Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Accidente și incidente în România

951 posts, 335305 views
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente si incidente in Romania shoppy

Este un superlifter, vedeti reportajele de la A3.
Se vede ca structura tablierului este distrusa langa culee, este logic, fiecare vagon care intra pe pod se lovea de structura in zona aceea, pana la urma partea de sus a tablierului a cedat si un vagon a cazut in structura, s-a lovit de partea de jos si intreaga structura s-a indoit in jos, distanta dintre capetele ei a scazut asa ca a cazut de pe rolele si cuzinetii care o sustineau pe culee si pe pila, am avut mare noroc, ca a picat spre dreapta, daca pica spre stanga putea sa distruga si deschiderea celuilalt fir.

 


Re: Accidente si incidente in Romania misterr

Accident feroviar în Dolj. Locomotiva și vagonul-cisternă nu au fost recuperate

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/09/03/61983503-2.mp4

La trei săptămâni de la accidentul feroviar din Dolj, când un tren marfar care transporta produse petroliere a deraiat de pe un pod, se fac eforturi pentru a recupera din râpă locomotiva şi un vagon-cisternă.

De duminică, muncitorii montează o macara specială de 50 de metri cu mai multe braţe, care vor degaja calea ferată pentru a putea începe lucrările de refacere a podului. Până atunci, calatorii care circulau pe această rută trebuie să se înarmeze cu multă răbdare.

CFR a anunţat săptămâna trecută că lucrările vor fi terminate până pe 4 septembrie. Termenul era însă mult prea optimist.

Operaţiunea de montare a utilajului de 600 de tone este complicată. Macaraua va avea mai multe braţe şi o înălţime de 50 de metri.

Marfarul deraiat a dat peste cap întreaga circulaţie feroviară de pe magistrala Caracal - Craiova.

Până se rezolvă situaţia, trenurile sunt deviate pe rute ocolitoare sau, pe anumite porţiuni, pasagerii sunt transportaţi cu autobuze ori microbuze.

Călător: “Acum 3 zile când am venit în Craiova am avut 50 de minute. Aşteptăm să vedem dacă are, n-are întârziere, plus că staţia nu funcţionează ca lumea la gară. Se opreşte.”

Călător: “Ziceau că de pe 4 dau drumul la retur.“
Reporter: “Ce veţi face?“
Călător: “Dacă avem nevoie luăm ori pe Piteşti ori cu transbordare cu autocarul.”

Specialiştii susţin că, după degajarea zonei, trenurile vor continua să circule pe un singur sens, însă cu restricţii de viteză.

În ceea ce priveşte ancheta accidentului feroviar, primele cercetări au arătat că mecanicul trenului de marfă care a deraiat era băut. Bărbatul are acum dosar penal.

 


Re: Accidente si incidente in Romania TibiV

misterr wrote:
muncitorii montează o macara specială de 50 de metri cu mai multe braţe

Clar, s-a inventat prima macara-caracatita...
:lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Accidente si incidente in Romania shoppy

Mintea lor trebuie recuperata din râpă, inca se cauta macaraua cu destule brate.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

shoppy wrote:
Podul de la Gradistea a cazut in 2005, definitia ta de "ultimii ani" este un pic permisiva.
Craiova nu il punem, poti sa vezi explicatia in subiect, nu o mai repet aici, nu este problema de structura, nu poti sa trantesti un marfar pe un pod fara sine si sa te astepti sa reziste.
De asemenea un pod luat de viitura poate sa fie perfect structural cu o zi inainte, deci nu este cinstit sa le bagam aici.

ClaudiuL wrote:
...spre Craiova - cel mai recent, cauze neclare un marfar ar fi intrat pe un fir in reparatii. De ce nu era blocat ?

Te-ai gândit când ai făcut această afirmație sau ai spus-o << că dă bine la public >>  :?:
1) Care sunt acele cauze << neclare >>  :?:
2) Cum ai fi blocat tu acel fir ?
Uite, aici ai schema stației CFR unde s-a produs incidentul.
_______________
Linia spre Giurgiu e total secundară, oricum la ora actuală se poate ajunge la Giurgiu cu marfarele dacă chiar cineva vrea să ducă marfă acolo sau în Bulgaria.
<< Expresul >> de Sofia este un tren jalnic cu două vagoane din care coboară vreo 20 călători. Eu n-am văzut mai mult de 20 niciodată. De multe ori erau până-n 10.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei ClaudiuL

De ce acest ton din nou agresiv ?  :)

Banuiesc ca este o ancheta in curs, de ce nu asteptam rezultatul ?'

Daca linia respectiva nu era deschisa circulatiei de ce nu s-a pus o paleta rosie in mijlocul ei, urmata de saboti ? Zic si eu asa ca un cetatean ignorant.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

Da, cu sabotul ai dreptate, se putea monta unul. Îl montau / demontau de câte ori aveau nevoie, nu era greu.
Oricum cred că nimănui nu-i trecea prin cap :
1) Să fie mecanicul beat.
2) Să demonteze siguranța de la pedală / induși.
________________
Napoleon ar fi spus că dacă vrei să nu rezolvi o problemă să înființezi o comisie care să încerce să rezolve acea problemă.
Tonul meu nu e agresiv, e direct, e o nuanță. Dacă vrei ton agresiv caută discuțiile mele în contradictoriu cu guru.
_______________
În loc  de întrebarea <<De ce nu era blocat ? >> ar fi trebuit să afirmi din prima  << Ar fi trebuit blocată linia cu un sabot >>, evitai întrebarea mea. Idea cu sabotul este chiar ok, poate chiar un sabot mecanic, oricum e de văzut unde ar fi deraiat trenul care ar fi dat peste sabot.
Secțiunea 19 e chiar interesantă...
http://www.scritub.com/economie/transpo ... T34249.php

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei TibiV

ClaudiuL wrote:
Banuiesc ca este o ancheta in curs, de ce nu asteptam rezultatul ?'
Daca linia respectiva nu era deschisa circulatiei de ce nu s-a pus o paleta rosie in mijlocul ei, urmata de saboti ? Zic si eu asa ca un cetatean ignorant.

Mecanicul (beat) a scos din functiune indusii (care a ar fi trebuit sa franeze automat la semnalul rosu).
Nu mai este nimic de lamurit aici, ancheta a stabilit deja asta.

Este insa de lamurit problema foarte grava a modului in care companiile feroviare isi bat joc de regulile de siguranta circulatiei...

Si da, ai dreptate, niste saboti imediat dupa macazul cu pricina ar fi deraiat trenul mai devreme, fara sa mai ajunga la pod...
Iar asta este vina CFR Infra, care detine linia (si care executa lucrarile de la pod care au impus demontarea sinelor...).

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei ClaudiuL

Caile ferate au regulamente/proceduri foarte stricte privind siguranta.  O linie inchisa, trebuie asigurata. Nu este nevoie de nicio comisie, exista regulamente.

Mai mult ca sigur exista un dosar penal.

Dar din nou colegii de pe sectiunea TRANSPORT FEROVIAR pot interveni intr-o forma mult mai calificata.

PS : Recent am vazut un tampon amovibil pentru blocare.
PS1 : Poti muta discutia la TRANSPORT FEROVIAR - incidente/accidente ?

 


Re: Accidente si incidente in Romania TibiV

Traficul feroviar revine la normal in judetul Dolj

Pentru operatiunea de degajare a Magistralei 900 Caracal-Craiova operatorul feroviar privat Grup Feroviar Roman (GFR) a platit peste un milion de euro. Dupa scoaterea de pe sine a vagoanelor si a locomotivei deraiate, traficul revine la normal in judetul Dolj.

Reamintim ca locomotiva si sapte vagoane, dintr-un total de 23, ale unui tren GFR, incarcat cu combustibil biodiesel, au deraiat.

CFR SA a informat ulterior ca viaductul Cârcea a fost afectat pe firul I de circulaţie, acolo unde s-a produs deraierea, firul II de circulaţie, respectiv structura viaductului pe firul II nefiind afectata.

Potrivit reprezentanţilor companiei, dupa evaluarea primara de catre personalul de specialitate al CFR SA s-a hotarat ca circulatia trenurilor sa fie deviata pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova.

Acum traficul a fost eliberat si circulatia trenurilor revine la normal.


https://clubferoviar.ro/traficul-feroviar-revine-la-normal-in-judetul-dolj/

Un articol de"3 la leu"...
Revine pe :evil: la normal...

Articolul are insa si o mare calitate, si anume ca include/contine aceasta poza:


 


Re: Accidente si incidente in Romania TibiV

CFR SA a redeschis circulaţia pe Viaductul Cârcea

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că astăzi, 4 septembrie 2018, la ora 20.00, s-a redeschis firul II de pe Viaductul Cârcea, situat între staţiile Malu Mare - Banu Mărăcine, iar trenurile care asigură legătura pe magistrala Bucureşti - Craiova (şi retur) îşi vor relua circulaţia pe ruta directă Craiova - Caracal.

Lucrările din zona Viaductului Cârcea având un grad ridicat de dificultate au impus în primul rând analizarea tuturor soluţiilor identificate pentru desfăşurarea în condiţii de siguranţă a operaţiunilor de ridicare a locomotivei şi a vagonului, rămase suspendate pe firului I, soluţia finală fiind intervenţia cu o macara rutieră de mare tonaj (600 tone).

Până la ridicarea locomotivei şi a vagonului, în zona viaductului au fost necesaremăsuri speciale de pregătire, personalul feroviar acţionând pentru îndepărtarea vagoanelor prăbuşite în râpă, construirea unui sistem provizoriu de susţinere a tablierului metalic pe care au rămas suspendate locomotiva şi vagonul, astfel încât să se evite prăbuşirea acestuia în timpul manevrelor de ridicare, iar pe o suprafaţă de aproximativ 1500 m.p. s-a construit platforma specială pentru fixarea macarelei rutiere de mare tonaj, care a fost asamblată pe module, la faţa locului, cu o altă macara rutieră, de 125 de tone.

Totodată, în paralel cu lucrările de intervenţie de pe firul I, pentru redeschiderea traficului pe un singur sens, s-a realizat şi expertiza tehnică a structurii viaductului pe firul II, în condiţiile în care tot traficul feroviar se va desfăşura în perioada următoare doar pe acest fir. De asemenea, personalul de specialitate al Sucursalei Regionale CF Craiova a executat pe firul II lucrări de verificare şi reparaţii la componentele infrastructurii feroviare, precum şi lucrări de ciuruire şi buraj mecanizat a pietrei sparte şi de înlocuire a cablurilor de dependenţă şi de alimentare pe ambele fire, între staţiile Malu Mare şi Banu Mărăcine.

Intervențiile cu macaraua de mare tonaj pentru coborârea tablierului, pe care au rămas suspendate locomotiva şi vagonul, se vor desfășura în a doua parte a zilei de mâine, în intervalul orar în care niciun tren nu tranzitează zona respectivă, astfel încât circulația feroviară să nu fie afectată.

Menționăm faptul că, o dată cu finalizarea intervenţiilor în zona Viaductului Cârcea şi restabilirea circulaţiei pe un sens, reprezentanţii  CFR SA vor începe procedurile pentru scoaterea acestui obiectiv din programul de reparaţii în care era inclus, de identificarea sursei de finanţare pentru continuarea lucrărilor şi includerea obiectivului în programul de reparaţii de anul viitor.  

Vă reamintim că în data de 12 august 2018, trenul operatorului privat de marfă Grup Feroviar Român (GFR) a deraiat pe firul I al Viaductului Cârcea, după ce mecanicul de locomotivă a depășit semnalul de circulație aflat pe culoarea roșie şi a intrat pe firul închis pentru lucrări.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4467-4-septembrie-2018-cfr-sa-a-redeschis-circulatia-pe-viaductul-carcea

 


Re: Accidente si incidente in Romania andrei11

Menționăm faptul că, o dată cu finalizarea intervenţiilor în zona Viaductului Cârcea şi restabilirea circulaţiei pe un sens, reprezentanţii CFR SA vor începe procedurile pentru scoaterea acestui obiectiv din programul de reparaţii în care era inclus, de identificarea sursei de finanţare pentru continuarea lucrărilor şi includerea obiectivului în programul de reparaţii de anul viitor.
:?:  :o

 


Re: Accidente si incidente in Romania Costin

Evident, proiectul dupa care lucrau inainte de accident nu mai e de actualitate, acum ca le lipseste un sfert de pod...

 


Re: Accidente si incidente in Romania TibiV

TibiV wrote:
Un articol de"3 la leu"...
Revine pe :evil: la normal...

:(

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use