Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Privatizarea CFR Marfa

54 posts, 25221 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

CFR Marfă, PRIVATIZARE ÎNCHEIATĂ. Grup Feroviar Român este noul PROPRIETAR

http://www.antena3.ro/romania/cfr-marfa ... 18574.html

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

Grup Feroviar Român a câştigat CFR Marfă: 202 milioane de euro pentru 51% din acţiuni

http://www.realitatea.net/gfr-a-castiga ... ign=trkweb

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

Telenovela continua in prelungiri, arbitrul Fene a intrat la bulau, la schimb in asteptarea bulaului a preluat regizarea arbitrul Victorash  :lol:  :lol:

http://www.realitatea.net/silviu-manast ... 31409.html

 



Re: Privatizarea CFR Marfa Costin

Isi asuma Ponta o duda. Inca un FAIL, ca si Oltchimul... :roll:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

ZIUA PLĂŢII pentru CFR Marfă: GFR a virat 20 milioane de euro într-un cont escrow

Citeste mai mult pe REALITATEA.NET: http://www.realitatea.net/ziua-platii-p...z2ggUBhG4f
Follow us: @realitatea on Twitter

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

Privatizarea CFR Marfă. Răgaz la plată pentru Gruia Stoica

Statul vrea să schimbe din nou condiţiile de privatizare a operatorului feroviar CFR Marfă. Ministerul Transporturilor a face deja demersuri pentru a-i mai da răgaz omului de afaceri Gruia Stoica, patronul GFR, pentru a plăti restul de aproape 172 de milioane de euro din sumă de bani licitată pentru CFR Marfă. Decalarea termenului de plată trebuie însă prevăzută însă printr-o nouă ordonanță de Guvern.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Econo...uia+Stoica

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

EXCLUSIV Digi24. Guvernul prelungeşte termenul de finalizare a privatizării CFR Marfă cu patru luni. Gruia Stoica trebuie să strângă banii până pe 10 februarie 2014

Guvernul Ponta dă un răgaz Grupului Feroviar Român în procesul de privatizare al CFR Marfă. Gruia Stoica, patronul GFR, are patru luni la dispoziţie să adune banii necesari pentru preluarea pachetului majoritar al companiei feroviare de stat - aproape 172 de milioane de euro - după ce a plătit garanţia de 10 milioane de euro, apoi avansul, joi, de 30,2 milioane de euro.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Econo...lungit+GFR

 


Re: Privatizarea CFR Marfa Costin

O ipoteza (tratati cu precautie site-ul acesta, o da in SF-uri si extremisme de multe ori)...

http://capitalismpepaine.ro/2013/10/05/...la-limita/

Dar o data cu prelungirea termenului de plata, parca ipoteza pare ceva mai credibila...

 


Re: Privatizarea CFR Marfa ByOnu

Mda, si daca n-are banii pana atunci ii mai dau un ragaz, si tot asa. Nu se joaca corect, nu-s de acord cu schimbarea regulilor in timpul jocului. Nu mai zic ca este incredibil cum aceasta echipa de smecheri dupa ce ca s-a desprins din CFR-ul nostru, vine acum si-l cumpara pe nimic... inconjurati de o aura de salvatori. :x

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

Luni avem raspunsul daca se privatizeaza sau nu.

Termenul de finalizare a privatizării CFR Marfă nu a fost prelungit de Guvern în şedinţa de miercuri. Astdel, Grup Feroviar Român va fi obligat să achite până cel târziu luni încă 170 milioane euro pentru 51% din acţiuni, anunţă MEDIAFAX, care citează surse oficiale.
http://www.realitatea.net/guvernul-nu-a...ign=trkweb

 


Re: Privatizarea CFR Marfa shoppy

Care regulile jocului? O institutie a statului (MT) accepta pe cineva candidat pentru cumparare si dupa ce il desemneaza castigator vine alta institutie a statului (CC) si zice ca e ilegal ca antitrust, asta dupa ce alta institutie (CSAT) cat pe ci sa zica si ei ca e ilegal ca nu ar mai fi avut armata cu cine sa-si traga trenurile, ce joc e asta?, faultarea incompetentilor intre ei?

