Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Știri feroviare din România

1278 posts, 409687 views
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 92
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri feroviare din Romania shoppy

In sfarsit o chestie buna la Calatori.
De mentionat ca pe formularul respectiv se poate semnala practic orice la campul "Descriere Fapta", deci folositi cu indarjire pentru orice.

 


Re: Stiri feroviare din Romania ByOnu

http://www.digi24.ro/stiri/economie/tra...nti-619961

Mi-e rau...inchiriem vagoane si automotoare?! In loc sa reparam zecile de Desiro si vagoane relativ noi pe care le avem in proprietate?! Wtf!?!?

 


Re: Stiri feroviare din Romania Costin

Eu am inteles ca le inchiriem pana le reparam pe ale noastre. Nu e rea intentia dar aici e loc de tot felul de manarii...

 


Re: Stiri feroviare din Romania autob368

http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...a-loc.html

Ruta Sighetu Marmatiei-Cluj Napoca... RUSINE CFR CALATORI!!!  Sunt fan CFR, nu folosesc trenurile particulare, am renuntat si la microbuzele GSM Trans pe ruta Bucuresti-Galati, in favoarea ofertelor CFR, insa sa ajunga o p*****a nesimtita de purtatoare de cuvant sa acuze si sa isi bata joc de calatori... e prea mult! Oare chiar nu au vagoane, nu pot suplini cu 2-3 vagoane in astfel de situatii? De exemplu si eu am venit duminica seara cu IR1776 de la Galati si a fost arhiplin trenul. S-a circulat si in picioare, mai ales de la Braila, desi din Galati au mai adaugat un vagon (1bis).
De ce au mai vandut bilete daca stiau ca nu mai au locuri???

 


Re: Stiri feroviare din Romania shoppy

Asta este o problema pe orice transport interurban peste tot in lume, daca ar fi dupa calatori ar trebui dublat materialul de vineri seara si duminica seara, ceea ce nu se poate, nu poti sa ai material care sa circule doar de 2 ori pe saptamana si in rest sa stea degeaba.
Si tu chiar crezi ca toti aia din tren chiar aveau bilet?, pai daca vii in gara si gasesti peronul arhiplin nici nu-ti mai cumperi bilet, ca poate nu mai ajungi sa te urci, si daca te urci oricum nu te controleaza nimeni ca nu mai poate nici nasul sa se plimbe prin tren.
Cat timp nu se opreste trenul in camp sa se faca razie si sa-i usuce cu amenzi inseamna ca CFR Calatori inca functioneaza in regim de ajutor social, deci ce exista, exista, ce nu, nu are rost sa te plangi.
Si ia sa se faca un sondaj printre calatori "sunteti de acord sa oprim trenu juma de ora in camp in fiecare zi sa facem razie pana cand ajungem sa calatorim civilizat?", sa vezi ca o sa zica ca nu, ca ei se descurca, ca ei vor doar de sarbatori, ca defapt ei se grabesc, ca sa se faca o exceptie doar de data asta si de craciun si de pasti, si nu mai stiu ce.
(Cred ca cel mai bine mai acorzi privatilor inca o sansa daca te intereseaza transport civilizat, sigur acolo se circula civilizat, eu inca nu am vazut tren privat burdusit de calatori.)

 


Re: Stiri feroviare din Romania autob368

Shoppy, sigur NU ai ascultat toata stirea!!! Zice clar ca CFR a VANDUT 300 DE BILETE, desi in realitate puteau sa transporte decat 80 de persoane!!! Nu contest ca nu puteau fi si blatisti printre ei. Din astia gasesti cred ca pe orice ruta, mai ales la trenuri Regio. Se stia ca va vor fi foarte aglomerate trenurile, era dupa 5 zile libere. Inseamna ca te dai de gol si asa faci tu: daca vezi peronul arhiplin nu iti mai cumperi bilet... mai baiatule nu este frumos  :evil:  Sa suplimentezi la anumite trenuri (ca logic nu toate trenurile si toate rutele sunt asa aglomerate vinerea si duminica, si nu intotdeauna, ci numai dupa minivacante din acestea, sarbatori legale sau alte evenmente speciale), nu cred ca era o problema pentru CFR... chiar nu se gasesc 2-3 vagoane pentru fiecare tren din acesta care se anunta a fi aglomerat???
Si NU acord sansa privatilor! Asta este...

 


Re: Stiri feroviare din Romania shoppy

Eu am mers cu trenul doar trimis / platit de companie la vagonul de dormit singur in compartiment, din propria initiativa nu am mai fost la CFR Calatori de vreo 20 de ani si din ce observ nici nu o sa fiu prea curand, nu am porniri masochiste.
Vagoane suplimentare pentru weekend si sarbatori legale exista, dar o viteza de reactie dinasta "ba, am vandut toate biletele pentru trenu de poimaine, hai sa mai bagam un vagon" nu o sa gasesti pe la nici o companie, un vagon suplimentar se organizeaza de cu cateva luni inainte la o companie adevarata(cum ziceam, nu tine nimeni aiurea vagoane apte prin depou la care sa curga revizia degeaba pe principiu ca poate ne trebuie, sti ce este acela un CUP?), si infinit mai greu la incompetentii de la CFR Calatori.

 


Re: Stiri feroviare din Romania misterr

BRAŞOV-București cu mașina în weekend, în 2 ore? SE POATE!

După eşecul proiectului care prevedea transportul pe calea ferată a maşinilor de mare tonaj prin România, Ministerul Transporturilor ar putea experimenta acest proiect de transport al autoturismelor pe ruta Bucureşti-Braşov şi cerut pentru deblocarea traficului. Pe durata transportului, şoferii se pot odihni, deoarece trenurile au vagoane cu locuri.

Blocajele de pe Valea Prahovei pot fi evitate dacă Ministerul Transporturilor implementează un proiect de transport multimodal de logistică feroviară prin care autoturismele să tranziteze mai rapid şi mai economic drumul de la Braşov la Bucureşti.
Am întrebat oficialii MinisteruluiTransporturilor dacă au în vedere un proiect de logistică feroviară prin care autoturismele din Bucureşti către Braşov şi invers să tranziteze Valea Prahovei mai rapid, nepoluant şi mai economic, cât ar costa aceste planuri şi când s-ar putea implementa. Ministerul Transporturilor a confirmat pentru revista Capital că la nivel instituţional se analizează un proiect de logistică feroviară prin care autoturismele să tranziteze mai uşor Valea Prahovei. „După cum cunoaşteţi, la nivel european se pune accent pe transportul multimodal, acesta fiind văzut ca o soluţie sustenabilă, prietenoasă cu mediul şi eficientă din punct de vedere al resurselor. În acest context Ministerul Transporturilor sprijină dezvoltarea transportului multimodal în România, inclusiv prin dezvoltarea serviciilor de tip RO - LA (Rollende Landstrassen/şosea rulantă). În ceea ce priveşte proiectul de logistică feroviară prin care autoturismele să tranziteze mai rapid şi mai economic lanţul Carpatic, se află în analiză la nivelul Ministerului Transporturilor, inclusiv rute, perioadă de implementare şi costuri”, ne-au precizat oficialii Ministerul Transporturilor.

Trenurile parcurg distanţa Braşov-Bucureşti în 2 ore şi 29 minute

În prezent, cel mai rapid tren de persoane parcurge distanţa Braşov-Bucureşti în 2 ore şi 20 de minute. Trenul pleacă din gara Braşov la ora 9 şi 14 minute şi ajunge în Capitală la ora 12 şi 10 minute. Pentru încărcarea şi descărcarea maşinilor CFR SA trebuie să organizeze o licitaţie privind construcţia unor rampe în Braşov şi Bucureşti.

 


  • lucica
  • Posted:
  •  

Re: Stiri feroviare din Romania lucica

Astra introduce un tren de lux pe linia Bucureşti - Arad. Urmează Timişoara - Baia Mare şi Timişoara - Viena. FOTO VIDEO

Producătorul de vagoane Astra intră pe piaţa transportului feroviar de călători prin introducerea unui tren nou pe traseul Bucureşti - Arad. Alte linii pe care urmează să opereze sunt Timişoara - Baia Mare şi Timişoara - Viena, a spus pentru ECONOMICA.NET Valer Blidar, proprietarul companiei.


http://www.economica.net/astra-introduc...126.html#n

 


Re: Stiri feroviare din Romania stefan_br

Pe viitor rog ca stirile si materialele foto legate de trenul celor de la ASTRA sa fie postate in topicul dedicat. Multumesc.

Topic: viewtopic.php?f=150&t=3896

 


Re: Stiri feroviare din Romania 19jimmy84

Astazi toate trenurile TFC circula pe distanta Titan Sud – Budesti si retur. Portiunea Budesti – Oltenita este sub zapada. TFC asteapta suport din partea CFR SA cu mijloace mecanizate.

sursa: https://www.facebook.com/TFCRO/posts/1357758624275077

 


Re: Stiri feroviare din Romania Robert24

INTERVIU
Directorul CFR Călători: De la 1 iunie am putea introduce, în test, vagoane de transport autoturisme, la trenul internațional spre Salonic

Directorul general al CFR Călători, Iosif Szentes, a acordat un interviu AGERPRES, în care a vorbit despre realizările companiei în 2017, dar și despre proiectele pentru viitor, care includ atât reparații planificate ale materialului rulant, cât și modernizări sau închirieri de rame electrice sau automotoare. De asemenea, șeful CFR Călători ia în calcul posibilitatea transportului autoturismelor cu vagoane speciale atașate la trenurile internaționale, iar un prim test în acest sens ar putea fi realizat în iunie, în cazul trenului spre Salonic. Totodată, se are în vedere modernizarea unui număr mai mare de vagoane pentru transportul de biciclete și schiuri.

Tot interviul este aici:
https://www.agerpres.ro/economie/2017/0...c-13-31-18

 


Re: Stiri feroviare din Romania punmeister

Sa inceapa discutiile...

Plenul Parlamentului a aprobat bugetul pe 2017 pentru Ministerul Transporturilor

Deputații și senatorii au aprobat bugetul Ministerului Transporturilor în forma propusă de Guvern, cu 178 de voturi "pentru" și 75 "împotrivă".

Ministerul de resort are prevăzut, pentru anul 2017, un buget de 13,761 miliarde de lei, în creștere cu 60,33% raportat la execuția preliminată pe 2016, care a fost de 8,583 miliarde de lei.

În marja propunerii bugetare pentru Ministerul Transporturilor, la capitolul "Bunuri și servicii" este alocată suma de 11,742 milioane lei, în creștere cu 29,25% față de anul anterior, în timp ce pentru "Cheltuieli de personal" sunt prevăzute 33,7 milioane de lei (+49,06%).

Totodată, la proiectele cu finanțare din fonduri externe nerambursabile (FEN) post-aderare, aferente cadrului financiar 2014 — 2020, este alocat un cuantum de 8,3 miliarde lei, mai mult cu 177,29%, comparativ cu anul precedent.

Plenul reunit al Camerei Deputaților și Senatului a adoptat, luni, pe articole, proiectul Legii bugetului de stat pe anul 2017, precum și bugetele și anexele a 26 de ordonatori de credite, în forma și cu amendamentele admise de către Comisiile de buget-finanțe.

Proiectul de buget pe 2017 este construit pe o creștere economică de 5,2%, în anul 2017. Veniturile bugetare proiectate pentru anul 2017 reprezintă 31,2% din PIB, iar cheltuielile 34,2%. Pentru anul 2017 se estimează un nivel al deficitului bugetar (cash) de 2,96% din PIB, în timp ce deficitul ESA este estimat la 2,98% din PIB.

Sursa: aici.

 


Re: Stiri feroviare din Romania George

Cum stam cu finantarea pentru M5, de exemplu?

 


Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 92
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use