Topic: Știri feroviare din România
1286 posts, 449259 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
shoppy
Faptul ca ar fi echivalent cu ceva care a fost proiectat acuma 50 de ani nu are nici o treaba.
Este vorba de linii grele de munte unde viteza rareori depaseste 100km/h, de aceea nu apar probleme cu deriparea liniei in curbe, iar acele linii grele de munte mai sunt deobicei si linie simpla, deci capacitatea lor de trenuri / ora este scazuta, deci impactul asupra traficului de calatori produs de marfarele grele este mult mai mic.
Austriecii au fost clari, nu are ce cauta Co'-Co' pe coridor de 200km/h, iar bucata pe care au voie (granita - Viena) este plata si dreapta, iar viteza oricum este limitata la 120 pentru ca sunt marfare.
Faptul ca ar fi echivalent cu ceva care a fost proiectat acuma 50 de ani nu are nici o treaba.
Este vorba de linii grele de munte unde viteza rareori depaseste 100km/h, de aceea nu apar probleme cu deriparea liniei in curbe, iar acele linii grele de munte mai sunt deobicei si linie simpla, deci capacitatea lor de trenuri / ora este scazuta, deci impactul asupra traficului de calatori produs de marfarele grele este mult mai mic.
Austriecii au fost clari, nu are ce cauta Co'-Co' pe coridor de 200km/h, iar bucata pe care au voie (granita - Viena) este plata si dreapta, iar viteza oricum este limitata la 120 pentru ca sunt marfare.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
misterr
Trecerile la nivel cu calea ferată din București, un coșmar pentru șoferi. Ce proiecte de modernizare are CFR
Trecere la nivel Sos Industriilor 2
Trecerile la nivel cu calea ferată din București sunt un coșmar pentru șoferi. Acestea sunt neîntreținute de CFR, pline de gropi și denivelări, iar pentru traversarea lor, mașinile încetinesc foarte mult și apar blocaje în trafic. Mai mult, sunt situații unde lipsesc câțiva metri de ”covoraș” sau asfalt, iar drumul se îngustează de la două benzi la una, ceea ce duce din nou la blocaje. Chiar și acolo unde s-au făcut lucrări, la câteva luni distanță încep să apară probleme.
Trecere la nivel cu calea ferată Șos. Industriilor: este plină de gropi și denivelări
Potrivit informațiilor furnizate de CFR la solicitarea HotNews.ro, în București sunt 44 de treceri la nivel cu calea ferată, iar în 2017 au fost reparate doar 6 dintre ele.
CFR are în derulare un proiect pe fonduri europene pentru modernizarea altor 22 de treceri, însă nu se știe când vor începe lucrările și nici unde vor fi făcute.
Trecerea la nivel cu calea ferată de pe Șos Andronache, la granița cu orașul Voluntari: lipsește o bucată de covoraș astfel că aici strada se îngustează la o bandă pe sens, ceea ce crează blocaj în trafic
”CFR SA are în derulare proiectul Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Frontieră (proiect inclus în POIM 2014-2020 cu finanţare externă nerambursabilă). În cadrul acestui proiect sunt propuse pentru modernizare 22 de treceri la nivel (TN –uri) de pe raza SRCF București, dintre care 8 TN –uri se află în Municipiului București. Menționăm că identificarea kilometrică a TN-urilor ce vor fi modernizate se va putea transmite după definitivarea şi aprobarea Studiului de Fezabilitate aferent proiectului. De asemenea, CNCF CFR SA are în derulare elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Proiectul „Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată”, cofinanțat din fonduri externe nerambursabile. Obiectivul acestui proiect constă în modernizarea a 150 TN de pe întreaga rețea feroviară din România. În prezent, caietul de sarcini este în analiză la JASPERS. Menționăm că Sectorul Exploatare din cadrul CFR SA a transmis către JASPERS o listă cu 296 de TN propuse pentru modernizare, dintre care 22 se află pe raza Sucursalei Regionale CF București. Menționăm că, definitivarea documentației privind achiziția contractului de servicii pentru elaborarea SF necesar modernizării celor 150 TN se va realiza în urma analizei făcută de JASPERS”, se arată în răspunsul trimis de CFR la solicitarea HotNews.ro.
Trecere la nivel cu calea ferată Gara Obor: a fost reabilitată recent, însă a început deja să apară gropi și denivelări
Pentru anul 2018, din surse proprii CFR SA are în vedere modernizarea următoarelor treceri la nivel cu calea ferată, situate pe raza Sucursalei Regionale CF București, însă nici una nu este în Capitală:
⦁ TN km. 19+426, linia 101 București - Pitești, între stațiile Săbăreni - Ciocănești (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 50+553, linia 101 Titu - Fusea, între Titu - Fusea (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 2+423, linia 107 Titu - Nucet, între Titu - Nucet (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 10+676, linia 107 Titu - Nucet, între Titu - Nucet (proiectare și execuție); TN km. 42+424, linia 107 Titu - Pietroşiţa, între Doiceşti - Pucioasa (proiectare și execuție),
⦁ TN km. 4+600, linia 305 Ploieşti Sud - Măneciu, între Ploieşti Sud - Ploieşti Nord (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 67+058, linia 700 Bucureşti Nord - Urziceni, între Armăşeşti -Urziceni (proiectare și execuție).
Trecerile la nivel cu calea ferată din București, un coșmar pentru șoferi. Ce proiecte de modernizare are CFR
Trecere la nivel Sos Industriilor 2
Trecerile la nivel cu calea ferată din București sunt un coșmar pentru șoferi. Acestea sunt neîntreținute de CFR, pline de gropi și denivelări, iar pentru traversarea lor, mașinile încetinesc foarte mult și apar blocaje în trafic. Mai mult, sunt situații unde lipsesc câțiva metri de ”covoraș” sau asfalt, iar drumul se îngustează de la două benzi la una, ceea ce duce din nou la blocaje. Chiar și acolo unde s-au făcut lucrări, la câteva luni distanță încep să apară probleme.
Trecere la nivel cu calea ferată Șos. Industriilor: este plină de gropi și denivelări
Potrivit informațiilor furnizate de CFR la solicitarea HotNews.ro, în București sunt 44 de treceri la nivel cu calea ferată, iar în 2017 au fost reparate doar 6 dintre ele.
CFR are în derulare un proiect pe fonduri europene pentru modernizarea altor 22 de treceri, însă nu se știe când vor începe lucrările și nici unde vor fi făcute.
Trecerea la nivel cu calea ferată de pe Șos Andronache, la granița cu orașul Voluntari: lipsește o bucată de covoraș astfel că aici strada se îngustează la o bandă pe sens, ceea ce crează blocaj în trafic
”CFR SA are în derulare proiectul Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Frontieră (proiect inclus în POIM 2014-2020 cu finanţare externă nerambursabilă). În cadrul acestui proiect sunt propuse pentru modernizare 22 de treceri la nivel (TN –uri) de pe raza SRCF București, dintre care 8 TN –uri se află în Municipiului București. Menționăm că identificarea kilometrică a TN-urilor ce vor fi modernizate se va putea transmite după definitivarea şi aprobarea Studiului de Fezabilitate aferent proiectului. De asemenea, CNCF CFR SA are în derulare elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru Proiectul „Modernizarea trecerilor la nivel cu calea ferată”, cofinanțat din fonduri externe nerambursabile. Obiectivul acestui proiect constă în modernizarea a 150 TN de pe întreaga rețea feroviară din România. În prezent, caietul de sarcini este în analiză la JASPERS. Menționăm că Sectorul Exploatare din cadrul CFR SA a transmis către JASPERS o listă cu 296 de TN propuse pentru modernizare, dintre care 22 se află pe raza Sucursalei Regionale CF București. Menționăm că, definitivarea documentației privind achiziția contractului de servicii pentru elaborarea SF necesar modernizării celor 150 TN se va realiza în urma analizei făcută de JASPERS”, se arată în răspunsul trimis de CFR la solicitarea HotNews.ro.
Trecere la nivel cu calea ferată Gara Obor: a fost reabilitată recent, însă a început deja să apară gropi și denivelări
Pentru anul 2018, din surse proprii CFR SA are în vedere modernizarea următoarelor treceri la nivel cu calea ferată, situate pe raza Sucursalei Regionale CF București, însă nici una nu este în Capitală:
⦁ TN km. 19+426, linia 101 București - Pitești, între stațiile Săbăreni - Ciocănești (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 50+553, linia 101 Titu - Fusea, între Titu - Fusea (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 2+423, linia 107 Titu - Nucet, între Titu - Nucet (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 10+676, linia 107 Titu - Nucet, între Titu - Nucet (proiectare și execuție); TN km. 42+424, linia 107 Titu - Pietroşiţa, între Doiceşti - Pucioasa (proiectare și execuție),
⦁ TN km. 4+600, linia 305 Ploieşti Sud - Măneciu, între Ploieşti Sud - Ploieşti Nord (proiectare și execuție);
⦁ TN km. 67+058, linia 700 Bucureşti Nord - Urziceni, între Armăşeşti -Urziceni (proiectare și execuție).
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
misterr
Cea mai gravă criză de vagoane din istoria CFR. Călătorii stau în picioare sute de km
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/08/09/61978617-2.mp4
CFR Călători se confruntă cu cea mai mare criză de vagoane din întreaga sa istorie, iar pasagerii simt asta în fiecare zi.
Mii de oameni sunt nevoiţi să călătorească în picioare, unii pe distanţe de sute de kilometri. Vârful de sezon se va înregistra pe 15 august, când încep liberele de Sfânta Maria şi se estimează că vor fi peste 250 de mii de călători în trenuri.
Andreea Stoica a mers în Gara de Nord ca să se asigure că va găsi un loc pentru vineri seară. Nu a găsit însă bilet nici în picioare.
Andreea Stoica, pasager: “Nu este normal, se investesc atâţia bani, costul biletului este foarte mare şi ar trebui să conteze nişte condiţii mai bune.”
Alţii sunt mulţumiţi că au putut să urce în tren, chiar dacă vor călători pe podea ori pe bagaje.
Pentru că suntem în perioada de vârf a traficului pe căile ferate, CFR Călători transportă în fiecare zi aproape 250 de mii de pasageri. Din păcate, trei mii dintre ei vor călători în picioare şi asta pentru că nu sunt suficiente trenuri.
Adrian Vlaicu, reprezentant CFR Călători: “Este vârful maxim anual, perioada de concedii, august. Acest vârf va dura cel puţin până la 15 august. CFR va încerca să suplimenteze în limita maximă a capacităţii tehnice disponibile toate trenurile pentru destinaţii de vacanţă.”
Doar că disponibilitatea este extrem de redusă. CFR Călători n-a mai cumpărat vagoane de 8 ani, spun reprezentanţii companiei, iar cele vechi de peste 4 decenii au fost casate şi date la fier vechi.
În tot acest timp, a crescut numărul pasagerilor până la 54 de milioane pe an.
În prezent, circulă zilnic 1200 de trenuri călători. Ministrul Transporturilor a anunţat că va cumpăra 100 de trenuri la mâna a doua din Europa pentru a acoperi criză de material rulant de la CFR Călători, dar nu a anunţat şi când se vă va întâmpla asta.
Cea mai gravă criză de vagoane din istoria CFR. Călătorii stau în picioare sute de km
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/08/09/61978617-2.mp4
CFR Călători se confruntă cu cea mai mare criză de vagoane din întreaga sa istorie, iar pasagerii simt asta în fiecare zi.
Mii de oameni sunt nevoiţi să călătorească în picioare, unii pe distanţe de sute de kilometri. Vârful de sezon se va înregistra pe 15 august, când încep liberele de Sfânta Maria şi se estimează că vor fi peste 250 de mii de călători în trenuri.
Andreea Stoica a mers în Gara de Nord ca să se asigure că va găsi un loc pentru vineri seară. Nu a găsit însă bilet nici în picioare.
Andreea Stoica, pasager: “Nu este normal, se investesc atâţia bani, costul biletului este foarte mare şi ar trebui să conteze nişte condiţii mai bune.”
Alţii sunt mulţumiţi că au putut să urce în tren, chiar dacă vor călători pe podea ori pe bagaje.
Pentru că suntem în perioada de vârf a traficului pe căile ferate, CFR Călători transportă în fiecare zi aproape 250 de mii de pasageri. Din păcate, trei mii dintre ei vor călători în picioare şi asta pentru că nu sunt suficiente trenuri.
Adrian Vlaicu, reprezentant CFR Călători: “Este vârful maxim anual, perioada de concedii, august. Acest vârf va dura cel puţin până la 15 august. CFR va încerca să suplimenteze în limita maximă a capacităţii tehnice disponibile toate trenurile pentru destinaţii de vacanţă.”
