Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Știri feroviare din România

1278 posts, 408739 views
 
Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 92
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri feroviare din Romania ByOnu

Articol de ***** care nu transmite nimic altceva decat niste bazaconii. Nu au mintit, dar subiectul este total irelevant.

Pe căile ferate române încă mai circulă trenuri construite la fosta fabrică Malaxa în secolul trecut.


Si in Franta circula trenuri din secolul trecut, unele dintre ele sunt TGV, idem si in Germania circula ICE din secolul trecut. Hai sa punem titlurile acestea intr-un ziar mediocru si multi vor musca momeala. Daca le spui si de mileniul trecut deja se vor gandi la perioada cand inca se mai ardeau "vrajotoarele" pe rug.

 


Re: Stiri feroviare din Romania TibiV

ByOnu...
De data asta sunt "by your side" !

Am inteles ca "Libertatea" si "Click" sunt date ?

Daca ai vreo idee mai sexy (de titlu, man....) ma bag !

Mizeriile astora sunt "mizerii de amatori".
Daca s-ar apuca niste "profi" de mizerii, ii ducem rapid in faliment.... :D
Este suficient sa ne ocupam de M300/M1000.... :lol:

 


Re: Stiri feroviare din Romania ByOnu

Cred eu ca la nivel mondial peste 80% din materialul rulant utilizat este din secolul trecut. Asta este scoasa din burta, dar daca stam sa ne gandim majoritatea tarilor investesc constant in modernizarea materialului rulant, prea putini isi permit sa cumpere efectiv garnituri noi. In Londra cred ca inca circula metrouri din '70 iar in Paris inca circula preponderent metrouri din anii '60 ... de aici si supararea mea cu extinctia asa subita a ramelor IVA, daaar, acesta este alt subiect. Oamenii trebuie sa inteleaga ca trenurile sunt investitii mari cu durata minima de viata de 30 de ani, inclusiv metrourile si tramvaiele.

 


Re: Stiri feroviare din Romania andrei11

Hai sa fiu si eu rău... O locomotiva iesita pe poarta fabricii fix in 30 Decembrie 2000 se cheamă că tot in secolul trecut are certificatul de nastere...

 


Re: Stiri feroviare din Romania misterr

"Minune" la CFR, dupa ce conducerea vede mizeria din vagoane. Cum arata trenul de pe aceeasi ruta, cateva zile mai tarziu (VIDEO)

http://cdn.drm.protv.ro/stirileprotv.ro/2016/10/31/b899d4652e806b50511e77631c0ea811.ism/b899d4652e806b50511e77631c0ea811-audio_eng=61657-video_eng=744000.m3u8

Inspectorul Pro revine din aceasta saptamana cu noi dovezi ca in Romania nu exista din pacate prea multe servicii de calitate.

Vorbim despre calatoria cu trenul! Un mod neplacut de a strabate tara dintr-un colt in altul. Mizeria din vagoane sau de la baie, defectiunile aparute pe calea ferata si intarzierile scapate de sub control te fac sa nu-ti mai doresti o a doua calatorie. De altfel, transportul feroviar a pierdut enorm in ultimii 15 ani. Catre mare si munte oamenii prefera masina, iar inspre nordul tarii, avionul, uneori mai ieftin si de 10 ori mai rapid.

Controlor: "Va rog frumos sa stergeti ca cerem sprijinul politiei si iese mai rau. Stergeti ce ati filmat in tren. Haideti ca tin si trenul si s-ar putea sa platiti intarzierea. Trenul trebuia sa plece de doua minute. Va faceti poze in tren in alte situatii, nu imi filmati mie peretii si..."
Reporter: "Dar astea sunt conditiile."
Controlor: "Astea sunt conditiile, dar eu nu vreau sa am probleme."

Imaginile filmate recent surprind conditiile mizerabile in care puteti calatori de la Bucuresti la Ploiesti. Ruta aleasa absolut la intamplare arata cat pret pune Societatea Nationala de Cai Ferate din Romania pe clientii sai.

Calator: "Asta e mizerie de pe chiuveta. Cam asa arata mizeria din tren. Acesta este sapunul cu care ar trebui sa te speli pe maini, in caz ca e apa si il poti folosi. Nici nu vreau sa ma gandesc cat de rau te poti imbolnavi."

Toaleta e un focar de infectie, fara doar si poate, dar credeti oare ca vagoanele sunt mai primitoare? Banchetele sunt murdare, rupte sau peticite, iar geamurile arata ca si cand nu au fost spalate niciodata.

Calator: "Sunt cusute toate si uite aici e improvizat cu un lemn."

Controlorul interzice filmarea conditiilor proaste din tren. Uita insa ca problemele cailor ferate nu vin de la calatori si nici de la jurnalisti, ci de la sefii sai, care manageriaza prost societatea.

Controlor: "Intarzierea cine o sa o plateasca, sa vedem? Orice filmare pe domeniul public aveti voie, asta e domeniul CFR-ului."
Reporter: "Si CFR-ul nu e domeniu public?"
Controlor: "Nu."
Reporter: "Dar ce e?"
Controlor: "E jumatate particular, jumatate de stat."
Reporter: "Iar trenul asta e particular?"
Controlor: "Nu. Una e cand imi filmati mie in tren toata..."
Reporter: "Realitatea."
Controlor: "Realitatea, stiu ca asta e realitatea, asta e realitatea, asta e CFR-ul."

Cerem socoteala conducerii in numele calatorilor. Ni se spune ca ne-am inselat. Ba chiar mai mult: sefii de la CFR incearca sa ne demonstreze contrariul. Dupa cateva zile, ni se aproba filmarea pe ruta indicata de noi.

Andreea Brasovean: "Am calatorit cu trenul in doua zile diferite, pe aceeasi ruta: Bucuresti Basarab - Ploiesti, la aceeasi ora, 7:43 de minute. In ziua in care nu ne-am anuntat prezenta, am gasit un tren vechi, cu scaune rupte si bai de care putini indraznesc sa se apropie. Si totusi, intamplator sau nu, la a doua vizita, cand avem aprobare de filmare, trenul arata bine, iar calatorii au parte de conditii decente."

Calator: "Au stiut ca veniti si de-asta trenul arata asa."
Reporter: "Cum v-ati dat seama?"
Calator: "Pentru ca trenul asta nu are vagoane etajate, astazi e prima zi."

Calator: "E dezastru. Acum ei au stiut sigur ca mi-am dat seama imediat si l-au bagat pe asta."
Reporter: "Au stiut ca venim noi, ca am cerut aprobare."
Calator: "Pai nu, daca vreti sa faceti ceva nu trebuie sa stie nimeni."

Nu de frica televiziunii trebuie sa existe trenuri curate si conditii decente de transport. Respectul pentru pasager e ceea ce ar trebui sa primeze. Si din pacate tocmai asta lipseste. Iata in ce hal arata si trenul care merge de la Suceava la Cluj.

Calator: "Am de gand sa fac plangere si la Protectia Consumatorului. Nu se poate asa ceva. Am gasit sticle, gunoaie pe aici."
Controlor: "Domnisoara, garnitura asta vine de la Suceava in regim de regio la Botosani. Firma de salubrizare este la Suceava."
Calator: "Nu mi se pare normal ca eu sa platesc 70 de lei. Am pretentia sa se curete. Uitati-va putin aici."
Controlor: "Firma de salubrizare este privata, noi nu avem niciun control asupra lor."
Calator: "Si de ce le da bani statul?"

"Degeaba" - este raspunsul corect, daca ne luam dupa imaginea care ii insoteste pe calatorii ce traverseaza nordul tarii, de la Est la Vest.

Dorinta de a da pasagerilor maximum posibil pentru sumele platite nu pare sa fie dictonul celor care conduc transportul pe calea ferata.

Calator: "Dorm aurolacii in ele si ni le dau sa mergem cu ele. E jale, nu se inchid usile, geamurile. Bancile sunt teroare, patate si rupte de nu te poti aseza pe ele. E teroare, dar biletele trebuie sa le platesti."

Mizeria nu este singura problema a transportului feroviar. Intarzierile acumulate de trenuri pe traseu provoaca mari neajunsuri calatorilor.

Reporter: "Va place sa mergeti cu trenul?"
Calator: "Nu."
Reporter: "De ce?"
Calator: "Pentru ca intarzie mereu. Frig."

Calator: "Sunt multi calatori care pot sa isi piarda serviciul din cauza intarzierilor. Si 60 de minute au fost intrazieri. Multi calatori lucreaza la patroni si multi iti zic: Nu ne intereseaza, trebuie sa ajungeti la munca la ora fixa."

Calator: "Intarzierile sunt numai din cauza CFR-ului."

S-a ajuns astfel la situatii in care un calator are nevoie chiar si de o zi intreaga ca sa strabata tara de la un cap la altul. Te uita Dumnezeu in tren, povestesc oamenii si pe internet. Iar toate aceste neajunsuri au facut ca numarul calatorilor sa scada de trei ori fata de anul 1998, cand a fost infiintata compania CFR CALATORI.

Pe masura ce trenul si-a pierdut pasagerii, i-a castigat avionul. Tot mai multi calatori aleg astazi sa zboare de la Bucuresti catre Timisoara, Iasi sau Cluj. Si au si de ce: durata calatoriei e de numai o ora, fata de peste 10 ore cat face trenul, iar pretul platit e acelasi.

 


Re: Stiri feroviare din Romania Andrei Andraș

„A scăpat cu viață după ce a forțat trecerea și a fost lovit de tren”

Mai pe scurt: un bătrân de 89 de ani ce conducea o mașină a vrut să treacă mai repede calea ferată din localitatea Văcărești (jud. DB), dar din stânga lui venea trenul așa că mașina a fost izbită de tren.
Trenul aparținea TFC și circula pe relația București Nord - Târgoviște.

Sursă: ProTV, știrile orei 17:00
1.png (357.49 KB; downloaded 3508 times)
3.png (325.79 KB; downloaded 3507 times)
Picture.png (356.17 KB; downloaded 3508 times)

 


Re: Stiri feroviare din Romania Lixandru Dragos-Liviu

Dragi colegi, aduc o ştire de pe B365.ro, cu privire la condiţiile de călătorie de pe un tren regio care circulă pe relaţia Bucureşti Obor – Feteşti:

Imagini ULUITOARE din trenurile CFR, făcute publice de conducerea companiei

Directorul general al CFR, Iosif Szentez, a postat pe contul său de Facebook mai multe fotografii realizate în trenurile Regio. Mizeria lăsată de călători este de nedescris.
După mai multe acuzații aduse CFR Călători din cauza mizeriei din trenuri, directorul general al companiei a reacționat şi a postat imagini dintr-un tren Regio pe pagina sa de Facebook.
"Cam așa se prezenta interiorul vagoanelor trenului Regio nr. 8015 în stația de destinație. Un tren care operează pe ruta București Obor - Fetești. Pozele sunt recente. Mai precis de pe 5 sau 6 noiembrie. Data exactă nu prezintă însă o mare relevanță deoarece fenomenul de „civilizare" a trenurilor de către călătorii „civilizați" are loc frecvent. Ideea în sine are importantă. Lăsarea în tren de către unii a semnelor propriului lor nivel nu este un fenomen izolat", a comentat un utilizator.
"Prima dată trebuie să ne civilizăm noi toți ca şi călători, apoi să avem pretenții de a beneficia de trenuri ca în Occident", adaugă acesta.

Sursa informaţiei:
http://www.b365.ro/imagini-uluitoare-di...017.html#n

Pozele de pe site, astfel:
Imagini cu un regio invadat de mizerie.jpg (1.59 MB; downloaded 3420 times)

 


Re: Stiri feroviare din Romania Robert24

Ca multi fac o mizerie de nedescris se stie.
Intrebare de un milion de puncte: cand a plecat acest tren din statia de formare ERA CURAT LUNA?!?!?!?
Il invit pe Mr. Szentez sa raspunda cinstit!  :popa:

 


Re: Stiri feroviare din Romania andrei11

Acum spun si eu, daca de fiecare data se curata trenul la inceput si la cap de traseu arata asa, apăi chiar de pomana se curăţă, nu se merită...
Ok, in tren se mai face murdarie ca nu se poate altfel, dar trebuie studiata problema in toate aspectele...
Nu stiu care e procedura, dar mi-e greu sa cred ca la fiecare cursa vagonului i se face o curatenie de "Rk". Voi stiti mai bine, nu ma pricep la Caile Ferate.

 


Re: Stiri feroviare din Romania shoppy

Cand iese din revizie teoretic trebuie sa fie curat, deci pe prima cursa de dimienata cu plecare de la Obor este curat. La capat de semicursa nu se face curat ca se manevreaza vagoanele la peron si nu in revizie, nu vin femeile de serviciu in gara sa mai curete inca o data, daca acele vagoane fac 2 sau 3 curse pe zi...

 


Re: Stiri feroviare din Romania 19jimmy84

Mamaaa, mamaaa, astia care fac mizerie trebuie pusi sa curete cu limba!  :x Nu merita sa calatoreasca in vagoane de calatori, ci de animale, de porci. :x

 


Re: Stiri feroviare din Romania shoppy

Nu degeaba ii zice bou-vagon, ca este pentru boi, de asta este nevoie pe Regio, compartimentele trebuie sa dispara de pe orice Regio.

 


Re: Stiri feroviare din Romania abc_XC

Bucureşti, 8 noiembrie 2016

SC Transelectrica Bucureşti execută în perioada 8-16 noiembrie 2016, în intervalul orar 09.00-17.00, lucrări de înlocuire izolaţie pe LEA 400kV la instalaţiile aferente Sistemului Energetic Naţional care supratraversează zona feroviară Chiajna - Grădinari.

Pentru implementarea măsurilor tehnice şi organizatorice necesare execuţiei acestor lucrări, traficul feroviar pe relaţia Chiajna - Grădinari se va desfăşura doar cu tracţiune Diesel în intervalul orar menţionat, când alimentarea cu energie electrică a liniilor de contact va fi întreruptă.

În vederea reducerii minutelor de întârziere şi asigurarea continuităţii traficului pe calea ferată pe intervalul Chiajna - Grădinari, 12 trenuri de călători vor staţiona doar pe perioada manevrelor de ataşare/detaşare a locomotivelor Diesel la fiecare garnitură.

Trenurile care circulă cu tracţiune Diesel între staţiile Chiajna-Grădinari în intervalul orar de execuţie a lucrărilor la instalaţiile Sistemului Energetic Naţional sunt: IR 1823, IR 1826, IR 1691, IR 1599, IR 1692, IR 1825, IR 1595, IR 1824, IR 1693, R 9004, R 9309 și R 1835.

Sursa este pagina de facebook CFR Infrastructura: https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf

 


Re: Stiri feroviare din Romania Robert24

Hai sa dam in gat nasii CFR spagari!  :twisted:  :twisted:  :twisted:

farabilet.png (551.39 KB; downloaded 3761 times)

 


Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 92
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420533 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use