Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Discuții diverse

781 posts, 226740 views
 
Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse l'Artiste

Bonjour Iliutu

Merci pour ton lien ;) mais d'après la photo , il s'agit plus d'un wagon allemand du type DDm 915 ( train-couchette ) qu'un wagon de fret spécialement conçu pour le transpprt de voiture ?

 


Re: Discutii diverse shoppy

Salut,

Le vagon originel pour voitures du Chemins de Fer Roumain est le Laekks viewtopic.php?f=184&t=3584&p=239065#p239065 (le jaune), mais toutes ces vagones ont ete vendu  en Israel (je supose), apres ca les operateurs particuliers on prennes des garnitures d'Almande ou autres pays. Tu peux les voire dans ce sujet: viewforum.php?f=184 .

Une autre photo avec le DDm tu peux trouver ici: viewtopic.php?f=113&t=3965

 


Re: Discutii diverse shoppy

Acum o luna faceam poze la podul de pe Buzau si m-au intrebat niste politisti daca am legatura cu viitoarele reparatii iar ieri era restrictie nou-nouta pe pod, se pare ca se pregateste ceva.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Asa, de amorul artei, de ce magistralele CFR incep cu numarul 200 ? Numarul 100 unde e ?
In timpul meu, in vremurile de demult ( apuse ) magistrala 100 era cea spre Timisoara ( care acum e 900 ). Când si de ce a intervenit redenumirea M 100 cu M 900 ?
Si mai era ( in mersul trenurilor ) un tabel aparte, denumit M 1000 care ingloba absolut toate trenurile intre Bucuresti N ( Gr A & B ) si Ploiesti ( Est & Vest ) ( Adica 300 + 500 ).

 


Re: Discutii diverse Robert24

Magistralele dpdv comercial nu prea au multa treaba cu magistralele Infra (uz intern). Guess what? M900 e inca M100 acolo  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discutii diverse shoppy

CFR Marfa in pragul insolventei

Se doreste ca CFR Marfa sa intre in insolventa doar ca va trage dupa ea si CFR Infra, CFR Marfa are la Infra datorii de 900 milioane lei, practic jumatate din datoriile inregistrate la CFR Infra, deci daca Marfa ar intra in insolventa atunci Infra s-ar trezi cu o gaura de 900 de milioane imposibil de recuperat.

http://clubferoviar.ro/intrarea-cfr-mar...structura/

Celalalt raspunzator de datoriile la CFR Infra este bineinteles CFR Calatori, si prin logica reiese ca si datoriile lor sunt tot undeva la 900 milioane lei(cealalta jumatate).
Deci cand va ziceam eu ca Marfa si Calatori merg pe gratis fara sa plateasca nici un TUI...

 


Re: Discutii diverse ByOnu

Atat de multa bataie de joc spre Mangalia. Pur si simplu azi nu mai erau locuri la clasa a II-a pe Bucuresti - Mangalia dimineata la 7, decat peste vreo 5 ore. De ce nu se suplimenteaza vagoanele? :evil: Nu mai spun de faptul ca trebuie sa astepti 2h in Constanta pentru a schimba. Cum sa nu iei microbuzul din Constanta care circula cadentat?

Sunt constient ca nu este o prioritate, dar ar cam fi cazul de o modernizare a Constanta - Mangalia (dublare, electrificare, modernizare peroane, etc.) daca vrem sa facem mersul la mare cu trenul mai atractiv.

Anul trecut am facut prostia de a nu ma uita de unde vine trenul de Bucuresti - Constanta ca apoi sa aflu ca este tocmai din Oradea si are intarziere de 40 min, asta s-a transformat cu totul intr-o ora si jumatate in plus pentru un drum de maxim 2h. Asigurati-va mereu sa luati trenuri care se formeaza in Bucuresti. :lol:

 


Re: Discutii diverse Robert24

Suplimentare? De unde? Nu au primit bani de luni de zile pentru reparatii curente... MT sucks! :(
S-a dat acum drumul la proceduri si deja incep sa apara si contestatii...
Marea problema o reprezinta pomana pedesista cu gratuitatea fara numar :( Nimeni nu a luat in calcul ca nu ai cu ce sa suplimentezi....

 


Re: Discutii diverse shoppy

Asta cu "ma duc in gara si iau bilet la primu tren si daca nu gasesc atunci sunt aia incompetenti ca e evident ca trebuia sa suplimenteze" este asa, de pe vremea comunistilor, in tarile civilizate este perfect plauzibil sa te duci la gara si pentru urmatoarele 6 ore toate trenurile sa fie vandute, sau sa fie vandute toate biletele de 50ero si sa mai ramana doar alea de 100euro la acelasi tren.
Daca punem ca anul are 52 de weekenduri iar 20 dintre ele ar fi pe perioada de vacanta / sarbatori mari, ar insemna sa avem niste vagoane disponibile sa circule doar 60 de zile pe an, adica un grad de folosire de 17%, nu face nimeni asta, du-te in Franta sa vezi ca biletele la TGV pentru zilele de vineri si duminica sunt vandute pe 2 luni inainte si nu suplimenteaza nimic, ca aia e.

 


Re: Discutii diverse Puss in Boots

Exact, nu se suplimenteaza nimic. De-asta mereu cand merg in Spania cu treaba imi cumpar biletele in avans sau dus-intors ca sa nimeresc la trenul care imi trebuie. Acolo unde nu merge online, iau de la gara. Dar ceva imi zice ca ei nu au pomanagii ca la noi...

 


Re: Discutii diverse ByOnu

shoppy, nu mai au locuri pana duminica.

Si da, imi mentin parerea ca daca ai cerere trebuie sa suplimentezi parcul. Da, incompetenta si pierdere de venituri.

 


Re: Discutii diverse andrei11

Crezi cumva ca dispun de vagoaneconforme si nu le introduc in circulatie ?

 


Re: Discutii diverse shoppy

Tu poti sa iti mentii si parerea ca 1 + 1 = 15, si in tari civilizate unde ajutorul social se imprastie pe toate gardurile, cum ar fi Franta sau Grecia, companiile feroviare nu sunt ajutor social ci functioneaza dupa legile economiei de piata, adica la sfarsitul zilei trebuie sa faca profit, si de aici rezulta anumite consecinte.

 


Re: Discutii diverse cosminduru

shoppy wrote:
Asta cu "ma duc in gara si iau bilet la primu tren si daca nu gasesc atunci sunt aia incompetenti ca e evident ca trebuia sa suplimenteze" este asa, de pe vremea comunistilor, in tarile civilizate este perfect plauzibil sa te duci la gara si pentru urmatoarele 6 ore toate trenurile sa fie vandute, sau sa fie vandute toate biletele de 50ero si sa mai ramana doar alea de 100euro la acelasi tren.
Daca punem ca anul are 52 de weekenduri iar 20 dintre ele ar fi pe perioada de vacanta / sarbatori mari, ar insemna sa avem niste vagoane disponibile sa circule doar 60 de zile pe an, adica un grad de folosire de 17%, nu face nimeni asta, du-te in Franta sa vezi ca biletele la TGV pentru zilele de vineri si duminica sunt vandute pe 2 luni inainte si nu suplimenteaza nimic, ca aia e.


TGV sunt cadentate la ora sau 1/2 de ora, iar alternativa sunt TER-uri care sunt dimensionate adecvat cu suficiente vagoane incat nu exista decat foarte rar situatia sa nu existe loc.

 


Go to page:  1  ... 30 31 32 33 34 35 36  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419387 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use