraiat.

La fața locului au fost mobilizate forțe sporite de intervenție - două echipaje de la descarcerare, 2 autospeciale pentru stingerea incendiilor, 4 mașini SMURD, un echipaj pentru pentru terapie intensivă și unul pentru transport victime multiple.





În sprijinul lor a fost trimisă și o echipa CBRN și un elicopter SMURD. Traficul feroviar între Ploiești Sud și București este momentan blocat.





Trenul personal abia plecase din gara Ploiești Sud și se îndrepta către București. Din primele informații se pare că un alt tren, un marfar, nu ar fi respectat semnalul de oprire și a intrat frontal în locomotivă trenului reggio.

Pasagerii povestesc că au auzit un zgomot puternic, apoi au fost aruncați unul în altul.

În total, 10 persoane au ajuns la Spitalul de Urgență din Ploiești iar una a fost trimisă cu elicopterul la București. O anchetă este acum în plină desfășurare.

 


Re: Accidente și incidente în România shoppy

Linia nu este in aliniament(dreapta), personalul tocmai iesea dintr-o curba.

 


Re: Accidente și incidente în România BGP2597

Linia este într-adevăr în curbă, trenul Regio era în linie curentă, urma să intre în Ploiești Triaj Gr. A unde avea programată o oprire de 4 minute, probabil pentru încrucișare. Trenurile de călători care vin din Ploiești Sud de doi ani opresc în Triaj doar pentru încrucișări, nu și comercial, acestea fiind deviate pe unul din firele de marfă banalizat pentru traficul de călători. Trenul de marfă era în stație și cel mai probabil după cum s-a spus și în presă a depășit semnalul. Rămâne ca AGIFER să stabilească exact ce s-a întâmplat.

 


Re: Accidente și incidente în România alexxd_31

Foarte ciudata zona triajului. Anul acesta am circula de cateva ori pe ruta Bucuresti -Ploiesti Sud si retur. De fiecare data trenul avea alta trasa si timpi de stationare diferiti in zona triajului (In functia de intarzierea acumulata). Am inteles ca aveau loc niste lucrari la un pod care ingreunau si perturbau puternic circulatia din si spre Ploiesti Sud.

 


Re: Accidente și incidente în România BGP2597

Într-adevăr, sunt niște lucrări din cauza cărora circulația este deviată cam de prin August 2017. De la Brazi, după ieșirea din stație spre Ploiești pornesc 2 fire de circulație paralele cu firele "normale" care asigură intrarea în grupele de marfă ale stației Ploiești Triaj. Lucrările (respectiv reconstrucția podului de la km 57) se întâmplă pe ambele fire "normale" între Ram. Ploiești Triaj (care ocolește grupele de marfă) și Ploiești Sud, motiv pentru care tot traficul spre/dinspre Sud este deviat pe unul din firele paralele de marfă, dar cum totul se întâmplă după ce M300 și M500 se despart, traficul spre / dinspre Ploiești Vest nu este afectat.

 


Re: Accidente și incidente în România misterr

Noi date în cazul ciocnirii trenurilor din Ploiești. Ce suspectează anchetatorii

Click pe imagine pentru video:





Apar date noi în cazul accidentului feroviar din Ploiești unde două trenuri, unul marfar și unul de persoane, s-au ciocnit miercuri după-amiază.

Potrivit unor surse din anchetă, sunt luate în calcul fie o eroare umană, fie o defecțiune la sistemul de semnalizare sau chiar o problemă la locomotiva marfarului.

Dintre cei 12 răniți duși inițial la spital, doar o persoană a mai rămas internată. Acum trenurile circulă normal pe ruta Ploiești Sud-București.

Trenul personal abia plecase din gara Ploiești Sud și se îndrepta către București, când, în jurul orei 16, s-a ciocnit frontal cu marfarul.

Pasagerii s-au trezit aruncați unul peste celălalt.

Femeie: „Bubuitură mare, da. Nu am auzit decât bușitura și m-a aruncat.”

Controlor tren: „Abia începusem să controlez biletele. Am căzut și m-am lovit.”

Bărbat: „Celălalt controlor mi-a făcut biletul și după aia am pus abonamentul înapoi în buzunar și am căzut din bancă și m-am lovit cu partea asta din față și dinții. Aici mă doare.”

Pentru că ambulanțele nu au putut ajunge până la locul impactului, echipajele de salvare au parcurs pe jos câteva sute de metri până la victime.

Raluca Vasiloae, purtător de cuvânt ISU Prahova: „Sunt conștiente, cooperante. O victimă a fost transportată la București cu elicopterul SMURD.”

În afară de rănitul dus la București, alte 11 persoane au ajuns inițial la Spitalul de Urgență din Ploiești: 5 femei și 6 bărbați, printre care și un cetățean din Columbia.

Violeta Tănase, medic primar UPU Ploiești: „Toți au fost aduși conștienți, cooperanți prezentând mai multe contuzii la nivelul cranian, la nivelul membrelor. Majoritatea sunt încă în investigații.”

În final, numai o femeie a rămas internată.

Între timp, în triaj a început ancheta.

Potrivit regulamentului de circulație pe calea ferată, în momentul în care luminile de semnalizare arată alb sau albastru, trenul trebuie să înceteze imediat orice manevră. Se pare că în acest caz, unul dintre mecanicii de locomotivă a ignorat pur și simplu lumina de oprire. Așa se face că cele două garnituri au ajuns față în față pe aceeași linie ferată, iar trenurile s-au ciocnit frontal. Primul vagon al trenului care transporta 50 de pasageri e distrus aproape în totalitate, iar două vagoane ale trenului de marfă, încărcate, se pare, cu zahăr, au deraiat.

Și inspectorii ITM au ajuns la locul accidentului feroviar.

Reporter: „Se poate vorbi de accident de muncă?”

Inspector: „În final, după cercetare, pentru cele patru victime salariate în timpul activității, vom declara accident de muncă.”

Reporter: „În ce constau cercetările?”

Inspector: „În modul de producere al evenimentului, respectiv, cauzele producerii, împrejurările.”

Până târziu în noapte, circulația trenurilor de călători a fost deviată, până ce au fost repuse pe șine vagoanele deraiate.

 


Re: Accidente și incidente în România andrei11

Potrivit regulamentului de circulație pe calea ferată, în momentul în care luminile de semnalizare arată alb sau albastru, trenul trebuie să înceteze imediat orice manevră.

Afirmația asta este o gogomănie !!!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Accidente și incidente în România Utilizator anonim

E o aberatie afirmatia cu totul, ca nu se refera la tipul de semnal mai ales. Alb lunar si albastru sunt la „pitici” de manevra, adica semnalele de la nivelul liniei, sau in cazul semnalelor de statie, albul lunar este sub luminile normale. In cazul de „pitici”, albastru inseamna INTERZIS orice manevra, iar alb lunar inseamna LIBER LA MANEVRA. In cazul celalalt, albul este singura indicatie aprinsa, restul luminilor fiind stinse in cazul manevrei, dar mi-e greu sa cred ca asa s-a intamplat aici.

Oricum, una din cauzele accidentului este ca se chinuie sa repare niste poduri pe linia normala Brazi - Ploiesti Sud de vreo doi ani, circulatia tuturor trenurilor spre Buzau fiind dirijata prin triaj...

 


Re: Accidente și incidente în România misterr

În reportaj spune clar că e vorba de „pitici”, îl și arată.

 


Re: Accidente și incidente în România shoppy

Probabil ca DB a spus ca ei au pornit pe alb lunar, cine stie, trebuie asteptata ancheta(semnal de manevra exista si pe catarg(stalp)).

 


Go to page:  1  ... 45 46 47 48 49 50 51  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2282 forum members have written 421055 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use