Si daca 200 mil euro e un pret de nimic, de ce nu a venit altcineva cu o oferta care macar sa spulbere pe neica-nimeni asta de la GFR? Ce face DB?, ce face RCA?, ce fac bancile din spatele lor?, au prea multe afaceri profitabile?, ii dau banii afara din casa?, nu prea cred, stiu ei oare ceva ce noi nu vrem sa acceptam, ca 200 mil euro chiar o fi un pret potrivit?

 


Re: Privatizarea CFR Marfa Elful

DB si RCA nu s-au bagat din cauza birocratiei si coruptiei din minister, guvern, asta neoficial din ce s-a auzit.

 


Re: Privatizarea CFR Marfa Costin

Procesul de privatizare a CFR Marfa a esuat - surse

Procesul de privatizare a CFR Marfa a esuat deoarece comisia de privatizare si Grup Feroviar Roman (GFR) nu au ajuns la un rezultat pentru incheierea transferului de actiuni in proprietate privata, au declarat surse apropiate discutiilor, citate de agentia Mediafax.

Potrivit hotararii de Guvern privind privatizarea CFR Marfa, termenul pentru finalizarea procesului expira luni, nefiind prelungit de catre Guvern.

Anexa actului normativ prevede ca transferul dreptului de proprietate asupra pachetului de 51% din actiuni se realizeaza la data indeplinirii cumulative a cinci conditii: emiterea unei decizii din partea autoritatilor de concurenta; finalizarea de catre vanzator a conversiei creantelor detinute de stat asupra companiei la data semnarii contractului si definitivarea structurii capitalului social al societatii in urma operatiunii; obtinerea de catre vanzator de la finantatorii interni si externi ai societatii a unui acord cu privire la modificarea structurii actionariatului societatii, ca efect al incheierii contractului; creditarea contului vanzatorului cu toate sumele datorate de cumparator si semnarea declaratiei privind transferul dreptului de proprietate asupra pachetului de actiuni in registrul actionarilor si de actiuni al societatii.

Consiliul Concurentei nu poate da avizul pana luni, termen limita pentru finalizarea privatizarii CFR Marfa, si va incepe analiza doar dupa ce va primi de la GFR informatii care lipsesc din notificarea depusa in urma cu doua saptamani.

"Noi am primit o solicitare de aprobare a tranzactiei, o notificare, din partea cumparatorului. Solicitarea nu este completa, nu contine elemente importante legate de definirea pietelor, si noi avem nevoie, alaturi de Comisia Europeana, de aceste date pentru a putea face analiza pe fond. Ca atare, noi le-am solicitat sa completeze informatiile depuse. Aveau la dispozitie 20 de zile pentru asta, au trecut deja zece, deci mai au un maxim de zece zile pentru a veni cu informatiile respective. Cu cat vin cu ele mai repede, cu atat noi putem sa demaram analiza noastra", a declarat joi presedintele Consiliului Concurentei, Bogdan Chiritoiu.

Finalizarea vanzarii-cumpararii pachetului de actiuni, constand in plata pretului de cumparare si in transferul titlului de proprietate, va avea loc sub conditia semnarii unui contract de escrow unde cumparatorul sa depoziteze o suma reprezentand 10% din valoarea tranzactiei, precum si a realizarii conditiilor suspensive prevazute anterior.

Pana in prezent, GFR a platit o garantie de 10 milioane de euro si un avans de 20 milioane de euro, reprezentand 10% din valoarea tranzactiei.

In luna iunie, GFR a fost declarat castigator in procesul de privatizare a CFR Marfa, oferind un pret de 202 milioane euro pentru 51% din actiuni.

http://economie.hotnews.ro/stiri-compan...-surse.htm

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418823 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use