Topic: Accidente și incidente în România
951 posts, 335037 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Teoria liniei de fuga si a sabotului de deraiere s-a mai facut, pana la urma raportul final este cea mai buna sursa sa aflam daca Instructia de Semnalizare s-a aplicat corect si daca sunt necesare sau nu recomandari de adaugire.
Din partea colegilor din sectiunea TRANSPORT FEROVIAR:
- multumim colegului ClaudiuL ca ne permite in mod repetat sa intervenim pentru a-i da lamuriri
- consideram ca problema s-a discutat pe larg in acest subiect, daca mai are nelamuriri il rugam sa citeasca subiectul si daca nelamuririle persista atunci sa ne indice punctual ce nu a inteles
Teoria liniei de fuga si a sabotului de deraiere s-a mai facut, pana la urma raportul final este cea mai buna sursa sa aflam daca Instructia de Semnalizare s-a aplicat corect si daca sunt necesare sau nu recomandari de adaugire.
Din partea colegilor din sectiunea TRANSPORT FEROVIAR:
- multumim colegului ClaudiuL ca ne permite in mod repetat sa intervenim pentru a-i da lamuriri
- consideram ca problema s-a discutat pe larg in acest subiect, daca mai are nelamuriri il rugam sa citeasca subiectul si daca nelamuririle persista atunci sa ne indice punctual ce nu a inteles
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
ClaudiuL
Totul a pornit de la intrebarea primita de mine dupa o discutie despre podul Constanta (e sigur sau nu este sigur ?) : Ce poduri feroviare au cazut ? Am facut o scurta enumerare din amintiri precizand ca cei de la TRANPORTURI FEROVIARE stiu mai bine. Pentru ultimul subiect am sugerat sa asteptam rezultatul anchetei.
Opinia mea este ca infrastructura feroviara deci inclusiv podurile se afla in stare necorespunzatoare.
Pt. Shoppy :
Un pod subrezit este mai vulnerabil la viitura decat unul bine intretinut si consolidat. Viitura nu este intotdeauna o scuza valabila.
Totul a pornit de la intrebarea primita de mine dupa o discutie despre podul Constanta (e sigur sau nu este sigur ?) : Ce poduri feroviare au cazut ? Am facut o scurta enumerare din amintiri precizand ca cei de la TRANPORTURI FEROVIARE stiu mai bine. Pentru ultimul subiect am sugerat sa asteptam rezultatul anchetei.
Opinia mea este ca infrastructura feroviara deci inclusiv podurile se afla in stare necorespunzatoare.
Pt. Shoppy :
"De asemenea un pod luat de viitura poate sa fie perfect structural cu o zi inainte, deci nu este cinstit sa le bagam aici"
Un pod subrezit este mai vulnerabil la viitura decat unul bine intretinut si consolidat. Viitura nu este intotdeauna o scuza valabila.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Asta cu viitura mai mare sau mai mica vs. podul mai mult sau mai putin subred este asa, este clar pentru toata lumea ca se pricepe tot romanul la poduri si viituri.
Daca o dam in teoria conspiratiei atunci este clar ca toate viiturile au fost mici si toate podurile in prag de prebusire, drept dovada ca s-au prabusit.
Cat despre zvonurile cu podurile feroviare care sunt toate proaste, care ne tot cad in ultimii ani, care sunt in prag de prabusire, care o sa pice la prima ploaie, din partea colegilor de la TRANSPORTURI FEROVIARE, poti sa retii ca NU ESTE ASA.
Cine insista sa se lamenteze sau sa se isterizeze, treaba lui, dar nu are dreptate.
Asta cu viitura mai mare sau mai mica vs. podul mai mult sau mai putin subred este asa, este clar pentru toata lumea ca se pricepe tot romanul la poduri si viituri.
Daca o dam in teoria conspiratiei atunci este clar ca toate viiturile au fost mici si toate podurile in prag de prebusire, drept dovada ca s-au prabusit.
Cat despre zvonurile cu podurile feroviare care sunt toate proaste, care ne tot cad in ultimii ani, care sunt in prag de prabusire, care o sa pice la prima ploaie, din partea colegilor de la TRANSPORTURI FEROVIARE, poti sa retii ca NU ESTE ASA.
Cine insista sa se lamenteze sau sa se isterizeze, treaba lui, dar nu are dreptate.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
ClaudiuL
Asta ar fi o veste buna daca nu ar fi atat de multe restrictii de viteza care banuiesc ca au o motivatie ?
Odata ca niciodata faceam 4 1/2 ore de la Tg Jiu la Bucuresti. Acum se fac circa 5 1/2 ore. Colegii citati au o explicatie ?
Asta ar fi o veste buna daca nu ar fi atat de multe restrictii de viteza care banuiesc ca au o motivatie ?
Odata ca niciodata faceam 4 1/2 ore de la Tg Jiu la Bucuresti. Acum se fac circa 5 1/2 ore. Colegii citati au o explicatie ?
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
mcosmin
Restrictiile de viteza nu sunt legate mereu de poduri subrede. In general pe pod se circula mai incet pentru ca podul a fost gandit pentru o anumita viteza maxima, dar limitari exista multe si in plin camp si sunt cauzate atat de proasta intretinere cat si de vandalizm.
Restrictiile de viteza nu sunt legate mereu de poduri subrede. In general pe pod se circula mai incet pentru ca podul a fost gandit pentru o anumita viteza maxima, dar limitari exista multe si in plin camp si sunt cauzate atat de proasta intretinere cat si de vandalizm.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Daca se circula atunci nu este pericol de prabusire, daca ar fi pericol de prabusire atunci nu s-ar circula.
Admitand ca defectele tin de structura(ceea ce nu stim sigur ca pot foarte bine sa tina de uzura sau reparea liniei), nici un pod nu este perfect, orice pod are niste defecte care evolueaza mai repede sau mai incet, cum la noi banii sunt mai putini se prefera sa se puna restrictii ca defectele sa evolueze mai incet, dar nu inseamna ca toate cu restrictii sunt in pericol de prabusire, pot sa stea ani buni in circulatie si in siguranta cu restrictiile acelea.
Daca se circula atunci nu este pericol de prabusire, daca ar fi pericol de prabusire atunci nu s-ar circula.
Admitand ca defectele tin de structura(ceea ce nu stim sigur ca pot foarte bine sa tina de uzura sau reparea liniei), nici un pod nu este perfect, orice pod are niste defecte care evolueaza mai repede sau mai incet, cum la noi banii sunt mai putini se prefera sa se puna restrictii ca defectele sa evolueze mai incet, dar nu inseamna ca toate cu restrictii sunt in pericol de prabusire, pot sa stea ani buni in circulatie si in siguranta cu restrictiile acelea.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
abc_XC
Inca un incident feroviar. Astept si comunicatul oficial pentru informatii mai clare si exacte.
Sursa:http://stirilocale24.ro/vaslui/ultima-ora-tren-ramas-fara-frane-in-statia-cfr-balad-sute-de-calatori-bulversati-foto-1159248/
Inca un incident feroviar. Astept si comunicatul oficial pentru informatii mai clare si exacte.
Trenul interregio, 1661, Bucuresti-Nord – Iasi, care trebuia sa soseasca la ora 10, 30, la Barlad, a surprins sutele de calatori ce il asteptau in gara locala, in momentul in care a trecut in viteza prin statia CFR Barlad, fara sa opreasca! Trenul a reusit sa opreasca la peste 400 de metri de gara. Calatorii, aflati in numar mare pe peron, s-au agitat, vazand ceea ce se intampla. Angajatii CFR le-au dezvaluit acestora faptul ca situatia a fost cauzata de faptul ca locomotivei… nu i-au tinut franele! In aceste momente, trenul in cauza este blocat pe linia 2, in statia Barlad, iar trenul care trebuia sa plece la ora 11,00 si care s-a umplut de calatori, este de atunci in asteptare, linia acestuia fiind si ea blocata. Vom reveni cu amanunte.
Sursa:http://stirilocale24.ro/vaslui/ultima-ora-tren-ramas-fara-frane-in-statia-cfr-balad-sute-de-calatori-bulversati-foto-1159248/
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
cris_m
Bine, scuza cu franele poate ascunde faptul ca mecanicul a uitat sa opreasca in respectiva statie
Bine, scuza cu franele poate ascunde faptul ca mecanicul a uitat sa opreasca in respectiva statie
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
stefan_br
Nu ai cum sa uiti sa opresti, mecanicului ii este comunicata oprirea prin statie iar inainte de intrarea in gara ai semnal galben iar la semnalele de iesire ai rosu (si niste inductori care te franeaza, cum a fost probabil in acest caz, daca treci peste un semnal rosu). Sunt multe elemente prin care se ghideaza mecanicul si trenul, faptul ca a fost o problema la frane poate fi adevarat.
