Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviareDiscuții tehnice - generalități

 

Topic: Despre compunerea trenurilor

48 posts, 24844 views
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Despre compunerea trenurilor Gabi23

Utilizator anonim wrote:
Nu stiu cine a avut ideea sa bage un 20-49 pe R794/5 in locul unui 21-86  :roll: Au stricat si trenul ala  :evil:

Probabil s-a defectat vagonul care este repartizat in compunerea trenului respectiv si au pus ce au avut la indemana. Vara trecuta am vazut in compunerea trenului un 20-55 cu calatori (vagon folosit in general pe personale in acest moment). Macar de care era 20-49 0xx sau 20-49 2xx?

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Despre compunerea trenurilor Dr2005

Trenul ăla e făcut de Revizia Craiova, care ştim cu toţii cum întreţine vagoanele (adică deloc...). Evident, au pus ce au avut. Dacă nu a fost caniculă, un 20-55 poate să facă faţă cu succes cerinţelor: fotolii mari, mult spaţiu pentru picioare şi pentru bagaje, compartimente cu 3 locuri pe rând, faţă de bou-vagonul cu 80 de locuri, unde stai cu geanta sub scaun şi te înghesui (sunt 4 scaune pe rând) ca să aibă loc şi nefericitul de lângă tine.

 


Re: Despre compunerea trenurilor Gabi23

M-am lamurit, este bagat in compunere vagonul 20-49 262, apartinand Reviziei Craiova, pentru ca acesta este vagonul disponibil...

DSCF1475.JPG (623.98 KB; downloaded 5917 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Despre compunerea trenurilor Utilizator anonim

A fost modificata compunerea lui A1823 in cadrul actiunii CFR Calatori de a elimina din compunerea trenurilor Rapide si Accelerate a vagoanelor fara clima sau cu geamuri care se deschid larg. Exprimarea oficiala este ca din cauza geamurilor deschise sunt multe defecte la sistemele de climatizare. In general vad ca in locul vagoanelor 22-96 (si cele din familia asta) au bagat 20-83 uri.

IMG_3481.JPG (281.13 KB; downloaded 5838 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Despre compunerea trenurilor Dr2005

Decizii luate de oameni care n-au mers în viaţa lor cu trenul... 20-83 sunt mai înghesuite, probabil ăsta e şi rostul lor aici (mai mulţi oameni în mai puţine vagoane). Nu mai zic de confortul demn cel mult de un accelerat Bucureşti - Ploieşti, nicidecum pentru un tren care face 12 ore de la un cap la altul şi pe care, deşi off-topic, îl foloseşte cam toată lumea care vrea să vadă şi să fotografieze Defileul Jiului.
Dacă vroiau întradevăr să nu se deschidă geamurile, le încuiau cu cheie pătrată, că d'aia au încuietori.

Îmi aduc aminte de o călătorie de acum 2 luni cu trenul respectiv... evident, făcută cu geamul lăsat jos tot drumul, că afară erau 32 de grade, iar climatizarea era setată pe 19 grade, iar în bermude şi tricou nu rezistam. Da, deschiderea geamurilor are efect asupra climatizării şi, mai ales, asupra consului de combustibil/energie a locomotivei, însă la 30 km/h ambele sunt nesemnificative (aerul rece, chiar dacă e suflat în sus, are oricum tendinţa să se ducă în jos, în niciun caz pe geam, iar aerul proaspăt de afară nu prea intră în compartiment la viteze mici).

 


Re: Despre compunerea trenurilor alexxxxx

Nu-mi dau seama daca aici este cel mai potrivit loc, insa cred ca pe multi ajuta sa stie cum "arata" trenul pe care vor sa-l ia. Pe mine ma intereseaza un drum cu Dacia pana la Viena, asa ca l-am pozat ieri, 18.10. M-a interesat in primul rand daca are vagon restaurant, si m-a bucurat ca are, altfel calatoria cu trenul nu m-ar fi interesat. Iau trenul fiindca imi place sa mananc o friptura si sa beau un vin in timp ce decorul se schimba, altfel, din punct de vedere pret (si, in mod evident, timp), flyniki e o optiune mult mai buna.

Ca un punct pozitiv, m-a impresionat faptul ca vagoanele erau spalate pe afara, cu geamurile curate.

Asadar, R346 Dacia Bucuresti-Viena:
1 x Vag. cls. I, 10-90
2011-10-18_14-21-36_114.jpg (241.82 KB; downloaded 5762 times)
2011-10-18_14-21-41_652.jpg (230.29 KB; downloaded 5764 times)
Vagon restaurant
2011-10-18_14-21-53_734.jpg (192.53 KB; downloaded 5768 times)
2011-10-18_14-22-17_695.jpg (205.85 KB; downloaded 5802 times)
4 x vag. cls II 21-90
2011-10-18_14-22-52_724.jpg (213.54 KB; downloaded 5768 times)
2011-10-18_14-23-05_203.jpg (207.04 KB; downloaded 5766 times)
Vagon de dormit 71-70
2011-10-18_14-24-19_125.jpg (187.93 KB; downloaded 5764 times)
2011-10-18_14-24-28_796.jpg (220.66 KB; downloaded 5763 times)
2011-10-18_14-24-34_966.jpg (179.32 KB; downloaded 5764 times)
Vag de dormit OBB 70-70
2011-10-18_14-24-44_742.jpg (262.19 KB; downloaded 5762 times)

 


Re: Despre compunerea trenurilor alexxxxx

Continuam

In alta ordine de idei, am verificat pe db mersul trenului Dacia spre VIena si se pare ca este urmatorul:

Bucuresti Nord Gara A      Fr, 16.12.11      ab     14:30           EN 346     EuroNight  Schlafwagen, Liegewagen, Bordrestaurant
Ploiesti Vest          ab    15:11     
Campina          ab    15:34     
Sinaia          ab                  16:03     
Predeal          ab                  16:26     
Brasov          ab                  17:10     
Sighisoara          ab    19:28     
Medias          ab                  20:02     
Blaj          ab                  20:42     
Alba Iulia          ab    21:21     
Simeria          ab                  22:28     
Deva          ab                  22:40     
Arad          ab                  01:02     
Curtici          ab                  01:55     
Lököshaza          ab    01:30     
Bekescsaba          ab    01:55     
Szolnok          ab                  02:55     
Budapest-Keleti pu     ab    05:10     
Budapest-Kelenföld      ab    05:24     
Györ          ab                  06:32     
Hegyeshalom          ab    07:08     
Wien Westbahnhof      Sa, 17.12.11      an      08:14

Observ o usoara scurtare a calatoriei (30 min), provenita partial din economia de timp realizata pana la Brasov, pana unde trenul va face 2h40' in loc de 2h50' azi. Desi nu stiu daca ora 17:10 este de sosire sau plecare, daca e de plecare atunci rezulta ca trenul va face cam 2h si jumatate pana la Brasov.
CWL 70-70
2011-10-18_14-25-17_799.jpg (260.94 KB; downloaded 5765 times)
2011-10-18_14-25-29_778.jpg (248.45 KB; downloaded 5761 times)
1 x Vagon cuseta OBB 59-90
2011-10-18_14-25-41_234.jpg (196.06 KB; downloaded 5763 times)
2011-10-18_14-25-54_37.jpg (203.86 KB; downloaded 5766 times)
1 x vagon cls I OBB 18-91
2011-10-18_14-26-16_150.jpg (225.95 KB; downloaded 5763 times)
2011-10-18_14-26-32_332.jpg (178.88 KB; downloaded 5764 times)
"Calatori" care mergeau la Viena
2011-10-18_14-26-52_577.jpg (249.04 KB; downloaded 5767 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Despre compunerea trenurilor Dr2005

Nu te baza pe restaurantul ăla... altceva decât apă plată, chipsuri şi bere (toate la suprapreţ) nu o să găseşti pe acolo.

 


Re: Despre compunerea trenurilor alexxxxx

Te contrazic.
Cred ca faci o confuzie cu strutocamilele jumatate cls II - jumatate "Bar" (de fapt vanzare de chipsuri, apa, bere, cum zici si tu). Nu le mai stiu seria. Din pacate le-au bagat pe multe rute interne unde inainte erau vagoane restaurant.
Restaurantul de pe Dacia e restaurant absolut ok - am mers de nenumarate ori cu el pana la Brasov sau mai incolo (si pana la Viena de vreo 2 ori) si de fiecare data am mancat pui/vita/porc/mixt grill + garnitura+ salata la preturi absolut decente (vreo ~22-25 de lei pt pui, ~37-30 pt muschi de porc, ~30 pt mixt grill si vreo 35 pt muschiul de vita, incluzand garnitura (cartofi prajiti+ciuperci) + salata (de muraturi, varza, etc) + paine ). Berea era ultima oara mai ieftina ca cea din gara (4 lei Ursus vs 5 lei la buticurile din gara). Vinuri n-am mai baut de mult, erau pe la ~25 de lei sticla. Atmosfera era absolut ok, cu fata de masa alba/curata si chiar floricele intr-o vaza!

Acum, cautand sa vad daca imi mai aduc bine aminte preturile, chiar am dat si peste meniul de pe trenurile internationale ale vagoanelor restaurant gevaro! Se poate descarca de-aici http://www.gevaro.ro/ro/images/gevaro/catering/cfrgevaro_menu.pdf.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Despre compunerea trenurilor Dr2005

Aşa o fi pe Dacia... pe Ister acum o lună nu aveau nimic (ba da, apă plată la vreo 3,5 RON pe sticlă de 0,5 l).

 


Re: Despre compunerea trenurilor Gabi23

Azi dintr-un motiv necunoscut IC592 avea o intarziere in Bucuresti de minim 200 de minute. Si cum vagoanele trebuie sa se reintoarca la Timisoara cu IC593 in Bucuresti schimbandu-i doar locomotiva (de obicei aceasta este de la Dep. Timisoara), astazi s-a improvizat o garnitura cu 4 vagoane + o locomotiva de BC. Astfel IC 593 va sosi la Timisoara la noapte cu: 41-0112-7 + vagoanele: 21-70 002, 21-87 023, 21-87 022, 19-76 024.




41-0112-7 - Bucuresti Nord - 15.11.2011 by Gabriel Dumitriu, on Flickr

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Despre compunerea trenurilor Utilizator anonim

Azi...
Pe Bucuresti - Timisoara a deraiat un marfar pe la Drobeta Turnu Severin si au fost intarzieri.
Pe Bucuresti - Ploiesti s-a furat semnalizarea pe la Crivina si au fost intarzieri de 60-200 minute.
Soarta...

 


Re: Despre compunerea trenurilor florin.lifticariu

Intirzierea din cauze precum deraierea o inteleg...dar ce-a scris Marian despre intirzierile pe Bucuresti-Ploiesti nu inteleg nicicum....chiar nu se poate face nimic in aceasta privinta ? daca lucrurile merg asa miine-poimiine ma astept la titlu la televiziuni de genul "catastrofa pe calea ferata....trenul a deraiat deoarece i-a fost furata linia..." :roll:

 


Re: Despre compunerea trenurilor Gabi23

Sunt destule cazuri cand se fura masiv, politistii ii prind iar judecatorii le dau drumul pentru ca "nu prezinta pericol social" si "au furat de foame". E o mafie si in zona Bucuresti...N-ai ce sa le faci... degeaba ii prinzi.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Discuții tehnice - generalități  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use