Doar că disponibilitatea este extrem de redusă. CFR Călători n-a mai cumpărat vagoane de 8 ani, spun reprezentanţii companiei, iar cele vechi de peste 4 decenii au fost casate şi date la fier vechi.
În tot acest timp, a crescut numărul pasagerilor până la 54 de milioane pe an.
În prezent, circulă zilnic 1200 de trenuri călători. Ministrul Transporturilor a anunţat că va cumpăra 100 de trenuri la mâna a doua din Europa pentru a acoperi criză de material rulant de la CFR Călători, dar nu a anunţat şi când se vă va întâmpla asta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
andrei11
Ieri în apropiere de București pe M 900 au fost probleme cu firul de contact din cauza unui pantograf defect. ( În apropiere de stația Grădinari ? )
Erau 3 trenuri spre Craiova dintre care două ( Softronicurile de la Brașov și Constanța ) cu întârzieri semificative. ( Au venit cu întârziei mari de la Brașov / Constanța )
În imagine se observă 1597 care a plecat tractat de un Sulzer
În stânga imaginii se observă ambele Softronicuri ( cuplate ) care practic au venit cam odată de la Brașov / Constanța au plecat spre Craiova imediat după 1597.
Nu știu cum au trecut de Grădinari pentru că au plecat folosind pantografele.
Observație :
Pentru cei mai riguroși.
Softronicurile încă nu erau cuplate, acolo se vede doar unul, al doilea plecase cu << alb lunar >> de pe linia 4, era în zona macazelor și aștepta liber să ajungă la linia 2 unde era Softronicul care se vede în fotografie.
Ieri în apropiere de București pe M 900 au fost probleme cu firul de contact din cauza unui pantograf defect. ( În apropiere de stația Grădinari ? )
Erau 3 trenuri spre Craiova dintre care două ( Softronicurile de la Brașov și Constanța ) cu întârzieri semificative. ( Au venit cu întârziei mari de la Brașov / Constanța )
În imagine se observă 1597 care a plecat tractat de un Sulzer
În stânga imaginii se observă ambele Softronicuri ( cuplate ) care practic au venit cam odată de la Brașov / Constanța au plecat spre Craiova imediat după 1597.
Nu știu cum au trecut de Grădinari pentru că au plecat folosind pantografele.
DSCN0527.JPG (7.49 MB; downloaded 5974 times)
tabela.jpg (101.84 KB; downloaded 5975 times)
Observație :
Pentru cei mai riguroși.
Softronicurile încă nu erau cuplate, acolo se vede doar unul, al doilea plecase cu << alb lunar >> de pe linia 4, era în zona macazelor și aștepta liber să ajungă la linia 2 unde era Softronicul care se vede în fotografie.
- CA 205
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
CA 205
Locomotiva diesel din imaginea ta nu este un Sulzer, ci este un GM tricolor clasa 64 sau 66.
Locomotiva diesel din imaginea ta nu este un Sulzer, ci este un GM tricolor clasa 64 sau 66.
- andrei11
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
TibiV
Primul tren turistic românesc, Transilvania Train, circulă în perioada 22 - 26 august
Transilvania Train, primul tren turistic românesc realizat în parteneriat cu CFR Călători, circulă pentru al doilea an consecutiv, în perioada 22 - 26 august 2018, pe ruta Braşov- Sighişoara - Mediaş - Alba Iulia - Sebeş - Sibiu - Făgăraş şi retur, informează CFR Călători
"Trenul explorează în regim de croazieră pe uscat cele mai frumoase zone ale Ardealului, pe un traseu feroviar de peste 600 km. Programul include vizitarea a peste 20 de construcţii fortificate, 15 ateliere de meşteşuguri tradiţionale, 2 concerte unice în Biserica Evanghelica din Sebeş şi în centrul istoric al Sibiului şi 2 petreceri tradiţionale", se arată în comunicatul operatorului naţional de transport feroviar de călători.
Călătorii vor meşteri alături de artizani locali din zona Mediaşului şi vor lua o masă bazată pe reţete străvechi, la care toţi participanţii vor găti.
Potrivit paginii de Internet dedicate http://www.transilvania-train.com, Transilvania Train 2018 oferă un pachet turistic ce implică participanţii în experienţe tradiţionale şi culturale, fiecare dintre cele 5 zile având propria sa temă: ziua 1 - meet & greet day; ziua 2 - povestea bisericilor fortificate din Transilvania; ziua 3 - povestea castelelor şi meşteşugurilor tradiţionale; ziua 4 - bucătăria tradiţională transilvăneană; ziua 5 - evenimente culturale în Sibiu.
"Transilvania Train este o experienţă turistică ce are loc o singură dată pe an, o aventură de legendă prin inima Transilvaniei. În călătoria de 5 zile vom explora tradiţiile, valorile şi cultura Transilvaniei, vom degusta preparate din gastronomia tradiţională săsească şi vom lua parte la spectacole şi concerte memorabile, organizate în locaţii speciale, cum ar fi bisericile fortificate sau centrul oraşelor medievale", arată organizatorii.
Preţurile pornesc de la 900 de euro cu TVA pentru o persoană.
http://www.economica.net/primul-tren-turistic-romanesc-transilvania-train-circula-in-perioada-22-26-august_155706.html
Primul tren turistic românesc, Transilvania Train, circulă în perioada 22 - 26 august
Transilvania Train, primul tren turistic românesc realizat în parteneriat cu CFR Călători, circulă pentru al doilea an consecutiv, în perioada 22 - 26 august 2018, pe ruta Braşov- Sighişoara - Mediaş - Alba Iulia - Sebeş - Sibiu - Făgăraş şi retur, informează CFR Călători
"Trenul explorează în regim de croazieră pe uscat cele mai frumoase zone ale Ardealului, pe un traseu feroviar de peste 600 km. Programul include vizitarea a peste 20 de construcţii fortificate, 15 ateliere de meşteşuguri tradiţionale, 2 concerte unice în Biserica Evanghelica din Sebeş şi în centrul istoric al Sibiului şi 2 petreceri tradiţionale", se arată în comunicatul operatorului naţional de transport feroviar de călători.
Călătorii vor meşteri alături de artizani locali din zona Mediaşului şi vor lua o masă bazată pe reţete străvechi, la care toţi participanţii vor găti.
Potrivit paginii de Internet dedicate http://www.transilvania-train.com, Transilvania Train 2018 oferă un pachet turistic ce implică participanţii în experienţe tradiţionale şi culturale, fiecare dintre cele 5 zile având propria sa temă: ziua 1 - meet & greet day; ziua 2 - povestea bisericilor fortificate din Transilvania; ziua 3 - povestea castelelor şi meşteşugurilor tradiţionale; ziua 4 - bucătăria tradiţională transilvăneană; ziua 5 - evenimente culturale în Sibiu.
"Transilvania Train este o experienţă turistică ce are loc o singură dată pe an, o aventură de legendă prin inima Transilvaniei. În călătoria de 5 zile vom explora tradiţiile, valorile şi cultura Transilvaniei, vom degusta preparate din gastronomia tradiţională săsească şi vom lua parte la spectacole şi concerte memorabile, organizate în locaţii speciale, cum ar fi bisericile fortificate sau centrul oraşelor medievale", arată organizatorii.
Preţurile pornesc de la 900 de euro cu TVA pentru o persoană.
http://www.economica.net/primul-tren-turistic-romanesc-transilvania-train-circula-in-perioada-22-26-august_155706.html
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
AdrianD
Guvernul a aprobat 8 noi obiective de investiţii strategice ce urmează a fi pregătite şi atribuite în parteneriat public-privat
Guvernul a adoptat joi o hotărâre prin care se aprobă încă 8 obiective de investiţii strategice care urmează să fie pregătite şi atribuite în parteneriat public-privat de către Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză, pe lângă alte 13 proiecte care au fost deja aprobate.
Astfel, prin actul normativ aprobat joi în anexa la HG privind proiectele strategice de investiţii în parteneriat public-privat a fost inclus proiectul privind "Linia ferată de mare viteză Bucureşti - Craiova (Sofia) - Timişoara (Belgrad) - Cluj (Budapesta)".
"Realizarea liniei ferate de mare viteză, în lungime de aproximativ 1.275 km, va asigura reducerea timpului de legătură dintre Capitală şi principalele oraşe de pe traseu şi va crea posibilitatea realizării unor conexiuni precum Timişoara - Cluj, Craiova - Sofia, Timişoara - Belgrad şi Cluj - Budapesta. Se estimează atragerea unui număr important de călători de la transporturile aeriene şi rutiere către transportul feroviar, atragerea turiştilor, a tinerilor cu înaltă calificare în centrele universitare, de cercetare sau industriale care există sau se vor dezvolta pe traseu, dar şi a investitorilor străini, prin crearea unor sectoare industriale specializate", potrivit notei aferente proiectului.
https://www.agerpres.ro/politica/2018/0 ... at--164612
Cum va fi linia asta?
Guvernul a aprobat 8 noi obiective de investiţii strategice ce urmează a fi pregătite şi atribuite în parteneriat public-privat
Guvernul a adoptat joi o hotărâre prin care se aprobă încă 8 obiective de investiţii strategice care urmează să fie pregătite şi atribuite în parteneriat public-privat de către Comisia Naţională de Strategie şi Prognoză, pe lângă alte 13 proiecte care au fost deja aprobate.
Astfel, prin actul normativ aprobat joi în anexa la HG privind proiectele strategice de investiţii în parteneriat public-privat a fost inclus proiectul privind "Linia ferată de mare viteză Bucureşti - Craiova (Sofia) - Timişoara (Belgrad) - Cluj (Budapesta)".
"Realizarea liniei ferate de mare viteză, în lungime de aproximativ 1.275 km, va asigura reducerea timpului de legătură dintre Capitală şi principalele oraşe de pe traseu şi va crea posibilitatea realizării unor conexiuni precum Timişoara - Cluj, Craiova - Sofia, Timişoara - Belgrad şi Cluj - Budapesta. Se estimează atragerea unui număr important de călători de la transporturile aeriene şi rutiere către transportul feroviar, atragerea turiştilor, a tinerilor cu înaltă calificare în centrele universitare, de cercetare sau industriale care există sau se vor dezvolta pe traseu, dar şi a investitorilor străini, prin crearea unor sectoare industriale specializate", potrivit notei aferente proiectului.
https://www.agerpres.ro/politica/2018/0 ... at--164612
Cum va fi linia asta?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
andrei11
Linia asta va fi cum că nu va fi.
1) Dacă e linie sub 200 km/h nu e linie de mare viteză.
2) Pe unde va trece Dunărea spre Sofia ?
3) Nu se va face, aici e o declarație falsă.
Convorbire casnică :
- Dragă, trebuie să schimbăm Dacia noastră cu un Ferrari.
- Bine iubirea mea, o punem pe lista de achiziții.
- Ura, și când cumpărăm mașina ?
- Când or fi bani.
- Și când vor fi ?
- Habar n-am, cam peste vreo sută de ani, asta dacă nu se scumpește mașina până atunci.
Moda asta să punem pe nu știu ce liste tot felul de proiecte care nu au finanțare văd că se practică la greu. Habar n-am de ce.
Linia asta va fi cum că nu va fi.
1) Dacă e linie sub 200 km/h nu e linie de mare viteză.
2) Pe unde va trece Dunărea spre Sofia ?
3) Nu se va face, aici e o declarație falsă.
Convorbire casnică :
- Dragă, trebuie să schimbăm Dacia noastră cu un Ferrari.
- Bine iubirea mea, o punem pe lista de achiziții.
- Ura, și când cumpărăm mașina ?
- Când or fi bani.
- Și când vor fi ?
- Habar n-am, cam peste vreo sută de ani, asta dacă nu se scumpește mașina până atunci.
Moda asta să punem pe nu știu ce liste tot felul de proiecte care nu au finanțare văd că se practică la greu. Habar n-am de ce.
- AdrianD
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
misterr
Cel mai rapid tren din România va circula pe o nouă rută. Cum arată în interior
Un tren privat dotat cu sisteme de informare a pasagerilor, sisteme audio-video, internet, prize pentru curent electric, instalaţii performante de aer condiţionat şi încălzire va face legătura între Timişoara şi Baia Mare.
Noua rută urmează să fie operată cu trenuri automotoare, având în componenţă două vagoane.
Primul tren a plecat sâmbătă dimineaţă. Compania operează cu trenuri care oferă condiţii considerate de lux, dar preţul biletelor este la acelaşi nivel cu cele practicate de SNCFR.
“Am decis ca primul tren de acest gen să circule pe ruta Timişoara - Arad - Baia Mare, urmând ca din luna decembrie, odată cu introducerea noului Mers al trenurilor, din Timişoara să plece două trenuri, cuplate, care vor circula până la Oradea, urmând ca de acolo ele să se separe, unul continuându-şi drumul spre Baia Mare, iar celălalt îşi va continua drumul spre Cluj- Napoca. Vagoanele acestor trenuri au o zonă ‘business’ şi una ‘economic’. Toate scaunele sunt dotate cu măsuţe, zona ‘business’ având mese între scaune’, a declarat presei sâmbătă, Valer Blidar, preşedintele companiei Astra Vagoane Călători SA Arad, înaintea plecării primului tren spre Baia Mare.
Vagoanele au fost achiziţionate de la o companie de căi ferate din Danemarca şi sunt dotate cu sisteme de informare a pasagerilor, sisteme audio-video, internet, prize pentru curent electric, instalaţii performante de aer condiţionat şi încălzire.
Valer Blidar a precizat doreşte ca trenurile companiei să circule şi pe alte rute cu caracter regional. Până în luna aprilie 2019 vor circula 15 garnituri, valoarea investiţiei ridicându-se la circa 20 de milioane dolari.
“Doresc să menţionez că durata unei călătorii de la Timişoara la Baia Mare este de 6 ore, însă vina pentru durata atât de mare a călătoriei nu ne aparţine nouă. Aceasta, deoarece trenurile ar putea circula cu viteze de până la 200 km/ oră, însă viteza cu care circulă acestea în prezent este condiţionată de calitatea infrastructurii feroviare din România’, a adăugat Valer Blidar.
Cel mai rapid tren din România va circula pe o nouă rută. Cum arată în interior
Un tren privat dotat cu sisteme de informare a pasagerilor, sisteme audio-video, internet, prize pentru curent electric, instalaţii performante de aer condiţionat şi încălzire va face legătura între Timişoara şi Baia Mare.
Noua rută urmează să fie operată cu trenuri automotoare, având în componenţă două vagoane.
Primul tren a plecat sâmbătă dimineaţă. Compania operează cu trenuri care oferă condiţii considerate de lux, dar preţul biletelor este la acelaşi nivel cu cele practicate de SNCFR.
“Am decis ca primul tren de acest gen să circule pe ruta Timişoara - Arad - Baia Mare, urmând ca din luna decembrie, odată cu introducerea noului Mers al trenurilor, din Timişoara să plece două trenuri, cuplate, care vor circula până la Oradea, urmând ca de acolo ele să se separe, unul continuându-şi drumul spre Baia Mare, iar celălalt îşi va continua drumul spre Cluj- Napoca. Vagoanele acestor trenuri au o zonă ‘business’ şi una ‘economic’. Toate scaunele sunt dotate cu măsuţe, zona ‘business’ având mese între scaune’, a declarat presei sâmbătă, Valer Blidar, preşedintele companiei Astra Vagoane Călători SA Arad, înaintea plecării primului tren spre Baia Mare.
Vagoanele au fost achiziţionate de la o companie de căi ferate din Danemarca şi sunt dotate cu sisteme de informare a pasagerilor, sisteme audio-video, internet, prize pentru curent electric, instalaţii performante de aer condiţionat şi încălzire.
Valer Blidar a precizat doreşte ca trenurile companiei să circule şi pe alte rute cu caracter regional. Până în luna aprilie 2019 vor circula 15 garnituri, valoarea investiţiei ridicându-se la circa 20 de milioane dolari.
“Doresc să menţionez că durata unei călătorii de la Timişoara la Baia Mare este de 6 ore, însă vina pentru durata atât de mare a călătoriei nu ne aparţine nouă. Aceasta, deoarece trenurile ar putea circula cu viteze de până la 200 km/ oră, însă viteza cu care circulă acestea în prezent este condiţionată de calitatea infrastructurii feroviare din România’, a adăugat Valer Blidar.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
punmeister
Vad ca n-au zis nimic de faptul ca ele cand erau in flota DSB erau niste petarde.
Vad ca n-au zis nimic de faptul ca ele cand erau in flota DSB erau niste petarde.
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Stiri feroviare din Romania
stefan_br
Avem aici un articol despre probleme pe care le-au avut aceste automotoare: https://dezbate.construim-romania.ro/t/ ... rpatic/168
Avem aici un articol despre probleme pe care le-au avut aceste automotoare: https://dezbate.construim-romania.ro/t/ ... rpatic/168
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination