Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Discuții diverse

783 posts, 229182 views
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse shoppy

Cauta si tu Paris - Lyon vineri, bilete de 50euro gasesti doar peste 2 luni, in rest doar bilete de 100euro si mai scumpe, de ce oare?
Daca bagau si la noi bilet 100euro la Constanta sigur nu se vindea.

 


Re: Discutii diverse TibiV

Discutia tinde spre penibil...

Sa imi spuna cineva daca a auzit de vreo companie aeriana care "suplimenteaza" o anume cursa cu inca un avion ca a venit Gigel la Otopeni/Heathrow/Charles de Gaulle si nu a mai apucat bilet ?...

Abia astept argumentul "da mai, dar aia au un numar limitat de avioane!"...
Crede cineva ca CFR "tine ascunse" sute de vagoane si daca vin multi calatori in gara - gata, pac-pac, scoatem vagoanele "dosite" ?!?!...

Asta cu "CFR sa suplimenteze" este echivalenta cu a cere Metrorex sa suplimenteze trenurile in orele de varf...
Cu ce sa suplimenteze, mai oameni buni ?!?!...

 


Re: Discutii diverse ByOnu

Nu-i chiar asa. Cand tu ca si companie vezi niste tendinte constante, da, iei masuri. Daca pui intr-un grafic datele pe ultimele 3 luni sa zicem (calatori, calatori in picioare) vezi un pattern si daca ai bun simt actionezi in consecinta. Este vorba despre management.

Spuneti ca si cum ar fi primul an cand merg turisti la mare cu trenul.

Tot dati exemple din vest cu achizitionatul biletelor cu luni inainte. CFR nu este in vest. Atata timp cat CFR Calatori nu incearca sa isi educe calatorii in maniera aceasta (cu bonusuri, reduceri, dar marketate serios, nu ca in prezent) este absurd sa le ceri oamenilor astfel de lucruri. Voi nu vedeti ca in Romania nu se practica asta? Biletul costa identic si azi si ieri si acum o saptamana pentru aceeasi cursa.

Iar exemplul cu avioanele este din alt film. Tocmai acesta este unul dintre beneficiile trenului: corelarea ofertei cu cererea pe care tu, companie serioasa, ai studiat-o pe anumite perioade specifice.

Cat despre vagoane, sa faca reviziile zecilor de vagoane bune care stau pe dreapta din motive puerile.

:bere:

 


Re: Discutii diverse TibiV

ByOnu wrote:
Spuneti ca si cum ar fi primul an cand merg turisti la mare cu trenul.

Nu, spunem ca este primul an in care toti studentii se pot duce, moca, cu trenul la mare - oricand si ori de cate ori vrea muschii lor !
(Fara numar, fara numar !....)
La fel cum pot sa mearga si la "Untold" si la zeci de alte evenimente similare... Tot "moca", of course, ca sunt studenti in "iepoca" Dragnea...
Daca ai un "pattern" comportamental pentru studenti am fi bucurosi sa il aflam si noi...
CFR Calatori ar fi si mai bucuros, ca ar sti unde sa bage vagoane si de unde sa scoata vagoane.
(Desi de fapt la povestea asta cu "students unlimited" nu poate sa scoata de nicaieri... Doar sa bage... Poate imprumuta vagoane "studentesti" din Rusia, caci nu cred ca exista companii de transport feroviar in Europa civilizata care au vagoane neutilizate...
Cam nashpa cu ecartamentul, dar na, daca chiar este "cerere atat de mare" putem incerca cu cele rusesti... ;)
Dar bagam in ele doar studenti, nu si "civili nevinovati"... :lol:  )

 


Re: Discutii diverse shoppy

Tendinta o vede toata lumea, doar ca luand la mana numerele, nu este profitabil, daca poti sa intelegi asta bine, daca nu, stim ca toti romanii sunt specialisti in bani, sport si alte chestii.

 


Re: Discutii diverse ByOnu

Dar ti se pare profitabil sa ai locomotive electrice cu cate doua vagoane?

Ce poate sa nu fie profitabil la a suplimenta anumite trenuri pe care, surpriza, sa le si incarci. Un vagon in plus nu necesita personal suplimentar.

Vad ca amandoi ne dam experti oricum. :lol: Eu imi dau cu parerea si o recunosc. Tu?

Daca tu, CFR, vezi cu doua zile in avans ca ai umplut toate trenurile spre mare la capacitate maxima (joia respectiva nu mai era niciun loc liber la a 2a pana duminica), cum sa nu incerci macar sa suplimentezi avand in vedere ca garantat vei avea calatori care vor vrea bilete pe loc.

Orice privat care ajunge in situatia de a nu mai putea sa satisfaca comenzile va face una din urmatoarele actiuni: creste productia pana la capacitatea maxima, creste pretul pentru a scadea cererea pana la nivelul maxim de productie sau cel mai des intalnit, coroboreaza cresterea productiei cu cresterea pretului. Idem si in cazul serviciilor.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Întrebare :
Știi cu siguranță că sunt vagoane disponibile pentru 160 km / h  sau cât o fi viteza înscrisă în livret ? Că dacă ai vagoane pentru 90 km / h și suplimentezi cu astfel de vagoane  o sa apară aici critici cum că trenul a făcut cu o jumătate de oră în plus, bașca nu a avut aer condiționat / internet moka.
Întrebare suplimentară :
Studenții au gratis când vor mușchii lor să se urce în tren sau numai în vacanțe să se duca acasă ?
Dacă au gratis când vor ei nu e ceva în regulă. Dacă vor să se ducă in week end  la distracție și nu acasă să pună mână să-și plătească biletul. Ok, juma de preț și locul integral. Că doar nu ocupă juma de loc sau sunt invizibili. Sau să meargă în picioare că sunt tineri. Dacă vor loc să dea bani.

 


Re: Discutii diverse Robert24

Problema mare este ca exista mult prea multi "DACA".

NU s-ar fi ajuns la situatii de acest tip:
- DACA mizeria de psd nu facea pomeni electorale fara numar studentilor
- DACA se alocau bani din timp pentru reparatia vagoanelor si pentru achizitii
- DACA ofertele tarifare ar fi gandite mult mai corect in functie de cerere si oferta
- DACA infrastructura ar fi una moderna, pusa la punct si nu ar genera atatea intarzieri
- DACA mersul trenurilor ar fi cadentat si facut cu cap pe baza cererilor reale
- DACA ... (mai pot continua probabil zeci de randuri)

 


Re: Discutii diverse ByOnu

Oricand, Andrei. Dar v-ati indepartat privirea de la adevaratul inamic: pesedeu'. Nu studentii i-au votat, ci cu preponderenta cei in varsta. Eu ce sa fac? Sa-mi aman intrarea la master pana pleaca ei de la guvernare? Dati-mi reducerea de 50% inapoi si o platesc cu cea mai mare placere ca pana acum. Studentii harnici (care nu o.. toata ziua jucand LOL) au job in timpul facultatii, iar daca mai si invata primesc burse, suficient pentru a-si acoperi pretul unui drum amarat la a 2-a odata la doua luni. Daca pesedeu' voia sa promoveze meritocratia putea oferi, zic si eu, un numar limitat de calatorii la clasa I studentilor cu medii peste 9, sau ceva de genul.

Gratuitatea asta nici macar pomana nu este, ci doar o metoda de a ne inchide gura, ceva ce ati vazut si voi ca nu a functionat avand in vedere ca studentii au iesit cu zecile de mii la protestele din iarna.

 


Re: Discutii diverse Robert24

Am mai spus-o si cu alte ocazii, daca e ceva GRATIS, nu poti avea dreptul sa te plangi... Cam asta au vrut ei.

 


Re: Discutii diverse shoppy

Tu vii si zici "importanta este doar problema CFR Calatori, ce se intampla oriunde altundeva nu este concludent, daca este trenu plin evident trebuie sa mai bage vagoane, de unde cum cat din piatra seaca nu ma intereseaza ca nu conteaza".
Apoi treci peste argumentele mai multor persoane ca tot tu esti specialist, deci de ce esti tu specialist? Ca toti romanii sunt specialisti / se pricep / le merge mintea?
Ai si alt argument in afara de "imi dau eu seama ca asa este"?

 


Re: Discutii diverse drbm

Pe același principiu, de ce nu ar fi criticabil Softrans? Nu că ar avea cum suplimenta ceva, dar măcar așa, de chestie.....
:-))

 


Re: Discutii diverse shoppy

Aprobo de centura de nord, azi o chipa de munctiori mosmondea pe la linii intre DN2 si A3, iar sub hobanat erau traverse noi si un excavator.

 


Re: Discutii diverse shoppy

Azi pe centura de nord erau utilaje de burat si profilat prisma de balast.

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420551 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use