Nu ai cum sa uiti sa opresti, mecanicului ii este comunicata oprirea prin statie iar inainte de intrarea in gara ai semnal galben iar la semnalele de iesire ai rosu (si niste inductori care te franeaza, cum a fost probabil in acest caz, daca treci peste un semnal rosu). Sunt multe elemente prin care se ghideaza mecanicul si trenul, faptul ca a fost o problema la frane poate fi adevarat.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
TibiV
Nu o sa le primesti prea curand...
https://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/circulatie-tren-ir-1661-bucuresti-iasi/
abc_XC wrote:
Astept si comunicatul oficial pentru informatii mai clare si exacte.
Nu o sa le primesti prea curand...
9 septembrie 2018
Astazi, 9 septembrie, trenul IR 1661 care circula pe ruta Bucuresti – Iasi si care avea prevazuta oprire in statia Barlad a trecut de statie fara sa opreasca.
Urmeaza ca o comisie de cercetare sa analizeze cauzele care au condus la aceasta situatie.
Calatorii nu au fost pusi in pericol.
Ulterior, dupa verificarile preliminare, trenul si-a reluat circulatia in conditii de siguranta, in compunerea trenului Regio 6401, cu opriri in toate statiile pe distanta Barlad – Iasi pentru preluarea si debarcarea pasagerilor.
https://www1.cfrcalatori.ro/comunicate/circulatie-tren-ir-1661-bucuresti-iasi/
- misterr
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
misterr
Un tren nu a reuşit să oprească în gara Bârlad. Explicaţia CFR
Incident în gara Bârlad, duminică după-amiază.
Trenul IR 1661 care circula duminică pe ruta Bucureşti - Iaşi şi care avea prevăzută oprire în staţia Bârlad a trecut de gară fără să oprească, informează un comunicat al CFR Călători.
Potrivit presei locale, garnitura s-ar fi oprit la o distanţă de 400 de metri de gară, însă informaţia nu a fost confirmată de reprezentanţii companiei.
“Urmează ca o comisie de cercetare să analizeze cauzele care au condus la această situaţie. Călătorii nu au fost puşi în pericol”, se spune în comunicatul postat pe site-ul operatorului feroviar naţional.
După verificările preliminare, trenul şi-a reluat circulaţia la ora 12:26, cu 116 minute de întârziere, în condiţii de siguranţă, în compunerea trenului Regio 6401, cu opriri în toate staţiile pe distanţa Bârlad - Iaşi pentru preluarea şi debarcarea pasagerilor.
Un tren nu a reuşit să oprească în gara Bârlad. Explicaţia CFR
Incident în gara Bârlad, duminică după-amiază.
Trenul IR 1661 care circula duminică pe ruta Bucureşti - Iaşi şi care avea prevăzută oprire în staţia Bârlad a trecut de gară fără să oprească, informează un comunicat al CFR Călători.
Potrivit presei locale, garnitura s-ar fi oprit la o distanţă de 400 de metri de gară, însă informaţia nu a fost confirmată de reprezentanţii companiei.
“Urmează ca o comisie de cercetare să analizeze cauzele care au condus la această situaţie. Călătorii nu au fost puşi în pericol”, se spune în comunicatul postat pe site-ul operatorului feroviar naţional.
După verificările preliminare, trenul şi-a reluat circulaţia la ora 12:26, cu 116 minute de întârziere, în condiţii de siguranţă, în compunerea trenului Regio 6401, cu opriri în toate staţiile pe distanţa Bârlad - Iaşi pentru preluarea şi debarcarea pasagerilor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
shoppy
Daca iese pe directa poate sa aiba verde ca ii face IDM si intrarea si iesirea concomitent, problema este de ce a stat după aceea 100min in gara.
Daca iese pe directa poate sa aiba verde ca ii face IDM si intrarea si iesirea concomitent, problema este de ce a stat după aceea 100min in gara.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Accidente si incidente in Romania
andrei11
Lămuriți-mă cum au făcut, au cuplat vagoanele de lapersonal cu cele de la accelerat și au cuplat și cele două locomotive ?
După verificările preliminare, trenul şi-a reluat circulaţia la ora 12:26, cu 116 minute de întârziere, în condiţii de siguranţă, în compunerea trenului Regio 6401, cu opriri în toate staţiile pe distanţa Bârlad - Iaşi pentru preluarea şi debarcarea pasagerilor.
Lămuriți-mă cum au făcut, au cuplat vagoanele de lapersonal cu cele de la accelerat și au cuplat și cele două locomotive ?
- Andrei98
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination