Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV in RO

30 posts, 17731 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i Gabriel Cristian

Eu chiar eram curios care sunt diferentele ,faza cu contractul de asemenea am inteleso , ms pt t explicatie'' IK 4''

 


Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i subway guru

De acord cu voi, m-ati inteles perfect, trebuie sa avem 'cohones' azi, nu sa ne laudam cu 'cosonii' dacici...ca ne rade lumea... :ugeek:

 


Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i subway guru

Intrebare 'de baraj'...ce locomotive mai produce azi Romania???... :?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i Utilizator anonim

Mai face Softronic EAuri modificate, sub brandul Transmontana, dupa schema originala dar cu sisteme de actionare noi. viewtopic.php?f=106&t=1017

 


Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i vlaicuandrei

Observa cineva trend-ul asta al nostru, al romanilor, sa criticam tot ce avem in prezent? Si mai ales ce e facut in Romania. Altii sunt morti spre exemplu dupa locomotive de la noi si noi stam ca oaia raioasa cu coada in sus, ca nu sunt bune, mai bun e @#$&*!!~% altora...Si acum nu ma refer doar acum la discutia de fata...ce avem, nu este bun, mai bun e ce are vecinul. Luam si noi la fel, e perfect, aruncam cu noroi in cele vechi si cand se strica ceva la alea noi, incepem sa plangem dupa alea vechi si "vai ce bune erau"  :!:  sunt unii pe aici care au treaba cu trenurile ca floraresele cu fizica cuantica...

 


Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i subway guru

Nu, deloc...
N-ai inteles 'nemultumirea' mea...
Mi-as dori sa facem si locomotive si tgv-uri de productie romanesca si sa ne laudam cu lucruri 'adevarate' nu cu amintiri 'fasaite'...crede-ma... :cry:
Dar 'realitatea' zice cu totul si cu totul altceva...din pacate...absolut 'nasol'... :twisted:
Hai sa inchidem 'off-topicul', ca am 'deraiat' destul...

 


Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i Der Hofmeister

Remorcarea fără schimbarea locomotivei a trenurilor internaționale de pasageri pe ruta România - Ungaria
06-12-2012

CFR Călători anunță că, odată cu trecerea la noul Mers de Tren 2012-2013 în data de 09 decembrie 2012, intră în vigoare primul contract de interoperabilitate încheiat pentru remorcarea trenurilor internaționale între România și Ungaria, fără schimbarea locomotivei la frontieră.

Acest contract bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, obiectivul fiind fluidizarea traficului în frontiera de stat Curtici și optimizarea utilizarii materialului rulant de tracțiune.

Contractul a fost încheiat în luna august 2012, între CFR Călători S.A.- operatorul național din România și operatorul de tracțiune din Ungaria - Compania MAV-TRAKCIÖ Zrt  pentru remorcarea trenurilor de pasageri, după cum urmează:

- Trenurile „Dacia” IC-N 346-1/347-2 și „Ister” IC-N 472-1/473-2 care circulă pe ruta Bucureşti Nord – Braşov – Simeria – Curtici – Budapesta și retur, precum și trenul „Transilvania” IR 373-2/372-1 care circulă pe ruta Brașov - Simeria –Curtici- Budapesta și retur, vor fi tractate de locomotive românești aparţinând CFR Călători S.A.

- Trenul „Traianus” IR 72-1/73-2 care circulă pe ruta  Bucureşti Nord – Craiova – Caransebeş – Timişoara Nord – Curtici – Budapesta și retur și trenul “Criș” IR 370/371 care circulă pe ruta Timișoara Nord - Budapesta și retur vor fi tractate de locomotive aparținând companiei MAV-TRAKCIÖ Zrt.

Astfel, în data de 9 decembrie 2012, la ora 17:50, va ajunge la Budapesta trenul „Transilvania”. În data de 10 decembrie 2012, la ora 04:40, va ajunge la Budapesta trenul „Dacia”, iar la ora 08:50,  trenul „Ister” tractate fiind până la destinație de locomotive interoperabile românești. Tot în data de 9 decembrie 2012, la ora 22:27, va ajunge la București Nord trenul „Traianus”, iar la ora 21:25 va ajunge la Timișoara Nord trenul „Criș” tractate până la destinație de locomotive interoperabile ungurești.

www.cfrcalatori.ro

 




Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i Der Hofmeister

Pe data de 10 decembrie 2012, ora 01:09, prima locomotivă Bombardier TRAXX aparținând MÁV-TRAKCIO Zrt. a sosit în Gara București Nord venind de la Budapest Keleti cu IR 73-2 TRAIANUS (întârziat 160 de minute față de ora normală prevăzută pentru sosire - 22:27).




91 55 0 480 001-1 + IR 73-2 by Hoffmeister ASEA, on Flickr

Vedeți mai multe fotografii în topic-ul dedicat acestor locomotive >> Locomotive Bombardier TRAXX seria 480 (MÁV-TRAKCIÓ)

 


Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i George

Apropo de intarziere: deci problema la noi nu e locomotiva!  :mrgreen:

 


Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i Vlad0012

George wrote:
Apropo de intarziere: deci problema la noi nu e locomotiva!  :mrgreen:


Nu au putut scoate vagoanele Timisoara - bucuresti din revizia de vagoane in Timisoara.

 


Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i George

Dragut! Se intampla si prin Bucuresti, iarna, dar mi se pare o dovada de dezorganizare crasa.
Cand au vazut ca toarna cu zapada, trebuiau sa scoata vagoanele alea si sa le traga la o linie libera in gara (ca imi inchipui ca traficul nu e debordant sau oricum nu ocupa toate liniile).
Pe de alta parte, de ce trebuie sa stea tot trenul in situatia asta ramane un mister...
Asta este, nu exista respect pentru calatori!!!

 


  • IK4
  • Posted:
  •  

Re: Colaborarea CFR Calatori - Mav Trakcio: Locomotive MAV i IK4

Dupa cum banuiam, treaba asta cu utilizarea unei singure locomotive intre Bucuresti si Budapesta nu aduce nici un beneficiu calatorilor prin reducerea timpilor de stationare la granita si efectuarea controalelor vamale in mers (asa cum se faceau intre Decin si Bad Schandau inainte de a intra Cehia in Schengen). In Lokoshaza, locomotiva este oricum decuplata de la tren si se fac manevre  pentru a se intercala si garnitura ungureasca a trenului Lokoshaza - Budapesta programat la ora respectiva.

Un singur avantaj ar fi: pana acum, garnitura ce venea din Romania era asteptata in Lokoshaza de trenul unguresc Lokoshaza - Budapesta, cu locomotiva MAV, pregatit de plecare. Daca insa intrarzierea garniturii romanesti in Lokoshaza era exagerata, trenul unguresc pleca fara ea, urmand a fi preluata peste cateva ore de urmatorul tren Lokoshaza - Budapesta programat.
Acum insa, este exact invers, garnitura ungureasca asteapta pana ce soseste trenul nostru in Lokoshaza, pentru a fi preluata spre Budapesta. E bine totusi ca dispare riscul de a ingheta stand degeaba vreo 2 ore in noapte in Lokoshaza, fara locomotiva - deci fara incalzire (nu am vazut sa fie pe-acolo prize speciale pentru alimentarea serviciilor vagoanelor, asa cum sunt de exemplu in Breclav, Cehia).

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use