Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviareExpoziții, simpozioane și proiecte feroviare

 

Topic: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviară(20

85 posts, 39254 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

85-2001-2, este o locomotiva seria 85 modernizata si remotorizata de catre Reloc Craiova. Vechiul motor a fost inlocuit cu un motor Cummins de 436 kW (570 CP) care permite o viteza maxima de 70 km/h. La pachet cu noua motorizare a fost implementat si un sistem electronic de control EMC pentru sistemul de injectie pentru administrarea corecta a combustibilului. Momentan locomotiva este un prototip, nu se afla in exploatare.

2001 (1).JPG (445.03 KB; downloaded 5672 times)


2001 (2).JPG (246.6 KB; downloaded 5670 times)


2001 (3).JPG (258.32 KB; downloaded 5671 times)


2001 (4).JPG (275.31 KB; downloaded 5671 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

21-76 901, modernizat de Atelierele Grivita, momentan nu a fost achizitionat de CFR Calatori.

Una din locomotivele expuse refuz sa o promovez aici datorita faptului ca nu are niciun fel de legatura cu tematica evenimentului "Muzeul Ceferiștilor la 75 de ani de la inaugurare" si nici nu este o mare realizare tehnica. Cei de la DB ar fi fost mult mai inspirati sa aduca unul din DAurile modernizate recent la Euroest Constanta. Sper ca si colegii de forum sa respecte istoria cailor ferate romane.

21-76 901 (1).JPG (464.92 KB; downloaded 5665 times)


21-76 901 (2).JPG (398.37 KB; downloaded 5670 times)


21-76 901 (3).JPG (429.76 KB; downloaded 5666 times)


21-76 901 (4).JPG (256.88 KB; downloaded 5665 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

Pana trec la linia cealalta de exponate va recomand un documentar foarte interesant !



 


Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar AlexD

Utilizator anonim wrote:
21-76 901, modernizat de Atelierele Grivita, momentan nu a fost achizitionat de CFR Calatori.



Sa fim seriosi, nici macar bandaje noi nu are, asta e modernizare?

 


Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar iliutu

Pregatirea aburoasei 142 044 de plecare



 


Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Andi782

Pe langa 85-2001 mai e si 85-2000, aia nu circula? A prins-o Andu la Buftea acum cateva zile.

 


Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Robert24

Aia lucreaza la rafinarie in Ploiesti in mod normal.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

Continui episodul de prezentare a expozitiei cu Trenul Moldovita.
Trenul este compus din locomotiva cu aburi 230.516 si 5 vagoane de epoca produse in perioada 1885-1895, reparate capital in anii 90.

1 (1).JPG (400.79 KB; downloaded 5502 times)


1 (2).JPG (436.89 KB; downloaded 5504 times)


230.516.jpg (436.91 KB; downloaded 5507 times)


Moldovita1.jpg (142.27 KB; downloaded 5502 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

Vagoanele trenului "Moldovita" in foto si text:
1. Vagon Clasa 1 - construit in 1891 la Ganz Budapesta, 12 locuri
2. Vagon Clasa 2 - construit in 1893 la Ganz Budapesta, 24 locuri
3. Vagon Clasa 3 - construit in 1885 la Ganz Budapesta, 32 locuri

Clasa 1 (1).JPG (448.52 KB; downloaded 5498 times)


Clasa 1 (2).JPG (392.91 KB; downloaded 5489 times)


Clasa 2 (1).JPG (451.55 KB; downloaded 5493 times)


Clasa 2 (2).JPG (400.33 KB; downloaded 5489 times)


Clasa 3 (1).JPG (461.08 KB; downloaded 5490 times)


Clasa 3 (2).JPG (380.9 KB; downloaded 5489 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

4. Vagon Posta - special pentru bagaje, dotat cu soba si bar, construit in 1894 la Ganz Budapesta
5. Vagon Salon Clasa 1 - salon cu 10 locuri, construit in 1895 la Ganz Budapesta

Posta (1).JPG (379.04 KB; downloaded 5486 times)


Posta (2).JPG (445.61 KB; downloaded 5488 times)


Salon (2).JPG (410.28 KB; downloaded 5494 times)


Salon.jpg (286.75 KB; downloaded 5490 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

Locomotiva 230.516

Aceasta este produsa in anul 1936 la uzinele "Uzinele de Fier si Domeniile Resita", facand parte din lotul 230.501-230.519. In total au fost construite 230 de locomotive de acest tip in Romania, la Resita si Malaxa. Prima locomotiva din aceasta serie a fost 230.132. Locomotivele din seria 230.000 au fost proiectate pentru a asigura tractiunea trenurilor de persoane, acest model de locomotiva fiind construit in perioada 1907-1940. Diametrul rotilor motoare este de 1750 mm, lungimea intre tampoane este 18.592 mm iar puterea este de 1300 CP. Viteza maxima constructiva este de 100 km/h.

230 (1).JPG (423.34 KB; downloaded 5479 times)


230 (2).JPG (251.57 KB; downloaded 5469 times)


230 (3).JPG (552.43 KB; downloaded 5473 times)


230 (4).JPG (348.97 KB; downloaded 5472 times)


230 (5).JPG (432.57 KB; downloaded 5472 times)


230 (6).JPG (237.32 KB; downloaded 5469 times)


230 (7).JPG (250.13 KB; downloaded 5472 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

Locomotiva 50.065 cu tenderul 50.047

A fost produsa in anul 1915 de "Lokomotivfabrik der StEG" din Austria. Este o locomotiva cu 5 osii motoare, conceputa in special pentru utilizarea pe linii grele de munte, putand sa circule pe cale de rulare unde curbele au o raza mai mica de 120 metri. Aceasta este gazduita in remiza Oravita, de care a apartinut inca de la inceput. Fabrica unde a fost construita a aparut in anul 1839, iar primul model a iesit in anul 1840, bazat pe proiecte americane. In anul 1930 fabrica si-a inchis portile. Pana in anul 1918 compania a produs 7 locomotive si la uzina subsidara din Resita.

50.065 (1).JPG (514.31 KB; downloaded 5409 times)


50.065 (2).JPG (471.3 KB; downloaded 5411 times)


50.065 (3).JPG (424.07 KB; downloaded 5411 times)


50.065 (4).JPG (426.46 KB; downloaded 5408 times)


50.065 (5).JPG (238.99 KB; downloaded 5406 times)


50.065 (6).JPG (376.17 KB; downloaded 5410 times)


50.065 (7).JPG (383.54 KB; downloaded 5408 times)


50.065 (8).JPG (227.79 KB; downloaded 5407 times)


50.065 (9).JPG (439.84 KB; downloaded 5419 times)


50.065 (10).JPG (545.45 KB; downloaded 5409 times)


50.065 (11).JPG (282.43 KB; downloaded 5409 times)


50.065 (12).jpg (263.58 KB; downloaded 5410 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

Locomotiva 150.025 cu tenderul 150.079

A fost construita la uzinele Resita in anul 1945 si face parte din ultima serie de locomotive cu aburi fabricate in tara noastra. Constructia locomotivelor de acest tip s-a facut intre anii 1946-1960 intr-un numar de 282 de exemplare, la Uzinele Resita intre anii 1946-1960 si la Uzinele N. Malaxa din Bucuresti – 23 August - intre anii 1946-1949, primind numele C.F.R. 150.001 – 150.282. Aceasta serie a fost realizata pentru tractarea trenurilor grele de marfa si a inclus tehnologii noi pentru tara noastra, fiind realizata dupa proiectul locomotivei Geruane seria 150. Locomotivele din aceasta serie au circulat pana in anul 1979 cand au fost retrase si casate, ramanand doar cateva modele de patrimoniu in diferite unitati din tara.

150.025 (1).JPG (522.09 KB; downloaded 5402 times)


150.025 (2).JPG (473.15 KB; downloaded 5398 times)


150.025 (3).JPG (477.96 KB; downloaded 5411 times)


150.025 (4).JPG (301.65 KB; downloaded 5400 times)


150.025 (5).JPG (372.83 KB; downloaded 5395 times)


150.025 (6).JPG (306.5 KB; downloaded 5393 times)


150.025 (7).JPG (255.98 KB; downloaded 5395 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Expoziţia Tezaur de Istorie, Cultură și Tehnică Feroviar Utilizator anonim

Inca o serie cu 150.025

150.025 (8).JPG (492.13 KB; downloaded 5392 times)


150.025 (9).JPG (355.61 KB; downloaded 5391 times)


150.025 (10).JPG (475.98 KB; downloaded 5391 times)


150.025 (11).JPG (390.88 KB; downloaded 5389 times)


150.025 (12).JPG (461.27 KB; downloaded 5389 times)


150.025 (13).JPG (303.61 KB; downloaded 5388 times)


150.025 (14).JPG (547.45 KB; downloaded 5389 times)


150.025 (15).JPG (468.45 KB; downloaded 5389 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Expoziții, simpozioane și proiecte feroviare  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421818 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use