Topic: Accidente și incidente în România
951 posts, 331209 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
Gabi23
DA 1253 (CFR Marfă) a luat foc în această seară în Constanța:
DA 1253 (CFR Marfă) a luat foc în această seară în Constanța:
Un incendiu a cuprins locomotiva unui tren de marfă în zona Energia din Constanța
Pompierii din cadrul Inspectoratului pentru Situații de Urgență Dobrogea al Județului Constanța au fost solicitați în această seară să intervină în zona Energia din municipiul Constanța.
Potrivit ISU Dobrogea, din primele informații un incendiu a cuprins o locomotivă a unui tren de marfă.
La fața locului intervin pompierii Detașamentului Palas cu o autospecială.
Au fost decupate vagoanele încărcate cu motorină, sunt la distanță considerabilă si nu e pericol de extindere.
Sursa: ZIUA de Constanța
Articol disponibil la adresa: https://www.ziuaconstanta.ro/diverse/st ... 79483.html
- Robert
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
Robert
Noroc cu natura, că altfel am rămâne vreo 100 de ani cu ele
Noroc cu natura, că altfel am rămâne vreo 100 de ani cu ele
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
misterr
La un pas de o tragedie de proporții. O locomotivă a deraiat într-un cartier din Arad
Click pe imagine pentru video:
Incident periculos joi, la Arad. O locomotivă privată a deraiat într-un cartier din oraş.
O intersecţie a fost blocată complet după accident, iar traficul a fost deviat pe alt traseu. Nimeni nu a fost rănit, însă localnicii spun că în zonă oricând se poate petrece un incident grav, mai ales că liniile de cale ferată sunt foarte aproape de case.
Locomotiva, aparţinând unei firme private, se retrăgea în depozit, pe o linie secundară, care trece printr-un cartier de case al Aradului. Din cauza stratului de gheaţă de pe calea ferată, a sărit de pe sine şi a blocat o intersecţie.
Martor: ”Circula cu linia înzăpezită, deci practic mecanicul nici nu vede linia. Nu este prima oară, linia nu este îngrijită, că-i iarnă, că-i vară, deloc. Aşa ceva este inadmisibil, la doi metri de casele oamenilor. Noi nu avem niciodată o siguranţă.”
Cei care locuiesc în zonă spun că pericol există tot timpul, pentru că liniile sunt foarte aproape de case.
Localnic: “Acum a derapat aici şi tremură casele mai rău ca în război. Nu mai pot trece maşinile că-i blocat drumul. Și ziua, noaptea, umblă încontinu. Nu poate să doarmă lumea, că se zguduie mai rău ca războiul.”
Localnic: “Este foarte periculos. De ce: putea să prindă câteva maşini, să fie un accident grav, dar pericolul era că putea să ia şi câteva case la rând. Uitaţi în stânga aici sunt foarte aproape de locomotivă şi atunci mureau familii întregi acolo.”
La un pas de o tragedie de proporții. O locomotivă a deraiat într-un cartier din Arad
Click pe imagine pentru video:
Incident periculos joi, la Arad. O locomotivă privată a deraiat într-un cartier din oraş.
O intersecţie a fost blocată complet după accident, iar traficul a fost deviat pe alt traseu. Nimeni nu a fost rănit, însă localnicii spun că în zonă oricând se poate petrece un incident grav, mai ales că liniile de cale ferată sunt foarte aproape de case.
Locomotiva, aparţinând unei firme private, se retrăgea în depozit, pe o linie secundară, care trece printr-un cartier de case al Aradului. Din cauza stratului de gheaţă de pe calea ferată, a sărit de pe sine şi a blocat o intersecţie.
Martor: ”Circula cu linia înzăpezită, deci practic mecanicul nici nu vede linia. Nu este prima oară, linia nu este îngrijită, că-i iarnă, că-i vară, deloc. Aşa ceva este inadmisibil, la doi metri de casele oamenilor. Noi nu avem niciodată o siguranţă.”
Cei care locuiesc în zonă spun că pericol există tot timpul, pentru că liniile sunt foarte aproape de case.
