Topic: Știri feroviare din România
1278 posts, 409354 views
📖 Pagination options
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Robert24
Mesajul de mai sus a disparut!
Nu ai spus despre ce e vorba. Trebuie sa dai click.
In niciun caz nu voi face face trafic latrinei 3...
truscamihai wrote:
Neata o stire interesanta
http......
Mesajul de mai sus a disparut!
Nu ai spus despre ce e vorba. Trebuie sa dai click.
In niciun caz nu voi face face trafic latrinei 3...
- truscamihai
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
truscamihai
Ok este greseama mea ca nu am precizat despre ce este vorba, dar nu trebuie facem misto sau sa balacarim un post sau o gazeta ( astea le avem cu astea defilam). Era vorba de continut stirei. Eu nu fac politaica pe acest forum si am dreptul sa mi se raspunda ca atare si nu sa fiu luat peste picior. Multumesc frumos
Ok este greseama mea ca nu am precizat despre ce este vorba, dar nu trebuie facem misto sau sa balacarim un post sau o gazeta ( astea le avem cu astea defilam). Era vorba de continut stirei. Eu nu fac politaica pe acest forum si am dreptul sa mi se raspunda ca atare si nu sa fiu luat peste picior. Multumesc frumos
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Costin
Ai si obligatia de a scrie corect gramatical si ortografic. Asta inainte de drepturi.
Ai si obligatia de a scrie corect gramatical si ortografic. Asta inainte de drepturi.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Robert24
Incep reparatiile liniei de centura nord!
Anunt de atribuire (sectoriale) numarul 180447/04.08.2017
OBIECTUL CONTRACTULUI
Lucrari de reparatii linia 301 Bb Mogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , liniile II , III Otopeni si III , IV Voluntari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Linia 301 Bb Bogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , statiile Otopeni si Voluntari
Lucrari de inlocuire dibluri la traversele de beton T13 , inlocuit traverse de beton T26 , inlocuire traverse de lemn speciale pe aparatele de cale , inlocuire traverse de lemn , inlocuit sina , inlocuit JIL- uri , inlocuit material metalic , sudura electrica conform Caiet de sarcini
Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1,503,542.06 RON
Tipul procedurii: Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva (adica: bariera lu' Firea)
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut (asta e la misto... daca nu a fost licitatie....)
DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI: 04.08.2017
NUMARUL DE OFERTE PRIMITE: 1
NUMARUL DE OFERTE ADMISIBILE: 1
NUMELE SI ADRESA OPERATORULUI ECONOMIC CARUIA I-A FOST ATRIBUIT CONTRACTUL: SC WIEBE ROMANIA SRL
Adresa postala: Str. Frumoasa , nr.11 , sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010985 , Romania , Tel. + 40 372113000 , Email: office@wiebe.ro , Fax: +40 213172995
INFORMATII PRIVIND VALOAREA CONTRACTULUI ESTIMAREA INITIALA A VALORII CONTRACTULUI
Valoarea: 1503558.74 Moneda: RON Fara TVA
VALOAREA TOTALA FINALA A CONTRACTULUI
Valoarea: 1503542.06 Moneda: RON Fara TVA
CONTRACTUL AR PUTEA FI SUBCONTRACTAT: Nu
Vad ca nu zice nimic de catenara distrusa / furata!
Incep reparatiile liniei de centura nord!
Anunt de atribuire (sectoriale) numarul 180447/04.08.2017
OBIECTUL CONTRACTULUI
Lucrari de reparatii linia 301 Bb Mogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , liniile II , III Otopeni si III , IV Voluntari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Linia 301 Bb Bogosoaia – Racordare Pasarea fir II km 6+413 – 28+440 , statiile Otopeni si Voluntari
Lucrari de inlocuire dibluri la traversele de beton T13 , inlocuit traverse de beton T26 , inlocuire traverse de lemn speciale pe aparatele de cale , inlocuire traverse de lemn , inlocuit sina , inlocuit JIL- uri , inlocuit material metalic , sudura electrica conform Caiet de sarcini
Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1,503,542.06 RON
Tipul procedurii: Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva (adica: bariera lu' Firea)
Criterii de atribuire: Pretul cel mai scazut (asta e la misto... daca nu a fost licitatie....)
DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI: 04.08.2017
NUMARUL DE OFERTE PRIMITE: 1
NUMARUL DE OFERTE ADMISIBILE: 1
NUMELE SI ADRESA OPERATORULUI ECONOMIC CARUIA I-A FOST ATRIBUIT CONTRACTUL: SC WIEBE ROMANIA SRL
Adresa postala: Str. Frumoasa , nr.11 , sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010985 , Romania , Tel. + 40 372113000 , Email: office@wiebe.ro , Fax: +40 213172995
INFORMATII PRIVIND VALOAREA CONTRACTULUI ESTIMAREA INITIALA A VALORII CONTRACTULUI
Valoarea: 1503558.74 Moneda: RON Fara TVA
VALOAREA TOTALA FINALA A CONTRACTULUI
Valoarea: 1503542.06 Moneda: RON Fara TVA
CONTRACTUL AR PUTEA FI SUBCONTRACTAT: Nu
Vad ca nu zice nimic de catenara distrusa / furata!
- TibiV
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Robert24
SEAP - e-licitatie.ro - Anunturi de atribuire - cauti dupa Compania Naţională de Căi Ferate
SEAP - e-licitatie.ro - Anunturi de atribuire - cauti dupa Compania Naţională de Căi Ferate
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Robert24
Compania Naţională de Căi Ferate informează că în perioada 17 august 2017 – 15 octombrie 2018 se vor executa lucrări de reabilitare a podului feroviar de la km 57+560, linia CF Brazi – Ploieşti Sud, lucrări ce se vor face cu închiderea liniei permanente şi scoaterea de sub tensiune Fir I şi II Ramificaţia Ploieşti Triaj – Ploieşti Sud.
Urmare lucrări o parte din trenuri vor circula pe ruta alternativă prin Ploiești Sud – Ploiești Vest – București și vor avea numărul modificat (ex. IR 380 va circula ca IR 12380, IR 381 va deveni IR 12381, etc.). De asemenea, unele trenuri vor avea orele de sosire/plecare modificate (de exemplu, unele vor ajunge la destinație cu întârziere, iar altele mai devrme).
Anexă trenuri afectate : https://goo.gl/cvgZv4
Reamintim că în perioada 12.06 - 26.06.2017 au fost executate lucrări la infrastructura feroviară la intrare în staţia Ploieşti Sud, pentru realizarea unei joncţiuni (legături) între firul I Ramificaţia Ploieşti Triaj - Ploieşti Sud şi firul II Marfă Ploieşti Triaj - Ploieşti Sud. Aceste lucrări au fost realizate pentru a oferi o variantă provizorie de circulaţie la intrare în staţia CF Ploieşti Sud, pentru redirecţionarea traficului la liniile 1-7 din staţie, în perioada derulării lucrărilor de modernizare a podului de la km 56+560, de pe linia CF Brazi - Ploieşti Sud, când accesul trenurilor va fi restricţionat la liniile 8 şi 9.
În perioada de execuţie a lucrărilor se vor înregistra întârzieri în graficul anumitor trenuri din cauza redirecţionării circulaţiei alternativ pe un singur fir între Ploieşti Triaj şi Ploieşti Sud şi între Ploieşti Sud şi Ramificaţia Ploieşti Triaj şi a timpului necesar reînscrierii acestora în grafic, dar şi modificări la trasele anumitor trenuri.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. va lua toate măsurile necesare pentru desfăşurarea traficului în condiţii de siguranţă şi, totodată, cere scuze publicului călător pentru disconfortul creat în trafic şi le mulţumeşte pentru înţelegere.
Compania Naţională de Căi Ferate informează că în perioada 17 august 2017 – 15 octombrie 2018 se vor executa lucrări de reabilitare a podului feroviar de la km 57+560, linia CF Brazi – Ploieşti Sud, lucrări ce se vor face cu închiderea liniei permanente şi scoaterea de sub tensiune Fir I şi II Ramificaţia Ploieşti Triaj – Ploieşti Sud.
Urmare lucrări o parte din trenuri vor circula pe ruta alternativă prin Ploiești Sud – Ploiești Vest – București și vor avea numărul modificat (ex. IR 380 va circula ca IR 12380, IR 381 va deveni IR 12381, etc.). De asemenea, unele trenuri vor avea orele de sosire/plecare modificate (de exemplu, unele vor ajunge la destinație cu întârziere, iar altele mai devrme).
Anexă trenuri afectate : https://goo.gl/cvgZv4
Trenuri afectate de lucrările la infrastructura Ploieşti.docx.pdf
Trenuri afectate de lucrările la infrastructura Ploieşti.docx.pdf (183.24 KB; downloaded 253 times)
Reamintim că în perioada 12.06 - 26.06.2017 au fost executate lucrări la infrastructura feroviară la intrare în staţia Ploieşti Sud, pentru realizarea unei joncţiuni (legături) între firul I Ramificaţia Ploieşti Triaj - Ploieşti Sud şi firul II Marfă Ploieşti Triaj - Ploieşti Sud. Aceste lucrări au fost realizate pentru a oferi o variantă provizorie de circulaţie la intrare în staţia CF Ploieşti Sud, pentru redirecţionarea traficului la liniile 1-7 din staţie, în perioada derulării lucrărilor de modernizare a podului de la km 56+560, de pe linia CF Brazi - Ploieşti Sud, când accesul trenurilor va fi restricţionat la liniile 8 şi 9.
În perioada de execuţie a lucrărilor se vor înregistra întârzieri în graficul anumitor trenuri din cauza redirecţionării circulaţiei alternativ pe un singur fir între Ploieşti Triaj şi Ploieşti Sud şi între Ploieşti Sud şi Ramificaţia Ploieşti Triaj şi a timpului necesar reînscrierii acestora în grafic, dar şi modificări la trasele anumitor trenuri.
Compania Naţională de Căi Ferate CFR S.A. va lua toate măsurile necesare pentru desfăşurarea traficului în condiţii de siguranţă şi, totodată, cere scuze publicului călător pentru disconfortul creat în trafic şi le mulţumeşte pentru înţelegere.
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Victor92
TRAGEDIE lângă Bucureşti: O minoră a murit după ce a fost lovită de tren. Alte trei persoane, găsite moarte pe linia ferată / Circulaţia feroviară spre Constanţa este blocată. Mecanic: Ar fi vorba de un act suicidal
O minoră a murit după ce a fost lovită de tren, pe magistrala 800 Bucureşti- Constanţa, în halta Brăneşti, alte trei persoane, între care o femeie şi doi copii, fiind găsite moarte în spatele trenului, la aproximativ 500-600 de metri, potrivit IGPR.
Se fac cercetări pentru identificarea persoanelor şi stabilirea împrejurărilor în care s-a produs evenimentul”, conform sursei citate.
Conform reprezentanţilor CFR Călători, incidentul s-a produs joi între staţiile Pasărea şi Brăneşti, la ora 9.30
Trenul circula cu 160 de kilometri pe oră şi, potrivit declaraţiilor mecanicului, ar fi vorba de un act suicidal.
Circulaţia feroviară este blocată pe firul respectiv, pe sensul de mers Bucureşti-Constanţa. Trenurile care circulă spre Constanţa vor înregistra întârzieri, arată sursa citată.
Trenul încă nu a fost mutat de la locul accidentului, fiind aşteptaţi reprezentanţii IML.
Sursa: http://www.mediafax.ro/social/tragedie-...l-16696879
Trenul implicat e IR 1983 (conform Iris Informatii Tren) ...
TRAGEDIE lângă Bucureşti: O minoră a murit după ce a fost lovită de tren. Alte trei persoane, găsite moarte pe linia ferată / Circulaţia feroviară spre Constanţa este blocată. Mecanic: Ar fi vorba de un act suicidal
O minoră a murit după ce a fost lovită de tren, pe magistrala 800 Bucureşti- Constanţa, în halta Brăneşti, alte trei persoane, între care o femeie şi doi copii, fiind găsite moarte în spatele trenului, la aproximativ 500-600 de metri, potrivit IGPR.
Se fac cercetări pentru identificarea persoanelor şi stabilirea împrejurărilor în care s-a produs evenimentul”, conform sursei citate.
Conform reprezentanţilor CFR Călători, incidentul s-a produs joi între staţiile Pasărea şi Brăneşti, la ora 9.30
Trenul circula cu 160 de kilometri pe oră şi, potrivit declaraţiilor mecanicului, ar fi vorba de un act suicidal.
Circulaţia feroviară este blocată pe firul respectiv, pe sensul de mers Bucureşti-Constanţa. Trenurile care circulă spre Constanţa vor înregistra întârzieri, arată sursa citată.
Trenul încă nu a fost mutat de la locul accidentului, fiind aşteptaţi reprezentanţii IML.
Sursa: http://www.mediafax.ro/social/tragedie-...l-16696879
Trenul implicat e IR 1983 (conform Iris Informatii Tren) ...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Gabi23
Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial Vagoane a lansat astăzi un proiect prin care doresc să tragă un semnal de alarmă pentru asumarea unui plan multianual de investiții în calea ferată și introducerea acestui sector economic de importanță strategică pe lista de priorități a celor care conduc sau vor conduce România, indiferent care este numele sau apartenența lor politică.
A fost colantat cel mai recent vagon modernizat din parcul SNTFC CFR Călători: 61 5321-76 914-8 , acesta circulând astăzi în compunerea trenurilor IR1583 București - Constanța și IR 1582 Constanța - București
Iată textul petiției:
Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial Vagoane a lansat astăzi un proiect prin care doresc să tragă un semnal de alarmă pentru asumarea unui plan multianual de investiții în calea ferată și introducerea acestui sector economic de importanță strategică pe lista de priorități a celor care conduc sau vor conduce România, indiferent care este numele sau apartenența lor politică.
A fost colantat cel mai recent vagon modernizat din parcul SNTFC CFR Călători: 61 5321-76 914-8 , acesta circulând astăzi în compunerea trenurilor IR1583 București - Constanța și IR 1582 Constanța - București
61 53 21-76 914-8 - București - 18.09.2017 (1).JPG (283.02 KB; downloaded 3301 times)
61 53 21-76 914-8 - București - 18.09.2017 (2).JPG (143.2 KB; downloaded 3300 times)
Iată textul petiției:
PETIȚIE ONLINE #SEPOATE! NOI AM SEMNAT! SEMNEAZĂ ȘI TU!
Petiție lansată de Federația Națională Feroviară Mișcare Comercial Vagoane, cea mai mare Federație Sindicală a ceferiștilor din România
Române, îți aduci aminte, la fel de bine ca și noi, ceferiștii/sindicaliști ai acestei țări, că ai semnat, în ultimii 27 de ani, zeci de petiții ÎMPOTRIVA CUIVA, ÎMPOTRIVA A CEVA!
Noi, sindicaliștii, am protestat cu toții de fiecare dată când drepturile noastre fundamentale au fost puse sub semnul întrebării sau când principiile democrației au fost flagrant încălcate. Și, bine am făcut!
De aceasta dată, aici, foarte simplu și asumat, noi, membri celei mai mari Federații Sindicale Feroviare din România, te rugăm să semnezi PENTRU CEVA! Te rugăm să sprijini din convingere inițiativa noastră, să semnezi această PETIȚIE și să o distribui prietenilor tăi.
În România, transportul pe calea ferată este aproape de faliment. Nu mai sunt vagoane și locomotive, iar cele rămase în exploatare sunt vechi și nesigure, uzate tehnic și moral. Șinele de cale ferată sunt vechi de 60-70 de ani și nu se mai poate circula pe ele decât cu o viteză medie de 44 km/oră.
Mai jos, video relevant pentru starea în care se află astăzi calea ferată:
https://www.facebook.com/fnfmcv/videos/...023930139/
https://www.facebook.com/fnfmcv/videos/...803186361/
https://www.facebook.com/fnfmcv/videos/...366827738/
Știm cât de mult îți dorești să beneficiezi de un transport civilizat pe calea ferată. Știm sigur că vrei să călătorești în vagoane curate și confortabile, să ajungi repede la destinație și în deplină siguranță. Știm că îți dorești ca România să aibă gări curate, iar trenurile să ajungă la timp.
Soluția este una singură! Asumarea unui plan multianual de investiții în calea ferată și introducerea acestui sector economic de importanță strategică pe lista de priorități a celor care conduc sau vor conduce România, indiferent care este numele sau apartenența lor politică.
Iată cum pot arăta gările României dacă se investește cu adevărat:
https://www.facebook.com/fnfmcv/videos/...332020508/
Semnătura ta valorează enorm! Pentru că reprezintă decizia ta de a sprijini demersul nostru, al ceferiștilor. Noi te rugăm să te implici, pentru că avem nevoie de tine, pentru că nu putem singuri, pentru că ne dorim toți aceleași lucruri.
Nu am știut să facem altfel, mai ales că, în toți anii care au trecut conflictele de muncă sau grevele nu au putut rezolva decât teme izolate, punctuale, specifice muncii noastre. Lumea se schimbă! Noi am înțeles acest lucru! Dacă suntem mulți, vom fi ascultați! Ajută-ne! TU semnează și distribuie, iar noi, ceferiștii, vom avea grijă să primești ce-ți dorești de la calea ferată!
Imaginile au fost surprinse astăzi, 18 septembrie, în prima călătorie a vagonului model pregătit de noi, sindicaliștii, pentru a arăta tuturor că #sepoate!
Îți mulțumim!
PS: Vă mulțumim că distribuiți petiția! Este limpede pentru noi că vă pasă! Nu ezitați să SEMNAȚI PETIȚIA! Semnătura dumneavoastră valorează, pentru viitorul transportului feroviar, mai mult decât vă puteți închipui!
Link: https://www.petitieonline.com/sepoate
- punmeister
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
Gabi23
21-76 9xx sunt până în prezent 15 vagoane (900-914) provenite din fostele DWA 21-80. În parcul SNTFC CFR Călători sunt sute de vagoane care au sub 10 ani vechime (construcție/modernizare). Din păcate enorm de multe zac fără revizii sau sunt exploatate necorespunzător...
21-76 9xx sunt până în prezent 15 vagoane (900-914) provenite din fostele DWA 21-80. În parcul SNTFC CFR Călători sunt sute de vagoane care au sub 10 ani vechime (construcție/modernizare). Din păcate enorm de multe zac fără revizii sau sunt exploatate necorespunzător...
- StefanD_
-
Posted:
-
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination