Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Privatizarea CFR Marfa

54 posts, 25220 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  


Re: Privatizarea CFR Marfa SPA29

Am o vaga impresie ca fi GFR pana la urma.

 


Re: Privatizarea CFR Marfa Der Hofmeister

Totuși, greu de crezut că GFR va trece așa ușor de Consiliul Concurenței, făcând astfel un ”abuz legal” de poziție dominantă pe piață.

 


Re: Privatizarea CFR Marfa SPA29

Eu nu mai cred in nimic. Totul este posibil, din pacate.

 


Re: Privatizarea CFR Marfa Alex Avram

GFR...ca face cea mai multa treaba....numai cate masini cara spre CT...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

In momentul de fata se pare ca toate pistele duc la GFR, totusi sa speram ca nu  se duce de rapa toata actiunea.
http://www.realitatea.net/privatizare-c ... 02193.html
http://www.realitatea.net/statul-garant ... 02146.html

 


Re: Privatizarea CFR Marfa Costin

Ca o paranteza, GFR era interesat si de preluarea "CFR marfa" bulgaresc. Daca ii ies ambele afaceri, iese un monopol tare interesant in zona...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

Si in Serbia au incercat ceva dar nu au reusit.

 


Re: Privatizarea CFR Marfa ByOnu

Din cate am auzit, spre deosebire de noi, bulgarii au iesit in strada pentru "marfa" lor.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

ByOnu wrote:
Din cate am auzit, spre deosebire de noi, bulgarii au iesit in strada pentru "marfa" lor.


Noi nu iesim in strada nici pentru "calatori"...

 


Re: Privatizarea CFR Marfa George

Pana cand opinia publica nu s-a mobilizat sa ceara autostrazi, nu s-a intamplat nimic in acest domeniu. Cand presiunea a devenit puternica, opinia publica urbana, activa realizand in sfarist ca ne trebuie autostrazi, atunci si politicienii au inceput sa se miste, fie si ca melcii.

La fel, in Bucuresti soferii fac legea, climatul opiniei publice favorizeaza masuri de tip Oprescu (pasaje, strapungeri, pietonii aruncati sub rotile masinilor parcate, daca se poate).

Cand aceeasi opinie publica va realiza ca ne trebuie cai ferate, pentru ca studentii, copii, varstnicii si chiar adultii care nu pot ori nu vor sa conduca sute de km (sa mai zic si de turistii straini?) sa mearga decent cu trenul, macar in orasele principale din tara, atunci ceva se va intampla si in aceasta directie. Deocamdata lipseste o masa critica, iar putinii calatori ramasi sunt excesiv de resemnati.

Ar trebui construit un cerc benefic, prin investitii fie si punctuale in infrastructura, pentru reducerea timpilor pe directiile principale. Apoi, promovat comercial trenul, bilete online cu preturi scazute daca sunt cumparate anticipat, conditii foarte bune in vagoane etc. Atunci ceva va incepe sa se miste.

 


Re: Privatizarea CFR Marfa SPA29

Marea problemă este că şi dacă ajunge la GFR, va ajunge la un preţ mult mai scăzut decât cel meritat, dar asta e clar, fără să specific şi eu. Ruşinos.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Privatizarea CFR Marfa Utilizator anonim

Telenovela marca Fene  :twisted:  continua, daca va fi dusa la sfarsit procedura, deja stim ca CFR Marfa va fi preluat de GFR.

http://www.realitatea.net/privatizare-c ... ign=trkweb

 


Re: Privatizarea CFR Marfa SPA29

Să îşi dea demisia, că aşa a promis în cazul eşuării privatizării. Nu mi se pare corect să rămână un singur licitant, ca pe urmă acesta să cumpere la preţ MINIM, dacă respectă caietul de sarcini (şi dacă nu) CFR Marfă. Patetic :evil: .

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2257 forum members have written 418823 posts in 5221 topics and 510 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use