Localnic: “Acum a derapat aici şi tremură casele mai rău ca în război. Nu mai pot trece maşinile că-i blocat drumul. Și ziua, noaptea, umblă încontinu. Nu poate să doarmă lumea, că se zguduie mai rău ca războiul.”
Localnic: “Este foarte periculos. De ce: putea să prindă câteva maşini, să fie un accident grav, dar pericolul era că putea să ia şi câteva case la rând. Uitaţi în stânga aici sunt foarte aproape de locomotivă şi atunci mureau familii întregi acolo.”
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
Gabi23
Comunicatul oficial al CFR Călători:
Comunicatul oficial al CFR Călători:
Deraierea a trei vagoane din compunerea trenului IR 1821
Bucureşti, 23 decembrie 2018
CFR Călători informează că în jurul orei 07.15, ultimele trei vagoane aflate în compunerea trenului IR 1821 Bucureşti Nord – Arad au deraiat între stațiile Petroșani -Subcetate.
O locomotivă Diesel va prelua garnitura de tren, iar pasagerii își vor continua călătoria spre destinația finală.
La fața locului se deplasează reprezentanții autorităților care vor ancheta cauzele producerii acestui incident, precum și echipele de specialiști care vor interveni pentru eliberarea gabaritului.
În cele trei vagoane deraiate se aflau aproximativ 60 de pasageri, iar în celelalte vagoane aproximativ 80 de călători. O persoană care stătea în ușa trenului a fost rănită, fiind preluată de un echipaj al Ambulanței.
Restituire contravaloare bilete, renunțare la călătorie
Pasagerii care au bilete/abonamente la trenurile afectate şi vor să renunţe la călătorie, vor primi, la cerere, contravaloarea pentru parcursul neefectuat, conform Regulamentului de transport pe calea ferată în vigoare. Mai multe detalii despre condiţiile de restituire a tarifelor de transport sunt disponibile pe http://www.cfrcalatori.ro la secțiunea Tarife în țară.
La ora 10:05 călătorii trenului IR 1821 Bucureşti Nord – Arad au fost transbordați în vagoanele rămase pe linie și își continuă călătoria spre Arad.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
ByOnu
1. Ma bucur ca n-avem grav-raniti.
2. Mare pacat de vagoane...
3. Greu de explicat cum de au deraiat ultimele vagoane.
1. Ma bucur ca n-avem grav-raniti.
2. Mare pacat de vagoane...
3. Greu de explicat cum de au deraiat ultimele vagoane.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
PTMZ
Eu îmi dau cu presupusul astfel:
1. Fie trenul a intrat cu o viteză prea mare în curbă, efectul fiind suferit de ultimele vagoane
2. Fie o șină era roasă, aceasta rupându-se și vagoanele au sărit de pe șine.
În articol, este menționat clar locul incidentului, însă văd că CFR a dat doar cele 2 stații principale între care se afla trenul.
Cine cunoaște zona și vede comunicatul va presupune că incidentul s-a petrecut în zona plină de curbe, de la Merișor, acolo fiind un risc mai ridicat de deraiere. Of... Ce poate face o informație enunțată vag!
Greu de explicat cum de au deraiat ultimele vagoane.
Eu îmi dau cu presupusul astfel:
1. Fie trenul a intrat cu o viteză prea mare în curbă, efectul fiind suferit de ultimele vagoane
2. Fie o șină era roasă, aceasta rupându-se și vagoanele au sărit de pe șine.
În articol, este menționat clar locul incidentului, însă văd că CFR a dat doar cele 2 stații principale între care se afla trenul.
Cine cunoaște zona și vede comunicatul va presupune că incidentul s-a petrecut în zona plină de curbe, de la Merișor, acolo fiind un risc mai ridicat de deraiere. Of... Ce poate face o informație enunțată vag!
- andrei11
-
Posted:
-
- florin
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
florin
Mai mulţi oameni s-au aşezat pe şine şi au blocat plecarea unui tren din Gara de Nord: „Nu aveai unde pune piciorul în vagon!“
Mai mulţi oameni s-au aşezat pe şine şi au blocat plecarea unui tren din Gara de Nord: „Nu aveai unde pune piciorul în vagon!“
Martorii relatează că peste 30 persoane au rămas pe peron pentru că nu aveau unde să urce, deoarece angajaţii CFR le vânduseră bilete, dar nu le rezervase locuri, nici măcar socotite pentru stat în picioare. „Trenul a tras la linie cu o întârziere de 80 minute. Trebuia să plece la ora 12.00, iar la Craiova ajungea la ora 16.05. Şeful trenului le-a spus oamenilor să urce în tren aşa cum pot, chit că erau unii cu copii mici. Să se împingă ca să încapă cu toţii, cei dinăuntru să meargă în interiorul vagonului pe coridor, să facă şi celorlalţi loc. Dar nu aveai unde pune piciorul în tren, unde să te mai duci?“, spune Liana, una dintre persoanele care au avut de condus pe cineva la tren. Exasperaţi de situaţia creată şi de condiţiile în care trebuie să circule câteva ore, dacă încăpeau în tren, 5 călători s-au pus în faţa locomotivei, pe şine. La linia peronului au apărut imediat cam 25 agenţi de ordine, de pază, poliţişti, care au încercat să îndepărteze oamenii de pe şine şi de pe peron, astfel încât trenul să poată pleca fără scandal şi fără pasagerii nemulţumiţi. Aceşti au refuzat, însă, să se ducă de acolo, iar CFR-ul a adus, în cele din urmă, un vagon suplimentar.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
WT_fan06
Incident grav în Gara de Nord. Un tren nu a oprit la timp şi aproape a intrat pe peronul central
Incident în Gara de Nord în jurul orei 20:35, unde un tren particular nu a oprit la timp. Trenul nu s-a oprit nici măcar în tampoanele de la capătul liniei şi a ajuns aproape pe pavaj. La manevra de regarare a unei garnituri goale care avea în componenţă nouă vagoane, mecanicul trenului a depăşit în momentul opririi parapetul de la linia 6 unde trebuia să oprească pentru a prelua călătorii spre Braşov. S-a produs şi deraierea ultimului vagon, potrivit sursei citate. Nu sunt persoane rănite.
E aşteptată decizia operatorului privat de a continua călătoria cu o parte din vagoane sau de a reloca pasagerii în alt tren. Traficul trenurilor care urmau să sosească sau să plece din Gara de Nord nu este afectat.
Organele de anchetă vor stabili cauza exactă a acestui incident.
Sursa: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... at-1058141
Incident grav în Gara de Nord. Un tren nu a oprit la timp şi aproape a intrat pe peronul central
Incident în Gara de Nord în jurul orei 20:35, unde un tren particular nu a oprit la timp. Trenul nu s-a oprit nici măcar în tampoanele de la capătul liniei şi a ajuns aproape pe pavaj. La manevra de regarare a unei garnituri goale care avea în componenţă nouă vagoane, mecanicul trenului a depăşit în momentul opririi parapetul de la linia 6 unde trebuia să oprească pentru a prelua călătorii spre Braşov. S-a produs şi deraierea ultimului vagon, potrivit sursei citate. Nu sunt persoane rănite.
E aşteptată decizia operatorului privat de a continua călătoria cu o parte din vagoane sau de a reloca pasagerii în alt tren. Traficul trenurilor care urmau să sosească sau să plece din Gara de Nord nu este afectat.
Organele de anchetă vor stabili cauza exactă a acestui incident.
Sursa: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... at-1058141
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
shoppy
Aceasta este rama modernizata si apoi eviscerata de Atelierele Grivita? Or fi ajuns-o blestemele...
Aceasta este rama modernizata si apoi eviscerata de Atelierele Grivita? Or fi ajuns-o blestemele...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
andrei11
Upss, , să vedeți acum unde vor opri trenurile care << trag >> la peron ca să plece, cred că la 200 m detampon. Să vezi câte înjurături o să-și ia CFR - ul de la ăia care vin în ultima secundă ( și nu sunt puțini ) și care o să piardă trenurile. Yupiiiiiiii
Upss, , să vedeți acum unde vor opri trenurile care << trag >> la peron ca să plece, cred că la 200 m detampon. Să vezi câte înjurături o să-și ia CFR - ul de la ăia care vin în ultima secundă ( și nu sunt puțini ) și care o să piardă trenurile. Yupiiiiiiii
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
Andrei Andraș
shoppy: Rama modernizată la Grivița e RIO-08. Cea implicată în incident e RIO-01 care a fost vopsită în culorile RGC.
shoppy: Rama modernizată la Grivița e RIO-08. Cea implicată în incident e RIO-01 care a fost vopsită în culorile RGC.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente și incidente în România
misterr
Cursă anulată în Gara de Nord după ce un tren a lovit un parapet. Un vagon a deraiat
Click pe imagine pentru video:
Incident feroviar miercuri seară în Gara de Nord, din Capitală. Un tren privat nu a oprit la timp în timpul manevrelor de garare şi a lovit parapetul de la capătul liniei 6.
Ultimul vagon a deraiat şi a ajuns lângă stâlpul de înaltă tensiune, impact care ar fi putut provoca o tragedie. Din fericire în tren nu se afla nimeni şi nu au existat victime. Repunerea pe șine a durat toată noaptea.
Totul s-a întâmplat în jurul orei 20:30, în timpul manevrei de regarare a trenului, care ar fi trebuit să plece către Braşov. În acel moment, trenul a lovit parapetul de protecţie de la capătul liniei 6, iar vagonul de semnal a deraiat şi s-a oprit foarte aproape de un stâlp de înaltă tensiune.
Garnitura care avea în componenţa 9 vagoane nu s-a oprit nici măcar în tampoanele de la capătul liniei şi a ajuns foarte aproape de peron, iar consecinţele ar fi putut fi extrem de grave dacă nu oprea nici acolo.
Jenică Stancu, revizor REGIONAL de siguranţă a circulaţiei: “Singura problemă a fost că au fost elemente de la parapet care au intrat sub ultimul vagon pe care a trebuit să le scoatem fără să facem şi alte deranjamente. E în principiu vorba de foarte multă neatenție, nu e din cauza instalaţiilor.”
Din primele informaţii se pare că a existat o problemă de comunicare între mecanic şi cl responsabil cu indicaţiile privind gararea.
Incidentul nu a afectat mersul celorlalte trenuri care urmau să sosească în Gara de Nord, dar cursa spre Braşov a fost anulată. Operatorul privat a transmis că va restitui banii călătorilor.
Cursă anulată în Gara de Nord după ce un tren a lovit un parapet. Un vagon a deraiat
Click pe imagine pentru video:
Incident feroviar miercuri seară în Gara de Nord, din Capitală. Un tren privat nu a oprit la timp în timpul manevrelor de garare şi a lovit parapetul de la capătul liniei 6.
Ultimul vagon a deraiat şi a ajuns lângă stâlpul de înaltă tensiune, impact care ar fi putut provoca o tragedie. Din fericire în tren nu se afla nimeni şi nu au existat victime. Repunerea pe șine a durat toată noaptea.
Totul s-a întâmplat în jurul orei 20:30, în timpul manevrei de regarare a trenului, care ar fi trebuit să plece către Braşov. În acel moment, trenul a lovit parapetul de protecţie de la capătul liniei 6, iar vagonul de semnal a deraiat şi s-a oprit foarte aproape de un stâlp de înaltă tensiune.
Garnitura care avea în componenţa 9 vagoane nu s-a oprit nici măcar în tampoanele de la capătul liniei şi a ajuns foarte aproape de peron, iar consecinţele ar fi putut fi extrem de grave dacă nu oprea nici acolo.
Jenică Stancu, revizor REGIONAL de siguranţă a circulaţiei: “Singura problemă a fost că au fost elemente de la parapet care au intrat sub ultimul vagon pe care a trebuit să le scoatem fără să facem şi alte deranjamente. E în principiu vorba de foarte multă neatenție, nu e din cauza instalaţiilor.”
Din primele informaţii se pare că a existat o problemă de comunicare între mecanic şi cl responsabil cu indicaţiile privind gararea.
Incidentul nu a afectat mersul celorlalte trenuri care urmau să sosească în Gara de Nord, dar cursa spre Braşov a fost anulată. Operatorul privat a transmis că va restitui banii călătorilor.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination