Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Discuții diverse

783 posts, 233239 views
 
Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse shoppy

De cand au ajuns RT si Calatori(acea este o seria 41) sa faca manevre in Chitila?, stie cineva ce se intampla?
DSC04619.JPG (535.54 KB; downloaded 2938 times)

 


Re: Discutii diverse Robert24

Calatori de multi ani au acolo un "tampon".
RT sta acolo intre doua trenuri de-ale lor de cand nu ii mai lasa Infra sa mearga in sistem push-pull...

 


Re: Discutii diverse shoppy

Da, stiu de tampon, dar de obicei nu sta acolo.
Chiar am observat ca RT merge doar cu locomotiva in fata, se stie si de ce nu ii mai lasa? Si ce fac, tin o locomotiva in Chitila, cand intra tren in Nord se ia dupa el si trece la tractiune, si locomotiva care era inainte la tractiune se intoarce in Chitila?

 


Re: Discutii diverse Robert24

Exact asa face RT. Nu stiu de ce nu ii mai lasa... E ceva cu instructia feroviara antica a CFR-ului.
Tamponul de la Calatori sta in Chitila de minim 3-4 ani.

 


Re: Discutii diverse George

Push - pull e o chestie moderna si necesara, ar trebui sa o introduca si la Calatori, nu sa puna bete in roate celor de la RT.... :roll:

 


Re: Discutii diverse florin

Vineri seara (ora ~23) m-am nimerit pe podul feroviar din Herăstrău când a trecut un tren de călători dinspre Constanța (nu știu care, avea 4-5 etajate). Ce mi s-a părut ciudat e că roțile vagoanelor scoteau scântei, iar roțile erau foarte încinse aparent, practic zona de contact cu șina a roților era galben aprins, un cerc "de foc" destul de spectaculos. Aveți idee care e explicația, frânarea puternică, viteza?

 


Re: Discutii diverse bercenicity

In zona viteza maxima scade de la 120 la 70 - o franare brusca probabil.

 


Re: Discutii diverse shoppy

Tocmai am vazut un film pe youtube cu RT circuland impins spre Constanta, poate are legatura doar cu panta de pe Predeal.

 


Re: Discutii diverse ByOnu

De cateva ori pe ani fac traseul Bucuresti - Timisoara cu trenul de noapte. De ce optez pentru trenul de noapte? Pentru ca mersul cu trenul este un timp mort, pierdut in vagoane zgomotoase in care nu prea ai ce face 10-12 ore, astfel prefer sa dorm macar decat sa pierd o zi frumoasa pe tren. Optez sa circul noaptea cu trenul cand durata calatoriei depaseste 5h.

Oook, ^^ aceasta a fost o mica introducere. Vreau sa ajung intr-un cu totul alt punct: trenurile care se asteapta... uneori cu orele.

Joi seara trenul a plecat din Bucuresti cu o ora intarziere pentru ca l-a asteptat pe cel de la Iasi (nu m-as mira ca si cel de la Iasi sa fi intarziat pentru ca l-a asteptat la randul lui pe altul, foarte posibil). Trenul a ajuns in Timisoara cu aproape doua ore intarziere. Am uitat sa mentionez ca am pierdut legatura cu Regio Trans-ul de dimineata. Daca era CFR, oare ne astepta? :lol: Urmatorul RT abia peste 5 ore. Nu-i nimic, ca Timisoara e frumoasa.

Duminica seara la intoarcere trenul pleaca cu aproape o ora intarziere. Nu stiu daca a asteptat un alt tren, dar este foarte foarte posibil, avand in vedere ca a plecat la 5 minute dupa ce a sosit o garnitura dinspre Arad. Mai departe. Pe drum intarzierea a crescut la doua ore. Intarzierea am remarcat-o la Rosiorii de Vede, fiind pastrata cu tacticism si la Videle. In Videle urca, ca de obicei, o multime de navetisti cu permise si, mai nou, copii cu ghiozdane. Oare ii va crede profesorul cand le vor spune ..."a intarziat trenul doua ore"? Dar zilnic? In fine, pe drum cativa calatori suparati tipa la nas ca ei pierd trenul de Constanta. Acesta le raspunde calm "stati linistiti, mereu ne asteapta"! DE CE? Doar spre Constanta sunt suficiente trenuri, urmatorul, cel de la 09.55 era deja la peron. Hai ca la plecare am inteles ca daca ajung cei din Iasi la ora 23 in Bucuresti trebuie sa stea pana dimineata in gara, dar astia ce scuza mai au?

Am plecat in Iulie la Constanta si tare m-am mai bucurat eu de ce baiat destept sunt ca am luat tren format in Bucuresti. Incerc sa evit pe cat de mult trenurile care vin de cine stie unde. Inutil, nici asta n-a plecat la timp deoarece l-a asteptat pe altul, vreo 40 de minute.

Astfel, prieteni, voi ce ziceti?Este normal sa se astepte trenurile cu orele? Eu ii inteleg pe saracii calatori care au transbordare, dar nici eu nu am doua ore de pierdut la fiecare drum (daca mai punem la socoteala si asteptatul urmatoarei legaturi care este peste 5 ore, nu-i asa ca eu am intarziat la destinatia finala cu 7 ore?). O solutie ar fi ca legaturile sa se faca la trenuri care au distanta intre sosire-plecare de doua ore, marja de eroare. Sunt eu oare prea egoist? Mentionez ca povestea relatata se intampla mereu si mereu. Faptul ca trenurile se astepta nu face decat sa apara intarzieri in lant.

 


Re: Discutii diverse Robert24

Exact discutia o aveam si eu zilele trecute.
Mi s-ar parea normal ca in primul rand, in situatia actuala, sa nu se ofere bilete cu transbordare mai mica de 30 minute decat pe proprie raspundere. Stiu situatii cand agentia a vandut bilete cu transbordare de 10 minute.

Daca transbordarea este de peste 30 de minute si trenul sosit are intarziere, sa astepte doar un interval de aprox. 10 minute de bun simt, dupa care trenul sa plece si operatorul, in speta CFR Calatori sa ofere pasagerului intarziat variante - bilet implicit la urmatorul tren indiferent de rang, voucher pentru mancare, daca timpul de transbordare cauzat de intarziere este mai mare de 2 ore sa zicem si nu in ultimul rand cazare daca ai pierdut ultimul tren de noapte. Cum ultimele variante nu sunt si nu vor exista vreodata la CFR Calatori, ramane "asteptarea".
Nu sunt de acord ca sute de calatori sa intarzie din start din cauza asteptarii unui numar foarte redus de calatori sosite cu un alt tren intarziat (de multe ori chiar si 2-3 calatori).
Pe de alta parte, acei calatori intarziati nu au intarziat din vina lor. Ceea ce ne duce din nou la obligativitatea aplicarii variantelor 2-3, asa cum se aplica in aviatia civila.

Din pacate, cel putin atata vreme cat calatorii trenurilor intarziate nu beneficiaza de nicio compensatie, iar drepturile pasagerilor UE nu se aplica la transportul feroviar in Romania, aceasta situatie nu se va remedia.

 


Re: Discutii diverse Shinkasen

Cand unui cotrolor ii se face mila si taie bilet pentru cati bani ai in loc sa iti taie o suprataxa.
Povestea pe scurt:
O controloare pe numele de Tatiana Baumann, le-a cerut biletul unor tinere, 4 la numar, acestea nu aveu bilet si in loc sa le scrie o suprataxa, ea le-a luat bani fara a elibera bilet. dar ulterior ar fi varsat banii la CFR, in baza unei cutume a companiei feroviare, mai apoi a ajuns acuzata de mita si a primit 3 ani si 3 luni cu executare, pentru o paguba de 124 de lei care defapt e de numai 64 de lei din moment ce bani sunt in contul CFR-ului.
Povestea pe larg mai jos.
http://www.petitieonline.com/dreptate_p...na_baumann

Normal era daca se facea un filaj pe o durata mai lunga si se analiza comportamentul controlorului si asa se facea o acuzatie penala, desi pentru 64 de lei ar trebui doar sa ii desfaci contractul de munca, nu sa te apuci sa trimiti omul la inchisoare pentru 3 ani si 3 luni, tinand cont ca alti au facut pagube CFR-ului mult mai mari si sunt cam liberi sau au primit niste pedepse mici, pare aici ca se incearca sa bage pe cineva sa execute si pentru ceilalti.

 


Re: Discutii diverse TibiV

Am cautat vreo 15 minute locul potrivit...
Nu l-am gasit. Asa ca pun aici.
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/1341938685840996
Bucureşti, 08 octombrie 2016
Lucrări de reparaţie periodică şi ciuruire integrală defileul Tisei
Interval de staţii: Valea Vişeului-Bocicoi (graniţa cu Ucraina) - ecartament normal/ecartament larg
Utilaje CFR SA:
- maşină de ciuruit balast - RM 80
- maşina de burat Plasser 08475
- maşina de profilat Plasser SSP 2005
Personal SIMC
Sursa: Cornel Filip

Este undeva intre Sighetu Marmatiei si Valea Viseului....

Zici ca sare trenul de pe sine... :(
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/pcb.1341938685840996/1341938562507675/?type=3&theater

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/videos/pcb.1341938685840996/1341938569174341/?type=3&theater

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse 133 313

Fosta cale ferata Titan Sud - ex. fabrica de paine Titan (actualmenle Hercesa) a inceput sa dispara in viteza.  :twisted:
snapshot223.jpeg (53.68 KB; downloaded 2639 times)

 


Re: Discutii diverse andrei11

Era si cazul.

 


Go to page:  1  ... 26 27 28 29 30 31 32  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2295 forum members have written 421837 posts in 5255 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use