Topic: Știri feroviare din România
1278 posts, 409811 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
TibiV
Exagerezi !
Doar 12 ore si 21 de minute...
Si dupa aia CFR-ul se va mira ca nu mai are trafic international...
Aia 50 de straini din tren nu vor mai urca ever intr-un tren cu destinatia Romania.
Si le vor povesti experienta asta altor 100 de prieteni (fiecare dintre cei 50...)
Robert24 wrote:
Urmarile acestei greve mizere.
....
Trenul 347 de la Viena - a stationat in Simeria 741 de minute (12 ore si jumatate), de la 07:10 la 19:31.
Exagerezi !
Doar 12 ore si 21 de minute...
Si dupa aia CFR-ul se va mira ca nu mai are trafic international...
Aia 50 de straini din tren nu vor mai urca ever intr-un tren cu destinatia Romania.
Si le vor povesti experienta asta altor 100 de prieteni (fiecare dintre cei 50...)
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Lixandru Dragos-Liviu
Iată o informaţie găsită pe site-ul cotidianului Evenimentul Zilei, astăzi, 23 martie a.c., cu privire la rezultatele negocierilor ce au fost cauzate de greva spontană a angajaţilor feroviari, după cum urmează:
Negocierile de la CFR s-au încheiat! Sindicatele au semnat un acord care asigură funcţionarea activităţii feroviare
CFR şi sindicatele feroviare au semnat, miercuri, un acord care asigură cadrul normal şi legal de funcţionare a companiei, până la semnarea Contractului Colectiv de Muncă 2017/2018, şi păstrarea drepturilor esenţiale pentru salariaţi precum sporurile, plata orelor festive, acordarea bonurilor de masă şi a ajutoarelor sociale.
Conform CFR, după aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, cele două părţi urmează să promoveze o grilă de salarizare bazată pe coeficienţi de ierahizare care să reflecte, în mod echitabil, importanţa funcţiilor şi a meseriilor la compania CFR SA.
"Pe agenda întâlnirii din cursul acestei zile (miercuri - n.r.) s-au mai aflat subiecte precum îmbunătăţirea condiţiilor de muncă, importanţa continuării programelor de investiţii în infrastructura feroviară şi asigurarea unor relaţii de muncă echitabile. Administraţia companiei consideră esenţială continuarea colaborării şi menţinerea unui dialog transparent în relaţia cu reprezentanţii salariaţilor, astfel încât, prin aceste eforturi comune, să se asigure buna desfăşurare a activităţii feroviare. Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA cere scuze pasagerilor pentru problemele cauzate de protestul spontan declanşat astazi (miercuri - n.r.) de salariaţii feroviari şi îi asigură că toate soluţiile stabilite prin acest ACORD dar şi demersurile viitoare au drept scop continuitatea activităţii companiei şi implicit a traficului feroviar în condiţii normale pe întreaga reţea de cale ferată", subliniază documentul, citat de Agerpres.
La rândul său, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, care a participat la negocierile de miercuri dintre administraţiile şi organizaţiile sindicale, a arătat, într-un comunicat remis AGERPRES, că bugetele companiilor feroviare pentru acest an prevăd creşteri salariale şi a făcut apel la liderii sindicali ca această informaţie să ajungă şi la oameni.
"Am avut în vedere mărirea anvelopei salariale pentru angajaţii feroviari. Se pare că mesajul aceasta nu a ajuns în teritoriu. Ca lideri de sindicat, spuneţi că nu susţineţi acest protest spontan. Cu toate acestea, fac apel şi la dumneavoastră, să vă asiguraţi că informaţia despre creşterea salarială va ajunge la oameni. În bugetele CFR S.A. şi CFR Călători sunt prevăzute creşteri salariale. Bugetele vor fi aprobate prin Hotărâre de Guvern. În prezent, proiectele se află pe circuitul de avizare", a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.
O parte dintre angajaţii feroviari au declanşat miercuri dimineaţa un protest spontan, o serie de trenuri fiind oprite pe şapte regionale, mai puţin Constanţa, a informat CFR SA. Trenurile au fost oprite pe regionalele Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Braşov, Iaşi şi Galaţi. Contractul colectiv de muncă al angajaţilor CFR SA a expirat miercuri, iar joi expiră şi Contractul colectiv de muncă al angajaţilor de la CFR Călători.
Sursa informaţiei:
http://www.evz.ro/negocierile-de-la-cfr...heiat.html
Iată o informaţie găsită pe site-ul cotidianului Evenimentul Zilei, astăzi, 23 martie a.c., cu privire la rezultatele negocierilor ce au fost cauzate de greva spontană a angajaţilor feroviari, după cum urmează:
Negocierile de la CFR s-au încheiat! Sindicatele au semnat un acord care asigură funcţionarea activităţii feroviare
CFR şi sindicatele feroviare au semnat, miercuri, un acord care asigură cadrul normal şi legal de funcţionare a companiei, până la semnarea Contractului Colectiv de Muncă 2017/2018, şi păstrarea drepturilor esenţiale pentru salariaţi precum sporurile, plata orelor festive, acordarea bonurilor de masă şi a ajutoarelor sociale.
Conform CFR, după aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, cele două părţi urmează să promoveze o grilă de salarizare bazată pe coeficienţi de ierahizare care să reflecte, în mod echitabil, importanţa funcţiilor şi a meseriilor la compania CFR SA.
"Pe agenda întâlnirii din cursul acestei zile (miercuri - n.r.) s-au mai aflat subiecte precum îmbunătăţirea condiţiilor de muncă, importanţa continuării programelor de investiţii în infrastructura feroviară şi asigurarea unor relaţii de muncă echitabile. Administraţia companiei consideră esenţială continuarea colaborării şi menţinerea unui dialog transparent în relaţia cu reprezentanţii salariaţilor, astfel încât, prin aceste eforturi comune, să se asigure buna desfăşurare a activităţii feroviare. Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA cere scuze pasagerilor pentru problemele cauzate de protestul spontan declanşat astazi (miercuri - n.r.) de salariaţii feroviari şi îi asigură că toate soluţiile stabilite prin acest ACORD dar şi demersurile viitoare au drept scop continuitatea activităţii companiei şi implicit a traficului feroviar în condiţii normale pe întreaga reţea de cale ferată", subliniază documentul, citat de Agerpres.
La rândul său, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, care a participat la negocierile de miercuri dintre administraţiile şi organizaţiile sindicale, a arătat, într-un comunicat remis AGERPRES, că bugetele companiilor feroviare pentru acest an prevăd creşteri salariale şi a făcut apel la liderii sindicali ca această informaţie să ajungă şi la oameni.
"Am avut în vedere mărirea anvelopei salariale pentru angajaţii feroviari. Se pare că mesajul aceasta nu a ajuns în teritoriu. Ca lideri de sindicat, spuneţi că nu susţineţi acest protest spontan. Cu toate acestea, fac apel şi la dumneavoastră, să vă asiguraţi că informaţia despre creşterea salarială va ajunge la oameni. În bugetele CFR S.A. şi CFR Călători sunt prevăzute creşteri salariale. Bugetele vor fi aprobate prin Hotărâre de Guvern. În prezent, proiectele se află pe circuitul de avizare", a declarat ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.
O parte dintre angajaţii feroviari au declanşat miercuri dimineaţa un protest spontan, o serie de trenuri fiind oprite pe şapte regionale, mai puţin Constanţa, a informat CFR SA. Trenurile au fost oprite pe regionalele Bucureşti, Craiova, Timişoara, Cluj, Braşov, Iaşi şi Galaţi. Contractul colectiv de muncă al angajaţilor CFR SA a expirat miercuri, iar joi expiră şi Contractul colectiv de muncă al angajaţilor de la CFR Călători.
Sursa informaţiei:
http://www.evz.ro/negocierile-de-la-cfr...heiat.html
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
TibiV
Deoarece nu avem topic separat pentru transportul multimodal, postez aici:
http://www.capital.ro/razvan-cuc-un-proiect-vital-e-inelul-zero-al-bucurestiului.html
Deoarece nu avem topic separat pentru transportul multimodal, postez aici:
http://www.capital.ro/razvan-cuc-un-proiect-vital-e-inelul-zero-al-bucurestiului.html
Răzvan Cuc, la conferința Capital: Un proiect vital e inelul zero al Bucureștiului
CFR Marfă are posibilitatea să folosească transportul ROLA (Rolling Highway), dar e mai costisitor ca transportul rutier, a declarat ministrul Transporturilor Răzvan Cuc la conferinţa ”Transporturi şi Infrastructură 2017”, organizată de Capital.
”A fost depus un proiect pe fonduri UE pentru subvenţionarea diferenţei. Am reluat discuţiile cu CFR şi Mediu pentru a urgenta procedurile şi să putem folosi transportul ROLA”, a punctat oficialul.
Potrivit acestuia, un proiect vital e inelul zero al Bucureştiului, veriga lipsă pe partea de sud. Astfel, împreună cu CNAIR, se doreşte ”iniţierea” acestui proiect de completare a centurii.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
TibiV
Vreme nashpa in Ardeal...
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3507-19-aprilie-2017-circulatia-feroviara-intrerupta-pe-raza-srcfbrasov
Vreme nashpa in Ardeal...
Circulaţie feroviară întreruptă pe raza SRCF Braşov
Bucureşti, 19 aprilie 2017
Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA vă informează că azi, 19.04.2017 pe raza SRCF Braşov, între Predeal – Timişu de Sus, din cauza fenomenelor meteorologice nefavorabile (averse, intensificări ale vântului) un copac a căzut pe trenul 14031 (aparţinând Regiotrans). Drept urmare circulaţia feroviară pe această relaţie a fost închisă pe ambele fire de circulaţie din cauza lipsei de tensiune la linia de contact.
Echipele de intervenţie s-au deplasat la faţa locului şi au desfăşurat operaţiuni de înlăturare a copacului căzut şi de remediere a liniei de contact, astfel încât circulaţia feroviară a fost reluată începând cu ora 13,25 pe firul I de circulaţie şi 13,38 pe firul II de circulaţie.
În urma întreruperii circulaţiei pe relaţia Predeal –Timişu de Sus, trei trenuri au acumulat întârzieri, cuprinse între 60 – 100 de minute.
De asemenea, tot în cursul zilei de azi, începând cu ora 13,25 circulaţia feroviară pe relaţia Izvorul Mureş – Izvorul Olt (raza SRCF Braşov) este momentan întreruptă, din cauza lipsei de tensiune la linia de contact, determinată de un copac căzut în linia curentă.
Echipele de intervenţie se deplasează la faţa locului şi desfăşoară operaţiuni de înlăturare a copacului căzut şi remediere a liniei de contact, astfel încât circulaţia feroviară să fie reluată în condiţii de siguranţă.
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3507-19-aprilie-2017-circulatia-feroviara-intrerupta-pe-raza-srcfbrasov
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Andrei Andraș
Ăla a fost primul incident, au mai fost 3, dintre care unul tot pe Brașov-Predeal.
Preiau ce am scris pe Facebook pentru a relata cele întâmplate, în jurul orei 14:30, la ieșirea din stația Timișu' de Sus spre Brașov.
„Încep această postare prin a spune că operatorul de transport public de călători „RegioTrans” NU este de vină pentru ceea ce s-a întâmplat la Timișu' de Sus, pentru că nu vreau să apară postări de genul „Din cauza tomberoanelor nu merge CFR-ul!”. Oricând putea fi un tren al CFR sau rama Softrans.
Acum să încep povestirea celui de-al doilea incident de astăzi, de pe aceeași magistrală, între aceleași două gări: Brașov și Predeal:
- în Predeal, trenul privat, 14033, sosește mai repede cu 4 minute și pleacă regulat la 14:35;
- după ce trecem de gara din Timișu' de Sus dăm de o curbă ușoară la dreapta și una la stânga și apoi dăm de pomul (bradul) căzut pe firul dinspre pădure;
- din cauza curbelor, mecanicul locomotivei a observat prea târziu pomul, și, după ce frânează cât poate, jumătate de locomotivă trece peste bradul căzut pe rețea și pe o parte din calea ferată aferentă firului dinspre DN1;
- 10 minute așteptăm pentru deconectarea rețelei;
- bucățile de brad călcate de locomotivă sunt înlăturate, cât s-a putut, și pornim, înaintând circa 50-100 de metri, oprindu-ne;
- rețeaua de pe firul dinspre DN1 se rupe, o parte din ea căzând pe locomotivă, tensiunea neexistând;
- după 25-45 de minute, un angajat al CFR din stația Timișu' de Sus vine, pe jos, spre locul incidentului, „constatând” cele întâmplate, urmând a da telefoane, presupun, celor de la Brașov;
- după o oră și jumătate de stat, ni se comunică faptul că, „de zece minute a plecat un diesel de la depoul din Brașov care se îndreaptă spre noi” (vorbele exacte ale controlorului / șefului de tren RT);
- mai trec alte 30 de minute și apare o drezină, nu locomotiva promisă, ci o drezină, care în următoarele momente va „rezolva” rețeaua afectată de pe firul dinspre pădure, legând-o cu sârmă;
- „Acum e în Dârste, așteaptă să se înlăture firul căzut pe locomotivă” sunt vorbele șefului de tren / controlorului RT adresate nouă, călătorilor;
- după 15 minute, firul este înlăturat, deci poate veni locomotiva de ajutor, care, până să apară, am crezut că este a CFR-ului, fiind adusă din depoul Brașov, dar m-am și ne-am înșelat: locomotiva era a RailForce.
- trec 15 minute și ne punem în mișcare, la ora 18:12-15 intrând în gara Brașov.”
În acest moment, circulația este reluată, cu tracțiune diesel pe firul dinspre pădure și cu tracțiune electrică pe cel dinspre DN1.
Ăla a fost primul incident, au mai fost 3, dintre care unul tot pe Brașov-Predeal.
Preiau ce am scris pe Facebook pentru a relata cele întâmplate, în jurul orei 14:30, la ieșirea din stația Timișu' de Sus spre Brașov.
„Încep această postare prin a spune că operatorul de transport public de călători „RegioTrans” NU este de vină pentru ceea ce s-a întâmplat la Timișu' de Sus, pentru că nu vreau să apară postări de genul „Din cauza tomberoanelor nu merge CFR-ul!”. Oricând putea fi un tren al CFR sau rama Softrans.
Acum să încep povestirea celui de-al doilea incident de astăzi, de pe aceeași magistrală, între aceleași două gări: Brașov și Predeal:
- în Predeal, trenul privat, 14033, sosește mai repede cu 4 minute și pleacă regulat la 14:35;
- după ce trecem de gara din Timișu' de Sus dăm de o curbă ușoară la dreapta și una la stânga și apoi dăm de pomul (bradul) căzut pe firul dinspre pădure;
- din cauza curbelor, mecanicul locomotivei a observat prea târziu pomul, și, după ce frânează cât poate, jumătate de locomotivă trece peste bradul căzut pe rețea și pe o parte din calea ferată aferentă firului dinspre DN1;
- 10 minute așteptăm pentru deconectarea rețelei;
- bucățile de brad călcate de locomotivă sunt înlăturate, cât s-a putut, și pornim, înaintând circa 50-100 de metri, oprindu-ne;
- rețeaua de pe firul dinspre DN1 se rupe, o parte din ea căzând pe locomotivă, tensiunea neexistând;
- după 25-45 de minute, un angajat al CFR din stația Timișu' de Sus vine, pe jos, spre locul incidentului, „constatând” cele întâmplate, urmând a da telefoane, presupun, celor de la Brașov;
- după o oră și jumătate de stat, ni se comunică faptul că, „de zece minute a plecat un diesel de la depoul din Brașov care se îndreaptă spre noi” (vorbele exacte ale controlorului / șefului de tren RT);
- mai trec alte 30 de minute și apare o drezină, nu locomotiva promisă, ci o drezină, care în următoarele momente va „rezolva” rețeaua afectată de pe firul dinspre pădure, legând-o cu sârmă;
- „Acum e în Dârste, așteaptă să se înlăture firul căzut pe locomotivă” sunt vorbele șefului de tren / controlorului RT adresate nouă, călătorilor;
- după 15 minute, firul este înlăturat, deci poate veni locomotiva de ajutor, care, până să apară, am crezut că este a CFR-ului, fiind adusă din depoul Brașov, dar m-am și ne-am înșelat: locomotiva era a RailForce.
- trec 15 minute și ne punem în mișcare, la ora 18:12-15 intrând în gara Brașov.”
În acest moment, circulația este reluată, cu tracțiune diesel pe firul dinspre pădure și cu tracțiune electrică pe cel dinspre DN1.
1.JPG (441.54 KB; downloaded 3712 times)
2.JPG (444.38 KB; downloaded 3706 times)
3.JPG (1.09 MB; downloaded 3714 times)
4.JPG (890.23 KB; downloaded 3708 times)
5.JPG (759.23 KB; downloaded 3715 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
TibiV
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3570-31-mai-2017-demontare-pasarela-hm-valea-calugareasca-implicatii-in-circulatia-trenurilor
http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2017/3570-31-mai-2017-demontare-pasarela-hm-valea-calugareasca-implicatii-in-circulatia-trenurilor
Implicații în circulația feroviară în perioada 7-8 iunie 2017, în timpul execuției lucrărilor de demontare a pasarelei pietonale din Hm Valea Călugărească
București, 31 mai 2017
În zilele de 7 iunie - 8 iunie a.c. se vor executa lucrări de demontare a pasarelei pietonale (obiectiv dezafectat) care supratraversează liniile CF din halta Valea Călugărească, lucrări care au drept scop creșterea vitezei de circulație a trenurilor în zona respectivă de la 5 la 70 km/h.
Menționăm faptul că se vor înregistra întârzieri în graficul de circulație al trenurilor care tranzitează această zona în zilele de 7 și 8 iunie 2017, ca urmare a redirecționării traficului, alternativ pe cele 6 linii, și a timpului necesar manevrelor de atașare a locomotivelor Diesel (4 locomotive ale operatorului național CFR Călători).
Implicații în circulația trenurilor:
! În intervalul 07 iunie, ora 09.00 – 07 iunie, ora 15.00, circulația trenurilor va fi operațională doar pe liniile 3 - 6.
! În intervalul 07 iunie, ora 15.00 – 08 iunie, ora 00.30, circulația trenurilor va fi operațională doar pe liniile 5 și 6 abatute, prin remorcarea cu locomotive DIESEL.
! În intervalul 08 iunie, ora 04.10 – 08 iunie, ora 07.30, circulația trenurilor se va desfășura doar pe linia 1 abătută, prin remorcarea cu locomotive DIESEL.
! În intervalul 08 iunie, ora 07.30 – 08 iunie, ora 10.30, circulația trenurilor se va desfășura doar pe linia 2 directă, prin remorcarea cu locomotive DIESEL.
! În intervalul 08 iunie, ora 10.30 – 08 iunie, ora 22.30, circulația trenurilor se va desfășura doar pe liniile 1 și 2.
Atenție!
În intervalul 07 iunie ora 09.00 – 08 iunie, ora 10.30, trenurile vor circula pe firul II Cricov – Valea Călugărească – Ploiești Est tractate cu locomotive DIESEL, iar de la ora 15.00, în ziua de 7 iunie și până pe 8 iunie, la ora 22.30, tracțiunea Diesel se va realiza și pe relația Ploiești Est – Valea Călugărească – Cricov.
Trenuri care vor fi remorcate cu locomotive DIESEL:
- în data de 07.06 : 5008, 5059, 5011, 5074, 5007, 402-1, 1578, 10662, 1755, 1657, 5010, 1577, 10659, 1752, 1731, 1664, 1559, 381-2, 1667, 1665, 1576, 1579, 5073, 5076, 1653.
- în data de 08.06 : 5002, 5065, 5072, 5001, 1570, 1573, 1572, 401-2, 1571, 5056, 1655, 5052, 1754, 1654, 380-1, 1658, 10650, 1004-1, 1668, 10661, 1558, 5071, 1732.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
ByOnu
Cresterea vitezei de la 5... la 70 km/h doar prin scoaterea unei pasarele pietonale? Uau.
Cresterea vitezei de la 5... la 70 km/h doar prin scoaterea unei pasarele pietonale? Uau.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Puss in Boots
Ai draq pietoni....eu zic sa mai scoata una doua si sa mergem cu 140/210km/h.
Oare ar functiona si pe DN1? sunt multe pasarele pietonale. Daca aude Firea impanzeste orasul cu pasarele si apoi le scoate, sa vezi atunci cum o sa se circule... (ca-n bancul cu rabinul si animalele).
Ai draq pietoni....eu zic sa mai scoata una doua si sa mergem cu 140/210km/h.
Oare ar functiona si pe DN1? sunt multe pasarele pietonale. Daca aude Firea impanzeste orasul cu pasarele si apoi le scoate, sa vezi atunci cum o sa se circule... (ca-n bancul cu rabinul si animalele).
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Costin
Eh, hai... Trenurile aveau restrictie ca sa nu cada pasarela pe ele (are sens, ca tot ei zic ca era deja dezafectata).
Eh, hai... Trenurile aveau restrictie ca sa nu cada pasarela pe ele (are sens, ca tot ei zic ca era deja dezafectata).
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
TibiV
Nu stiu, imi dau si eu cu parerea...
Poate le-au dezfacetat pentru ca erau atat de subrede incat riscau sa pice chiar si numai din cauza vibratiilor induse de trenuri la viteza mare ?...
Nu stiu, imi dau si eu cu parerea...
Poate le-au dezfacetat pentru ca erau atat de subrede incat riscau sa pice chiar si numai din cauza vibratiilor induse de trenuri la viteza mare ?...
- Costin
-
Posted:
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Celestin Draganescu
Singura intrebare care se pune este de cand se circula cu 5km/h acolo si de ce nu s-a demontat pasarela cand s-a constatat ca este o problema in loc sa se puna direct placuta galbena cu 5
Singura intrebare care se pune este de cand se circula cu 5km/h acolo si de ce nu s-a demontat pasarela cand s-a constatat ca este o problema in loc sa se puna direct placuta galbena cu 5
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
andrei11
Te pomenesti ca pasarela << ţine >> de altcineva si CF(R-ul ) nu se putea atinge de ea...
Te pomenesti ca pasarela << ţine >> de altcineva si CF(R-ul ) nu se putea atinge de ea...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
shoppy
Si voi acuma, are vreun CFR vreun obiectiv de indeplinit? Pasarela de la Bucuresti Triaj peste 1000 cat a stat?
Si voi acuma, are vreun CFR vreun obiectiv de indeplinit? Pasarela de la Bucuresti Triaj peste 1000 cat a stat?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination