Discutii diverse

Știri, evenimente, noutăți, discutii și documentații feroviare

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Dum, 19 Ian 2020, 22:50

Face prea mult RE, cine are bani de schiuri / bicicleta isi permite biletul de IR si nu pierde 2 ore aiurea de tranca-tranca prin toate haltele cu toti blatistii, navetistii, ciorditorii si celelalte specimene din Basarab.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9294
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde Cristi N » Lun, 20 Ian 2020, 01:05

Parere de skior: e de preferat un tren ceva mai tarziu decat unul prea devreme. Teoretic ultima gondola pleaca de la cota 1400 spre Sinaia la ora 17, practic va fi ceva mai tarziu. Dupa asta poti ramane in oras sa mananci ceva si sa bei un pahar de vin ca mai apoi sa iei trenul spre casa. In ideea asta un tren la ora 19 sau 20 nu e rau deloc, in schimb unul la ora 12 nu suna prea tentant, practic pierzi toata ziua de ski. :headbash:
Cristi N
Membru Silver
 
Mesaje: 971
Membru din: Joi, 24 Iun 2010, 18:09
Localitate: Bucuresti S2

Re: Discutii diverse

Mesajde oc7avian » Lun, 20 Ian 2020, 10:12

Tocmai, trebuie luate în calcul toate aspectele. Pe retur (Brașov - București) ai vreo 2 ore gaură între 5pm și 7pm, când pleacă un RE. Primul IR e abia după încă o oră, dar ajunge înaintea RE-ului. Stațiunile sunt cam la 1h distanță de Brașov, deci după 8pm ai primul tren spre București care ajunge după trenul de la ~9pm (IR). Ori la 18:04 (Sinaia). Nu există tren în jurul orelor propuse de tine și e păcat.

Ajungi în București după 10:30pm. O mică întârziere și poți pierde ultimul metrou.

Imagine


Imagine
oc7avian
Membru Bronze
 
Mesaje: 157
Membru din: Mar, 12 Mar 2019, 19:40

Re: Discutii diverse

Mesajde Andrei98 » Lun, 20 Ian 2020, 10:25

Și eu ma lovesc des de problema cu golul între 18:00-20:00 de pe Valea Prahovei spre București. Daca nu se apucau sa cupleze trenuri poate nu era problema asta, cum este de exemplu IR1746 cu trenul de Constanța, după garnitura aceasta care de multe ori are peste 10 vagoane nu mai vine decât Astra la câteva minute cu o capacitate care nici nu este demnă de luat în seamă...
Avatar utilizator
Andrei98
Membru Bronze
 
Mesaje: 814
Membru din: Mie, 09 Mar 2016, 22:43
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii diverse

Mesajde BogdanPetrini » Lun, 20 Ian 2020, 10:46

Legat de capacitate, azi (acum), IR 1632 are doar 2 vagoane: 1x 21-76 clasa a doua și 1x 19-83 clasa întâi. Se stă în picioare inclusiv în vagonul de clasa întâi și asta dinainte ca trenul să ajungă în Ploiești unde se umple de obicei.

L.E.: Cele 12 minute de avans au mai compensat deranjul. De unde atât? De la Ploiești, trenul este trasat în livret cu 140 km/h, dar are timpii de mers ca pentru 120 km/h (42 de minute față de 36), iar alte 6 sunt minutele pe care le fac mai toate trenurile de 140 când sunt ridicate toate restricțiile din teren.
Linka 101: Krajský Nemocnice - Severní Restaurace - Republiký Tridá - Centralní Trh - Jižní Nádraží
Linka 102: Krajský Nemocnice - Severní Restaurace - Sídlište Cervený Vrch - Západní Nádraží
Avatar utilizator
BogdanPetrini
Membru Bronze
 
Mesaje: 214
Membru din: Lun, 30 Noi 2015, 22:39
Localitate: Ploiești / Prague

Re: Discutii diverse

Mesajde Linia 43 » Mar, 25 Feb 2020, 12:45

O noua oportunitate ! Sa nu o ratam.
Adio Alstom,CRRC,Siemens etc , Turcia ,venim!


Turcia va testa şi lansa primul tren electric produs local pe 29 mai, a anunţat ministrul turc al industriei şi tehnologiei, Mustafa Varank, potrivit Hurriyet Daily News.
Varank a declarat că trenurile vor putea atinge viteze de până la 160 de kilometri pe oră şi a subliniat că acestea vor fi disponibile până în luna septembrie.


https://www.zf.ro/auto/dupa-masini-si-t ... a-18885037
Avatar utilizator
Linia 43
 
Mesaje: 188
Membru din: Joi, 31 Mai 2018, 18:00

Re: Discutii diverse

Mesajde andrei11 » Sâm, 25 Apr 2020, 20:02

Prima precizare. Ceea ce prezint eu aici este un macaz de tramvai, nu de tren. Tramvai de tramvai, ( vocabular de mahala ), nu tren suburban sau derivat.
A doua precizare. Tramvaiul e pe undeva pe lângă ( și în interiorul ) Viena ( Vienei )
Întrebarea e simplă, la ce folosesc cele două bucăți de șină subliniate cu săgeata galbenă, că eu nu mă prind.
Fişiere ataşate
1.jpg
1.jpg (73.57 KiB) Vizualizat de 294 ori
2.jpg
2.jpg (65.72 KiB) Vizualizat de 294 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 18507
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii diverse

Mesajde shoppy » Dum, 26 Apr 2020, 12:03

Este contrasina cu rolul de a ghida rotile vagonului deraiat astfel incat vagonul sa nu paraseasca gabaritul sau sa nu se rastoarne. Imi este mai greu sa vizualizez exact cum ar functiona in situatia de acolo, poate este pericol de rasturnare sau poate incearca sa protejeze mecanismul inimei mobile.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9294
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Discutii diverse

Mesajde andrei11 » Dum, 26 Apr 2020, 14:00

Filmarea are peste o oră, cred că arată tot traseul, la toate macazele situația e identică, nu numai aici. Și are multe macaze / linia a treia chiar și a patra în stații.
Aici e filmarea.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 18507
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Anterior

Înapoi la Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori