Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Știri feroviare din România

1278 posts, 409428 views
 
Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 92
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri feroviare din Romania MariusCFRBucuresti

Chiar el.
IR 1741 Bucureşti Nord - Braşov - Teiuş - Cluj Napoca - Bonţida.
Garnitura trenului care se duce la Bonţida:
89-76 007 , 89-87 011 , 21-76 038 , 21-76 047 , 21-76 042.



 


Re: Stiri feroviare din Romania Robert24

COMUNICAT DE PRESĂ

Reabilitarea tronsonului Cluj - Oradea - Episcopia Bihor a intrat în linie dreaptă

Bucureşti, 18 iulie 2016

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a finalizat procedura de licitaţie pentru reactualizarea studiului de fezabilitate în vederea electrificării şi reabilitării liniei de cale ferată Cluj - Oradea - Episcopia Bihor. Câstigatoarea licitaţiei este Asocierea ACCIONA Ingenieria S.A – Baicons Impex S.R.L, cu o ofertă financiară finală în valoare de 4,55 milioane lei (fără TVA).

Reactualizarea studiului de fezabilitate este necesară pentru evaluarea caracteristicilor tehnice şi operaţionale ale liniei existente, analiza mediului socio-economic, instituţional şi juridic şi pentru realizarea scenariilor de dezvoltare.

CFR SA şi-a propus ca obiectiv strategic realizarea celei de-a doua rute complet electrificată în relaţia cu Ungaria. Astfel, prin electrificarea şi modernizarea liniei de cale ferată Cluj - Oradea - Episcopia Bihor, se va asigura circulaţia trenurilor pe linie electrificată cu viteze maxime de pâna la 120 km/oră. Aceasta investiţie va contribui la preluarea parţială a traficului dinspre/spre vestul Europei şi realizarea conexiunii cu tronsoanele Coridorului IV pan-european de pe teritoriul României.

“Tronsonul Cluj — Oradea — Episcopia Bihor are un mare impact zonal, contribuind în mod direct la dezvoltarea economică şi la îmbunătăţirea fluxurilor de mărfuri ale industriei locale cu vestul Europei.Reabilitarea acestui segment de cale ferată va deschidea doua conexiune electrificată cu Ungaria, cu efecte directe asupra traficuluiferoviar în frontiera de vest”,a declarat Marius CHIPER, directorul general al CFR SA.

Proiectul de electrificare şi reabilitare a liniei de cale ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor este cuprins în strategia Ministerului Transporturilor şi în Master Planul General de Transport, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri comunitare şi de la bugetul de stat.

La finalul perioadei legale de contestaţii, contractul de achiziţie publică poate fi încheiat şi semnat de ambele părţi (CNCF CFR SA şi ofertantul câştigător).

www.cfr.ro

 


Re: Stiri feroviare din Romania TibiV

Robert,
Eu zic sa pui comunicatul asta si pe Magistrala 300, ca daca cineva il va cauta peste un an, acolo se va uita prima data... ;)

 


Re: Stiri feroviare din Romania Robert24

COMUNICAT DE PRESA

CFR SA alocă 45,5 milioane lei pentru lucrări de reparaţii la infrastructura feroviară pe raza regionalei CF Braşov

Bucureşti, 25 iulie 2016

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA extinde programele de reparaţii la infrastructura feroviară în vederea eliminării restricţiilor de viteză şi a îmbunătăţirii condiţiilor de circulaţie pe mai multe segmente de cale ferată de pe raza regionalei CF Braşov, valoare totală estimată a lucrărilor fiind de 45,5 milioane lei, finanţarea fiind asigurată din fonduri de la bugetul de stat.

Regionala CF Braşova predat constructorilor amplasamentele pentru demararea lucrărilor de reparaţii la instalaţiile de dirijare a traficului (CED/BLA) pe intervalele de staţii: Sercaia-Fagaras, Miercurea Sibiului-Apoldu de Sus, Tălmaciu-Sibiu Triaj, Podu Olt-Tălmaciu, Sibiu-Turnişor, Turnişor-Orlat, Orlat-Sălişte, Unirea-Războieni, Aiud-Unirea şi în staţiile: Dumbravita, Bartolomeu, Sercaia, Brasov Triaj, Arpas, Podu Olt, Seica Mare, Orlat,Malnas Bai, Tusnad Sat, Stanceni, Lunca Bradului, Ditrau, Deda, Targu Mureş Nord, Sf Gheorghe, Izvoru Olt, Gheorghieni, SubcetateMures, Galautas, Aiud. Lucrările, în valoare totală de2,76 milioane lei, au drept scop creşterea siguranţei şi a gradului de confort.

Pe tronsoanele Nădejdea-Mihăileni, Loamneş-Şeica Mare şi Braşov - Deda a fost emis ordinul de începere pentru etapele de expertiză, proiectare şi execuţie lucrări de consolidare la versantul de la km 138+050-142+215, reparaţii la podeţele şi pentru amenajarea albiei râului de la km 422+512 şi de la km 55+980. Valoarea totală a lucrărilor, care vor contribui la îmbunătăţirea condiţiiilor de circulaţie prin eliminarea restricţiilor de viteză existente, este de 2,06 milioane lei.

La ora actuală sunt deja în execuţie lucrările de reparaţii la clădirea de călători şi la tunelul pietonal din staţia Braşov şi la infrastructura feroviară pe linia CF Miercurea Sibiului-Cunţa, precum şi lucrările de revopsire a 66 de poduri metalice situate pe intervalele de staţii: Turnu Roşu-Podu Olt-Tălmaciu, Sibiu-Ocna Sibiului, Apolu de Sud-Miercurea Sibiului-Sebeş Alba-Vinţu de Jos, Băile Tuşnad-Tuşnad Sat, Miercurea Ciuc-Siculeni, Reghin-Dumbrăvioara-Tg Mureş Nord-Tg Mureş-Târgu Mureş Sud, Gen. N. Dăscălescu-Sânpaul-Iernut-Luduş-Gligoreşti-Războieni şi Lunca de Mijloc-Lunca de Sus-Nădejdea-Mihăileni. Valoarea totală a acestor lucrări este de 40,7 milioane lei.

Precizăm că lucrările de reparaţii la componentele infrastructurii feroviare se execută în paralel cu asigurarea traficului în condiţii optime pe toate segmentele de cale ferată menţionate şi au drept scop îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie şi a gradului de confort.

www.cfr.ro

 


Re: Stiri feroviare din Romania TibiV

Ca mai vorbiram p'aici de e-ticketing...

GdN, intrarea in sala caselor de bilete cls.II.
13 august 2016, ora 02.15 am (2 dimineata, dar era o forfota ca la 8 dimineata la metrou - pentru ca la 02.45 pleaca un tren spre Mangalia, fix in vacanta de Sf.Maria... :)








Cool... :D

Deci ne-am dus la doamna casiera.
Care ne-a dat bilete la tren de rang IR, dar tot "fara rezervare", ca si altor cateva sute (pe putin) de pustani disperati sa ajunga pe plaja pana dimineata...
Trenul ala arata la plecare exact ca alea de pe vremuri...
Sardele sau heringi "la conserva"... :lol: (Imi pare rau ca acolo nu am facut poze, dar initial aveam mainile ocupate, ulterior le aveam amortite... :D )

Nu dati cu pietre ca am acceptat!
"Beneficiarul calatorie" nu am fost eu, ci fica'mea, care nu a vrut sa renunte la 6 ore de plaja si sa plece cu un tren de dimineata ... Ea a calatorit 5 ore cu c..ru pe bagaje...

Dar cand varsta incepe cu cifra 2 poti face la greutati muuuult mai mari... :D

 


Re: Stiri feroviare din Romania andrei11

TibiV wrote:
...GdN, intrarea in sala caselor de bilete cls.II...

Observatie :
Nu mai exista demult denumirile acestea, au fost sterse de pe pereti cu mult timp in urma. Sunt denumiriistorice / din antichitate. Oricum de la casele de bilete se dau bilete si in regim de Agentie, deci pentru un  tren care pleaca peste o saptamana / o luna, etc. Ba mai  mult poti lua bilet si  pentru un tren Satu Mare - Oradea daca doresti.
Oricum Agentiile de bilete s-au desfiintat de ceva timp.

 


Re: Stiri feroviare din Romania TibiV

Andrei, crezi ca ar fi trebuit sa zic "casele de bilete din dreapta, nu alea din stanga ?... ;)
Majoritatea celor de pe forum au inteles foarte bine, la fel ca tine, despre ce loc vorbesc.
Ca doar nu faceam o sesizare oficiala catre CFR legata de casele de bilete cls. II... :D

andrei11 wrote:
Oricum Agentiile de bilete s-au desfiintat de ceva timp.

Comunicat CFR Calatori de ieri despre suplimentarea trenurilor de Sf.Maria
http://www.cfrcalatori.ro/649
Agențiile de voiaj CFR sunt închise în ziua de 15 august, cu excepția celor care se află în incinta centrelor comerciale Titan, Carrefour Colentina și Iulius Mall și care vor respecta programului de lucru al acestora.  


(Comunicatul ofera detalii interesante si despre reducerile de pret de pana la 35%, si chiar 56% in week-end pe Valea Prahovei... :) )

 


Re: Stiri feroviare din Romania stefan_br

Trenul 7002 (format din AM Desiro) a dat defect astazi la Fierbinti. Trenul a fost neoficial anulat (oficial el figureaza pe tabela din Gara de Nod cu 360 minute intarziere). Calatorii au stat aproximativ 3 ore in pustietate pana ce au fost urcati in IR1774, ajungand la Bucuresti abia la ora 13:05 in loc de 10:33 (la cat ajungea 7002).

Cei de la CFR Calatori in loc sa umble cu cioara vopsita si sa se pozeze in cele cateva vagoane mai de doamne ajuta pe care le au, mai bine ar modifica instructia aia invechita si alte hibe birocratice. Sunt sigur ca daca ar fi existat o sageata de rezerva la Urziceni (cum era pana prin 2010) , in 20-30 de minute ar fi putut sa vina si sa preia calatorii si sageata defecta. O alta idee ar fi fost sa transborde calatorii la trenul TFC-ului. Anul trecut cand AM-ul TFC-ului a avut accident la trecerea la nivel calatorii au fost mutati in IR1774 al CFR Calatori. Pentru astfel de situatii demne de cascadorii rasului unii ar trebui dati afara  dar probabil ca asta vedem doar prin alte tari.
14232423_1110430365660784_6699200487350243677_n.jpg (89.09 KB; downloaded 3168 times)

 


Re: Stiri feroviare din Romania Robert24

Pana la urma nu s-a anulat.
A stat 5 ore in Fierbinti, apoi a mai acumulat o ora in Caciulati, Balotesti si Mogosoaia...
Va sosi in curand in GdN. Intarziere undeva in jur de 6 ore si un sfert.
Rusine CFR Calatori!

7002gn.PNG (380.68 KB; downloaded 3168 times)


7002.PNG (18.73 KB; downloaded 3159 times)

 


Re: Stiri feroviare din Romania TibiV

http://www.agerpres.ro/comunicate/2016/10/02/comunicat-de-presa-cfr-sa-10-05-20

COMUNICAT DE PRESA
Circulație oprită temporar pe secția CF Bicsadul Oltului-Malnaș Băi
București, 02 octombrie 2016

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că circulația feroviară este oprită temporar între stațiile Bicsadul Oltului-Malnaș Băi, unde se intervine pentru repunere pe șină a unei osii de la locomotiva trenului IR 1642. Călătorii care se aflau în trenul IR 1642 au fost preluați în jurul orei 7.00 de o altă garnitură cu destinația Brașov, respectiv București Nord.

Locomotiva trenului IR 1642, care circula în relația Baia Mare-București Nord, a deraiat de o osie pe segmentul feroviar Bicsadul Oltului-Malnaș Băi, în apropiere de stația Malnaș Băi. Echipele de intervenție sunt la fața locului și desfășoară operațiuni de repunere pe șină a osiei, astfel încât circulația să fie reluată în cursul acestei dimineți.


Si dupa un sfert de ora...
http://www.agerpres.ro/comunicate/2016/10/02/comunicat-de-presa-cfr-sa-10-21-02

București, 02 octombrie 2016 Compania Națională de Căi Ferate CFR SA informează că la ora 09.30 s-a redeschis circulația feroviară între Bicsadul Oltului-Malnaș Băi.

Vă reamintim că în cursul dimineții, traficul feroviar a fost închis temporar între stațiile Bicsadul Oltului-Malnaș Băi, după ce locomotiva trenului IR 1642 a deraiat de o osie, în apropiere de stația Malnaș Bai. Călătorii care se aflau în trenul IR 1642 au fost preluați în jurul orei 7.00 de o altă garnitură cu destinația Brașov, respectiv București Nord.

După finalizarea operațiunilor de repunere pe șină a locomotive și verificarea infrastructurii feroviare, traficul a fost reluat, în jurul ore 9.30, în condiții de siguranță.

Serviciul Comunicare Maas-Media CFR SA

 


Re: Stiri feroviare din Romania Robert24

1642 are in acest moment intarziere 8 ore.

 


Re: Stiri feroviare din Romania George

Ce nu pricep e de ce nu s-a trimis o locomotiva de rezerva din Brasov, care e doar la 50 km distanta...in cel mult 2 ore mergea trenul mai departe...

 


Re: Stiri feroviare din Romania Robert24

Au tampon in Siculeni...
Se pare ca a si deraiat loco.

 



Go to page:  1  ... 55 56 57 58 59 60 61  ... 92
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420653 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use